Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Petlja "Franše D Epere" je skoro rekonstruisana i sad je bolja nego ranije. Smanjena su "ostrva" koja nisu bila pešačka a kolovoz je nešto proširen. Vozila koja dolaze sa Slavije i žele da skrenu levo mogu se prestrojiti u tri reda pred semaforima. Bolju petlju na ovom mestu praktično je nemoguće sagraditi između ostalog i zbog tramvajskih linija. Potpuno su dehumanizovane one ogromne petlje u SAD gde se kolovoz nekoliko kilometara nalazi na stubovima iznad zemlje i gde 5 do 6 kolovoza idu jedan iznad drugog. Naravno, tu pešaka ne možete videti samo automobile. Petlja koje se grade kod nas mnogo su lepše po mom mišljenju baš zato što imaju i pešačke staze a i nisu tako ogromne i komplikovane.
 
Kada se već igramo crtanja petlji evo i jednog mog par nedelja starog proposala, uglavnom izbegava se direktno "dokovanje" na most prema reci

xcmx6a.jpg
 
Stevo, ovo je super i koliko vidim nigde nije potreban semafor za drumski saobraćaj. Jedino mesto koje bi bilo nezgodno jeste deo radničke ispod samog mesta gde bi se na istu traku gurali i oni koji silaze sa mosta i oni koji žele da se na isti popnu nekih 100 metara posle, ali to je jednostavno uslov takvih petlji. Da li je moguće sa takvim rešenjem popeti tramvaj na most ili ne?
 
Nisam strucnjak te molim za pomoc i objasnjenje: da li je izgradnja mosta na Adi i denivelisane raskrsnice kod Hipodroma pocetak realizacije unutrasnjeg magistralnog poluprstena? U prevodu, da li je to pocetak kraja normalnog saobracaja u gradu s obzirom da prema svemu s moje strane procitanom UMP i ''laki'' metro predstavljaju kontratezu pravom metrou?

Unapred zahvalan na strucnoj pomoci!
 
Stevo baš si se poigrao meni se i "odozgo" vtri u glavi a kamo li da se vrtim njom :D ako iole žele normalnu petlju mora da se ruši Jugopetrol skladišta.

@ outsider

Ne, Metro ne smeta Ump jer ide ispod zemlje a Ump iznad :D a Laki Metro ne postoji već je to Tramvaj,e sad Ump je sigurno potreban kao uopšte razvoj cele infrastrukture grada,ali za njegovu realizaciju j e potrebno oko 2-3 milijarde eur.e pa sad lako je izvagati da li su Beogradu potrebnije 3 linije Metroa ili jedan ceo Ump kojim će juriti vozila u tranzitu,u svetu je Metro i dalje infrastrukturni projekat br.1,pa ide ostalo...jednostavno Beograd bez Metroa ne može da postane realizovani "grad budućnosti" jugoistočne Evrope.
 
@Ump je saobracajnica koja u principu spaja tosin bunar preko mosta na adi sa pancevackim mostom,i sluzi da se ne prave guzve po gradu.

Pored UMP-a je vazan i SMT mada ne toliko.

Kad se zavrsi obilaznica smt i ump i pravi metro zivecemo ki normalni ljudi a do tada prati beobuild :D
 
Ovo sto kaze smeksi Jedino mesto koje bi bilo nezgodno jeste deo radničke ispod samog mesta gde bi se na istu traku gurali i oni koji silaze sa mosta i oni koji žele da se na isti popnu nekih 100 metara posle, je 100% tacno.

Jedino mi je cudan deo od sajma prema topcideru. On mora da se penje na 20+metara pa da silazi na +7 pa da opet prelazi most tj +25 i onda za 100m pada na kotu 0... moralo bi to da se rastegne da bi se smanjio pad.

Ovakva petlja ce biti spora sa malim radijusima skretanja i najverovatnije bi mogao da se zakaci tramvaj,

Svidja mi se sto nema krakova preko rukavca. Da postoje ti krakovi onda bi oni dosli skoro do Centralnog stuba i potpuno bi obesmislili ovaj sistem mosta. (ispalo bi da su mogli da stave i tri grede jednu do ade 150m i jos jednu preo ade 300m i jos jednu preko brodogradilista 300m :) )
 
Стево, петља је супер, само онај део што иде трасом садашњег пролаза испод тобогана се много пење. Не знам колико је то изводљиво. Ја имам сличну идеју (ради се о модификацији гитаре), само тај део би ишао испод:

2d7h6s8.jpg


1 и 2 - семафори се затварају, 3 - укида се враћање за град (или направи надвожњак), 4 - направи се улаз из Војводе Мишића паралелно садашњем излазу испод тобогана, који прави лук испод пењања на мост, а затим се пење на тобоган. Наравно, све оне врљаве рампе треба да се боље ураде, без оваквих кривина.

Аутсајдер, раскрсница код Хиподрома није денивелисана, само је издигнута на стубове, а УМП ће на том месту на семафоризованој раскрсници скретати са моста у тунел.
 
Ja mislim da će tu najveći problem biti užasno kratke rampe (užasno oštre krivine). Na svim ovim rešenjima je vidljiv nedostatak prostora na terenu, nemoj da se ruši ovo, te nemoj ono, daj da...

