Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 111 30,2%
  • Ne

    Glasovi: 228 62,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 7,6%

  • Ukupno glasača
    367
Neva montirana na T55 je definitivno najbolja modifikicija.
1c2043e112f40a8123f78584906d693c.jpg
eca9e3ec868e69b123051aa05e9ab8f9.jpg
 
Ово би било и најкорисније решење, мада ево Белоруси нуде пакет солидне модернизације Неве са појачаном мобилношћу најпростијим монтирањем лансирних рампи и нишанског радара на обичне камионске приколице.
 
Nije dovoljno montirati lansere na vozilo.
Mora isto i sa radarima da se uradi. Čini mi se da su komandne stanice za operatore već na točkovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740983#p740983:15jl89d2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Чет Мај 21, 2020 10:49 pm[/url]":15jl89d2]Tu varijantu sa Nevom na T-55 ima samo Kuba.
И Пољаци.
11255998303_496bc24f3b_b.jpg

Радар су подигли на МАЗ од Елбрус система.
Newa-SC-WNO-125SC-Self-Propelled-Low-Blow-1S.jpg
 
Poljaci imaju 4 rakete na lanseru, a Kubanci 2 rakete...

Sent from my Lenovo L78071 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740847#p740847:7ju04o2d je napisao(la):
Perkan » Чет Мај 21, 2020 5:57 pm[/url]":7ju04o2d]
Ovo stanje sa besposlenom omladinom i profesionalnim vojnicima prosečne starosti 35+ godine ništa ne valja...

У центар!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740993#p740993:7ju04o2d je napisao(la):
direktor » Пет Мај 22, 2020 1:13 am[/url]":7ju04o2d]Rijecnarica
:lool:
 
To je TAM 150, jer je 6x6.
110 je kraći i ima samo 2 osovine tj 4x4
 
Onaj problem o kome sam pričao nedavno, samo u kontekstu vazduhoplovstva:

Da li Srbiji preti manjak vojnih pilota: Generacije iz doba SFRJ idu u penziju, nema dovoljno mladih letača da ih naslede

Zbog beneficiranog staža očekuje se da ove i naredne godine u penziju ode većina letača koji su Vojnu akademiju upisali u vreme bivše Jugoslavije, a u proteklih 14 godina iškolovano je tek nešto više od 60 mladih pilota

Novosti
 
Реално, с обзиром на број летелица, вероватно нам и не треба више.
 
Мора се узети у обзир да је генерално интересовање за војну академију у неком периоду 2000.-2010. било катастрофално. Сада долази то на наплату. Такође, селекција за пилоте има строге здравствене критеријуме што заједно са мањим интересовањем даје овако слаб број млађих школованих пилота. Паметна држава би подржала развој аероклубова којима се млади најбоље усмеравају као ваздухопловству а и ту се врши нека примарна селекција.
 
Mislim da problem nije nedostatak kandidata već nedostatak novca. Mlazni avioni su skup sport i sprže nekoliko hiljada evra za sat vremena leta.
6444d0c293df6e7263c835d66201ff43.jpg
 
Општепозната је чињеница да Оружане снаге САД играју улогу својеврсног механизма за крађу државног новца од стране војно-индустријског комплека. Оно што Руси, Кинези и сви остали могу за један динар, они раде за десет, сто или хиљаду.

Дакле, ту сличицу можете окачити мачку о реп. Да, скупље је обучити једног пилота него пешадинца, али разлог зашто их ми немамо више није недостатак средстава, већ пољуљали углед војске. Ко би хтео да му један Шутановац, Вучић или Вулин?
 
jedno i drugo je ipak povezano. Odrastao sam u Batajnici i znam koliko je poslednjih godina moglo da se vide letova aviona. Da je bilo vishe para bilo bi vishe i sati naleta. Jedno vreme nije bilo ispravnih aviona, sada je to donekle resheno, ali i dalje su letovi retkost. Takodje treba imati u vidu i probleme sa visinama plata, stambenim pitanjem ( nesto se gradi ali su ocekivana ucesca i dalje velika za prosechnu platu u vojsci) - sve to dovodi i do odliva kadra sto dovodi do pada rejtinga vojske, jer se od necega i u vojsci mora ziveti. A povrh svega treba da ti u kasarnu sleti Zeljko Mitrovic a ministar bude Guci Vulin
 
@Хаеул Zašto onda i postojeći piloti lete jako mali broj sati godišnje? Jeste da Ameri vole naduvati cifre, ali ni u drugim državama to nije mnogo manje. Evo npr
The Swedish air force lists its current per-hour operating cost with the type as being around SKr48,000 ($7,560).
Pritom Gripen važi za jedan od štedljivih aviona
 
Па, свакако највећим делом зато што кошта, а делом и зато што је број исправних летелица мали.

Ја нисам негирао да је обука пилота скупа - то стоји - само то да у Србији није ни близу тако скупа као у САД, и уопште на Западу, и да трошак није главни разлог за недостатак пилота.

И то је један од фактора који је утицак на неповољно стање у авијацији, али да није и главни, јасно нам говори један РТС-ов вишесезонски серијал, који је снимљен управо с циљем решавања основног проблема.
 
Danas vojni kombi nisam znao da imaju ovaj model
vozilo-2020-05-26-22-26-36.jpg
 
Папзјанија. Како ли се то одржава све мајко моја..
 
Mislim da nam je Nemačka donirali te sanitete.
 
Наравно, на донацијама се држимо. Шта ће нама нешто ново, не дај Боже да смо га сами произвели... Само дајте људи.

А онда те Немачка окупира за три дана.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742565#p742565:1jues5e2 je napisao(la):
Прле » Sre Maj 27, 2020 5:51 pm[/url]":1jues5e2]Наравно, на донацијама се држимо. Шта ће нама нешто ново, не дај Боже да смо га сами произвели... Само дајте људи.

А онда те Немачка окупира за три дана.

Zastava NTV ce se proizvoditi i u ambulantnoj varijanti.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742228#p742228:1jues5e2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Uto Maj 26, 2020 2:45 pm[/url]":1jues5e2]Onaj problem o kome sam pričao nedavno, samo u kontekstu vazduhoplovstva:
Da li Srbiji preti manjak vojnih pilota: Generacije iz doba SFRJ idu u penziju, nema dovoljno mladih letača da ih naslede

Novosti si otkrile toplu vodu. Skoro su se iz Rusije vratila petorica pilota koji su zavrsili obuku (preobuku) za 29-ke. Vracaju se dvosei 21-ce u upotrebu kao korak u obuci pri prelasku sa podzvucne na nadzvucnu komponentu. Trebace ipak dosta vremena da se uspostavi kakav-takav priliv novih pilota.
 
Izmena: Sad videh to za Kečeve. Bogte stvarno vraćaju par komada u upotrebu. Kuku nama...
 
Vrh