Šta je novo?

Veštačka inteligencija

Tako je, masovna otpuštanja su ono što nam trenutno treba.

Onda krize i građanski ratovi širom sveta.

To će pokazati zlim kapitalistima, korporacijama, CEOovima i superbogatima.

🤣
 
Vazno je da se zaustave investitori i investitorski urbanizam.
Da se zaustavi gradnja. Da gradilista opuste.
Dobar indikator ce biti nestanak dostavljaca.
Situacija ce polako izmaci kontroli.

Zatim globalno siromastvo, stednja, kraj potrosackog drustva, jedino sto moze da spase planetu od ekoloske propasti.
 
Tako je MC, i ja isto kad hoću da očistim ili preuredim kuću, ja spalim sve do temelja sa sve stvarima i imovinom unutra, pa onda iznova gradim i opremam sve. Takoe!
 
Tako je, tebe boli paja patak, što se tebe tiče neka svet izgori i umre, ti se nauživao i naputovao, sad ti sve do Kosova ravno. 😆

Što da i drugi imaju neki lep život i neka očekivanja od njega. Ko ih šiša bre. Nisu oni ti pa da zaslužuju neki život i perspektivu.
 
IMG_0840.jpeg
 
Evo gledam na DeutcheWoke prilog o nekim autonomnim automatizovanim autobusima koji voze u Seulu od prošle godine.

Sve kul, radi, vozi, oprezan je... Samo što ima par ograničenja:

1) Svi unutra moraju da sednu i da se vežu, te mu je kapacitet skresan na 30 ljudi u vrh glave. Takođe ako sam razumeo, deci nije dozvoljeno korišćenje još
2) Kabina i vozačevo mesto i dalje postoje, dakle i dalje zauzimaju mesta pa i materijale da se sve to izradi
3) prekoputa vozača, iza prvih vrata, ipak sedi baja okružen koji mašinerijom koja prati i nadzire sve
4) može da vozi samo noću, jer valjda ne podnosi dobro gužve i razne iznenadne situacije tokom dana i špica

Dakle, suma sumarum:
- može da vozi samo noću
- smanjen kapacitet
- svi moraju da sede i vežu se
- opet ostaje kabina sa sve komandama i sedištem
- opet se određuje jedan lik po vozilu da se vozi u njemu i nadzire ga


I? Šta je tačno dobijeno tu? Kako je to zdravije, pametnije, efikasnije i isplatljivije od klasičnog autobusa sa vozačem, koji može da radi bilo kad, bilo gde, sa 100 putnika unutra umesto sa 30 i sa manje straha i trepeta da će nešto krucijalno zakazati ili izazvati nezgodu?

Ljudi se sve više ponašaju kao naduvani tech bros, sve manje se gledaju funkcionalnost i praktičnost a sve više neki fenseraj, pomodarstvo i neko obećanje boljitka i usavršavanja koje "tu je, iza ugla, samo što nije" a u realnosti se samo gube pare i pravi pometnja na tržištu rada da bi neka tamo tech bro balavurdija iz startapa dobila grantove i ugovore za nešto što će raditi 3-4 godine i onda biti zapostavljeno, otkazano i zamenjeno novom turom tech brosa i novom turom beskorisnih autonomnih vozila.

I tako u krug i u krug i u krug.

TechBro šarlatani bi i točak izmenili da mogu i da ima baš toliko teških boodala da se prime na tako nešto. Mada, kako se stvari kreću i odvijaju, ne bi me čudilo da neko krene i sa tom papazjanijom. Mnogi ljudi su povodljive ovce, ne zanima ih razum i praktičnost, nego samo da je nešto novo, fensi, skupo, komplikovano i ishajpovano, pa makar bilo i g..no najveće i najgluplje.
 
,, .... koji može da radi bilo kad, bilo gde, sa 100 putnika unutra umesto sa 30 i sa manje straha i trepeta da će nešto krucijalno zakazati ili izazvati nezgodu?.... ,,

Pa nemaju svi vozača Nepalca koj prima putnike ko sardine u raspadnutom drešu koj još samo u saobracajnoj dozvoli kao potsetnik piše
- gradski autobus za prevoz putnika -

Eto neko tamo dočekao našu SF
😄
 
Ma misim taj se problem da lako rešiti, nego je previše retarda među političarima i upravnicima a previše tech-bro šarlatana i robovlasnika iz Azije pa se stalno fura ta neka priča da je jedini način da se uvoze tuđini jer Srbi neće u vozače.

