Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Wile E. Coyote":1kdhusxo je napisao(la):
Ово су историјски снимци. Било би лепо кад мост буде готов видети исти пејзаж са мостом. :cool:
Moze se sredi :cool:
 
vucko":j9hsje9a je napisao(la):
Prekrstio sam se levom jer ti je ovo prvi post u kome si uspeo da ne siris pesimizam i depresiju :p
Људи, никако да схватите да не ширим песимизам и депресију, него реалност! :grand:
mastercat":j9hsje9a je napisao(la):
Wile E. Coyote":j9hsje9a je napisao(la):
Ово су историјски снимци. Било би лепо кад мост буде готов видети исти пејзаж са мостом. :cool:
Moze se sredi :cool:
:kk:
 
Evo isecka o mostu u GUP-u

Most nizvodno od Ade Ciganlije
Ranije planiran prelaz preko Ade Ciganlije (kao most ili
tunel) za unutrašnji magistralni poluprsten se napušta
kao pozicija i planira se nizvodno kod špica Ade, sa
eventualnom liftovskom vezom za pešake i bicikliste,
ali bez ikakvog kontakta prostora Ade sa
motorizovanim saobraćajem. Ovakvo rešenje oslobađa
Adu zagađenja i opterećenja, a doprinosi njenoj
povezanosti sa gradom.

Znaci nista od lifta jel da?
 
Petljom od jeseni
E. B. R, 09.02.2010 21:20:44 Ocena: 5.00 (Glasova: 1) Komentara: 0
RADOVI na izgradnji Unutrašnjeg magistralnog poluprstena ovih dana odvijaju se na dve lokacije - most preko "špica" Ade ciganlije i nadvožnjak kod Careve ćuprije. Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda u planu za ovu godinu ima i početak izgradnje oko četiri kilometra saobraćajnica koje će služiti za prilaz mostu, ali i za povezivanje sa postojećim saobraćajnicama na levoj i desnoj obali reke Save. U zavisnosti od sredstava, trebalo bi da bude izgrađeno i više novih raskrsnica i petlji, a većinu od njih vozači će moći da koriste i bez prelaska preko novog mosta.
Radnici na gradilištu kod Careve ćuprije u utorak su imali posla na stubovima koji će nositi budući nadvožnjak. Do sada je završena izgradnja stubova i prednaprezanje prve betonske konstrukcije u dužini od 90 metara. Ovuda će vozila iz Paštrovićeve ulice ići prema raskrsnici nad železničkim šinama. Majstori već rade na pravljenju konstrukcije iznad same Topčiderske reke. Jedna od deonica na nadvožnjaku priprema se za izlivanje podloge. Gradnja se izvodi predviđenim tokom, uprkos snegu i hladnom vremenu, pa bi železnička pruga trebalo da bude premošćena već na jesen.
- U toku je javni poziv za izradu glavnog projekta za petlju "Radnička" - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Radnici već uveliko grade nadvožnjak kod Careve ćuprije i most preko Ade.
Do sada je postavljeno bezmalo 200 šipova i izliveno više od 500 kubnih metara potpornih zidova. Postavljen je i najveći deo dugačke vodovodne i kanalizacione mreže, a radnici posipaju i nasipe za saobraćajnice i postavljaju drenažni sistem.
Izgradnjom nadvožnjaka kod Careve ćuprije ukinuće se ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja na poziciji Paštrovićeve ulice, što će povećati bezbednost i ubrzati saobraćaj prema Banovom brdu, kao i prema centralnim delovima grada. Po završetku svih radova, vozila sa Novog Beograda moći će preko mosta iznad Ade, i petlje "Radnička" do Paštrovićeve ulice. Ovom trasom, prolaziće pored Beogradskog hipodroma, te kroz tunel koji će biti prokopan ispod Dedinja. Predviđeno je da ovaj prolaz pod Topčiderskim brdom poveže Čukaricu sa kružnim tokom na Autokomandi, nad kojom će se nadviti nova petlja. Odatle će vozila moći da nastave ka Šumicama.

