Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Znam, znam, ali iako se od Belama nigde zvanično nije odustalo, mislim da sa možemo da smatramo da je Belam manje, više odbačen kao ideja, jedina nam je nepoznanica šta će nam biti ponuđeno umesto njega. Sad čekamo taj famozan put u Beč (mislim, ako već hoće da gledaju metro sisteme po Evropi neka slobodno putuju po još par gradova, neću se ljutiti, ali ako idu u Beč da bi samo gledali liniju 6 onda je to bačena para).

Iskreno mislim da uvek može da se iznađe neko rešenje da se metro nekako popne na ovaj most, no to je već neka daleka budućnost pa da ne vučemo temu na tu stranu.
 
shmeksi":ku6lho81 je napisao(la):
iako se od Belama nigde zvanično nije odustalo, mislim da sa možemo da smatramo da je Belam manje, više odbačen kao ideja
Ја бих ипак био опрезан. Непријатељ је будан и кад спава. :D
shmeksi":ku6lho81 je napisao(la):
Iskreno mislim da uvek može da se iznađe neko rešenje da se metro nekako popne na ovaj most, no to je već neka daleka budućnost pa da ne vučemo temu na tu stranu.
Ако сам добро схватио, кривина би била таква да не може. Нека ме неко исправи ако сам погрешно схватио.
 
S obzirom da Beograd ima vec jednu brzu saobracajnicu koja prolazi po sred grada, verujem da most na Adi nece upste biti opterecen ni sa 50% kapaciteta. Sama ta cinjenica ce uticati na to da UMP bude i sa semaforima jako prohodan. Uz dobru sinhronizaciju semafora ne verujem da bi tu bilo nekih znacajnijih problema. Sam UMP nece mnogo promeniti stanje saobracaja u Beogradu sem sto ce znacajno rasteretiti Gazelu i auto komandu. Mislim da ce najvise stanovnici Vozdovca i Cukarice profitirati od istog. Ostatak grada ce i dalje koristiti stare trase prema NBG-u. Mene mnogo vise od petlje hipodrom i ulaska u tunel ( koj ce koristiti vrlo malo ljudi. ) brine raskrsnica Rakovacki put, Teodora Drajzera , Bulevar vojvode Misica i potez Pozeske od hipodroma do Kirovljeve, jer ako se taj deo ne odradi kako treba tu ce se stvarati velike guzve.
Sto se mosta tice ( ovo sam vise puta ponovio ), Beogradu treba sistemsko resavanje problema, sto je u slucaju mosta na Adi sve drugo samo ne racionalno resenje. Svakako da bi tri grede na tri dobro odabrana mesta znacajno efikasnije resila problem ali i pored toga sam jako srecan sto se neko odvazio da napravi tako mamutski zahvat. Taj most je prosto fantastican i ako se bilo kad zavrse one visespratnice u bloku 26 itd to ce se fantasticno uklopiti u vizure.
Sto se tice restorana na pilonu. Tu ne vidim nikakav problem sa penjanjem do istog, jer ako bi se nabudzila tako neka karakondzula na pilon, isti bi se savio do zemlje i ne bi vise bilo nikakve potrebe za stepenistem ili liftom!
 
Samo da oraspoložim malo Njileta. Ograničenje od 50km/h ne mora da važi, odnosno zakonodavac je predvideo da se u naselju može postaviti signalizacija i za veće brzine. UMP će svakako biti sa većim ograničenjem.
 
kole":28rdqqn6 je napisao(la):
Mene mnogo vise od petlje hipodrom i ulaska u tunel ( koj ce koristiti vrlo malo ljudi. ) brine raskrsnica Rakovacki put, Teodora Drajzera , Bulevar vojvode Misica i potez Pozeske od hipodroma do Kirovljeve, jer ako se taj deo ne odradi kako treba tu ce se stvarati velike guzve.
Слажем се с тобом. Брине то и мене, али ова глупава раскрсница ме ипак више брине.
GOJE":28rdqqn6 je napisao(la):
Samo da oraspoložim malo Njileta. Ograničenje od 50km/h ne mora da važi, odnosno zakonodavac je predvideo da se u naselju može postaviti signalizacija i za veće brzine. UMP će svakako biti sa većim ograničenjem.
То је добра опција, али нисам сигуран да ће је применити. Зашто је онда на Панчевачком путу ограничење и даље 60 км/ч, а још је при томе пут изван градске зоне?
Ипак, ево ти + репутација за труд :)
 
