Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dragan44 nam je preskakao casove ekonomije :p
Samo polako ljudi,bice jos updateova,sta ste uzjogunili sada jel to zbog sveopsteg saobracajnog kolapsa i gazele? :rolleyes:
 
Zbog Gazele će biti revolucija :) Dve godine haosa je dobar test izdržljivosti svih nas. :(
 
Kao sto mozda vec znate u toku je promena plana detaljne regulacije za cukaricku stranu tacnije od petlje cukarica ukljucujuci i samu petlju sa pristupnim putevima do milosevog konaka. Imajuci u vidu da nijedan rad sa konkursa nije do kraja ispostovao uslove koji su bili zadati kao i da se nije uzelo u obzir prosirenje u delu gde se sada nalazi jugopetrol dve ekipe imaju zadatak da dva resenja integrisu prema novo zadatoj situaciji. Ono sto nas sve zanima je da je i nekim ranijim planovima ideja bila da se u svakom slucaju zeleznicki (metro, lrt ili tramvaj) saobracaj skrene prema banovom brdu preko postojeceg mosta. Videcemo sta ce od toga biti na kraju i kako ce resenje ponuditi.

Zanimljivo leto nas ceka kada je ump u pitanju :)
 
Samo napred,i ako se dobro secam u aprilu iseljavaju ove kod belvila pa ce tu biti sledece akcijasenje na terenu u vezi ump-a.Vrela godina,nema sta :gobb:
 
@ Igor
Zna li se možda do kad je rok za izradu novog rešenja? Nisam te shvatio kad si rekao da nije uzeto u obzir proširenje kod JP možeš li malo da pojasniš?
 
Svi rokovi su odavno istekli kada je u pitanju cukaricka strana ali eto mozemo da se ponadamo da ce nesto uraditi u skorije vreme. Kada je u pitanju moguce prosirenje to je nesto sto je za mene za sada ipak samo nezvanicna informacija o postignutom dogovoru i "ustupanju" dela zemljista
 
to je ok ako "ustupe" zemljište, jer to znači da će petlja ipak biti malo većih pluća, da neće biti skretanja pod gotovo pravim uglom nego će biti više mesta za normalnije rampe
 
У понедељак 15. марта извршено је нагуравање сегмената горње конструкције задњег распона моста укупне дужине 114м и масе око 9500т. Овим померањем за 18м премошћен је 71м од 200м задњег распона преко Чукаричког залива. Тренутно је завршено шест сегменaта док су седми и осми сегмент у изради. Армирано-бетонски задњи распон се састоји од 12 сегменaта, дужине 18м и масе око 1800т.

Тренутно се изводи и део горње конструкције моста који се налази на позицији пилона а који спаја главни челични распон и армирано-бетонски задњи распон.

У четвртак 18. марта избетониран је 12. сегмент пилона на западној ножици пилона, дужине 4,6м а 12. сегмент на истоку 20. марта. Завршетком 12 од укупно 39 сегмената на ножицама пилона достигла се висина од 54м што је једнако висини зграде од 18 спратова.

http://www.savabridge.com/news_sb.htm
 
vucko":2ed3t6qx je napisao(la):
У понедељак 15. марта извршено је нагуравање сегмената горње конструкције задњег распона моста укупне дужине 114м и масе око 9500т. Овим померањем за 18м премошћен је 71м од 200м задњег распона преко Чукаричког залива. Тренутно је завршено шест сегменaта док су седми и осми сегмент у изради. Армирано-бетонски задњи распон се састоји од 12 сегменaта, дужине 18м и масе око 1800т.

Тренутно се изводи и део горње конструкције моста који се налази на позицији пилона а који спаја главни челични распон и армирано-бетонски задњи распон.

У четвртак 18. марта избетониран је 12. сегмент пилона на западној ножици пилона, дужине 4,6м а 12. сегмент на истоку 20. марта. Завршетком 12 од укупно 39 сегмената на ножицама пилона достигла се висина од 54м што је једнако висини зграде од 18 спратова.

http://www.savabridge.com/news_sb.htm
Konacno negde da bude sve jasno objasnjeno... i koliko ima kojih segmenata vertikalno i horizontalno i sta je beton a sta celik... svidja mi se kako napreduju...
 
I treba da ga ustupe! Zna se ko ima prioritet, kapitalni infrastrukturni i razvojni projekti, a ne firme, ma koliko one mocne bile.
 
Ustupiće ga, ali samo zbog partijskih dogovora. Ne vidim niti jedan drugi razlog.
U NIS-u mogu ladno da kažu: "Izvinite gospodo, ali nismo vam mi krivi što ste vi tako neozbiljni, imali ste vremena, šta sad pokušavate na uku i buku. 'Ajde, mrš!".
 
Relja meni se čini da ćeš ti biti na kraju u pravu. Ko ovde u ovo vreme kome šta ustupljuje ili poklanja, možda za neku dobru sumu ili bolju lokaciju da al ovako nema šanse. Srbi smo bre mi. Bolje da komšiji crkne krava.
 
Partijski most,ajd ako neko sme protiv partije ode na goli otok i sl. :cool:
 
Jos i da promene onu raskrsnicu kod tunela i na konju smo(bilo kom sa hipodroma) :vops:
 
Tamo treba da se izgradi normalna petlja, ako je uslov za to NIS-ovo ustupanje zemljista,i ako ce oni da ga ustupe onda u redu! A koji su uslovi i dogovori tome predhodili......realno.......boli me dupe!
 
Побркао си локацију. Вучко је мислио на ону наказу што се гради код Цареве ћуприје, а не на петљу са Радничком која још није ни почета.
 
Fenomenalna vest na sajtu bg-a postovacu samo ovaj deo za most i postovah za metro,postujte ostalo ako 'ocete

Бијелић и Васовић на Студију Б о градским пројектима

Александар Бијелић, градски менаџер и Дејан Васовић, градски архитекта гостовали су вечерас у емисији „У центру” на РТВ „Студио Б” где су говорили о великим градским пројектима најављеним за 2010. годину.

Говорећи о важним инфраструктурним пројектима Александар Бијелић, градски менаџер рекао је да су сви пројекти једнако важни, али да је јавности најинтересантнији мост на Ади Циганлији.

– Већ око 80 метара хоризонталног дела моста је постављено, висина пилона је око 58 метара a динамика се поштује. Сви проблеми се решавају у ходу и нема никаквих застоја. Петља „Царева ћуприја” такође напредује, то је прва петља и она мора бити завршена до краја године, а потом крећемо са петљама и у Радничкој и улици Јурија Гагарина, све до краја 2011, када мост мора бити пуштен у саобраћај. Још прошле године почели су такође и радови на приступној саобраћајници дугој седам километара између Сурчина и Добановаца за Обреновачки мост, у септембру ће се потписати уговор са „Мостоградњом” за радове на самом мосту а рок за његово пуштање у саобраћај биће септембар 2011. године – рекао је Бијелић.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1383305
 
Napokon dobra vest. Samo sam jako skeptican, mozda gresim ali meni izgleda petlja kod hipodroma mnogo jednostavnija nego ova u radnickoj a petlju kod hipodroma grade duze od godinu dana... kako misle da naprave u radnickoj i u jurija gagarina za godinu dana?
 
Vrh