Šta je novo?

Veliki propusti u JGPP

Da li je neko dobio odgovor inspekcije/prijavio privatnike koji na displejima ističu oba terminusa? Član Nikoleta na GSP Beograd je iznela da je zvanični odgovor inspekcije da je isticanje oba terminusa nepropisno ukoliko nije jasno naznačeno u kojem smeru se vozilo kreće. S toga sam prijavio Tamnavu, Ćurdića,Dumeca i Lastu, (nova vozila) koja ili prikazuju oba terminusa ili naizmenično prikazuju jedan pa drugi (gora varijanta), međutim odgovara od inspekcije nema, ni na ove, ali ni na ranije prijave!

Takođe, Tamnava trans je zasad najbezobrazniji prevoznik kod koga nijednom nisam primetio da je bio uključen rashladni uređaj u vozilima koja to poseduju :notok:
 
^^ ah, pa za to bar postoji racionalno objasnjenje - vozac kaze da je ukljucio, a na svakom terminusu po par litara nafte izvuce na sisaljku i u kanister...
 
Veći problem je za mene što na stanicama na NBG i Dorćolu i dalje piše da tu staje 11, odnosno 13 na Dorćol. Što se konfuzno obeležavaju linije pa se pored 13 dolepljuje i nalepnica 12L... Što nema dobrog obaveštenja o promenama trase pa ljudi čekaju danas dvojku u spoljnjem krugu...

A smer na displeju nije toliko važan, ja sam za to da se ispišu oba terminusa, kako ne bi tačnost zavisila od vozača.
 
Матеја Бељан":1v3438oi je napisao(la):
A smer na displeju nije toliko važan, ja sam za to da se ispišu oba terminusa, kako ne bi tačnost zavisila od vozača.

I kako ja u blokovima da znam kuda ide autobus? :laugh: Vozači se moraju naučiti da rade svoj posao! :) U savremenim sistemima, displej je povezan sa GPS sistemom, pa zapravo sve funkcioniše automatski.
 
Da, redovno vidjam autobuse na Sajmu koji idu ka Banovom brdu, a na kojima je ispisan terminus Glavna zeleznicka stanica ili Zeleni venac :D

retardi
 
Imam jedno pitanje za vas.

Cesto se desi (kad se moje kolege i ja vracamo sa posla) da neke 65ice koje krecu sa zvezdare izmedju 16h i 17h uopste ne stanu na prvoj stanici (kod Instituta Mihajlo Pupin). To izaziva veliko negodovanje kod nas korisnika. Juce sam pitao jednog vozaca zasto se to desava i on mi rece da ti autobusi idu za garazu.

Nisam hteo da se raspravljam sa njim, mada mi deluje da to nije bas vreme kada se autobusi povlace iz saobracaja. Takodje, na njima bi moralo da pise "za garazu", a ne "65", zar ne?

U svakom slucaju, resio sam da krenem par puta sa nulte stanice, pa ako regularna 65ica preskoci prvu stanicu da im se narendam milog kupusa.

Da li neko mozda ima nekog znanja o ovom problemu?
 
azbuki wrote : ,, . . . da im se narendam milog kupusa. . . . ,,
+1 :) :D :)
 
Azbuki to vozaci imaju obicaj da rade to cesto rade i ovi sa linije 73 dodju na vreme iulizakasne 2-3 minuta i oni umesto da odmahkrenu oni malo odmaraju i krenu kao fora za garazu odnosno od pocetne do krajnje stanice i onda krenu redovno da voze.To je cisto izivljavanje sta oni nama rade
 
azbuki":1u7902xp je napisao(la):
Imam jedno pitanje za vas.

Cesto se desi (kad se moje kolege i ja vracamo sa posla) da neke 65ice koje krecu sa zvezdare izmedju 16h i 17h uopste ne stanu na prvoj stanici (kod Instituta Mihajlo Pupin). To izaziva veliko negodovanje kod nas korisnika. Juce sam pitao jednog vozaca zasto se to desava i on mi rece da ti autobusi idu za garazu.

