Šta je novo?

Višnjička ulica

Ni reči o planiranom metrou i interceptoru koji je čak i izvađen na sred Višnjičke pre dobrih 10tak godina, a tramvaj je pomenut radi reda kao što je i skrajnut od strane gradske vlasti.
Ovaj tekst me je podsetio da su slavna vremena Beobuilda iza nas i da se tekstovi objavljuju radi reda.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: M86
"Nad prosutim tramvajem, ne vredi plakati" Dobićemo žute trake, ni to nije loša priča.
 
Ах, елита из Вишњичке бање се не би возила градским превозом...
Али светско искуство нам говори да трамвај лако привлачи путнике из аутомобила, а аутобус тешко :)
Iz dela izjava zvaničnika sam otkrio tajnu zašto odustaju od tramvaja i trpaju žute trake: hoće da izbegnu komplikovanije radove u Mije Kovačevića, i da naprave 2+1 za drumska vozila, kao ranije između Slavije i Veterinarskog fakulteta. Tu je stavarno problematično 2+2, čak i 2+1 je na račun parking mesta.

Bolje rešenje je ovo što sam ja predložio, sa devijacijom pravca pružanja javnog prevoza. Osim jednostavnijih imovinsko-poslovnih odnosa (dosta tog prčvarnica i pekara biznisa se može preneti na novi terminus Pančevački most), devijacijom se kači nešto korisno. Sa delom placa MUP Palilula su takođe prostiji imovinsko-pravni odnosi.

Cilj sadašnje gradske vlasti je očigledno izbegavanje iole komplikovanjih problema, sa stvaranjem iluzije da nešto rade i unapređuju. Tako je i na Bulevaru kralja Aleksandra.
 
Da li se pegla, ona sumanuta krivina na kraju visnjičkog bulevara,ka pančevcu?
To tako stoji decenijma,i nikoga nije briga,što par šupa,pravi ogroman problem.
 
Par tih kuca je prazno vec godinama, kontam da resavaju problem sa preostalim stanarima...
 
Fun fact:

Proširenje Bulevara despota Stefana na suženom delu kako bi bio iste širine celom dužinom, ne nikako, to će samo da privuče još više vozila.
Proširenje Kneza Miloša za jednu traku, ne nikako, to će samo da privuče još više vozila i neće rešiti problem.
Proširenje Višnjičke ulice za po jednu traku u smeru, na uštrb razdelnog ostrva gde je trebalo da ide tramvaj, super, konačno će se rešiti nesnosne gužve ovde.
 
Још забавније: резултујуће кмечање услед будућег сужења зарад трамваја ће моћи да снабдева пола Европе електричном енергијом.
 
Fun fact:

Proširenje Bulevara despota Stefana na suženom delu kako bi bio iste širine celom dužinom, ne nikako, to će samo da privuče još više vozila.
Proširenje Kneza Miloša za jednu traku, ne nikako, to će samo da privuče još više vozila i neće rešiti problem.
Proširenje Višnjičke ulice za po jednu traku u smeru, na uštrb razdelnog ostrva gde je trebalo da ide tramvaj, super, konačno će se rešiti nesnosne gužve ovde.
Da bas je to razlog zasto ne rade prosirenje u 29. 🙄
 
Baš se vidi da si skapirao suštinu mog posta. ;) Čitav komentar se odnosi na pisanje i razmišljanje na forumu.
 
To tek nisam cuo, da je neko ovde na forumu protiv prosirenja u 29. i Kneza Milosa, treba lud covek da bude da je protiv toga.
 
Izvor: Beobuild.rs

Proširenje Višnjičke ulice
visnjicka-230309-09bmm.jpg

Ove nedelje počeli su radovi na širenju Višnjičke ulice, koja će na mestu velikog razdelnog ostrva dobiti po još jednu saobraćajnu traku za svaki pravac. Projekat se realizuje kao interventno rešenje sa ciljem da se umanje saobraćajne gužve na ovom potezu, a višefazno izvođenje trebalo bi da traje tokom cele ove godine. Trenutno se odvijaju radovi na delu prve faze, obuhvatajući 400 metara dugačku deonicu Višnjičke ulice, od raskrsnice sa Mirjevskim bulevarom do skretanja za Adu Huju. Pošto se ne radi o sveobuhvatnoj i temeljnoj rekonstrukciji ulice, radovi na izgradnji dodatne trake u Višnjičkoj ulici nisu zahtevni, pa se završetak prve etape očekuje već krajem ovog meseca.

Ukupna dužina Višnjičke ulice koja je obuhvaćena ovom intevencijom iznosi 2.2 kilometra, odnosno proširen deo saobraćajnice od Ulice Mije Kovacevića do Slanačkog puta. Na ovom potezu Višnjičke ulice formirana je saobraćajnica prvog reda, sa po dve trake za svaki smer i širokim razdelnim ostrvom za potrebe šinskog sistema. Planovi su predviđali da će se tramvajska mreža širiti dalje od Bogoslovije duž Višnjičke ulice, ali je projekat ostao nerealizovan do danas. Neiskorišćena tramvajska baštica u Višnjičkoj ulici široka je 7-11 metara, pa će profil saobraćajnice i nakon umetanja dodatne dve trake zadržati zaštitni pojas koji će fizički odvajati dva smera. Prema najavama, nakon rekonstrukcije razdelnog pojasa krajnja desna traka u oba pravca biće “žuta traka” namenjena javnom prevozu

