Šta je novo?

Višnjička ulica

Nadam se da nece ali da, veca je šansa da se to desi nego da sklone vozila. Bilo bi dobro da se sredi ulica, fakticki od Mol pumpe do Visnjicke je kriminal, ne znam da li postoji duza ulica koja je u gorem stanju.
Dragoslava Srejovića je sigurno u 5x lošijem stanju. Tragično je da Mirijevo nema niti jedan kršteni prilaz gradu, svaki je u kraterima.
 
Paaa, jeste.. Mozda jer svaki dan prodjem kroz Mirijevac a retko kad kroz DS, imam utisak da je Mirijevski gori, ali slazem se, i DS je kao katakomba..
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: M86
У Вишњичкој треба трамвај, испод Вишњичке ближе Дунаву кроз неко ново крштено насеље уместо оног ромског треба БГ воз, а испод саме Карабурме, значи испод Маријане Грегоран треба метро.
BG voz bliže Dunavu, paralelno Višnjičkoj, pa preko Mirijeva dalje, zvuči kao zanimljiva opcija. Međutim, sa ovakvom gradskom vlašću, planiranje, zdrava logika, eksproprijacije, BG voz i metro (čak i ovaj predloženi-nakaradni) deluju kao naučna fantastika i nesavladiva prepreka.
Što se tiče tramvaja, kao neko ko svakodnevno koristi Višnjičku više puta, glasam za treću (2+žuta) traku, pre tramvaja. S obzirom da sam iz prve ruke upoznat do detalja sa situacijom, znam šta će više doneti benefite stanovnicima ovog dela grada.
 
Tramvaj od Bogosa kroz Visnjicku ne bi imao smisla uopste, ako ne bi isao bar do Mirijeva. Zapitajte se ko bi ga uopste koristio. Oni koji idu kolima od Visnjice i Mirijeva ka centru i obrnuto, ici ce i dalje kolima. Penzioneri sa Karaburme da silaze niz Diljsku da bi dosli do tramvaja, kad imaju 16, 23 i 25 gore, zasto bi? Jedino bi sluzio za neke posetioce Biga, kojima odgovara ta linija...

Inace, nisam ni za trecu traku, napravice jos vece guzve, dovoljan je bio i jedan drvored ili malo vise zelenila.
 
Zašto je onda skupština grada Beograda 21.2.2023. godine usvojila plan generalne regulacije šinskih sistema fazu 2 u kojoj je ucrtan tramvaj u Višnjičkoj ulici???
Ne mogu da ti objašnjavam u vezi metroa i BG voza jer ne razumeš ni tramvaje koji su najprostiji šinski sistem, a kamoli ove komplikovanije. A tvoji ukidaju i trolejbuse jer samo kapiraju prevoz kao autobuse i službene Škode.

plan generalne regulacije sinskih sistema faza 2.jpg


 
Планирали су трамвај туда највише због новог трамвајског депоа (ено га где се плави), али и као бекап варијанту за Миријево, кад се буде одустало од метроа.
 
Искрено трамвај има смисла ако би ишао право у Деспота Стефана. Где год трамвај скреће са главног правца губи на ефикасности. Зато је крак од Вука ка Омладинском и слабије искоришћен.
У овом плану верујем да је то заоставштина првобитно планираног трамваја на мосту преко Аде Хује.
БГ воз је ту стигао са тунелом и треба га довршити.
Метро мора да прође испод насеља, тј. дуж Маријане Грегоран, пошто је ту највећа густина.
 
Е исто то важи и за метро испод Вишњичке.
Samo sto on ide preko Mirijevskog bulevara skroz do Mirijeva i to je potpuno druga prica u odnosu na tramvaj do Rospi cuprije ili dokle god vec.

Plus ces njime moci da stignes do mnogo veceg broja destinacija a ne samo do Vuka, plus nece zavisiti od guzvi i bice dosta brzi.

Ali ok, nek bude da je isto tramvaj kroz Visnjicku i metro kroz Visnjicku.
 
Силазак до метроа у Вишњичку неће баш бити на руку становницима Карабурме, а тек пентрање са метроа горе. Значи из угла корисника је исто, изузев где се може стићи.
 
Метро мора да прође испод насеља, тј. дуж Маријане Грегоран, пошто је ту највећа густина.
To bi bila idealna trasa ali ne znam gde bi uglavili stanicu od 70m, jedino sto mi pada na pamet je onaj prostor kod bioskopa Slavice ili da se onom degenu Živiću oduzme stadion FK Beograda pa da se na njemu napravi stanica a sledeća stanica da bude na okretnici 16, 25, 23...
 
Ovi sto se zalazu za tramvaj iznad metroa u Visnjickoj imam pitanje, jel ste razmisljali o s banu il kako li se vec zove koji ce ici iznad tramvaja pa da imamo 3 sinska prevoza paralelno? Nije losa ideja a?
Ja već duže vreme razmišljam kako je gradski prevoz bespotreban i kako ga treba ukinuti jer je sumanuto da istom trasom idu autobusi, trolejbusi, tramvaji i elektrobusevi, kojom ide metro.

