Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

1. Predmet javne nabavke je usluga izrade Idejnog i glavnog projekta izgradnje denivelisanog ukrštanja pruge Beograd-Batajnica-Šid (Subotica) i Bulevara umetnosti na Novom Beogradu.

Smajli koji se krsti i levom i desnom.

Konačno!
 
Ова година је почела постављањем чесме на савском кеју и јавног позива за подношење понуда за изградњу надвожњака...:D
Не знам шта ме је више зачудило...:D Још да га направе и овај крај ће са још две чесме бити другачији...:D
 
Pa ti si upao u gradilište! :D
:gobb: :gobb:

Kladim se da ima još fotki u tom Panasonicu :D Daj! :p
 
nema :D nisam upao u gradilište, samo sam ruku preko zida prebacio :D nisam smeo dalje previše je radnika bila a i blata xD
Ima još slika ali u slične ovim :)
 
Evo fotki i u vesti gde je sazeto sve od materijala ;)

Mozemo ocekivati nastavak saradnje sa gradologijom i nastavak davno uspostavljenog kontakta posto su i oni krenuli da se bave dobrim delom izgradnjom ali u tv formi, a gde je izgradnja tu smo i mi :gobb:
 
Поред пилона се налази нека челична конструкција. Да неће почети са нагуравањем и са те стране?
 
Неко је причао о петљи као код Орловаче. Ево како би отприлике изгледало код Аде:

2nbhcty.jpg


Као што се види, никако. :(
 
Ja sam pomenuo petlju na orlovaci kao primer brze petlje....sve drugacije od toga ce biti sporo.

Ali za takvu petlju nema mesta.
 
Tek sada skapirah da je moj komsija koji je samnom u udruzenju radio projekat sa kruznim tokom sa rampama na mostu za CIP.Steta sto im nisu prihvatili ideju,predvidjala je i prosirenje radnicke ako sam dobro razumeo.Kaze da ce most biti gotov 2012,kaze sledece godine da nema sanse.Btw 4 projektanta su dobila po 17 000 din dok je ostatak od 250 000 din dobio CIP.
 
Počelo rušenje „Brodoremonta“

M. K. | 16. 02. 2010. - 09:38h | Komentara: 0
Predstavnici Jugoslovenskog rečnog brodarstva (JRB) i Grada potpisali su Protokol o obeštećenju za rušenje „Brodoremonta“ (postrojenja JRB - a), koje je neophodno zbog izgradnje mosta preko Ade Ciganlije. Grad je uplatio oko 350 miliona dinara JRB-u, a rušenje objekata u Savskom nasipu počelo je u petak.


„Brodoremont“ na novobeogradskoj obali Save prostirao se na 2,4 hektara, a u njegovom sastavu bile su hale sa radionicama, upravna zgrada, konačište, ponton i oprema za remont brodova. Na tom mestu nalaziće se jedan od stubova novog mosta.
- Novac koji je Grad uplatio koristićemo za investicije, a jedan deo mogao bi da bude i izdvojen za sprovođenje socijalnog programa. Međutim, za sve to saglasnost treba da da Agencija za privatizaciju - kaže Milan Vidaković, član Upravnog odbora JRB-a i dodaje da će se „Brodoremont“ ubuduće prostirati na oko hektar.
Slavko Mrđa iz Samostalnog sindikata JRB-a kaže da su zaposleni zadovoljni visinom odštete. On navodi da će sindikati JRB-a tražiti da se deo tog novca izdvoji za socijalni program, ali i da će od rukovodstva tražiti i da socijalni program bude u sastavu kolektivnog ugovora.
- To znači da će onaj ko nas bude kupio imati obavezu da ispoštuje i tu stavku kolektivnog ugovora. Takođe, od rukovodstva tražimo da se onima koji ostanu u firmi obezbede uslovi za rad u Beogradu, a ne da idu u Brodoremont u Pančevu - kaže Mrđa.
Radnici JRB-a su dva puta sprečili rušenje „Brodoremonta“ , a krajem prošlog meseca, na sat vremena, baržama su blokirali i Savu kod Brankovog mosta. Prema njihovim rečima, nezavisni revizor vrednost imovine procenio je na 4,5 miliona evra, a pregovori o obeštećenju koje su vodili JRB, Grad i EDDSG, firma Zorana Drakulića koja je bila prvoplasirana na tenderu za kupovinu JRB, prekinuti su iz njima nepoznatih razloga. Kako navode, kasnije je za obeštećenje ponuđeno oko 1,3 miliona evra, čemu su se protivili. Agencija za privatizaciju početkom ovog meseca raskinula je ugovor o prodaji JRB-a, jer Drakulićeva firma nije uplatila prvu ratu posle naknadnog roka koji je istekao 29. januara.

:kk:
 
Bogami, kol'ko vidim i cujem, grad se ne sali! Nego me zanima imaju li love za ceo projekat, to je sad interesantnije.
 
To je samo zivi dokaz da se sve moze zavrsiti, da niko ne moze zaustaviti razvoj grada, ako treba da se rusi neka se rusi.
 
Radnici nisu ni hteli da zaustave razvoj grada.

A tek ćemo videti da li će biti para za ovu nadoknadu.
 
Gledam sad ovaj deo za NBG... kako će ovi koji dolaze sa mosta da se priključe u Jurija Gagarina i ovi iz Jurija Gagarina na most? Osim ako ja nisam to dobro skapirao :D

petljadkt5.jpg
 
Ja lepo kazem da ovaj forum ima najbolji servis na svetu! Sve sto hoces da saznas odma' dobijes odgovor, Hvala Shmeksi na objasnjenju. :kk:
 
Као и све друго дуж трасе УМП, шупачки одрађена петља где гомила рампи фали (о томе смо причали раније).
 
Vrh