Hoće i Srbi. Samo ne baš za bedu od plate na nivou Indije i Bangladeša.

Za to vreme, SNS na nivou Beograda ukrade oko 600 miliona evra godišnje. Sveže procene opozicije. Samo u Beogradu godišnje preko korupcije i partokratije ukradu 600 miliona. Dakle para ima. Ljudi, i dalje, ima. Nego se radi o nečijim mutnim šemama i interesima. I ljudima koji su debili pa gutaju i dozvoljavaju sve to. Neki čak i podržavaju to uvoženje svega i svačega i srozavanje kako tržišta rada, tako i stvaranje novih dodatnih društvenih problema.
 
Evo gledam na DeutcheWoke prilog o nekim autonomnim automatizovanim autobusima koji voze u Seulu od prošle godine.

Sve kul, radi, vozi, oprezan je... Samo što ima par ograničenja:

1) Svi unutra moraju da sednu i da se vežu, te mu je kapacitet skresan na 30 ljudi u vrh glave. Takođe ako sam razumeo, deci nije dozvoljeno korišćenje još
2) Kabina i vozačevo mesto i dalje postoje, dakle i dalje zauzimaju mesta pa i materijale da se sve to izradi
3) prekoputa vozača, iza prvih vrata, ipak sedi baja okružen koji mašinerijom koja prati i nadzire sve
4) može da vozi samo noću, jer valjda ne podnosi dobro gužve i razne iznenadne situacije tokom dana i špica

Dakle, suma sumarum:
- može da vozi samo noću
- smanjen kapacitet
- svi moraju da sede i vežu se
- opet ostaje kabina sa sve komandama i sedištem
- opet se određuje jedan lik po vozilu da se vozi u njemu i nadzire ga


I? Šta je tačno dobijeno tu? Kako je to zdravije, pametnije, efikasnije i isplatljivije od klasičnog autobusa sa vozačem, koji može da radi bilo kad, bilo gde, sa 100 putnika unutra umesto sa 30 i sa manje straha i trepeta da će nešto krucijalno zakazati ili izazvati nezgodu?

Ljudi se sve više ponašaju kao naduvani tech bros, sve manje se gledaju funkcionalnost i praktičnost a sve više neki fenseraj, pomodarstvo i neko obećanje boljitka i usavršavanja koje "tu je, iza ugla, samo što nije" a u realnosti se samo gube pare i pravi pometnja na tržištu rada da bi neka tamo tech bro balavurdija iz startapa dobila grantove i ugovore za nešto što će raditi 3-4 godine i onda biti zapostavljeno, otkazano i zamenjeno novom turom tech brosa i novom turom beskorisnih autonomnih vozila.

I tako u krug i u krug i u krug.

TechBro šarlatani bi i točak izmenili da mogu i da ima baš toliko teških boodala da se prime na tako nešto. Mada, kako se stvari kreću i odvijaju, ne bi me čudilo da neko krene i sa tom papazjanijom. Mnogi ljudi su povodljive ovce, ne zanima ih razum i praktičnost, nego samo da je nešto novo, fensi, skupo, komplikovano i ishajpovano, pa makar bilo i g..no najveće i najgluplje.

Generalizuješ mane prvog proizvoda koji je tek uveden. Pa neće to tako i ostati.

Uostalom ima samo još pet dana do početka juna za kada Tesla najavljuje početak "revolucije u prevozu", komercijalni početak rada POTPUNO AUTONOMNIH Tesla vozila u Ostinu. Dakle automobili u kome vozača nema uopšte. Putnici mogu i da spavaju u svom automobilu. I to su vozila sa pravim, generalnim tipom AI mozga. Dakle ne ona prethodne generacije i drugih firmi, posebno prilagođena za jedan grad. Nego sa opštom end-to-end neuralnom mrežom kao vozačem. Takođe:

"FSD is currently already 8.5 times safer than a human driver - with FSD V14, this figure could rise further."

