Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Salim se ja naravno svakom se desi da pogresi, neka ostanu postovi, na kraju je bilo i simpaticno
 
Ovo je ustvari ko uvod za pedjolinovu emisiju-da li si video patuljka kada pitaju klinca,e pa kod nas je da li si video pilon :lol:
 
vucko":2woia57l je napisao(la):
Ovo je ustvari ko uvod za pedjolinovu emisiju-da li si video patuljka kada pitaju klinca,e pa kod nas je da li si video pilon :lol:
haha,

ajde reci ali jako:

Ja sam vid'o patujka,

Jesi' vid'o

JESAM!!!
 
vucko":28v2ho7k je napisao(la):
Ovo je ustvari ko uvod za pedjolinovu emisiju-da li si video patuljka kada pitaju klinca,e pa kod nas je da li si video pilon :lol:
Imamo stvarno čime da se pohvalimo, trenutno se u Beogradu grade dva mosta, jedan preko Ade Ciganlije sa pilonom visokim 200m, drugi preko konjarnika (u narodu poznatiji kao dimnjak) kao najbolji primer savremene mostogradnje a u planu je i treći (kineski) preko Dunava između Zemuna i Borče :lool:
 
Da,taj zapravo na konjarniku se gradi novom vertikalnom tehnologijom,kad ga zavrsimo doteracemo ga do prigodne lokacije i oboriti ga ne zemlju i puf,kada se razmakne prasina,unistena kola i po neko drvo imacemo most.A onda da trazimo kredit i projekat za pristupne saobracajnice jer nismo razmisljali o tome na vreme :)
 
vucko":13dc4ygx je napisao(la):
Da,taj zapravo na konjarniku se gradi novom vertikalnom tehnologijom,kad ga zavrsimo doteracemo ga do prigodne lokacije i oboriti ga ne zemlju i puf,kada se razmakne prasina,unistena kola i po neko drvo imacemo most.A onda da trazimo kredit i projekat za pristupne saobracajnice jer nismo razmisljali o tome na vreme :)
Siguran sam da je Đilas već uvideo grešku i trenutno sa Miškom pregovara o donacijama za pristupne saobraćajnice :kk:
 
Мирко":17id3lk6 je napisao(la):
@medjutim
Mirko, kako god napravio, ne možeš da zabraniš ljudima da koriste Gazelu...

Управо то и ја кажем! Само су, можда, планери помислили да могу, када су, као решење које треба да преузме саобраћај са аутопута, односно - да му КОНКУРИШЕ, изабрали саобраћајницу инфериорну и по брзини и по пропусној моћи. А, само је требало 80 км/х по Новом Београду, тј. без семафора...
Ja sam i dalje u uverenju da je ovaj most pravi pogodak al ne i mesto gde treba da stoji
Računaj nek od sadašnjih 100.000 dnevnih prelazaka preko Gazele polovina ide sa tog južnog kraja od Čukarice (Ibarska i Obrenovački put) to ti je 50.000 potencijalnih prelazaka preko novog mosta, ako je sad kolona od 1 km kad proradi novi most biće 500m ili je možda neće ni biti jer propusna moć mosta je 10.000 vozila na sat, a to dal će biti brzina 50 ili 80 uopšte nije važno, važno je samo da se mostovi prelaze brzo i efikasno a ne ko sad da se čeka u kolonama samo da priđeš mostu a kamo li da ga pređeš.
Svaki dan od 14h iz pravca sajma se bul Vojvode Mišića proteže kolona sve do sajma a i gužva kod sajma bi se izbegla u pravcu Čukarice sa novim mostom jer sav sadašnji priliv koji se uliva kod sajma sa novim mostom će se ulivati kod Ade, a i mnogi se onda neće tu isključivati naročito oni koji stanuju u Rakovici, Vidikovcu ili Petlovom brdu, čak i meni više odgovara da idem sa mosta pravo pored Miloševog konaka kroz Košutnjak preko Pionirskog grada do kraja Banovog brda, nego da idem kroz Požešku.
Još jednom kažem ovo je strasno veliki pogodak al mu mesto nije tu de je sad, trebao je da bude niže da se sa Lazarevačkog druma direktno ide na most preko Ade i da izlazi na Nehruovu al nesme da se uništava eko sistem Ade. Al tu treba da se prokopa jedan tunel i bilo bi sve ok.
 
Biće tu i jedan interesantan efekat velike dužine ovog mosta - bez obzira što je on 3+3 kao i Gazela ili Brankov most, u bilo kom trenutku moći će da se nađe mnogo više automobila na samom mostu nego na Gazeli ili Brankovom, čime će i kolone automobila koje čekaju da pređu most biti mnogo kraće.
 