Nemoj samo pančevački put da mi pominješ, postaću odmah i ja depresija. Možemo do sutra da tražimo takve primere. Jbg. :cool:
 
kole":13sugxp3 je napisao(la):
S obzirom da Beograd ima vec jednu brzu saobracajnicu koja prolazi po sred grada, verujem da most na Adi nece upste biti opterecen ni sa 50% kapaciteta. Sama ta cinjenica ce uticati na to da UMP bude i sa semaforima jako prohodan. Uz dobru sinhronizaciju semafora ne verujem da bi tu bilo nekih znacajnijih problema. Sam UMP nece mnogo promeniti stanje saobracaja u Beogradu sem sto ce znacajno rasteretiti Gazelu i auto komandu. Mislim da ce najvise stanovnici Vozdovca i Cukarice profitirati od istog. Ostatak grada ce i dalje koristiti stare trase prema NBG-u. Mene mnogo vise od petlje hipodrom i ulaska u tunel ( koj ce koristiti vrlo malo ljudi. ) brine raskrsnica Rakovacki put, Teodora Drajzera , Bulevar vojvode Misica i potez Pozeske od hipodroma do Kirovljeve, jer ako se taj deo ne odradi kako treba tu ce se stvarati velike guzve.
Sto se mosta tice ( ovo sam vise puta ponovio ), Beogradu treba sistemsko resavanje problema, sto je u slucaju mosta na Adi sve drugo samo ne racionalno resenje. Svakako da bi tri grede na tri dobro odabrana mesta znacajno efikasnije resila problem ali i pored toga sam jako srecan sto se neko odvazio da napravi tako mamutski zahvat. Taj most je prosto fantastican i ako se bilo kad zavrse one visespratnice u bloku 26 itd to ce se fantasticno uklopiti u vizure.
Sto se tice restorana na pilonu. Tu ne vidim nikakav problem sa penjanjem do istog, jer ako bi se nabudzila tako neka karakondzula na pilon, isti bi se savio do zemlje i ne bi vise bilo nikakve potrebe za stepenistem ili liftom!
Kole druže zamisli tih tvojih 50% po tvojoj proceni manje autobusa, automobila i kamiona na Gazeli. Trebaš da dođeš jedno jutro između 7:00 i 9:00 da vidiš kako ljudi idu peške pored automobila i autobusa sa Banovog brda do Šećerane pored crkve kad je kolaps jer Radničkom to ti je ona ulica što ide pored Ade kolona je od semafora kod Šećerane pa sve do Poršea i dalje. A kad se otvori taj tunel ispod topčiderskog brda zamisli manje kola pored Šećerane, Sajma pa i manji pritisak na auto put, jer što bih ja tuda išao prema Slaviji kolima kad kroz tunel ja izlazim na Auto komandu i bulevarom do Slavije. A nije samo to to su pričali i kad se gradila Gazela šta će Beogradu toliki i takav most a posle 30 - 40 godina treba ti po 2 sata da pređeš od Auto komande do Geneksa. Razmisli malo, po meni taj most na Adi i tunel ispod Topčiderskog brda će za 20 god biti žila kucavica Beograda kao što je sad Gazela ili Brankov most, a zamisli smao jednu stvar kad se urade oni kineski mostovi u Zemunu i u Vinči niko neće ulaziti kolima u centar grada. Ja sad imam neke poznanike koji rade na Novom Beogradu i kojima se više isplati da idu kolima preko Ostružničkog mosta da u jednom pravcu pređu i 40 km za sat vremena nego da idu preko Gazele i da se voze po 2 ili 3 sata.
 
relja":2kdbychg je napisao(la):
Wile E. Coyote":2kdbychg je napisao(la):
relja":2kdbychg je napisao(la):
To poređenje sa Gazelom nije na mestu. Prosto - Gazela (tolika kolika je) nije bila predviđena za gradski most, već za deo međunarodnog autoputa, koji je neko, jako pametno, provukao pravo kroz grad.
Кад сам ја својевремено причао о томе, био сам анатемисан, пази се да не прођеш и ти тако..
Hvala, ali mislim da je za to malo kasno :D
Nikada Gazela nije bila predvidjena iskljucivo kao deo medjunarodnog koridora.
Od starta je bila predvidjena PRE SVEGA kao bulevar koji povezuje stari sa Novim Beogradom.
EDIT izuzetno ej vazno sto most ima prihvatljiv vizuelni identitet. Beograd se previse dugo rukovodio izgovorima tipa: nema se para pa dobismo gomilu mediokritetskih projekata. Bez sumnje ce neuporedivo ozbiljnije delovati od kineskog.
 
dragan44":2hwk46mi je napisao(la):
Razmisli malo, po meni taj most na Adi i tunel ispod Topčiderskog brda će za 20 god biti žila kucavica Beograda kao što je sad Gazela ili Brankov most
И сад пази то кад су насред те жиле куцавице ставили раскрсницу са семафором на којој се скреће са моста у тунел. :rolleyes:
zhaba":2hwk46mi je napisao(la):
Nikada Gazela nije bila predvidjena iskljucivo kao deo medjunarodnog koridora.
Od starta je bila predvidjena PRE SVEGA kao bulevar koji povezuje stari sa Novim Beogradom.
Ако је то тако, тим горе што је и међународни коридор спроведен истим тим булеваром. :(
 
@dragan44 ?