Nisam hteo da se raspravljam sa njim, mada mi deluje da to nije bas vreme kada se autobusi povlace iz saobracaja. Takodje, na njima bi moralo da pise "za garazu", a ne "65", zar ne?

U svakom slucaju, resio sam da krenem par puta sa nulte stanice, pa ako regularna 65ica preskoci prvu stanicu da im se narendam milog kupusa.

Da li neko mozda ima nekog znanja o ovom problemu?

Prijavu clanu C.S.I-ju.O kom broju vozila se radi to jest GB i vreme.Prijavice ih onda inspekciji.A oni ce posle nekoliko dana izaci na teren ako je vise prijava.Ako ih uhvate u prekrsaju oduzece im deo plate ili tako nesto pa da vidis kada ce sledeci put da preskacu stanice.
 
Сећам се да је пре десетак година то био обичај да раде на линији 45 на станици Душана Вукасовића. Никад нису стајали на тој станици, а пошто се на тој линији никад није знало када и да ли ће да наиђе бус, то је било такво псовање на станици... на крају су за ту линију ту станицу званично и укинули, да би касније станица била враћена.
 
@azbuki u 16-17 zaista se isključuju neka vozila, jer je za ITS špic od 13 do 16h. Iako je to odavno prevaziđeno, vidimo da je i kod BG-voza špic drugačije definisan
 
mekbejn":39nhx1zv je napisao(la):
Nego, zar nije bilo neke priče da će autobusi GSPa i kad voze u garažu da kupe putnike u tom jednom smeru?

Jeste, i tramvaji sada tako funkcionišu, ali su vozači generalno bili protiv toga. Kao razlog su navodili putnike (obično pod dejstvom alkohola, narkotika i sl) sa kojima imaju probleme kada kažu da je ovo poslednja stanica, dok je izgleda pravi razlog bio da ne zaustavljanjem pre završe smenu, pa se to ne primenjuje.

Inače, preskanje je dozvoljeno u nekim situacijama po nalogu otpravnika kada vozila zbog gužvi dosta zakasne pa se dešava da recimo 2-3 vozila u isto vreme kreću sa terminusa, tada se prvo vozilo obično šalje da sakuplja putnike posle preskoka nekoliko stajališta, ili polovine trase, zavisno od situacije...
 
Матеја Бељан":c63npagh je napisao(la):
@azbuki u 16-17 zaista se isključuju neka vozila, jer je za ITS špic od 13 do 16h. Iako je to odavno prevaziđeno, vidimo da je i kod BG-voza špic drugačije definisan
Spic im je od 13 do 16h???WTF???

Jasno mi je da su guzve zbog popodnevne smene.

Ali mogu od 12 do 14h i od 15 do 17 da im bude il itako nesto
 
Doduše, kod 65 to nije izraženo, ceo dan ide ujednačeno, ali ranije je to bilo striktnije. Evo primer linije koja saobraća samo u špicevima:

18805771.png
 
Dupli bus danas stiže na stanicu kod Skadarlije, na displejima napred i sa strane uredno piše da vozi na liniji 65, međutim sa strane mu je, samo na jednom mestu, na prozoru blizu prednjih vrata, nalepljen papir sa brojem 95 - jer bus na toj liniji i vozi... :bash: Naravno, na Z. vencu i Brankovom mostu dosta ljudi je ušlo misleći da ulaze u 65-icu, pa je kod Hajata bilo iznenađenih i iznerviranih lica, nakon što je ova zamaskirana 95-ica u odelu 65-ice skrenula u Milentija Popovića... :rolleyes:
 
Lepa stanica lokalnih autobusa za Banovce, neregistrovana taksi stanica, i od nedavno stanica linije 700. Niko ne razmišlja da bi mogao da ukloni raspali deo kućice, jer, ko zna u čijoj je to nadležnosti. Sve to ekspresno pređe u nadležnost grada kad se nešto desi

dscf9649a.jpg
 
Ko nije član foruma gspbeograd.net

"nikoleta"":2t3uefsx je napisao(la):
Унапред припремљен одговор који се односи на чишћење и прање возила...

