Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa evo prodaju Telekom,pa biće i petlji za godinu dana,,, ;)
 
2012":2qr1ksug je napisao(la):
Pa evo prodaju Telekom,pa biće i petlji za godinu dana,,, ;)
Republicki nivo nema veze sa gradskim,vece su sanse da ce utrositi novac na lasniranje prve srpske rakete u svemir nego na te pristupne saobracajnice,petlje il sta god ;)
 
vucko":23uee9n8 je napisao(la):
2012":23uee9n8 je napisao(la):
Pa evo prodaju Telekom,pa biće i petlji za godinu dana,,, ;)
Republicki nivo nema veze sa gradskim,vece su sanse da ce utrositi novac na lasniranje prve srpske rakete u svemir nego na te pristupne saobracajnice,petlje il sta god ;)
Нека уложе у путну и железничку инфраструктуру диљем Србије, па ћу бити задовољан. :cool:
 
Wile E. Coyote":3b6bohfo je napisao(la):
Побркао си локацију. Вучко је мислио на ону наказу што се гради код Цареве ћуприје, а не на петљу са Радничком која још није ни почета.
Aha, oke......;)
 
Wile E. Coyote":w5cr0mdt je napisao(la):
Јаој... докле ће више ону наказу називати петљом... :bash:
E Wile mediji su čudo ako mi na ovom forumu grešimo možeš samo da zamisliš neke manje informisane.
 
Raskrčuju teren između Petoševića i novobeogradskog depoa GSP-a, obeleženo crvenim

petosevic.jpg
 
direktor":2dul55kl je napisao(la):
Imate djidin intervju u ninu www.nin.co.rs po onome sto on kaze cve ce biti gotovo na vrijeme :kafa:
Jel pricao samo o ump-u ili pominje jos neke projekte???

U danasnjem pressu ili blicu stoji da ce po zavrsetku petlje radnicka biti gradjene pristupne saobracajnice,a kraj radova radnicke ce biti u Novembru 2011.Znaci ista firma ce graditi pristupne koja radi i radnicku?Da li mogu objektivno da zavrse pristupne saobracajnice za godinu dana?
 
Kada su Kinezi, napravili onolike brodove u "2012" za par godina :) valjda mogu nasi pristupne saobracajnice za god dana :laugh:
 
@relja @LUCAS

Bio ja poslom pre neki dan u ITM-u (na reljinoj slici kompleks sa teniskim terenom prim.aut. :) ) i vidim sklonjena ograda.. Pitam ljude da li se to sire, a kazu ne ne, obrnuto.. Prolazi saobracajnica pored tako da su im skinuli ogradu jer su ukrali par metara kada su je postavljali.. Tako da se definitivno nesto desava na tom potezu..
 
vucko":6p3w0691 je napisao(la):
Da li mogu objektivno da zavrse pristupne saobracajnice za godinu dana?
Mogu, pristupne saobracajnice su nista drugo do zemljani nasip sa asfaltom na vrhu, ili u komplikovanijem slucaju nadvoznjak. Moze i za krace.
 
stf":2wy3aj1t je napisao(la):
vucko":2wy3aj1t je napisao(la):
Da li mogu objektivno da zavrse pristupne saobracajnice za godinu dana?
Mogu, pristupne saobracajnice su nista drugo do zemljani nasip sa asfaltom na vrhu, ili u komplikovanijem slucaju nadvoznjak. Moze i za krace.
Da se petlja radi na livadi onda bi moglo...A posto se radi ni na nebu ni na zemlji..i morace da ide saobracaj dok se radi...i jos nemaju projekat..onda ne verujem da moze za godinu dana.
 
Jandra":1kp4lfp4 je napisao(la):
Evo na blicu vest gde ce ici pare od telekoma :
http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/182424/Milijarda-i-po-evra--za-sest-novih-puteva

Ni traga ni glasa od UMP-a.
Jandra, UMP je gradski projekat i Republika nema nikakve veze sa njim tako da te pare u gradskim projektima završiti neće (obilaznica, prokop i slično je u nadležnosti republike). No budimo realni, najveći deo tih para bi otišao na kupovinu glasova za sledeće izbore tako da 'ebala vas prodaja Telekoma.
 
Изградња моста преко Аде

Мост који ће растеретити "Газелу" гради се пуном паром. Биће дугачак скоро километар, са шест саобраћајних трака и две пешачко-бициклистичке стазе. Стручњаци упозоравају да је неопходно што пре изградити прилазе будућем мосту.

Мост који се гради у Београду преко Аде Циганлије, биће један од највећих мостова тог типа, који испуњава све еколошке стандарде, дугачак скоро читав километар.

