Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

28.03.2010.

25jgn6q.jpg


inxr7t.jpg


30i7r6u.jpg


2641abl.jpg


1zc3i1f.jpg


x4mcma.jpg


2yzirg4.jpg


14xnh2e.jpg


1zx8g2e.jpg


11iohhe.jpg


ncfcc0.jpg


20k6r84.jpg


2416pvk.jpg


ie3qqh.jpg
 
Opa smeksi protegao noge do mosta :kk:

hvala na divnim fotkama. Nego zanima me kakav ti je utisak sa lica mesta velicina mosta, aktivnost na gradilistu, ovaj mali premosceni deo kako izgleda uzivo posto dugo nisam bio
 
Imadoh neki biznis danas u jednom od balona na adi pa u pauzi skoknuh do gradilišta, u suprotnom teško da bi skoro zašao u taj kraj.

Pa ovako, generalno gledano radi se, ali je moj utisak da se malko ritam usporio. Sad možda je to zbog toga što je čukarička strana dobrano odmakla pa su veći deo radova prebacili na novobeogradsku stranu, a možda im je neko i rekao da baš ne mora toliko rok da se hvata i da neće biti zgoreg da se malko kasni pa da most bude gotov na leto 2012. godine (nazvaćemo drugu varijantu paranojom, teorijom zavere).

Kod samog pilona postoji aktivnosti i danas je par radnika obrađivalo unutrašnji deo pilona u visini kolovozne konstrukcije. Ipak, najveći deo aktivnosti se odvija u bazi na čukaričkoj strani gde ljudi nabijaju ove elemente. Recimo da nedostaje da se premosti još nekih 60 metara, a i sama visina pilona je nešto malo preko 60m.

Ukoliko je trenutni izgled kolovozne konstrukcije i konačni onda nam most baš i neće biti neki lepotan, a bez neke završne obrade pilona od neke lepote neće biti govora. Nadam se da odgovorni o tome razmišljaju i da će odraditi neku vrste završne obrade gde bi se što je moguće više pilon doveo na istu nijansu celom svojom visinom + da se uklone tragovi rđe (od metalnih košuljica koje se koriste prilikom izlivanja betona).

Mene je i dalje nepozanta uloga ovog kosog nosača koji kreće iz pilona. Da li će on ostati za stalno ili je samo privremeno rešenje?

Procena je da ćemo negde početkom jun, avgusta videti i prvo postavljanje kablova.
 
Na NBG strani, kod Brodoremonta, se sa "ulice" mogu videti dve betonske konstrukcije, oblika ćiriličnog "P".
 
Jel ce sa te strane naguravati segmente kad zavrse cukaricku stranu ili pre toga?
 
Vučko - Mehanika 1 :)

Teško da sa te strane mogu da se guraju segmenti, pre će biti da će segmenti dizalicama podizati sa šlepova.
 
shmeksi":2750m5pl je napisao(la):
Mene je i dalje nepozanta uloga ovog kosog nosača koji kreće iz pilona. Da li će on ostati za stalno ili je samo privremeno rešenje?
Privremeni stubovi - oslonci, kao i ovi u rukavcu. Vertikalna komponenta težine segmenata će delovati u temelju pilona, dok se ne cela konstrukcija ne uravnoteži kablovima.
 
Nisam iz branše pa me zanima.. Kada će i kako povećati trenutnu visinu krana ? Ovaj jos nedelju dve i majstor ce moci do kabine uz pilon :)
Mislim na kran kraj pilona naravno ...
 
vucko":2j7kwo4d je napisao(la):
Na sajmu gradjevinarstva 13.4 do 17.4 ce CIP predstaviti svoj model pristupnih saobracajnica(onaj sa kruznim tokom) uz male izmene :kk:
Лепа вест. :) Надајмо се да ће петља бити како треба (значи, без семафора).
shmeksi":2j7kwo4d je napisao(la):
Ukoliko je trenutni izgled kolovozne konstrukcije i konačni onda nam most baš i neće biti neki lepotan, a bez neke završne obrade pilona od neke lepote neće biti govora. Nadam se da odgovorni o tome razmišljaju i da će odraditi neku vrste završne obrade gde bi se što je moguće više pilon doveo na istu nijansu celom svojom visinom + da se uklone tragovi rđe (od metalnih košuljica koje se koriste prilikom izlivanja betona).
Напротив. Надам се да ће остати го бетон. Толика грађевина не може да буде никако другачија него бруталистичка, а све што си навео бетону даје посебан шмек. :cool:
 
Svaka čast Shmeksi na fotkama.
očekujem sledeće fotke kao npr: Shmeksi sa radnicima na mostu, Shmeksi za kranom, Shmeksi na pivonu t tako to.
još jednom svaka čast majstore
 
relja":3hiz7g9l je napisao(la):
Vučko - Mehanika 1 :)
Nas samo ucise malo o balansu semafora i nekih greda,ide stupidizacija skolstva svojim tokom :)
Hvala na odgovoru.
Ima lepa fotka u danasnjim novostima mosta na naslovnoj stranici.
 