Moram ti priznati da te poteze jako dobro poznajem u svako doba dana. Ne vidim sta sam ja rekao sto nije prilicno slicno sto i ti tvrdis? Ako procitas tekst videces da sam napisao da ce od mosta najvise koristi imati ljudi na Banjici i Cukarici i da ce to upravo rasteretiti Auto komandu i Gazelu, a podrazumeva se i citavu Radnicku ulicu i bulevar JNA do Auto komande. Pod uslovom da se dve raskrsnice koje sam vec naveo dobro odrade jer se tek u tom slucaju dobijaju prave alternative za izlazak na i sa mosta. Inace ce Radnicka biti ponovo zakrcena do mosta preko Ade, a ljudi koju budu morali da idu sa Banjice prema auto komandi pa da skrecu u tunel ce jednostavno ici direktno na auto put. Narocito smatram da ako se ne sredi raskrsnica Teodora Drajzera, Rakovicki put i Bulevar vojvode Misica ljudi iz koji koriste Rakovicki put ( Rakovica, deo Banjice, Kosutnjak, Miljakovac nece imati nikakvu alternativu, sto opet uslovljava velikim guzvama u Borskoj, na Trosarini i kod Dragise Misovic. Inace sto se tunela tice tu sam vrlo skeptican mislim da bi umesto tunela par ozbiljnijih prelaza preko Auto Puta od Auto komande prema Malom mokrom Lugu imalo mnogo veci znacaj. A to da ces kroz tunel na Bulevar pa na Slaviju Pa izadji na potez od Fransa do Slavije u spicu ( taj potez nema nikakvo raterecenje gradnjom mosta, samo dodatno opterecivanje tunelom ) i shvatices koliko ti se ta alternativa ne isplati. Ja zbog poteza od Auto komande do Slavije idem leti peske u grad! Zimu ne zelim ni da pominjem.
 
zhaba":1vq51az8 je napisao(la):
relja":1vq51az8 je napisao(la):
Wile E. Coyote":1vq51az8 je napisao(la):
Кад сам ја својевремено причао о томе, био сам анатемисан, пази се да не прођеш и ти тако..
Hvala, ali mislim da je za to malo kasno :D
Nikada Gazela nije bila predvidjena iskljucivo kao deo medjunarodnog koridora.
Od starta je bila predvidjena PRE SVEGA kao bulevar koji povezuje stari sa Novim Beogradom.
EDIT izuzetno ej vazno sto most ima prihvatljiv vizuelni identitet. Beograd se previse dugo rukovodio izgovorima tipa: nema se para pa dobismo gomilu mediokritetskih projekata. Bez sumnje ce neuporedivo ozbiljnije delovati od kineskog.
.

Ček, verujem ja tebi, ali Gazela jeste na autoputu (koji se zove bulevar, ok). Ne znam sta su zeleli, ali most je deo autoputa. Svejedno, da li je nekada bila zamišljena kao deo autoputa, ili kao deo bulevara, tadašnji kritičari nisu bili u pravu. Kategorički odbijam svako poređenje sa njima :)

"Vizuelni identitet" moze da se dobije i sa manje para a više maste.
Vizuelni identitet ovoga je kao da je gradjen iznad nekog ponora, a znamo koliko je u stvari plitko korito Save. Kad već pričamo o "vizuelnom", ovako nešto bi mnogo bolje izgledalo na Dunavu.
 
Evo vucka iz gerile sa pohvalama za:

Sve gradske planere,urbaniste,ministre,clanove veca i ostale koji dovedose do toga da ce ump biti obicna ulica sa semaforima na svakoj raskrsnici,videh juce render na vestima studija B.

Ziveli :vops:

P.S.Zbog ovog za gazelu bi trebale da lete glave!
 
vucko":1dgo9kz9 je napisao(la):
Zbog ovog za gazelu bi trebale da lete glave!
Треба да лете главе због нечег што је довело до тога да се са Газелом догоди то што се догодило, а то је да обилазница није изграђена на време.