:arrow: http://www.docstoc.com/docs/87051108/GSP_ciscenje-i-pranje-vozila
"nikoleta"":2t3uefsx je napisao(la):
Унапред припремљен одговор - примедбе и притужбе на рад возача...

:arrow: http://www.docstoc.com/docs/87051694/GSP_primedbe-i-prituzbe-na-rad-vozaca
"nikoleta"":2t3uefsx je napisao(la):
Унапред припремљен одговор ГСП „Београд“ - клима уређаји:

:arrow: http://www.docstoc.com/docs/87050283/GSP_klima-uredjaji
"nikoleta"":2t3uefsx je napisao(la):
На следећем линку је могуће видети изглед одговора у вези са дисплејима, који се шаље на захтев заинтересованим странкама, новинарима и др. (само се измени датум и унесе презиме странке, и одговор се шаље странки):

:arrow: http://www.docstoc.com/docs/87046707/GSP-displejikey=YjY0MDgyNDIt&pass=MmRmMy00ZWEz

Izvor:
http://gspbeograd.net/viewforum.php?f=13
 
Vec neko vreme primecujem, pogotovo vikendom kada je manje vozila, da tramvaji koji krecu sa okretnice u blokovima na linijama 7, 9, i 12L krecu jedan za drugim u grupama po tri tramvaja. Tako mi se danas opet desilo da mi pobegne ta grupica od tri tramvaja, posle cega sam morao da cekam oko 10tak minuta, kada je opet dosla grupica od tri tramvaja! Isao sam od blokova do zeleznicke stanice, i mislim da ima puno ljudi koji se voze na taj nacin da im je svejedno koji tramvaj ce da naidje....

Bilo bi logicno da se izmedju polazaka napravi neki razmak, tako da ide po jedan tramvaj na 3-4 minuta a ne voz od 3 tramvaja na 10 minuta. Mozda vozaci ne postuju red voznje, jer im je zgodnije da pricaju na okretnici, pa da krenu svi zajedno, a ako je red voznje takav da svi krecu u isto vreme onda bi to trebalo menjati.

To se desava i u 11 uvece, kada nema guzve, a i krecu sa pocetne stanice, ne dolaze iz grada. Mogli bi da naprave pauzu izmedju dva polaska kada krecu, da se ravnomerno rasporede.

Da napomenem da imam razumevanja za ove kasne polaske, ipak se svako vozi uvece u pola 12 gradskim prevozom, pa je bolje da su kolege blizu...

Ali ovo se desilo danas (Subota 6. avgust), oko pola 4 u smeru od blokova ka zel. stanici. Dakle u sred dana, a guzvi nema nigde.
 
To se dešava i na Banjici. Naime dodje tramvaj recimo 9 u 14:50, a ima polazak u 14:58. A posle njega stiže 10 u 14:52 a ima polazak u 14:55. I onda on zaglavljen iza 9 ne može da podje pre 14:58, a kada dodje 14:58 onda će u voziću da krene i 10 a u medjuvremenu krene i 14 :)
 
To je klasika.Bleje na okretnici pa krenu zajedno.

Tako na zvezdari 28 i 40 krecu zajedno a ponekad i 77.
 
