Ne postoji nista glupje od sistema naplate kazni koji sad postoji u JGP. Direkcija za javni prevoz, ili kako se vec zove, ucenom da se kazne iz prethodnog perioda moraju platiti kao USLOV za dobijanje legitimacije zapravo samo stimulisu narod da se i dalje svercuju. Pritom ne obracaju paznju na cinjenicu da kazne na sverc zastrarevaju, pa cak i ako se preinaci to pravilo o zastarivanju, iznose tih kazni ce vremenom progutati inflacija. Zar ne bi bilo lakse da se uvede neki modalitet, npr. da se svakome ko ima neplacene kazne omoguci da izvadi busplus legitimaciju, i da za svaku kaznu u prevozu mesecno placa povisenu cenu "mesecne karte" u odnosu za ostale, ili da se uvede placanje na rate. Malo ko ce im platiti sve odjednom. Druga stvar, vecina stajalista GSP nema u blizini objekat u kojima se moze kupiti ni karta za pojedinacnu voznju. To se posebno odnosi na periferiju pa svako ko zivi na periferiji mora da kupuje veci broj karata za jednu voznju. Takodje ostajemo mozda jedini veci grad u Evropi bez "dnevnih karata" tako da oni koji moraju da presedaju, makar putovali samo u uzem centru ostaju diskriminisani ukoliko nemaju neki vid "pretplate" koji je velikom broju gradjana onemogucen!