Искрено трамвај има смисла ако би ишао право у Деспота Стефана. Где год трамвај скреће са главног правца губи на ефикасности. Зато је крак од Вука ка Омладинском и слабије искоришћен.​
Taj krak je nedovršena trasa tramvaja, što se lepo i vidi kroz svakodnevno korišćenje gradskog prevoza.
Samo sto on ide preko Mirijevskog bulevara skroz do Mirijeva i to je potpuno druga prica u odnosu na tramvaj do Rospi cuprije ili dokle god vec.

Plus ces njime moci da stignes do mnogo veceg broja destinacija a ne samo do Vuka, plus nece zavisiti od guzvi i bice dosta brzi.

Ali ok, nek bude da je isto tramvaj kroz Visnjicku i metro kroz Visnjicku.​
Osim direktne veze sa Trgom republike i Požeškom ulicom, ne vidim ništa što bi bilo u korist metroa u odnosu na druge vidove gradskog prevoza. A ni potrebu da se brani neodbranjivo, spinovanjem da tramvajem kroz Višnjičku ne bi dobio ništa što već sada nemaš sa linijom 32, kada tramvaj ionako ide dalje od Vuka. Razumeli smo jasno i glasno da si za treću traku u Višnjičkoj, izneo si svoje stavove po tom pitanju, drugi su izneli stavove protiv i zašto misle da je tramvaj tu potreban, treći zašto je tu potrebna bici staza i to je sve OK, i sa time se slažem, iako ne delim mišljenje sa nekima. Sve ostalo je nešto sa čime se ne slažem.​
 
Ok, znaci da se ne javljam vise u temi ako si ti primio k znanju moj stav? 😅
 
To bi bila idealna trasa ali ne znam gde bi uglavili stanicu od 70m, jedino sto mi pada na pamet je onaj prostor kod bioskopa Slavice ili da se onom degenu Živiću oduzme stadion FK Beograda pa da se na njemu napravi stanica a sledeća stanica da bude na okretnici 16, 25, 23...
Стара окретница, нова окретница, па следећа станица код гимназије у Миријевском булевару.
 
Iz sluzbenog lista od 21.2.2023. koji je postavljen gore:

11. Станица ЖС Карабурма – почетно завршна станица линије 3 БГ воза, станица планиране трамвајске линије (продужетак од окретнице Омладински стадион) и планиране прве линије метроа.

Ova stanica dodje negde na spajanju Vojvode Micka i Visnjicke. Neka planirana tramvajska linija se vec pominje...

Zatim dalje iz teksta:

Вишњичка, са променљивом регулацијом чија је минимална ширина на простору у обухвату ове зоне око 40,3 m, оквиру које се налази обострани тротоар променљиве ширине, минимум 2,6 m, једнострана двосмерна бициклистичка стаза ширине 2,2 m, једнострани или обострани управни паркинг у зависности од дела саобраћајнице, ширине 5 m, коловоз ширине 14 m (2 x 7 m) за двосмерни саобраћај, као и разделно острво ширине од 7,5 до 11 m, планираног за вођење трамвајског система. Улица вишњичка је у планираној уличној мрежи града планирана као магистрална саобраћајница.

Izgleda da jedno pricaju (pisu), a drugo rade. :)
 
@tengai
Jedno pišu, drugo govore, treće rade. ;)

@leobutters
Nisam rekao da ne treba da pišeš, nego da je OK pisanje dokle god se ne spinuje. A to tvoje poslednje je upravo to, da je tramvaj beskoristan jer ne može da ide dalje od Vukovog spomenika.
 
Ne nego je ovde pisano da je metro potpuno beskorisan jer ide Višnjičkom, onda tramvaj istom trasom može da bude samo još manje koristan.

Inače on topic, malopre prošao Višnjičkom, deluje da se manje više privode kraju radovi na ovoj deonici, napravljeno je novo suženo ostrvo, čini mi se da završavaju i novu traku u smeru ka gradu. Biće sigurno i pre kraja meseca gotova ova deonica.
 
Стара окретница, нова окретница, па следећа станица код гимназије у Миријевском булевару.
Pa od stare do zadnje ima 400, 500m najbolje da metro staje na tako kratkom rastojanju, plus gde ces da kopas 70mx30m na staroj, jedino da rusis zgrade...
 
Сликано данас (уторак) око 13 h.
Један радник ми је потврдио оно што је овде већ написао @Дошљак, да неће бити ширења улице на рачун паркинга. Између паркинга и тротоара провлаче цеви...













 
Ne nego je ovde pisano da je metro potpuno beskorisan jer ide Višnjičkom, onda tramvaj istom trasom može da bude samo još manje koristan.
Ne ide metro Višnjičkom ulicom, nego iza svih ovih prodavnica i stovarišta, što se i vidi na mapi. A tramvaj je planiran oduvek, pa i od stane ovih koji ga danas usvajaju u planove, a sutra ga ukidaju, kroz razdelno ostrvo Višnjičke ulice. Dugo, za razliku od metroa koji zaobilazi naselja po kojima su se nazvale stanice, i što autobuske linije ne mogu da pokriju, odnosno da zbog terena ne mogu da se produže do samih metro stanica, tramvaj ide tamo gde ima putnika. Čak i onim delom gde je predviđeno da ide ibarskom magistralom i da deli trasu sa linijom 56, vrlo lalko mogu da se autobuske linije preusmere / produže / ili uvede neka kružna linija, čime bi se lako povezala naselja pored Ibarske magistrale sa centralnim delom tih naselja.​
 
Vrh