Evo nekoliko zapažanja o gradnji mosta. Radovi ne da ne usporavaju nego je tempo sve brži. Izrada segmenata na glavnom stubu je trenutno dostigla takt od 7-8 dana dok je na početku bio 12-13 dana. Ovim tempom će 21. segment biti uradjen krajem maja a onda će noge biti spojene (trenutno je dignuta oplata za 14. segment). Do 130m će trebati bar još dva meseca tako da kačenje kablova treba očekivati u avgustu (ako opet ne ubrzaju i ostave nas bez daha). Što se tiče naguravanja kolovozne konstrukcije i tu su poslednji segment nagurali posle 12 dana dok je prvi radjen 21 dan doduše u daleko težim uslovima. Pošto treba nagurati još 6 segmenata spajanje sa glavnim stubom očekujemo krajem juna!
Naguravanja od strane Brodoremonta će biti i to od stuba 1 do 5 u dužini od oko 350m a segmenti će sa barži biti podizani na glavnom rasponu preko Save u dužini od 376m i kačeni na kablove. Dakle od obalskog stuba 5 do glavnog stuba 6.
Kosi stubovi kod glavnog stuba su privremeni podupirači za platformu na kojoj će doći do spajanja kolovozne konstrukcije koja se nagurava sa čukaričke strane a tu će pretpostavljam i razmontirati onaj plavi čelični kljun za lansiranje.
 
Za šta im služi ona metalna cev izmedju dva stuba, izgleda kao podupirač mali problemi?
 
Prvo jedno veliko izvinjenje ljudima koji rade na mostu, a i raji sa foruma. Ostavljajući svoj komentar juče totalno sam smetnuo sa uma da je to bila nedelja (kao što rekoh, na adi beh na radnom zadatku, verovatno zato) i da je za takav dan u nedelji aktivnost na gradilištu bila vrlo pristojna.

Totalno zaboravih koji dan beše, sorry još jednom ljudi.


Wile E. Coyote":6zj0irte je napisao(la):
Напротив. Надам се да ће остати го бетон. Толика грађевина не може да буде никако другачија него бруталистичка, а све што си навео бетону даје посебан шмек. :cool:
Wille, nisam ni mislio da bude nešto umesto betona već da se samo malo uklone tragovi metalnih košuljica kao i da se proba da prelaz između segmenata bude što manje uočljiv.

Kolovozna konstrukcija mi je i dalje grozomorna sa ovim rebarcima sa strane i nadam se da neće tako na kraju izgledati (misli, džabe se nadam, ali kao ajde da probam).
 
shmeksi":37m3515g je napisao(la):
Kolovozna konstrukcija mi je i dalje grozomorna sa ovim rebarcima sa strane i nadam se da neće tako na kraju izgledati (misli, džabe se nadam, ali kao ajde da probam).
Hoće, pogledaj na projektu :)
 
Po projektu su Slovenci predvideli da kosi podupirači kolovozne konstrukcije budu okruglog poprečnog preseka a ne četvrtasti kao sada. Bili bi lepši sigurno. Možda će postaviti neke estetske antikorozivne ili kakve već navlake na ove podupirače i ispoštovati idejni projekat?! U svakom slučaju na kraju će biti impresivno videti gotovo kilometar dugu neprekinutu konzolu kako lebdi u vazduhu i na njoj oko 250 ovih podupirača sa svake strane kako se stapaju u jednu beskrajnu celinu...
 
Šmeksi, a šta imaš protiv podupirača? :) To mi je jedini deo kontrukcije koji mi se sviđa (vizuelno).

Zašto su menjali presek? Ako ništa drugo, pa tuda će da se sliva voda....
 
shmeksi":2kz6k4ey je napisao(la):
Wile E. Coyote":2kz6k4ey je napisao(la):
Напротив. Надам се да ће остати го бетон. Толика грађевина не може да буде никако другачија него бруталистичка, а све што си навео бетону даје посебан шмек. :cool:
Wille, nisam ni mislio da bude nešto umesto betona već da se samo malo uklone tragovi metalnih košuljica kao i da se proba da prelaz između segmenata bude što manje uočljiv.
Па добро, слажем се да би и то било лепо, али и ако се не уради тако, о5 ће изгледати лепо. :cool: Мени лично се не би ни свидело да је бетон једноличан, уочљиви трагови радова на бетону (и то обавезно сивом, светлији бетон ми није леп за бруталистичку грађевину) су по мени такође битан естетски део. :kk: Рецимо, мени се свиђа што се овако виде прелази између сегмената.
shmeksi":2kz6k4ey je napisao(la):
Kolovozna konstrukcija mi je i dalje grozomorna sa ovim rebarcima sa strane i nadam se da neće tako na kraju izgledati (misli, džabe se nadam, ali kao ajde da probam).
А што? Па шта знам, мени не изгледа лоше.