Pripreme za to svečani događaj su skoro zavšene. Evo recimo jedne poruke sa testiranja:

 
Poslednja izmena:
Ajde jednom u životu probaj da misliš svojom glavom a ne da ti razne interesne grupe, milijarderi, agendaši, šarlatani i drugi otpadi kroje stavove i pune mozak glupostima.

Na kraju krajeva, autonomni automobili mi i ne smetaju toliko, jer mislim da je prihvatljivije to da neko želi sebe da stavi u svoj automatizovani autonomni automobil. Ali autobusi, avioni, brodovi... ne treba da budu bez ljudskih upravitelja. Čak sam podeljenih stavova i oko autonomnih metroa, ali nisam se toliko bavio time i čekm da vidim kako će se još pokazati u praksi. I da, vozio sam se i takvima. Mada sam otvoreniji za to da takva šinska vozila na izolovanim trasama budu autonomna nego autobus ili avion.
 
Ko kome puni glavu sa čime je irelevantno kad god postoje empirijski dobijeni statistički podaci. Da li se broj saobraćajnih nesreća povećao kad je, godinama unazad, uvedeno poluautonomno upravljanje (Supervised FSD)? Nije. Kad se uvede čisti FSD videćemo statistiku. Kakva je verovatnoća udesa kad upravlja čovek i kad upravlja AI? Pa ako ona bude povoljna onda će se takvo upravljanje na kraju uvesti i u autobusima i u železnici i svuda, bez obzira šta ko mislio o tome. Trenutno trend takve statistike veoma obećava, pa zato mislim da će se to i desti. Zbog povećane opreznosti kad se prevozi puno ljudi, možda ne tako skoro, ali će na kraju i tu da nam prikažu tabelu i da nas pitaju: Koliko volite sopstveni život? Ovo su podaci, pa vi birajte.
 
Baj d vej, malopre naletim na ovo:

aYQ1e7v_700b.jpg

aomz4k1W_700w_0.jpg


I opet će se naći boodale koje će platiti 60$ za to kanapče.

Podsetilo me na sličnu situaciju od pre par godina:

id***-savant-says.jpg
 
Ko kome puni glavu sa čime je irelevantno kad god postoje empirijski dobijeni statistički podaci. Da li se broj saobraćajnih nesreća povećao kad je, godinama unazad, uvedeno poluautonomno upravljanje (Supervised FSD)? Nije. Kad se uvede čisti FSD videćemo statistiku. Kakva je verovatnoća udesa kad upravlja čovek i kad upravlja AI? Pa ako ona bude povoljna onda će se takvo upravljanje na kraju uvesti i u autobusima i u železnici i svuda, bez obzira šta ko mislio o tome. Trenutno trend takve statistike veoma obećava, pa zato mislim da će se to i desti. Zbog povećane opreznosti kad se prevozi puno ljudi, možda ne tako skoro, ali će na kraju i tu da nam prikažu tabelu i da nas pitaju: Koliko volite sopstveni život? Ovo su podaci, pa vi birajte.
Ko da čitam neki pamflet ili neku recitaciju iz nekog kulta...

I ranije su ti postovi istl tako zvučali. Sećam se kako si nazivao Trampovcima svakoga ko ne bi bio ekstremni levičar kao ti, a sad par godina kasnije braniš i veličaš Trampa jer je ovaj tvoj idol sada drugar sa njim i ne voli više levičare.

Ne misliš svojom glavom, samo upijaš i reprodukuješ šta čuješ od drugih. I menjaš strane i stavove kako ti dune, isto kao i idol ti.
 
Poslednja izmena:
Opet nisi mogao da odoliš da ne napišeš poruku u kojoj nema baš ni jednog jedinog argumenta, samo lični napad na nekoga ko ti ne dopada. Na ovo se dakle i ne može odgovoriti a da i taj odgovor ne bude iste vrste. Što ne želim da radim. Pa ti ostaje samo da sačekaš jun i onda sam vidiš kako će prođe uvođenje robotaksija i kasnija eksploatacija. Ja obično poštujem one koji, kao Elon Mask, imaju hrabrosti da se posle svega kroz šta je prošao izlože ovako ogromom riziku.

 
Nemaš svoj stav, svoj um, svoj intelekt.
Samo ponavljaš šta ti se naloži.
Gledam te već godinama kako to radiš. Neko vreme si oladio sa time ali sada si opet postao Maskova marioneta i portparol.

