Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Vec vidjeno ;) a nekada bese ekskluziva :)
071115-UMP-VS-09.jpg
 
ma hteo sam tu fotku da okačim, ali ne uspeh da je nađem na kompu, a mrzelo me da tražim po arhivi :D
 
Verujem da je svima jasno ali da ponovimo:

zuti delovi trase - deonica na zemlji sto bi se reklo :)
plavi delovi trase - mostovska konstrukcija dakle denivelisano odvojeno od ostatka saobracaja
crveni delovi trase - prilazne mostovske kontrukcije

Ono sto u ovom trenutku mogu da potvrdim je da se novobeogradski deo radi po ovom planu i da nema nikakvih promena u regulaciji saobracaja
 
shmeksi":3kjjdlry je napisao(la):
@Wille
ne bih se mnogo nadao oko denivelisane raskrsnice kod Tošinog bunara jer u svim zvaničnim dokumentima vezanim za ovaj deo projekta stoji da će površinske četvorokrake raskrsnice sa punim programom veza biti sa ulicama Tošin bunar, Omladinskih brigada i Bulevar umetnosti dok će sa ulicama Španskih boraca, Proleterske solidarnosti i Jurija Gagarina biti denivelisana veza preko projektovanih rampi.
Ма више се не надам ничему, само типујем шта ће им послужити као изговор што од брзе саобраћајнице направише улицу а за то скркаше огромне паре. Неко се упорно ложио како ће раскрсница са Тошиним бунаром бити денивелисана, а види се да ће ту је2 бити места и за обичну раскрсницу. Што се Омл. Бригада тиче, биће хаос као и дуж целе улице (поготово што ће на сва 4 крака морати да постоји семафор за скретање лево, што ће тај део УМП-а сузити на 2+2, јер ће увек у једној траци стајати они који би на некој од раскрсница да скрену лево, па кад крену престројавања, сечења путање, судари)... Наравно, ни овде нема места за петљу. Питање је да ли ће бити и за УМП или ће и овде бити натезања око исељавања, експропријације, уградње тајФуна и ко зна чега све још (Петошевић, тениски терен итд. онда имају излаз директно на УМП, а једна од основних идеја УМП је да се на њега не излази из сваког дворишта). Најмањи проблем ће бити Булевар уметности, тј. Агостина Нета, јер типујем да неће пробити насип (бар не у прво време, пошто пробијање насипа не условљава провлачење трасе, а с обзиром на то колико им је година требало да направе 200 метара Ђорђа Станојевића где је био пролаз испод пруге, ко зна колико ће им требати за ово) тако да Т-раскрсница која ће ту бити неће бити прометна. Само ми у целој причи није јасно зашто су правили насип ту кад се знало да једног дана испод треба да прође улица. Знам, одговор је исти као и на питање зашто је надвожњак на почетку Јурија Гагарина био само за једну коловозну траку...
shmeksi":3kjjdlry je napisao(la):
Ajde neka i bude u prvi mah ovako mutageno rešenja, ali bih voleo da se ograniči izgradnja na zemljištu oko raskrsnica u nivou kako bi u budućnosti bilo koliko toliko lakše i jeftinije izdignuti UMP i izgraditi denivelisane rasksrnice.
Ма ова решења су толико мутагена да потпуно уништавају смисао УМП-а. Само се бојим да ће, чим виде да УМП не функционише онако како би требало, врло брзо кренути да га преправљају и да ће да оде много више пара него што би отишло да се од почетка радило како треба (види горњу причу о насипу изнад Булевара уметности и Јурија Гагарина и нашим склоностима да нешто направимо половично, па да то после преправљамо, чак и у случају кад се тачно зна шта треба да буде крајњи резултат). Што се тиче ограничења изградње дуж трасе, само ћу рећи да је са те стране добро што УМП не пролази кроз Земун, јер би било проблема са силним "киосцима"...
 
