Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

За јурење (птице тркачице) сам задужен ја. :lol: А што се тиче петље, ништа ме не чуди после оног код Хиподрома. Да фали гомила рампи са Јурија Гагарина, фали. Увек постоји бојазан да ће неко то да схвати и да покуша да реши како не треба. Ипак, нико није толико луд да ту звакне семафор. То ја само мало резигнирано коментаришем.
 
Ja nemam sta pametno da dodam na temu u vezi sa trasom tzv. UMP-a, samo tjutke sa zadovoljstvom chitam temu i drzim fige... :laugh:



:gobb: :gobb: :gobb:
 
Pitao sam ranije pa pitam sada wilija koja to rampa fali u jurija gagarina sem sto smo ustanovili da iz pravca sava centra mora da se ide oko buvljaka da bi se doslo na most?
 
Naleth na ortofoto snimak-a meni izgleda identicno kao satelitski mosta na adi...

most-ada.jpg


http://www.personalmag.rs/hardware/gps/mapsoft-siri-digitalni-ortofoto-grada-beograda/
 
Igor":2mx1y5mx je napisao(la):
Pitao sam ranije pa pitam sada wilija koja to rampa fali u jurija gagarina sem sto smo ustanovili da iz pravca sava centra mora da se ide oko buvljaka da bi se doslo na most?
Pa i meni izgleda da fali nekoliko rampi. Na planu se vide tri rampe:

1. most - Sava Centar
2. most - blokovi
3. blokovi - most

a nedostaju:

4. blokovi - Tosin Bunar
5. Tosin Bunar - blokovi
6. Tosin Bunar - Sava Centar
7. Sava Centar - Tosin Bunar
8. Sava Centar - most

E, sad, mozda neka skretanja nisu neophodna (npr 4. i 5.) i mozda se ostala mogu ostvariti koriscenjem okolnih ulica, ali da ih nema - nema ih...

Koliko vidim, ako idete iz Bezanije i ne odvojite se posle raskrsnice sa Bulevarom Umetnosti - eto vas na Balkanu... :D
 
Blokovi - Tosin Bunar - Nepravdano jel imas dve povrsinske raskrsnice iz pravca blokova pa cak i ako se tu ne udje na ump moze okolo buvljaka

Tosin Bunar - Blokovi - Isti odgovor kao i ovo pre na kraju krajeva do blokova se moze i preko Vojvodjanske, alternativa koliko oces

Tosin Bunar - Sava Centar Mislim ista stvar kao i za ovo pre dve povrsinske raskrsnice na pravom si putu

Mislim ump i nije zamisljen kao pravac koji ce omogucavati sva moguca ukljucenja i iskljucenja vec je u pitanju laka tranzitna saobracajnica (ovo tranzitna molim da se ne shvati bukvalno).

Stvarno nemam vecih primedbi na ovo resenje sa nbg strane. Galvni pravci su dobro podmireni pa cak i deo ovih manje prioritetnih dok ostali treba da prevale 100-200m vise i da stignu do mosta ili ump-a prema bezaniji
 
Недостатак рампи из правца Тошиног бунара би још могао да се прогута, али недостатак рампе Сава центар-мост је велики проблем, јер ће терати север Новог Београда на Газелу.
 
Slazem se,zbog toga most nece biti dovoljno iskoriscen most,a ostaje jedino ovaj nacin da bi se stiglo do mosta.Jer ne smemo zaboraviti koju guzvu ce napraviti autobuska stanica kada se napravi tamo

wile-e-coyote-kids-owned-fail-crash-bad-idea-demotivational-poster-1247257612.jpg


GRAD IMA U PLANU DA OSNUJE SAVET ZA MIGRACIJE GRAĐANA
Stop za nova nehigijenska naselja u gradu

Z. L | 14. 09. 2010. - 00:02h | Foto: Z. Raš - S. đalić | Komentara: 0
U narednih mesec dana u Gradu će biti formiran Savet za migracije koji bi, između ostalog, trebalo da spreči stvaranje novih nehigijenskih naselja, rekao je za ”Blic” Milan Krkobabić, zamenik gradonačelnika.


Novi Beograd, pored „Belvila”: jedno od 200 nehigijenskih naselja u prestonici
Savet će se prvenstveno baviti problemima izbeglih i prognanih lica . Kako bi se izbegao bilo kakav vid diskriminacije, u sklopu njega biće uključeni Ministarstvo unutrašnjih poslova i Ministarstvo za ljudska i manjinska prava, kaže Krkobabić.