@dragan44

Велики сам присталица градње тунела од петље на Чукаричкој падини до блокова, макар 1+1 трака у једној цеви.
Уз то, потребан је и мост на другом шпицу Аде (веза Макиша и Т-6), затим метро мост у Савском амфитеатру, а по мени и тунел на ушћу (веза Бул. Н. Тесле и Цара Душана на Дорћолу), чиме бисмо Саву премостили једномзасвагда :)
 
Ljudi, most je na savrsenom mestu: Svi sa Banjice, iz Rakovice, sa Vidikovca, Petlovog i Labudovog brda, Kanarevog brda, Miljakovca, sa Dedinja i veceg dela Banovog brda ce siliziti na most kod hipodroma. Ostali (manja kolicina, recimo 30% ce ici preko petlje kod NIS-a), a ostatak (koji dolazi izdaleka, tj dalje od Petlovog brda) bi trebao da koristi Ostruznicki most. Pored toga, Gazela je i dalje funkcionalna, tako da ko vidi guzvu na Adi moze da produzi do Gazele...

S druge strane, svi koji dolaze sa Ibarske magistrale, mogu ili da se spuste do Obrenovackog puta i tako stignu do mosta na Adi, ili da jos pre Petlovog brda skrenu ka Rakovici i onda sirokim putem (2+2 trake bez semafora) za 5 minuta budu do mosta na Adi. Kada obilaznica bude zavrsena rasterecenje ce biti jos vece.

Sto se tice autoputa, verujem da ce stavljanjem u pogon mosta na Adi biti rasterecen za dobrih 60% (jer je cak i meni u Brace Jerkovic lakse i krace da se popnem do Trosarine i poteram do Hipodroma i na Banovo Vrdo nego da kruzim do Plavog mosta i onda predjem nekih 11 km (preko hipodroma ima oko 8 do Banovog brda). Autoput ce biti uglavnom za medjugradski saobracaj, a u spicu ce ga koristiti gradjani Dedinja (mada i oni mogu na most na Adi), dela Banjice, dela Vozdovca, Vracara, Konjarnika i Zvezdare. Pa recimo da ce vise biti koriscen Brankov most u spicu (dok se ne uradi most Zemun-Borca) nego Gazela i autoput. Videcete :) :grand:
 
"Svi" je malo širok i optimističan pojam. Za mene jeste na savršenom mestu, naročito ako se izgradi bulevar do Rakovice, a koliko će drugima odgovarati i koliko će rakovički put moći da izdrži opterećenje, kako će da reše uključenje s Košutnjaka ispod pruge, da li će pustiti brzinu od 70-80 km/h (koja je na dobrom delu nenaseljenog Rakovičkog puta i sad sasvim logična) i tako ubrzati saobraćaj do mosta, da li će moći da usklade semafore s više strana, sve to ostaje da se vidi..

Lepa je priča o tunelu ispod Ade, al polako, ako se kako-tako završi obilaznica makar u poluprstenu do Batajnice i kad se završi ovaj most, veliko je pitanje koliko će još mostova trebati. Ima toliko drugih stvari koje nam trebaju :)
 
@dovlisa

Ја бих рекао да НИКО са Бањице неће ићи тим мостом на Нови Београд, док је живе Газеле. Осим кад је, једном, буду поново поправљали. А богами ни из Јерковића, поготову кад споје насеље с аутопутем (што је у плану).
Видиш, занемарио си у свом посту дијалектику, јер, ако нови мост растерети Газелу за 60 посто, као што кажеш да хоће, онда ће аутопут бити проходан и брз. А онда ће многи поново пожелети да се возе њиме...
 
ne razbacujte se sa ciframa,kao sto recimo za popis stanovnistva ne znamo koja je tacna situacija.Dakle znacemo jedino u dve situacije,kad se zavrsi most na adi i deo ump-a koji ide sa njime i pod b) kada se zavrsi makar taj poluprsten obilaznice do bataje pa ce se rasteretiti gazela.
 
Zato postaviš kamere na mostove i prilaze mostu, pogledaš kakvo je stanje i odlučiš kojim ćeš pravcem da ideš do svog odredišta.
 
crazy serb na ssc

sava1o.jpg
 
Ova 2 tornjica su na Moskvi,dakle neko je sa Terazija slikao.(ne veruj mi dok jos neko ne potvrdi,dovoljno se ispalismo jutros ja i goje :) )
 
Jeste, jeste! :)

Dva tornjića na Moskvi u savršenom, novom, stanju... U toku je valjda renoviranje hotela.
Ovo ispod je ona nova zgrada na vrhu Balkanske, a desno se vidi stub na Hotelu kod BASa.

Pretpostavljam da je slikano ili sa krova Hotela Kasina ili sa one poslovne zgrade (valjda Robne Kuće Beograd) pored nje.

Imam dosta iskustva u cunjanju po beogradskim krovovima, pa mi i nije neki veliki problem da prepoznam dosta stvari u ovom gradu. ;)

P.S. Malo pre pročitah jutrošnju ispalu. :) Vidi se odmah u startu da je u pitanju TO Konjarnik. ;)

P.P.S Evo i malo mog doprinosa... :)


2010-Jul-09 04:48CET

Most & Avalski toranj ;)
 
Fenomenalna slika,odakle si slikao???

P.S.Pogodite sta se vidi u pozadini fokte koju sam postovao sa scc-a
 
Tako je Igore:) i to je TENT A...
Bio su u pravu Boki,jer je elektrana zapravo fabrika struje :kk:
 
Vrh