Изјаве Дејана Васовића, Драгана Ђиласа и Бориса Ранковића

Поред тога што ће променити и олакшати живот Београђана, биће по најсавременијим методама завршен за свега 40 месеци. Главни извођач радова су аустријски ПОР, немачки ДСД, а инвеститор је Дирекција за градско грађевинско земљиште Београда.

Предвиђено је да мост преко Аде буде дуг 929 и широк 45 метара. Имаће шест саобраћајних трака и две пешачко-бициклистичке стазе, а саобраћајни стручњаци упозоравају да је неопходно што пре изградити прилазе будућем мосту.

Тако би, кажу стручњаци, најпре требало направити дуго најављивани надвожњак код Цареве ћуприје, као и завршити такозвани унутрашњи магистрални полупрстен. Овај мост широко отвара врата метроу у Београду, а са његовим завршетком мост "Газела" биће у потпуности растерећен градским саобраћајем.

"Мост преко Аде је уговорен за нешто мање од 119 милиона еура и према уговореном року биће завршен до краја 2011. године", каже Дејан Васовић, градски архитекта и изражава уверење да ће рок бити испоштован.

Нема озбиљнијег кашњења које би могло да угрози рокове за завршетак изградње моста преко Аде Циганлије. Засад, све функционише према утврђеној динамици, каже градоначелник Драган Ђилас.

Нови симбол Београда

Посебан грађевински подухват представља фудирање и изградња главног стуба носача који би требао да буде висок као солитер од 60 спратова.

Према речима градоначелника Београда, стуб је висок око 200 метара, а 27 метара су мали шипова који носе 50 одсто тежине стуба и челичних ужади.

Први пут једна овако велика грађевина ради се методом да се у току градње и пројектује. То двостуко убрзава процес и појефтињује изградњу.

"У симболичком смислу, Београд ће добити један објекат који ће бити нови симбол Београда, а имаће и важну саобраћајну функцију", нагласио је Борис Ранковић, Директор дирекције за градско грађевинско земљиште.

Челични каблови за овај мост наручени су у Кини и бродом су допремљенин до Ротердама па онда до Београда. Свака веза, тачније зглоб моста, носиће и до 10.000 тона силе па ће тако овај мост својим капацитетом моћи да трпи и најекстремније напоре.

Мост се ради по најстрожим еколошким правилима и, како кажу у граду, неће нарушити биолошки и природни систем Аде Циганлије.

imate i video na linku

http://rts.rs/page/stories/ci/story/124/Друштво/593151/Изградња+моста+преко+Аде+.html

klipovi su uzeti iz one emisije gradologije...
 
Dejan Vasović, gradski arhitekta i sultan spin-a :p
 
boris":1tn8pyt0 je napisao(la):
@relja @LUCAS

Bio ja poslom pre neki dan u ITM-u (na reljinoj slici kompleks sa teniskim terenom prim.aut. :) ) i vidim sklonjena ograda.. Pitam ljude da li se to sire, a kazu ne ne, obrnuto.. Prolazi saobracajnica pored tako da su im skinuli ogradu jer su ukrali par metara kada su je postavljali.. Tako da se definitivno nesto desava na tom potezu..
:lool:He, He, kako kome trebalo! Ali dobro je sto kazes, bar su prestali da sire. Nego me zanima, od ovih silnih zahteva za legalizaciju "ilegalaca" koliko ih se nalazi na trasi UMP-a? To bi bio interesantan podatak!
 
Sper pošto "široko otvara vrata Metrou" i trpi "najekstremnije napore".zanači nosiće teški Metro i Beovoz zajedno, a tramvaji mu dođu kao Lahor... ;)
 
vucko":2kkwn6fh je napisao(la):
Нема озбиљнијег кашњења које би могло да угрози рокове за завршетак изградње моста преко Аде Циганлије. Засад, све функционише према утврђеној динамици, каже градоначелник Драган Ђилас.
Điki, ne brinemo mi za rokove za most već za ceo projekat, a tu debelo kasnite.

Evo šta kaže gantogram iz septembra 2008. godine na temu mosta i prilstupnih saobraćajnica.

169npyh.jpg


Hmmm, zanimljive te saobraćajnice i januar 2009.
 
Znaci krajem 2013,godina gore dole nije to nista,samo je to 12 meseci,365 dana,nastavite niz :)
 
Na sajmu gradjevinarstva 13.4 do 17.4 ce CIP predstaviti svoj model pristupnih saobracajnica(onaj sa kruznim tokom) uz male izmene :kk:
 
Vrh