To o čemu pričaš će imati uspeha, isplativosti i praktičnosti taman koliko i Hyperloop, oni pametni šleperi koje si kačio, Cybetruck, oni crteži vozila na Marsu i ostale stvari koje si sektaški prenosio i recitovao ovde. Cela priča vam je šuplja, ljudi vas vide kao Jehovine svedoke, i naravno, sve manje vam veruju i pecaju se.

I nemoj da misliš da sam zaboravio šta si sve pričao, propovedao pa i etiketirao pre tri godine. Bio si levičar do koske, sve druge si nazivao desničarima i Trampovcima. Pa si za kratko vreme potpuno obrnuo ploču kad si video da tvoj Mask se okreće Trampu, desnici, plutokratiji... Nemoj da misliš da se to ne pamti. Zato smanji doživljaj i ne uvlači me u svoje besmislene sektaške fantazije. Nije ti ovo oglasna tabla.

Evo jedan bonus link. Kako Tesla posluje i šta sve mora da radi da bi ostali iole profitabilni i održivi u očima i investitora:


Navodno prodalli 8500 automobila za jedan vikend, po jedno vozilo svakih 20 sekundi. Kanada zamrzla sve i pokrenula istragu.
 
Poslednja izmena:
Ko kome puni glavu sa čime je irelevantno kad god postoje empirijski dobijeni statistički podaci. Da li se broj saobraćajnih nesreća povećao kad je, godinama unazad, uvedeno poluautonomno upravljanje (Supervised FSD)? Nije. Kad se uvede čisti FSD videćemo statistiku. Kakva je verovatnoća udesa kad upravlja čovek i kad upravlja AI? Pa ako ona bude povoljna onda će se takvo upravljanje na kraju uvesti i u autobusima i u železnici i svuda, bez obzira šta ko mislio o tome. Trenutno trend takve statistike veoma obećava, pa zato mislim da će se to i desti. Zbog povećane opreznosti kad se prevozi puno ljudi, možda ne tako skoro, ali će na kraju i tu da nam prikažu tabelu i da nas pitaju: Koliko volite sopstveni život? Ovo su podaci, pa vi birajte.



A u vezi "POTPUNO AUTONOMNIH" maskovih taksija u Ostinu -


Ko hoće da razume, razumeće...
 
Ja inače jedva čekam još jedan u nizu uspeha pošto su nam putevi (i reke) puni cybertruckova kako nam proreče ovdašnji ekspert pre 2 godine, a tesla semi je zamenio vozove...
 
Sreća pa nije u pitanju razvoj Beograda gde je bar neki nivo građanskog konsezusa neophodan kao ravnoteža vlasti. Ali pošto od ovakvih mišljenja o Tesli ne zavisi ništa, nema razloga da gubim vreme objašnjavajući vam šta sve tu nije istina. Verujte šta hoćete. Videćete i sami šta će da bude posle neophodnog početnog perioda masovnog treniranja neuralne mreže robotaksija u realnim uslovima vožnje. To je sasvim dovoljna količina vremena potrošena na one kojima je normalno da komuniciraju na ovakav način.
 
Ma jok, nego ću da verujem online kultistima koji menjaju iskaze i stavove kako im se naredi, i njihovom vođi narcisoidnom i deluzionom narkomanu i plutokrati koji se u sve razume a nema dodira sa realnim problemima i realnim svetom, kao ni sa ljudima oko sebe.
 
Izuzetan clanak. O pravoj sustini AI.

ChatGPT is accelerating Western progress towards Peak Stupid


Članak Vashington Post-a o savetima o lepoti veštačke inteligencije uskoro dolazi do tačke da će veštačka inteligencija primeniti internet standarde lepote, a to će dovesti do internet (ili tačnije, prodavaca modnih i kozmetičkih proizvoda i plastičnih hirurga) normi privlačnosti lica i fizičke privlačnosti.2 Drugim rečima, ChatGPT će pojačati ono što ove industrije prodaju, budući da dominiraju, od modnih i elitnih žurki u Holivudu TV i filmski kasting, koji se zauzvrat vraćaju u procedure plastične hirurgije. Ove industrije profitiraju tako što žene budu nezadovoljne svojim izgledom.3 Jedan od mnogih dokaza: žene su manje srećne nakon što su pogledale modni časopis.
 
Vrh