Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

alcazaba2.jpg

Na sta vas podseca?
 
Изгледа да сам спавао на часу, па не приметих пар ствари :D
vucko":1uksi8xs je napisao(la):
Evo vucka iz gerile sa pohvalama za:

Sve gradske planere,urbaniste,ministre,clanove veca i ostale koji dovedose do toga da ce ump biti obicna ulica sa semaforima na svakoj raskrsnici,videh juce render na vestima studija B.
Има ли каквих новости у односу на онај рендер који је на овом сајту? И за шта је био рендер, за Хиподром или и за БВМ?
shmeksi":1uksi8xs je napisao(la):
Ukupna dužina severnih (od ulice Tošin bunara do severnog kraja mosta) pristupnih puteva = 6812m (4352m izdignuto + 2460m na nivou tla)

Ukupna dužina južnih pristupnih puteva = 9950m (6970m izdignuto + 2980m na nivou tla)
На шта се односе издигнути делови? И како се рачуна део у тунелима?
Archangel":1uksi8xs je napisao(la):
Kalemegdan, Brankov most i umesto Starog savskog eto je igla xD
А није жирафа? :lol:
 
Ovo sam čekao. Skele i oplate su podignute iznad nivoa kolovozne konstrukcije, i ukazao se otvor u "nogi" pilona, i to baš u nivou kolovoza.
Sličan otvor postoji i u nivou terena.
screenshot39-1.jpg

Servisni otvor, ili lift? Lift za putnike tramvaja ili za održavanje? Po veličini otvora mi je mnogo usko za putnički lift.
 
Direktor je ranije rekao da će postojati servisni lift koji treba da vodi ka vrhu pilona. E sad moje neko logično razmišljanje je da će lift verovatno ići do nivoa prvog kabla, a posle toga će serviseri morati da idu nekim unutrašnjim ili spoljašnjim merdevinama.
 
Wile E. Coyote":1ybwde5v je napisao(la):
shmeksi":1ybwde5v je napisao(la):
Ukupna dužina severnih (od ulice Tošin bunara do severnog kraja mosta) pristupnih puteva = 6812m (4352m izdignuto + 2460m na nivou tla)

Ukupna dužina južnih pristupnih puteva = 9950m (6970m izdignuto + 2980m na nivou tla)
На шта се односе издигнути делови? И како се рачуна део у тунелима?
Ovde ne postoji nijedan deo u tunelima (zaboravio sam da napišem da su južni putevi od petlje Radnička do Hipodroma), a kako se tačno računa izdignuti deo pojma nema.
 
Archangel":3jbsp4ox je napisao(la):
zar ti ja ličim na nekog ko radi u Kuriru xD
Наравно да не. Отуд и моја опаска. :D
shmeksi":3jbsp4ox je napisao(la):
Direktor je ranije rekao da će postojati servisni lift koji treba da vodi ka vrhu pilona. E sad moje neko logično razmišljanje je da će lift verovatno ići do nivoa prvog kabla, a posle toga će serviseri morati da idu nekim unutrašnjim ili spoljašnjim merdevinama.
Чист идиотизам. Елиминисали су једину добру ствар оног :blah: срања од белама укидањем станице на Ади.
shmeksi":3jbsp4ox je napisao(la):
Wile E. Coyote":3jbsp4ox je napisao(la):
shmeksi":3jbsp4ox je napisao(la):
Ukupna dužina severnih (od ulice Tošin bunara do severnog kraja mosta) pristupnih puteva = 6812m (4352m izdignuto + 2460m na nivou tla)

Ukupna dužina južnih pristupnih puteva = 9950m (6970m izdignuto + 2980m na nivou tla)
На шта се односе издигнути делови? И како се рачуна део у тунелима?
Ovde ne postoji nijedan deo u tunelima (zaboravio sam da napišem da su južni putevi od petlje Radnička do Hipodroma), a kako se tačno računa izdignuti deo pojma nema.
И ту има 10 километара? :shok:
 
Ta stanica na Adi je koliko mene sećanje služi bila samo ideja, ali nikada nije i zvanično usvojena u studiji izvodljivosti. Nemojte me držati za reč.

pa kad se sve sabere i oduzme verovatno ima 10 kilometara.
 
Ради се о томе да и даље стоји карта белама са том станицом на Беоландовом сајту... Тако да нисам знао да је то била само идеја.
 
Ne sećam se tačno kako je išla ta storija sa stanicom, a stranicu Belama na Beolandovom sajtu ne bih uzimao za ozbiljno jer je osvežavaju dva puta godišnje.
 
Па оно, што јес', јес', стоји тамо и петља код Хиподрома а не овај мутант од раскрснице...

ЕДИТ: Апропо тог мутанта. Сад баш читам почетне стране ове теме. На странама 9 и 10 је гомила људи напљувала решење које се ради код Хиподрома (има међу њима чак и неких који мене сад убеђују да је то ОК). Чисто да не буде да смо Вучко и ја једини овде који сматрају да се гради веома скупа улица и да се са оваквим УМП-ом неће добити колико је уложено...
 
čoveče, 7km saobraćajnica iznad tla samo sa južne strane...

Da ne bude ovo samo Prokop2 :)
 
Archangel":xa4ousrt je napisao(la):
Kalemegdan, Brankov most i umesto Starog savskog eto je igla xD
Hahahahaha svaka cast, isto to sam i ja pomislio kad sam video sliku, no u pitanju je grad Badajoz na granici Portugala i Shpanije :)))
 
@Wille

Koliko sam video uhvatio sam samo kraj emisije o mostu na adi pre neki dan na Studiju B,bili su super snimci i render mosta i.t.d.
Nadam se da ce postaviti taj video na sajt da mozemo da ga odgledamo.