PLANOVI
PROGRAMOM Direkcije za ovu godinu predviđeno je da nešto više od 12 milijardi dinara, od čega je 9,5 milijardi dinara iz kreditnih sredstava, bude uloženo u izgradnju kapitalnih saobraćajnica od posebnog interesa za grad. U Direkciji objašnjavaju da vrstu i obim programskih zadataka opredeljuju planirani prihodi i primanja u 2010. godini. Osim toga, početak novih poslova uslovljava realizacija investicija i izgradnja objekata komunalne infrastrukture koja traje više godina, investiranje u kapitalne saobraćajnice od posebnog interesa za grad, kao i stanje izrade započete planske i tehničke dokumentacije.

http://www.novosti.rs/code/navigate...d jeseni&kword_add=careva cuprija, nadvoznjak
 
Boki pa gradi se prelaz preko hipodroma i most preko ade ako na to mislis
 
to za hipodrom sma i mislio mislim pristupne saobracajnice.mada ipak mislim a nepratim dovoljno, da to nema veze sa onim glavnim prilaznicama sto tek treba da se grade ali i ovo je super. :kk: Da nebude most gotov a nemoze se doci do njega, mislim kako kasne dobro je i ovo sto su krenuli, ako sam upravu.
 
Igor":unhb9w3l je napisao(la):
Boki pa gradi se prelaz preko hipodroma i most preko ade ako na to mislis
Samo koliko sam shvatio to je faza II, a faza I bi trebala da bude sa novobeogradske strane. HM, bar tako pise i kao usvojili, ali ko sto neko rece, neka ih neka rade.:kk:
 
- U toku je javni poziv za izradu glavnog projekta za petlju "Radnička" - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Ово ми баш није јасно. Је ли то поновљен конкурс? Претходна верзија је била да ће комбиновати најбоља решења с претходног конкурса. :/
 
Ideja..ostaviti Radnicku i Most da se ukrstaju sa minimalnim odnosno samo desnim ukljucenjima. A sva leva ukljucenja izvuci na petlju hipodrom i nju lepo denivelisati tako da se napravi brza petlja. Tako da sav saobracaj sa B-brda i iz tog pravca prirodno ide na novi most a saobracaj iz pravca ade da odlazi prema mostaru kako bi presao Savu.

Ovo je lako izvodljivo. I ima smisla ako pogledate koliko je komplikovan sektor pored same obale. Potrebno je podici radnicku na kotu +7m iznad zeleznickih sina i onda dalje raditi na stubovima.. jako teska lokacija za petlju.
 
Evo ovako nesto

734097eeb8.jpg
 
Mislim da je bez obzira na sredstva potrebno izgraditi petlju punog kapaciteta, i u buducnosti izbegavati resenja tipa Autokomande, koja ni danas nema skretanje sa Slavije prema Nbg, a skretanje sa Vozdovca prema Nisu dobila tek skoro....
Predlozenim resenjem bi opteretio BB.
 
Поготово што се овим оптерећује она наказна полупетља где се пење на Б. Брдо. Ја бих ту додао излаз са Б. Брда ка Обреновцу, као и подземни пролаз ка Ади. Надам се да ће доћи на паметну идеју да се са Радничком направи нормална петља, па макар то значило који додатни надвожњак над рукавцем.
 
Dobra i kvalitetna petlja..3+3 / 3+3 trake *primer Orlovaca...

Velicina petlje je 600mx600m (ili ako je lakse krug poluprecnika 300m opisan od sredine petlje) da li moze da stane sve to na rukavac....+imate jos sine dole. znaci sve treba da se digne za jedan nivo. +ima jos i tramvajska pruga.

Verovatno ce uspeti sve to da uguraju na taj prostor....tipa gitara :lool:

Ovo sto sam ja predlozio je ustvari pravljenje jos jednog bulevara paralelnog radnickoj...Pozeska bi mogla da istrpi dodatnu kolicinu automobila. A petlja tipa kruzni tok pored Arene me odusevljava prohodnoscu. A cini mi se da ima mesta za sve to *ta petlja je elipsa a=80m b=120m

Desno skretanje se lako pravi....nemojte mi uzimati za zlo ovoliku slobodu u toj petlji...
 
vucko":2kost9oi je napisao(la):
SAVA BRIDGE VIDEO FOOTAGE RAW PREVIEW FEB 5, 2010
:kk:
Да ли ја добро видим да је ниво моста прилично виши од тобогана, толико да би могао да буде ниво изнад у петљи?
miki00":2kost9oi je napisao(la):
Verovatno ce uspeti sve to da uguraju na taj prostor....tipa gitara :lool:
Ма та гитара би могла да буде сасвим ОК, само да се мало модификује тако што би се искористио пролаз испод садашњег тобогана да се избегну семафори (и, наравно, да се оне кривине направе друкчије). Друга варијанта која би пила воду је заиста петља типа Арене, али видим да су људи овде листом против тога. :/
 
