michael » Pon Okt 12, 2020 3:48 pm[/url]":5cew1wal]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782869#p782869:5cew1wal je napisao(la):
Mareni » Ned Okt 11, 2020 3:35 pm[/url]":5cew1wal]Zdravo,
Koja firma radi kod vas usluge odrzavanja i kako ste zadovoljni?
Teško je odgovoriti na ovo pitanje - firma za održavanje najviše energije troši na popravljanje raznih problema koje je prouzrokovao ili nastavlja da prouzrokuje investitor, kao što je npr. poplave u garaži i pojedinim ulazima, prljavština sa gradilišta, neadekvatni uređaji koji su ugrađeni (garažna vrata i osvetljenje koji nisu predviđena sa stalnu eksploataciju).
Ima toga još, ali najveći problem je nesaradnja investitora: bar 95% mailova koje predstavnica firme za održavanje pošalje na mail adresu investitora (inače jedini predviđeni kanal komunikacije koji je investitor ostavio) ostaje neodgovoreno. To se otprilike poklapa sa procentom neodgovrenih mailova koji stanari pošalju investitoru. Zbog tog i takvog pristupa investitora, firma za održavanje se bavi stvarima koje ne bi trebalo da radi, tako da je teško oceniti njihov rad na stvarima koje bi trebalo da rade.
Evo jedan vrlo plastičan primer svega ovoga - pre više od mesec dana napukao je jedan fasadni stakleni panel na zgradi u trećoj fazi, i počelo je staklo da pada na deo dvorišta gde se nalzi dečije igralište. Postoji opsanost da čitav panel padne. Šta mislite, da li je investitor odgovrio na mailove firme za održavanje i stanara u vezi ovoga? NIje. To tako stoji već dugo. Ostavio je mogućnost za katastrofalnu povredu umesto hitne reakcije, umirenja stanara, obezbeđenja mesta itd.