А и за то што УМП постаде градска улица такође треба да лете главе. Онда није ни требало градити УМП, довољно је било повезати излаз на Б. Брдо са Новим Београдом и померити мост на превлаку. :rolleyes:
 
Relja: "Vizuelni identitet" moze da se dobije i sa manje para a više maste.
Slazem se. Samo kazem da je vazno voditi racuna o tome.

Relja: Vizuelni identitet ovoga je kao da je gradjen iznad nekog ponora, a znamo koliko je u stvari plitko korito Save. Kad već pričamo o "vizuelnom", ovako nešto bi mnogo bolje izgledalo na Dunavu.
E sa ovim se vec ne slazem i mislim da je stvar ukusa. Meni je ovaj most sasvim lepo legao bas na ovom mestu!
 
shmeksi":1ltb4guf je napisao(la):
LUCAS":1ltb4guf je napisao(la):
Shmeksi,

Jel to znaci da ako se na primer most zavrsi kako je planirano u zimu 2011, da ce oni razmatrati planove i ugovore do 2013 godine? :vops:
Pa ne baš. To zapravo znači da se potvrda o izvedenim radovima mora dobiti do tog datuma. U realnosti bi to trebalo da znači sledeće, severni pristupni putevi moraju biti izgrađeni do avgusta 2011. godine, a južni do avgusta 2012. godine. Nakon toga se oni puštaju u rad, a tokom narednih godinu dana (odnosno do avgusta 2012. i 2013. godine, respektivno) investitor ima pravo da traži od izvođača da ispravi sve nedostatke koje primeti tokom eksploatacije. Nakon toga se smatra da je ugovor ispunjen i dobija se potvrda o izvedenim radovima.

Treba reći da se uveliko kasni sa ovom izgradnjom i to oko 18 meseci, jer je izgradnja puteva trebalo da počne 12. januara 2009. godine i da bude gotova do 10. januara 2011. godine.

Mene ipak najviše buni zašto postoji razlika od jedne godine između južnih i severnih pristupnih puteva. Ne vidim nijedan razlog za takvu razliku, ali ajde nek im bude.

U svakom slučaju, najoptimističniji scenario po ovome je da ćemo preko mosta prelaziti u avgustu 2012. godine, a najgora varijanta je avgust 2013. godine.
Po meni jedina razlika je ta sto je sa novobeogradske ravnice mnogo lakse raditi i bice mnogo veci priliv saobracaja sa te strane. Po projektu, juzna strana izgleda mnogo komplikovanija!
 
Dobro razlika postoji, ali nekako želim da verujem da je bilo moguće dodatnim angažovanjem inputa završiti oba dela u isto vreme.


Čisto da upredimo:

Ukupna dužina severnih (od ulice Tošin bunara do severnog kraja mosta) pristupnih puteva = 6812m (4352m izdignuto + 2460m na nivou tla)

Ukupna dužina južnih pristupnih puteva = 9950m (6970m izdignuto + 2980m na nivou tla)
 
Ovako nikad do juce nisam kupijo novine magazin Pecat a sve zbog jovinovog intervjua on kaze sledece da je jedva izgurao projekat mostarske petlje jer je bila previse zapadnjacka Branko Pesic je tada stao iza njega i rekao da spreme tri bandere za za nega jovina i jos nekog ako se nesvidi titu i kom .Inace sadasnij bulevar tj autio put bio je projektovan kao neka longitudinala koju je trebao da finansira grad u duzini od 10 km ali je pametni pesic to preimenovao u auto put kako bi to platilo budzet SFRJ a ne grad Beograd www.pecatmagazin.com
 
direktor":1x1glk4b je napisao(la):
Inace sadasnij bulevar tj autio put bio je projektovan kao neka longitudinala koju je trebao da finansira grad u duzini od 10 km ali je pametni pesic to preimenovao u auto put kako bi to platilo budzet SFRJ a ne grad Beograd www.pecatmagazin.com
Pa eto objašnjenja koje svi traže! Sad je sve jasno!

To je u stvari gradska saobraćajnica, koja je lukavom administrativnom odlukom, samo i jedno zbog finansiranja stavljenja u nadležnost federacije. U stvarnom životu, taj "bulevar" je de facto postao deo međunarodnog autoputa, jer su obilaznicu počeli da grade tek nakon izlaska iz "stabilizacije".

I onda - nema više federacije, nema više ni nadležnosti.
Problem rešen, idemo da proslavimo uz jagnjetinu kod Rileta, piši - "troškovi reprezentacije".

Super!
 
Знао сам да је нека за********* била у питању... Не би иначе Загреб добио обилазницу пре 30 година. По свој прилици, то је Хрватска финансирала, а не савезна држава. Какви генијалци. :rolleyes:
 
Vrh