Moglo je sve da budu plave denivelisane da nemoraju kasnije da prepravljaju a znaci buvljak ce morati da leti skoro ili to mene oci varaju :rolleyes:
 
Ne mora ceo buvljak da leti, a i tu je UMP denivelisan pa ce se moci po starom dobrom oprobanom receptu da se trguje ispod mostova...
 
Meni je malo zbunjujuća čitava ta situacija oko Tošinog bunara i UMP-a. Naime, u GUP-u stoji da je tu planirana denivelisana raskrsnica (i na mapi stoji ogromna plava tačka http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/ ) dok se pak u planu detaljne regulacije spominje obična raskrsnica u nivou. Voleo bih kada bi se beogradski mediji malo više zainteresovali za ovaj projekat. Lepo je to što se gradi, ali ako se već gradi neka u startu bude dobro odrađeno.

No ajde da pređemo preko onoga što je zvanično planirano na novobeogradskoj strani.

- Planirano je probijanje nasipa kod Bulevara umetnosti

- Deo od Tošinog bunara do uzdignutog dela se gradi po sistemu tri trake za svaki smer.

- Ukupna širina od Tošinog bunara do uzdignutog dela je ili 43 metra ili 35 metara (nije mi tekst baš jasan) od toga je sigurno 21 metar za saobraćajne trake. Profil je sledeći: 6 traka širine 3.5 metra, razdelno ostrvo širine 8 metara, obostrano zelenilo 4m i obostrani trotoar širine 3m.

Evo na brzinu sam odradio budući izgled običnog dela tog profila od Tošinog bunara do uzdignutog dela. Možda u narednih nekoliko nedelja napravim i ceo deo, videću koliko obaveze dozvole.

hsjpeg.jpg


2wqbbld.jpg



Ovo ostalo bolje da ne prenosim jer će samo da unese zabunu, a i taj preostali deo je koliko toliko ok jer je uzdignut i denivelisan. Ono što se nigde ne pominje u planu detaljne regulacije jeste silazak sa mosta na adu.
 
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze? Verovatno će one staze sa mosta da završavaju nigde, ili na trotoaru... :rant:

A što se tiče ove mape, šta predstavljaju crno istačkani putevi? BELAM? Vidim liniju od pravnog, preko prokopa ka banovom brdu, većinom tunel. Nisam znao da je to usvojeno u gupu... :shok:

EDIT: Shmeksi, daj i ostalo ako imaš :)
 
Mihailo, ovo sam ja pravio malopre u sketchupu i to je za sad samo opšti presek bez nekog preteranog detaljisanja, u vidu semafora, pešačkih prelaza i proširivanja trakaza skretanja levo i desno, koji će postojati na toj deonici. Model je pravljen na osnovu dostupnih podataka iz plana detaljne regulacije. Kao što rekoh, ukoliko obaveze dozvole možda odradim taj deo u nivou od Tošinog bunara do uzdignutog dela, a za uzdignuti deo je malo zeznutije i zbog veoma slabog poznavanja sketchupa, a i zbog manjka materijala iz kog bi tačno razumeo denivelisane raskrsnice. na tom uzdignutom delu.
 
Михаило":1vrdlrvg je napisao(la):
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze?
Па, прво ће да обичним асфалтом превуку тротоаре, а следеће године ће да разбију тај асфалт у ширини од једног метра, како би превукли црвени асфалт и онда ћеш да имаш бициклистичку стазу.:D
 