Postojeća regulacija u Višnjičkoj ulici svakako nije odgovarajuća, bez obzira na širok profil i odvojene smerove, ali glavni problem nije u broju traka već regulaciji bočnog saobracaja. Pored brojnih ukrštanja i direktnih kolskih pristupa objektima, ovaj profil gradske saobraćajanice ima i bočne parkinge, tako da bi transformacija u magistralnu saobraćajnicu podrazumevala ozbiljnu rekonstrukciju i potpuno novo saobraćajno rešenje za pristup postojećim i budućim sadržajima. Projekat rekonstrukcije razdelnog ostrva u Višnjičkoj ulici trebao bi da se nadoveže na planiranu novu regulaciju Ulice Mije Kovačevića, koja bi u narednoj fazi takođe trebala da dobije treću traku i povećan kapacitet, a na raskrsnici sa Slanačkim putem planirano je formiranje trokrakog kružnog toka.

Radove na rekonstrukciji razdelnog ostrva u Višnjičkoj ulici izvodi “Beograd put”.

Više fotografija možete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/proširenje-višnjičke-ulice-p3102.html

visnjicka-map.jpg

Više fotografija možete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/proširenje-višnjičke-ulice-p3102.html
Sve je ovo lepo,ali beskorisno ukoliko ne rese problem na raskrsnici kod "bele kuce" gde je glavni problem i najveci "čep". Pritom po zavrsetku izgradnje i po useljenju ljudi u novom naselju iznad Visnjicke banje (da ga ne reklamiram) i po izdradnji novog kompleksa zgrada pre TC BIG,tj od ulice Vojvode Micka do trznog centra - samo nastaje veci problem. To je bar 10.000+ stanovnika ili recimo 2-3000 automobila minimum. Najveci problem ce nastati kada se napravi novi most koji ce ici preko ada huje i predstavlja spoljni prsten grada. Tu nece biti dovoljno ni po 4 trake u jednom smeru. Uostalom videcemo sami uskoro. Igraju se deca pranja para ne resavajuci glavni problem. A da ne spominjem pricu sinskog saobracaja ili tramvaja koji su tu predvidjeni.
 
Rešenje za Višnjičku ulicu je, kako su naveli iz udruženja, da se duž razdelnog ostrva produži tramvajska linija iz pravca Ruzveltove ulice.
„Pre uvođenja tramvaja u po jednoj srednjoj saobraćajnoj traci, trebalo bi u jutarnjem i popodevnom špicu uvesti žute trake za javni prevoz u postojećim trakama“, predložili su iz udruženja.


Ma genijalno rešenje, tačno se vidi koliko su gospoda iz udruženja upućena u situaciju na terenu. Drž'te se vi guvernale.

Zalažu se i da se u Višnjičkoj ulici izgrade biciklističke staze koje bi povezale Višnjicu, i Karaburmu i Mirijevo sa centrom grada, te da se duž Višnjičke ulice ukine parkiranje.

Eto, taman kroz produžetak linijskog parka, gurajte do Višnjice...

U okviru Lidla i šoping mola Big Fashion izgrađeno je više od 1.000 parking mesta što je sasvim dovoljno za posetioce, dodalo je udruženje.

Opet nepoznavanje situacije na terenu - nije dovoljno, i tek neće biti.
 
Нема ништа од укидања паркинга. Иначе део тротоара Вишњичке дуж старе Карабурме је такав хаос.
 
Nema gore reči od udruženja. Bukvalno mi se povraca kada procitam to. Pozdravljam prosirenje Visnjicke, uz jos bolje uskladjivanje semafora brzo ce se stizati do 29og a onda Boze pomozi. Mogli bi i Mirijevac da polako sredjuju, da se ponovo uradi gornji sloj posto je ovo kao da se vozi po katakombama i naravno vozila da se sklone. To sto nema parkinga nije izgovor da se ulica koristi kao parking...
 
Za katakombe si u potpunosti u pravu, skandal je na šta liči ulica. I za parkirana vozila si naravno u pravu, ali tu se bukvalno radi o stotinama i stotinama vozila duž cele ulice, baš ne vidim način da se to reši. Čak se plašim da će se i posle MOL-a krenuti sa istom praksom tamo gde su one nove zgrade bez jednog jedinog parking mesta, već su trotoar okupirali.
 
Ovi sto se zalazu za tramvaj iznad metroa u Visnjickoj imam pitanje, jel ste razmisljali o s banu il kako li se vec zove koji ce ici iznad tramvaja pa da imamo 3 sinska prevoza paralelno? Nije losa ideja a?
 
Nadam se da nece ali da, veca je šansa da se to desi nego da sklone vozila. Bilo bi dobro da se sredi ulica, fakticki od Mol pumpe do Visnjicke je kriminal, ne znam da li postoji duza ulica koja je u gorem stanju.
 
У Вишњичкој треба трамвај, испод Вишњичке ближе Дунаву кроз неко ново крштено насеље уместо оног ромског треба БГ воз, а испод саме Карабурме, значи испод Маријане Грегоран треба метро.
Весић и Смарт екипа знају само да гурају постојеће коридоре, овде у Дунавском делу града луку и Вишњичку, а у Савском амфитеатру друмски коридор Војводе Мишића-Савска. А метро ко створен да иде кроз брда по којима су обично БГ насеља.
 
Vrh