Evo jedne vruće teme!
Studio B na vestima u 7 upravo je emitovao prilog o novom infrastrukturnom skandalu. Naime, zvanično je potvrđeno da je u GSP-u već 15 dana na snazi ZABRANA SAOBRAĆAJA ZA AUTOBUSE u tramvajskoj baštici od Veterinarskog fakulteta do Slavije, u oba smera, zbog mestimičih kratera u kolovozu dubine 20cm i virenja armature iz njih. Komatina iz pogona Karaburma pred kamerama je potvrdio da je zabrana doneta jer se ovim kraterima pripisuju 3 pucanja šasije i navodno samo u pogonu Karaburma desetak uništenih guma.
Oni koji putuju na ovom potezu verovatno su već primetili da GSP-ovi autobusi zaista strogo zaobilaze tramvajsku bašticu, voze u koloni sa automobilima čak i kada je samo jedna traka otvorena po smeru i u tramvajsku bašticu se isključuju samo na stajalištu i odmah je napuštaju po izlasku iz stajališta. To znači da tramvajsku bašticu koriste isključivo tramvaji, taksi vozila i privatni prevoznici koji kada je gužva još uvek voze po tramvajskoj baštici laganom vožnjom.

Pozadina problema poznata je od ranije: Žute trake bez tramvajskih šina su isključiva nadležnost Direkcije za puteve, tramvajske pruge i tramvajske baštice između kolovoza ili pored kolovoza su isključiva nadležnost Direkcije za prevoz, ali žuta traka kombinovana sa tramvajskom bašticom je podeljena nadležnost, a praktično nije ničija briga. Odnosno, ako sam dobro razumeo, u tom nesrećnom režimu podeljene odgovornosti Direkcija za puteve (čitaj Beograd put) je nadležan samo za asfaltiranje trake, a Direkcija za prevoz za investiciono održavanje pruga. I sad šta, ove godine Beograd put je jednom krpio udarne rupe i zauzeli su stav "toliko od nas za ovu godinu" i čeka se da grad pokrene rekonstrukciju cele pruge! A imamo paradoksalnu situaciju da su na ovom potezu tramvajske šine u podnošljivom stanju (nisu prioritet za rekonstrukciju) ali je betonska podloga kolovoza potpuno razrovana! Dakle putari već godinama neće da saniraju razvaljenu betonsku podlogu te trake jer bi taj posao da uvale drugim direkcijama u sklopu rekonstrukcije pruge, a grad bi da prvo rekonstruiše druge, propale pruge a Beograd put neka krpi asfalt! Beograd put namerno izbegava krpljenje rupa jer je zalivanje asfalta preko nepostojeće podloge Sizifov posao bez kraja.

U celoj priči ipak je najinteresantnije držanje GSP-a:
* Svi mi znamo da su godinama i godinama GSP autobusi vozili tom tramvajskom bašticom dok je bila mnogo razrovanija, kada su krateri bili na svakih metar-dva! Sada je udaljenost između kratera po dvadesetak metara, dakle uz malo manevrisanja na kritičnim tačkama moguće je proći, što najbolje pokazuju privatnici. Međutim po prvi put u istoriji GSP ispoljava veći strah za vozni park od privatnika i po prvi put u istoriji GSP zvanično ne vozi jednom žutom trakom! Ovo po meni i nije tako iznenađujući način razmišljanja, s obzirom da privatnik hladnokrvno može da silom i mimo pravne procedure svom vozaču naplati svaku štetu koja potiče od udarne rupe, a GSP sa vozilima bez tahografa to ne može, pa im je lakše da zabrane vozačima da prođu tom žutom trakom, nego da prate vozi li se preko kratera dovoljno polako i pažljivo. Još je zabavnije da iza ovakvog rešenja imenom i prezimenom stoji za održavanje odgovorna osoba pogona Karaburma!
* Takođe je interesantno da GSP konačno baca rukavicu u lice drugom javnom preduzeću koje ne krpi javni put, jer sa jedne strane digla se galama na (ne)održavanje u GSP-u, a sa druge strane postoje putari koji političkom odlukom ne krpe udarne rupe i puštaju da se uništava gradska imovina (vozni park). Jedino je pitanje da li je GSP iskoristio online opciju Beograd puta da uslika udarne rupe u tramvajskoj baštici i elektronski ih pošalje Beograd putu, jer oni te fotografije koriste da kod nadležnog gradskog organa vade naloge za krpljenje rupa? Ne znam ima li neko iskustva sa slikanjem udarnih rupa na kolovozu i kakvi su rezultati, ali očigledno je da se obični vozači ne bave prijavama rupa po žutim trakama jer im je tu zabranjen pristup. Pitanje je samo da li je GSP prijavljivao stanje pre nego što je prestao da koristi žutu traku.