shmeksi":38qoo947 je napisao(la):
Meni je malo zbunjujuća čitava ta situacija oko Tošinog bunara i UMP-a. Naime, u GUP-u stoji da je tu planirana denivelisana raskrsnica (i na mapi stoji ogromna plava tačka http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/ ) dok se pak u planu detaljne regulacije spominje obična raskrsnica u nivou.
Па, стављена је тачка и код Хиподрома...
shmeksi":38qoo947 je napisao(la):
Lepo je to što se gradi, ali ako se već gradi neka u startu bude dobro odrađeno.
Усрали су га већ у старту са оним срањем код Хиподрома.
shmeksi":38qoo947 je napisao(la):
Profil je sledeći: 6 traka širine 3.5 metra, razdelno ostrvo širine 8 metara, obostrano zelenilo 4m i obostrani trotoar širine 3m.
Супер си одрадио :kk:, али стварно ми није јасно где мисле да то нагурају на оном узаном простору. :/
Михаило":38qoo947 je napisao(la):
A što se tiče ove mape, šta predstavljaju crno istačkani putevi? BELAM? Vidim liniju od pravnog, preko prokopa ka banovom brdu, većinom tunel. Nisam znao da je to usvojeno u gupu... :shok:
Гле, стварно! белам :blah: је усвојен, али не на тој траси, тако да то није то. Да није трамвај? или још неки тунел? :D
sizif":38qoo947 je napisao(la):
Михаило":38qoo947 je napisao(la):
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze?
Па, прво ће да обичним асфалтом превуку тротоаре, а следеће године ће да разбију тај асфалт у ширини од једног метра, како би превукли црвени асфалт и онда ћеш да имаш бициклистичку стазу.:D
ВРХ!!! :lol: А да не причамо колико ће се неко уградити...
 
Wile E. Coyote":3mbhk68x je napisao(la):
Михаило":3mbhk68x je napisao(la):
A što se tiče ove mape, šta predstavljaju crno istačkani putevi? BELAM? Vidim liniju od pravnog, preko prokopa ka banovom brdu, većinom tunel. Nisam znao da je to usvojeno u gupu... :shok:
На коју мапу мислиш? белам :blah: је усвојен, али не на тој траси.
Ovo što je Shmeksi dao, pogledaj crne tačke i kocke http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/
sizif":3mbhk68x je napisao(la):
Михаило":3mbhk68x je napisao(la):
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze?
Па, прво ће да обичним асфалтом превуку тротоаре, а следеће године ће да разбију тај асфалт у ширини од једног метра, како би превукли црвени асфалт и онда ћеш да имаш бициклистичку стазу.:D
LOL :D
 
Pa ljudi na most ce tramvaj vec su predvidjeli kako ce da ga popnu sa bb strane jos neznam kako ce da ga apuste u A neta :kafa:
 
Михаило":1r28dg7j je napisao(la):
Wile E. Coyote":1r28dg7j je napisao(la):
Михаило":1r28dg7j je napisao(la):
A što se tiče ove mape, šta predstavljaju crno istačkani putevi? BELAM? Vidim liniju od pravnog, preko prokopa ka banovom brdu, većinom tunel. Nisam znao da je to usvojeno u gupu... :shok:
На коју мапу мислиш? белам :blah: је усвојен, али не на тој траси.
Ovo što je Shmeksi dao, pogledaj crne tačke i kocke http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/
Да, исправио сам свој пост после кад сам боље погледао. Није ми јасно шта је то. :/
direktor":1r28dg7j je napisao(la):
Pa ljudi na most ce tramvaj vec su predvidjeli kako ce da ga popnu sa bb strane jos neznam kako ce da ga apuste u A neta :kafa:
Јеси ли сигуран да ће ићи у Агостина Нета? Нешто се не сећам. *смајлисечешка*
 
Planirane su i biciklistčke staze celom tom dužinom, ali će verovatno biti kao deo trotoara kao što je neko već napisao. Znači u startu smanjite širinu trotoara za 1m. Što više gledam ova dokumenta sve se više nerviram oko NBG strane i Hipodroma.
 
Михаило":2uf6m4w4 je napisao(la):
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze? Verovatno će one staze sa mosta da završavaju nigde, ili na trotoaru... :rant:
Možda se spuštaju sa mosta i spajaju sa onim u Jurija Gagarina?
 
sizif":2j1cp2bk je napisao(la):
Михаило":2j1cp2bk je napisao(la):
Grrr, retardi, gde su biciklističke staze?
Па, прво ће да обичним асфалтом превуку тротоаре, а следеће године ће да разбију тај асфалт у ширини од једног метра, како би превукли црвени асфалт и онда ћеш да имаш бициклистичку стазу.:D
:laugh:

Ma, neeeeeće :rolleyes:



Ovo bi trebalo da bude nešto oko 1/5 - 1/6 visine pilona.