- Ovo je vrlo složena problematika koja otvara mnoga pitanja. Mi moramo da se objedinimo na jednom mestu i kroz pravljenje akcionog plana dođemo do rešenja kako izaći na kraj sa problemima koje migracije mogu doneti. Slobodu na kretanje ima svaki građanin i to se ne dovodi u pitanje, ali moraju se postaviti određena pravila kako bi se izbegla haotičnost i kako bi ljudi tačno znali šta mogu da očekuju od života u prestonici - kaže za „Blic” Milan Krkobabić, zamenik gradonačelnika, napominjući da je Beograd uvek bio otvoren grad i da će to i ostati.

U prestonici trenutno postoji osam kolektivnih centara u kojim živi oko 900 izbeglih i raseljenih lica. Ono što se očekuje u narednom periodu, jeste da se pomogne ljudima koji u njima žive i da se oni zatvore. Jedan od gorućih problema, a koji će biti u ingerenciji ovog Saveta, jeste i pitanje nehigijenskih naselja.

Milan Krkobabić

U Beogradu ima blizu 200 nehigijenskih naselja. „Parče” zemlje koje su zauzele romske porodice pored kompleksa „Belvil”, jedno je od značajnih problema stanovnika Novog Beograda. Ono se širi i većina njih doselila se iz privremenog naselja kod Starog sajmišta. Grad trenutno nema finansijske mogućnosti i resurse da se reši ovaj problem.

- To ne znači da se nećemo baviti ovim problemom. Neretko se dešava da se stanovnici nehigijenskih naselja sa jednog mesta presele na drugo, i onda imamo problem. Mi smo do sad rešavali posledice problema, a cilj je da sprečimo da do njih dolazi. Zato je neophodno da koordinišemo sa svim institucijama. Kada smo, primera radi, popisivali stanovništvo koje je živelo ispod mosta Gazela, ispostavilo se da neki od njih, u mestima na jugu Srbije, odakle su došli već dobijaju socijalnu pomoć. Neki od njih nisu bili ni državljani Republike Srbije - navodi Milan Krkobabić, napominjući da je neophodno doneti niz odredbi ali i Zakona jer Grad nema kompetencije da nekom zabrani da zauzima zelene površine..

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/207074/Stop-za--nova-nehigijenska-naselja-u-gradu

Dakle ni najave za ump?
 
Wile E. Coyote":2abzlio4 je napisao(la):
Недостатак рампи из правца Тошиног бунара би још могао да се прогута, али недостатак рампе Сава центар-мост је велики проблем, јер ће терати север Новог Београда на Газелу.
Kako kad imaju ulaz kod bulevara umetnosti i oml brigada ili recimo ovi severniji i preko tosinog bunara. Na kraju krajeva zasto i ne ici gazelom ako ti je blize nije most preko ade alternativa za sve

edit:

takodje da dodam da oni koji dolaze bas iz pravca sava centra mogu da posle prolazenja ispod buduce petlje skrenu kod buvljaka desno i odma gore da idu na most
 
Sve ste Vi to lepo smislili, ali kako ce onaj sa Kose do mosta (novog)? A Kosa sve veca i veca. Nemoj te gledati to sto ce neko sa Kose recimo da ide kod tetke na sarmu koja zivi na Banetovom Brdu, nego razmislite snabdevanje Kose iz pravca B. Brda i obrnuto. Pa nisu ljudi koji su projektovali ceo UMP bas tolike budale! Ono jes' da su napravili par propusta i to cisto da mi - eto imali sta da kudimo. Uostalom kod nas ne moze da bude nista perfektno ali verujte mi da ni u svetu nije nista perfektno. :dil:
 
Ne razumem :| Pa sam ump ide direkt na Bežanijsku kosu...

Uključenje iz pravca Sava Centra ne bi škodilo, ali daletko od toga da je tragedija što ga nema. Ništa strašno...
 
Eh mozda nisam ni ja razumeo sta su mislili pod "rampu kod T Bunara". I zasto ona nije neophodna. Rampu zasta?! :bash:
 
LUCAS":2u5xtkbs je napisao(la):
Eh mozda nisam ni ja razumeo sta su mislili pod "rampu kod T Bunara". I zasto ona nije neophodna. Rampu zasta?! :bash:
Priča se o petlji u Jurija Gagarina. Tošin bunar je samo pravac.
 