Ovako ćemo dobiti nešto poput isključenja sa ibarske na kružni put ka Železniku gde, ako ne smanjiš brzinu vozila na brzinu prosečnog pešaka, slećeš s puta garantovano.

Dobro, na rampama će biti bankine i neće se voziti brzo, ali bojim se da će to ipak značajno usporavati saobraćaj.

Ideja vodilja neka im bude mostarska petlja. Znam da nema ni blizu toliko prostora za petlju Radnička, ali bojim se opet nekog instant rešenja koje će biti lepo na oko, dok će funkcionalnost biti loša.
 
The saga continues

DIREKCIJA ZA GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE I IZGRADNJU BEOGRADA JP
Beograd, Njegoševa 84

objavljuje:

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Predmet javne nabavke je usluga Izrada elaborata višekriterijumske analize idejnih varijantnih rešenja petlje ”Radnička”, radi donošenja odluke o jedinstvenom rešenju kao osnove za izradu projektnog zadatka za idejni projekat petlje ”Radnička”.
i

DIREKCIJA ZA GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE I IZGRADNJU BEOGRADA JP
Beograd, Njegoševa 84

objavljuje:

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Predmet javne nabavke je usluga izrade Idejnog i glavnog projekta izgradnje denivelisanog ukrštanja pruge Beograd-Batajnica-Šid (Subotica) i Bulevara umetnosti na Novom Beogradu.
 
Izvinjavam se zbog nesporazuma :kk:

Nego, iz postova zakljucujem da ce da se zadrzi ``tobogan``.....pa to je sumanuta besmislica...... Jel ga ruse ili zadfrzavaju?
 
Zapravo srusice tobogan i podvoznjak i na tom mestu napraviti veliki tobogan 3+3 koji prelazi sine i onda se sa njega radi petlja... O tome pricam kada kazem kota +7m po meni relativna kota 0.00 su sine
 
Završetkom Prokopa sigurno će se smanjiti broj železničkih koloseka na relaciji topčider - gospodarska mehana - stara stanica. Sada ih ima čak 6 a biće dovoljna 2. To će olakšati izgradnju petlje u radničkoj ulici. Tobogan mora nestati, to je jedna improvizacija koja je privremeno dobro poslužila ali nikad nije bilo ni reči da je to krajnje rešenje.
 
Wile E. Coyote":pzxes8mz je napisao(la):
А што не направе велики подвожњак и реше проблем? :/
Ovo mi nikada nije palo na pamet...skroz je izvodljivo i onda gore mogu da prave petlju mnogo jednostavnije... :kk:

3 bambija za peru :)
 
Wile E. Coyote":fm2qzpxw je napisao(la):
А што не направе велики подвожњак и реше проблем? :/
To sam se i ja pitao, deluje kao bolje rešenje nego pravljenje ultratobogana.
 
Znam da je u današnje vreme sve moguće rešiti naprednom tehnologijom, ali treba napraviti prilično veliki podvožnjak ispod Topčiderske reke, i praktično u nivou reke Save (u neretkim prilikama i ispod nivoa podzemnih voda). Možda je to u pitanju.

Kad su visoki vodostaji svi znamo kako izgleda sadašnji podvožnjačić!
 
Ali kada se pogledaju prednosti i mane..

Taj podzovnjak bi se uradio kvalitetno i omogucio bi da se uradi kvalitentna brza petlja....Bio bi na istoj lokaciji i dubini gde je i ovaj postojeci,preko topciderke pa ispod sina. i dao bi toj petlji jos jedan nivo za ukrstanje...

Nadam se da ovo cita neko ko ce ucestvovati na konkursu..

Stevo jel mozes da isprobas neku skicu sa takvim resenjem? Tvoje skice su lepe za razliku od mojih i perinih...
 
@shmeksi koji su rokovi za ova 2 poziva?

Shvatio sam da su oni kul renderi koje videh u filmu na studiju b ustvari bili u sklopu emisije gradologija,cekam nestrpljivo da je postave na net pa da vi strucniji ljudi vidite to.
 
shmeksi":3a2hirh5 je napisao(la):
The saga continues

DIREKCIJA ZA GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE I IZGRADNJU BEOGRADA JP
Beograd, Njegoševa 84

objavljuje:

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Predmet javne nabavke je usluga Izrada elaborata višekriterijumske analize idejnih varijantnih rešenja petlje ”Radnička”, radi donošenja odluke o jedinstvenom rešenju kao osnove za izradu projektnog zadatka za idejni projekat petlje ”Radnička”.
i

DIREKCIJA ZA GRAĐEVINSKO ZEMLJIŠTE I IZGRADNJU BEOGRADA JP
Beograd, Njegoševa 84

objavljuje:

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA

1. Predmet javne nabavke je usluga izrade Idejnog i glavnog projekta izgradnje denivelisanog ukrštanja pruge Beograd-Batajnica-Šid (Subotica) i Bulevara umetnosti na Novom Beogradu.
Isto i za severne prilaze sa Novog Beograda!
 
Vrh