Slika01463.jpg




Edit 04.02.2010 - nije ni 1/5 ni 1/6, moja greška u proceni, više je oko 1/10 :)
 
relja":mzy3ljor je napisao(la):
http://i127.photobucket.com/albums/p152/reljabgd/nbgnovaulica1.jpg

1 - Usko grlo u Tošinom bunaru, "iza" Airport Cityja. Tri kuće sa jedne, mini nehigijensko naselje sa druge.
2 - Zgrada firme "Inex-Ukus" . Ulica može da im se "protera" kroz dvorište, a da se zgrada ne ruši. Knap.
3 - Pretpostavljam, položaj srušenih baraka?
4 - Zgrada firme "ITM", koristi nedovršenu raskrnicu sa Oml. brigada kao prilaz parkingu (i kao parking)
5 - Autoprionica "Petrošević" koristi drugu stranu nezavršene raskrnice kao prilaz.
6 - Nedavno ograđen i asfaltiran prazan plac :)
7 - Mesto gde bi trebalo spojiti Agostina Neta i Bulevar umetnosti, kroz nasip.
8 - "Nehigijenska" naselja, baš na trasi, tj. baš tamo gde treba
I za kraj, u drugoj boji:
9. Još jedan semafor koji će biti postavljen u Omladinskih brigada :)
Relja, Nisu samo tri kuce pod brojem 1. Ima ih 12-naestak! A sve je to deo plana. Parcele su u planu za rusenje.
 
vucko":3n0uv29t je napisao(la):
Ko sto neko rece,izgurati ovu deonicu UMP-a ce biti teza rabota nego napraviti most.
Ja Vucko ja,zato sto dobro znam tu situaciju tamo. Jedino se nadam da kad sve to pocnu da ne odustanu od plana koji su originalno napravili jer ako to urade bice opste ruglo. Tu je vidis, ulica Vladimira Nazora. E sad, ako je zbog UMP-a oni ne moraju nista da rade sa tim mali naseljem (ali legalnim). No problem ce nastati kad se bude zavrsavao T Bunar (u nastavku od N.Dobrovica ka Bezaniji) jer po projektu BTW (usvojenom) ne postoji mogucnost izlaza na T.Bunar iz V Nazora!!!! Tako da to moraju da sruse i naprave celinu. Sto zbog Airport City-a i pogleda (sa mozda buducih tornjeva ako se ikada budu radili), sto zbog raskrsnice T.Bunar/N.Dobrovica koja je trebala biti denivelisana. Bilo kako bilo to nemogu ostaviti. No pouzdano znam da ce imati problema sa vlasnicima kuca. Grad je dolazio pre dve godine da popisuje ali ne znam kako se zavrsilo, s'obzirom da nisu hteli da se predstave za koga popisuju.
Za taj deo imam neka saznanja pa ce vidimo na sta ce da ispane, sto bi rekli neki!
 
Реља, како изгледа терен на укрштању УМП-а и Тошиног Бунара? Да ли би, без већих проблема могла да се уради денивелација?
 
LUCAS, čitaj davne, davne postove. Naime, tada je jedan od vlasnika kuća na Tošinom bunaru tražio ni manje ni više nego 5 miliona evra za svoju kuću. Iz direkcije su mu rekli da da neku razumnu cifru, a on je rekao ili 5 miliona ili ništa. Ljudi su se pokupili i otišli jer znaju da imaju puno pravo da isele ljude odatle iako je kako ti kažeš sve legalno. Država ima pravo da iseli stanovništvo i sruši objekte koji se nalaze na trasi važnih infrastrukturnih koridora. Normalno, njima će biti isplaćena nadoknada po tržišnoj ceni ili će dobiti neku nekretninu koja odgovora ceni srušenog objekta.

Objekat ITM-a ostaje i mene je to najviše iznenadilo jer je totalno debilno da između UMP-a i železničke pruge postoji bilo kakav objekat.
 
Vrh