G. stf postoji skretanje od Slavije ka Novom Beogradu kad se ide Bulevarom Oslobođenja samo nije denivelisano već ima semafor. To je ono isto skretanje kojim se ide ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj ulici.
 
dedinje":yo3cf4mk je napisao(la):
G. stf postoji skretanje od Slavije ka Novom Beogradu kad se ide Bulevarom Oslobođenja samo nije denivelisano već ima semafor. To je ono isto skretanje kojim se ide ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj ulici.
Tačno
 
nbumbic":3pf4ouwq je napisao(la):
dedinje":3pf4ouwq je napisao(la):
G. stf postoji skretanje od Slavije ka Novom Beogradu kad se ide Bulevarom Oslobođenja samo nije denivelisano već ima semafor. To je ono isto skretanje kojim se ide ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj ulici.
Tačno
Napravite razliku izmedju ``moze da se skrene prema Nbg-u`` i ``direktno skretanje``. Petlja nije funkcionalna ukoliko nema direktnih skretanja.
Taj problem sa semafor, pa skreni levo, pa se prestojavaj desno, pa skreni desno, pa se prestojavaj levo zbog stanice, pa tek onda autoput......manite me tih polufunkcionalnih poluresenja.
Nepostojanje direktne silazne rampe pravi haos svaki dan na Autokomandi.
 
Samo vas molim da preklopite petlju orlovaca koja je potpuno funkcionalna i brza sa prostorom buduce nove petlje...bice usko...bice vrlo usko. i automatski bice jako sporo.

Stf...u pravu su...nisi se lepo izrazio. Postoji ali nije denivelisana..verovatno zbog pruge koja tuda prolazi..
 
Od Slavije prema Novom Beogradu uobičajeno se ne ide preko raskrsnice "Franše D Epere" ( tako se pravilno zove a Autokomanda je dole niže). Ne znam da li postoji levo skretanje iz Nemanjine u Kneza Miloša. Ako i ne postoji može se ići do stare ž. stanice pa levo na Savsku i na Gazelu.
 
stf":38fxal2c je napisao(la):
nbumbic":38fxal2c je napisao(la):
dedinje":38fxal2c je napisao(la):
G. stf postoji skretanje od Slavije ka Novom Beogradu kad se ide Bulevarom Oslobođenja samo nije denivelisano već ima semafor. To je ono isto skretanje kojim se ide ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj ulici.
Tačno
Napravite razliku izmedju ``moze da se skrene prema Nbg-u`` i ``direktno skretanje``. Petlja nije funkcionalna ukoliko nema direktnih skretanja.
Taj problem sa semafor, pa skreni levo, pa se prestojavaj desno, pa skreni desno, pa se prestojavaj levo zbog stanice, pa tek onda autoput......manite me tih polufunkcionalnih poluresenja.
Nepostojanje direktne silazne rampe pravi haos svaki dan na Autokomandi.
Pa stif imaš pravo, ali mislim da je Dedinje napisao to što jeste, a ja potrvrdio zato što si ti rekao
stf":38fxal2c je napisao(la):
izbegavati resenja tipa Autokomande, koja ni danas nema skretanje sa Slavije prema Nbg, a skretanje sa Vozdovca prema Nisu dobila tek skoro....
Kako si napisao ispada sa si rekao da se uopšte ne može skrenuti, a ne da nema direktnih skretanja. Naročito je delovalo tako jer se za Niš do skoro nije moglo skrenuti uopšte.

Inače upravu si apsolutno, za veliki obim saobraćaja ne sme da bude toliko ukrštanja kao na autokomandi (jedno od gorih skretanja je sa auto-puta ka Južno Bulevaru prvo naleti te na čep iz pravca Banjice prema gadu i Južnom Bulevaru,pa onda treba da se prestrojite u levu traku na prvom semaforu, pa drugi semafor.
Baš dobro za treniranje vožnje i tumačenje raznih pretećih gestova drugih vozača:kk:
 
Šta mislite da li ima mesta da se sketanje iz Radničke ka NBG ovako realizuje.
Crna linije skretanje iz pravca Ade za novi Beograd , a da desno skretanje za Sajam iz pravca grada krene ranije i da se "spusti ispod" levog skretanja iz pravca ade
Mislim da takvom rešenju i konfiguracija terena pravi problem.

5d49be0f2a.jpg


Siguran sam da će napraviti to levo skretanje jer suprotno most gubi dosta na funkcionalnosti
 
Vrh