Заборавих да ти кажем, Шмекси, фотке су страва :kk:
 
Inače, odmah do ITM-a, sa suprotne strane buduće ulice, je ograđen plac na kojem su uvek nalazilo nekoliko teških građevinskih putarskih mašina iz uvoza - firma koja ih uvozi se nalazi u zgradi koju mi nazivamo DHL.

Plac je već neko vreme prazan, a inače delom se nalazi na trasi UMP-ulice.
 
Verujem da ti kosi stubovi na mostu imaju svoju namenu, možda će tuda da idu cevi gasovoda, toplovoda, telefonski kablovi, struja, jer kako se meni čini na projektu su stranice mosta zatvorene, pa če valjda da iskoriste te rupe ne za promaju nego za već navedene kablove i cevi. ŽIVI BILI PA VIDELI. :violina: :grand:
 
Saobraćaj kroz "karton siti"
V. MIJATOVIĆ - M. L. JANKOVIĆ , 30.03.2010 20:43:15 Ocena: 4.50 (Glasova: 2) Komentara: 0
NEHIGIJENSKO naselje kod Belvila biće srušeno zbog izgradnje pristupnih saobraćajnica mostu preko Ade. Deo ovog naselja već je bio uklonjen pred prošlogodišnju "Univerzijadu", ali su nove kartonske barake nikle samo nekoliko meseci kasnije, tako da će gradske vlasti ponovo trošiti vreme i novac na isti posao.
U okviru priprema za Univerzijadu prošle godine porušeno je 28 udžerica u novobeogradskom bloku 67, a njihovi stanari sa beogradskom ličnom kartom smešteni su u stambene kontejnere u Orlovskom naselju. Posle manje od pola godine naselje izgleda kao da ništa nije urađeno - na raščišćenoj livadi ponovo su postavljene improvizovane kućice, mini deponije su preplavile celokupno područje, a stanovnici ovog divljeg naselja se najčešće izdržavaju tako što prose u okolini.
- Oterali su nas sa Starog sajmišta prošlog leta - kaže jedan od žitelja "karton sitija" Sadim Barjaši. - Pošto nismo imali papire da dobijemo kontejner, a nismo ni želeli da se preselimo na periferiju grada, došli smo pored Belvila. Niko nas ne dira, pa možemo da trgujemo po starom.
U gradu kažu da će ovog puta biti uklonjeno čitavo naselje i tvrde da niko neće moći da se ponovo tu naseli.
- Ovaj deo bio je samo parcijalno raščišćen prošle godine, a sada ćemo ga ukloniti u celosti - objašnjava zamenik gradonačelnika Milan Krkobabić. - Moramo da izvučemo pouke iz onoga što smo radili. Gazela se pokazala dobar primer i mi ćemo i ovde slediti isti princip. Obezbedićemo lokaciju, ako treba ogradićemo je kako niko ne bi mogao da se vrati.
Prema popisu koji su sprovele gradske vlasti u naselju kraj Belvila živi 283 porodice. O 114 sa beograskom adresom i 51 porodicom raseljenom sa Kosova brigu će preuzeti grad i smestiti ih u stambene kontejnere kao što je učinjeno sa žiteljima "karton sitija" ispod Gazele. Brigu o ostalim porodicama iz unutrašnjosti ili inostranstva preuzeće Republika i Sekretarijat za izbeglice.

PLAN ZA RASELJAVANJE
RADOVI na izgradnji puteva počeće i pre nego što naselje bude uklonjeno tamo gde je to moguće. U međuvremenu biće donet akcioni plan za raseljavanje.
- Napravićemo konkretan operativan plan posle čega ćemo znati termine, troškove i sve ostale detalje - kaže Krkobabić. - Ne očekujemo teškoće u vezi sa smeštajem koje smo imali sa Gazelom jer je ovog puta odgovornost potpuno na Gradu i sve mora da bude besprekorno. Nećemo preuzeti obaveze koje ne možemo da isunimo. Niko ne sme da gura prst u oko građanima koji su godinama radili, a nisu rešili stambeno pitanje.

novosti.rs
 
Vrh