U svakom slučaju, ovo je nešto čime grad Beograd mora da se pozabavi na najvišem nivou, jer postavlja se pitanje hoće li sad celu zimu autobusi da stoje u koloni pored žute trake, šta će biti na proleće, hoće li rekonstrukcija tramvajske baštice da počne od Veterinarskog fakulteta pre, za vreme ili posle Vojvode Stepe? Kakav će biti projekat rekonstrukcije i hoće li ponovo asfaltirati tako da 9 autobuskih linija brzo taj asfalt pretvori u plastelin, ili će neko odgovoran obezbediti da se izlije kvalitetna betonska traka, još jača nego u Požeškoj, po mogućstvu beton po specifikaciji za atomska skloništa ili podzemne aerodrome? Da li ovo što je pušteno na Studiu B znači da je Đilas obavešten da imamo žutu traku zatvorenu za saobraćaj GSB-a?

I konačno, pitam se da li će komunalni policajci koje sam danas video kako u grupama po šestoro na Slaviji privode balavca zatečenog u autobusu 31 bez karte, a na Konjarniku od uličnog prodavca plene nekoliko kila voća (gajbu bresaka komada 1, gajbu šljiva komada 1 i gajbu paradajza komada 1) EVENTUALNO doći na ideju da nadležnim organima proslede prijave protiv Beograd puta ili svih mogućih direkcija odgovornih za skandal da autobusi GSP ne saobraćaju žutom trakom?
 
jovanovm":10i7ghpp je napisao(la):
Eh, stanislawe, naravno da neće. Komunalna policija je jedna velika šarena laža...

Ovde možda postoji još jedna opcija, pošto je gradski bulevar u pitanju: prijava saobraćajnoj policiji sa zahtevom da obezbede mesto havarije (npr. da trakom ograde mesta gde armatura viri iz tramvajske baštice i prizovu dežurne dispečere da provizorno zapuše havarijske rupe, nebitno da li kamion iz Beograd puta ili dunđere GSP-a koji polažu šine i betoniraju stajališta).

Potpuno je neverovatno kako ceo grad Beograd štrčeću armaturu u žutoj traci posmatra kao neko normalno stanje koje može da potraje do naredne sezone ili rekonstrukcije... Umesto da se vozila sa plavim i žutim rotacijama momentalno stvore, kao u slučajevima da se otvorila vodovodna cev ili sl...
Građani: kad god vidite komunalne ili saobraćajne policajce u prevozu, recite im da je GSP obustavio autobuski saobraćaj u tramvajskoj baštici preko Karađorđevog parka zbog havarijskih oštećenja i tražite da intervenišu povodom PRAVOG PROBLEMA pošto sve gradske službe spavaju. Da vidimo gde su granice gradske birokratije i koliko dana treba da se voze javnim prevozom dok ne primete da nešto ne funkcioniše.

Čujem da je dodatni problem što postoje nadzorni organi na nivou opština koji utiču na prioritete Direkcije za puteve u održavanju ulica. Pa se tako generalno menja ceo habajući sloj asfalta u nebrojenim jednosmernim prilazima između zgrada, potpuno bespotrebno tamo gde nije bilo ni rupice, radi sakupljanja političkih poena po opštinama, a od Karađorđevog parka do Slavije množe se kriminalni krateri jer je jedna strana bulevara Vračar a druga Savski venac, nadležnost je ničija i nikome nije pod prozorom. Direkcija napolje! Fuj!
 
Vrh