Kada je predsednik opstine novi beograd se fotkao kad su rusili neku kucicu gde trebaju biti prilazni putevi drzao je golemu mapu ump-a za nbg i ulica koja ce biti UMP je izgledala identicno kao jurija gagarina(ili kako se zove ova koja joj je paralelna),samo ih razdvaja zeleznicka pruga.

Mozda sam preuranjeno to pomislio ali videcemo uskoro sta ce biti...
 
evo vesti

Priprema terena za saobraćajnice do novog mosta

Po nalogu opštine danas su srušene barake između Tošinog bunara i Omladinskih brigada, čime je počelo raščišćavanje terena za izgradnju nove saobraćajnice koja će povezivati Bežanijsku kosu sa mostom preko Ade.


Rušenje napuštenih baraka proteklo je brzo i bez ikakvih problema.

Predsednik opštine Nenad Milenković, koji je prisustvovao rušenju, najavio je da će opština preduzeti sve što je potrebno kako bi se obezbedili uslovi za početak izgradnje ove značajne saobraćajnice.


– Danas smo počeli sa uklanjanjem nelegalnih objekata sa trase buduće saobraćajnice. U narednim mesecima potrebno je da oslobodimo koridor da bi radovi na leto mogli da počnu. Nova saobraćajnica omogućiće da se brzo i lako sa Bežanijske kose dođe do mosta preko Ade i biće veza Novog Beograda sa drugim delovima grada. Sve što se bude nalazilo na toj trasi moraće da bude uklonjeno jer je to interes grada – rekao je Nenad Milenković.

Trasa nove ulice je poznata i ići će od mosta, preko brodogradilišta i pumpe u Jurija Gagarina, Otvorenog tržnog centra i dalje paralelno sa prugom preko Tošinog bunara ulicom Nikole Dobrovića prema Bežanijskoj kosi. Ova saobraćajnica će biti integrisana sa postojećom saobraćajnom mrežom na Novom Beogradu, što će omogućiti bolji protok saobraćaja u celoj opštini.


Pored ovih baraka, na trasi ima i drugih objekata koji će morati da budu srušeni

http://www.novibeograd.rs/?jez=&v=4406&p=51

http://www.novibeograd.rs/photos/rusenje*******araka2.jpg

Ne vidi se bas lepo al to je taj plan
 
Znaci samo nece imati raskrsnicu sa ulicom koja je izmedju bloka 41 i 42 dok ce sve ostalo biti klasicne semaforske raskrsnice.tja...
 
"Преко Тошиног бунара"... Мор' бит' бидне, мор' бит' не бидне... Свакако се може протумачити. Врло занимљиво су неодређени у последње време. Да неко од њих не чита овај форум??? :shok:
 
nbgnovaulica1.jpg


1 - Usko grlo u Tošinom bunaru, "iza" Airport Cityja. Tri kuće sa jedne, mini nehigijensko naselje sa druge.
2 - Zgrada firme "Inex-Ukus" . Ulica može da im se "protera" kroz dvorište, a da se zgrada ne ruši. Knap.
3 - Pretpostavljam, položaj srušenih baraka?
4 - Zgrada firme "ITM", koristi nedovršenu raskrnicu sa Oml. brigada kao prilaz parkingu (i kao parking)
5 - Autoprionica "Petrošević" koristi drugu stranu nezavršene raskrnice kao prilaz.
6 - Nedavno ograđen i asfaltiran prazan plac :)
7 - Mesto gde bi trebalo spojiti Agostina Neta i Bulevar umetnosti, kroz nasip.
8 - "Nehigijenska" naselja, baš na trasi, tj. baš tamo gde treba
I za kraj, u drugoj boji:
9. Još jedan semafor koji će biti postavljen u Omladinskih brigada :)
 
Тошин бунар је сав у Душко Дугоушко фазону, а што се тиче "Инекс-укуса", типовао сам раније да ће им то послужити као изговор да на ту раскрсницу ставе семафор. А оно што си зазеленео, то је требало да буде црвено, јер је најгоре од свега!
 
Ko sto neko rece,izgurati ovu deonicu UMP-a ce biti teza rabota nego napraviti most.
 
Vučko pa ovo nije render kao što ti onda reče već običan prikaz, a ova fotka se odavno već nalazi na sajtu mosta.

wiam49.jpg


http://www.savabridge.com/overview_sb.htm


Inače sad sam prvi put malo detaljnije pregledao ovu fotku i da li iz moje žarke želje da što pre može da se pređe preko mosta primetio sam da je petlja Radnička označena kao etapa II-1, a Hipodrom kao etapa II-2 tako da možda ipak bude moglo odmah po završetku mosta da se kako tako odmah pređe preko njega.

p.s.

@Wille
ne bih se mnogo nadao oko denivelisane raskrsnice kod Tošinog bunara jer u svim zvaničnim dokumentima vezanim za ovaj deo projekta stoji da će površinske četvorokrake raskrsnice sa punim programom veza biti sa ulicama Tošin bunar, Omladinskih brigada i Bulevar umetnosti dok će sa ulicama Španskih boraca, Proleterske solidarnosti i Jurija Gagarina biti denivelisana veza preko projektovanih rampi.

Ajde neka i bude u prvi mah ovako mutageno rešenja, ali bih voleo da se ograniči izgradnja na zemljištu oko raskrsnica u nivou kako bi u budućnosti bilo koliko toliko lakše i jeftinije izdignuti UMP i izgraditi denivelisane rasksrnice.
 
Vrh