@Igor:
Kako kad imaju ulaz kod bulevara umetnosti i oml brigada ili recimo ovi severniji i preko tosinog bunara. Na kraju krajeva zasto i ne ici gazelom ako ti je blize nije most preko ade alternativa za sve

Е, мене ово управо плаши код новог моста и УМП-а: да ће ми, у много већем броју случајева него што би требало, бити брже да са Б. косе идем аутопутем и "газелом" (због њихове, је ли, денивелисаности), него УМП-ом, иако се он пење на Косу. Другим речима: "Меркур" - Чукарица (аутопутем): ЈЕДАН СЕМАФОР; насупрот томе: "Идеа" (Б. коса) - Чукарица (УМП-ом): по мојој рачуници - 5 СЕМАФОРА. А ако нови мост не прими овај саобраћај, џаба смо га скупо платили...
 
Е, да - дозвољена брзина на аутопуту 80 км/сат, на УМП-у 50 км/сат...
 
Мирко":17nj6oue je napisao(la):
Е, да - дозвољена брзина на аутопуту 80 км/сат, на УМП-у 50 км/сат...
Ovo baš i ne mora da znači, jer je 50km/h opšte ograničenje, koje ne mora da važi za sve saobraćajnice u naselju, pa tako neće važiti ni na UMP-u (odnosno bar na delu bez gnusnih semafora).

....U stvari pošto će biti semafora skoro celom trasom kroz NBG, onda ništa :bash:
 
Zalud to što je na autoputu ograničenje brzine 80 km/h, kada se efektivno Gazela prelazi sa 8 km/h. Kada bi na autoputu stvarno moglo da se razvije 80kmh u delu koji prolazi kroz grad, mi problem ne bi ni imali i UMP nam uopšte ne bi ni trebao.

Ne treba uopšte da brinemo o tome da li će neko radije na Gazelu, ili radije na novi most - takve stvari će se vrlo brzo po principu spojenih sudova ujednačiti, kada neko ko je zaglavljen na Gazeli pogleda desno i vidi automobile kako samo šibaju.
 
@ACR

upravo to, ako oba mosta budu protočna potpuno je nebitno kojim će ljudi da idu, neki pravci će i pored protočnije gazele i semafora jednostavno biti toliko logični preko novog mosta da će biti lakše.

Renovirana Gazela sa 3 trake i makar poluiskorišćeno novo čudo od mosta završavaju najveći deo problema. Naravno, ostaje mogućnost da se usko grlo samo premesti s jednog mesta na drugo i da se gužva stvori na drugom mestu, ustvari to će se sigurno i desiti, ali ako u krajnjem slučaju bude lakše sa autoputa sići kod Arene za Banovo Brdo umesto kod Tošinog Bunara i naići na samo jedan semafor, opet će to smanjiti gužvu na Gazeli. Možda ne onako kako je zamišljeno, sigurno skuplje plaćeno nego što će vredeti zahvaljujući polurešenjima, ali svanuće nam kad most proradi, u to sam siguran.
 
Да ће бити боље - хоће; али, ја бих, да улажем у кућу од, рецимо, 150.000 евра, вероватно направио два купатила, а не да једно има само вц-шољу, па да укућани по "систему спојених судова" бирају где ће...
 
Mirko, kako god napravio, ne možeš da zabraniš ljudima da koriste Gazelu...
 
vucko":3j6ud2st je napisao(la):
Sto se tice mesta gde ce biti denivelisano sigurno je preko jurija gagarina i one ulice kod buvljaka
Ako je ovo tačno, zbog čega se most prvo spušta na zemlju sa NBG strane da bi se 100 metara dalje opet podizao iznad J.Gagarina?
 
Goldi, most se nece spustati na zemlju na nbg pre jurija gagarina i te petlje pa sve do otprilike sredine bloka 67 gde bi trebao da se spusti na zemlju. Ovde pritom ne mislim naravno na sam most nego na sve pristupne saobracajnice koje su takodje denivelisane i izdignute. Juce sam bas izmerio i od pocetka denivelacije na nbg pa do hipodroma ima oko 3500m trase koja ce biti izdignuta
 
Vrh