Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459777#p459777:3ecqdnwf je napisao(la):
bboris7 » 18 Jun 2017 04:53 pm[/url]":3ecqdnwf]Gago sve pohvale , a na ovoj slici vidimo da cemo iz pravca auto-puta imati samo dva nova ukljucenja , pa ne bi bilo lose da imamo dve trake za skretanje prema mostu
file.php

Vidim da su jos neki primetili nedostatak dve trake za skretanje ka mostu , pa reko , da sam sebi repliciram na post koji je postavljen pre otvaranja , jer je jasno ko dan , sta ce sve biti nedostaci na ovoj saobracajnici . Slicno razmisljaju i nasi inzenjeri , koji negde u kancelariji crtkaju ulice , a da pojma nemaju sta je na terenu , pa kada sve bude gotovo i potrose silne milione , na kraju verovatno kazu , je*******iga...

Na svim velikim raskrsnicama , obavezno skretanje iz dve trake u levo sa kracim vremenskim intervalom na semafor...
Zeleni talas ne moze da postoji nigde na Novom Beogradu . To je specificno samo za neke saobracajnice ..
Kruzni tokovi samo gde nema mnogo pesaka , inace semafor je bolje resenje ...
Ima tu jos par stvari za razmisljanje , ali za razmisljanje ....
 
relja":p9zjjbfo je napisao(la):
Nije da ti, kontriram, od početka tvrdim da će "UMP" na kraju biti samo još jedna obična ulica, ništa nalik na početnim animacijama.
...
Jedini semafor kojio je na tom potezu "na divlje" ubačen je onaj za ulaz na parking bivše IDEA-e

Sve je OK, nema tu kontriranja. Svima nam je u interesu normalan saobraćaj, svestan sam toga.
Kapiram ja i kredite i budžet i sve i politiku i lokalnu zajednicu, nego zaista žao mi je što UMP nije denivelisan od mosta do B.Kose i što nisu našli izvođača koji će probiti nasip.
Kružni tokovi mogu da budu rešenje ali i problem, sve su to stavke u jednačini.
Šteta je što na NBGDa prave krkljanac kao u centru grada.
A mogli su čudo da naprave.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462140#p462140:1cgl4i3p je napisao(la):
Stomatolog » 28 Јун 2017 06:25 pm[/url]":1cgl4i3p]Treba samo što pre probiti nasip u bulevaru Crvene armije i na taj način bi se gužve u Omladinskih brigada prepolovile.

Moji utisci:
Bulevar Crvene armije je vrlo zapušten i bilo bi dobro da se neko što pre pozabavi njime.
Jutros oko 11 sati sam se vozio iz pravca Tošinog bunara ka mostu, na raskrsnici UMP i omladinskih brigada ako si prvo vozilo na semaforu, svetlo na semaforu se jako loše vidi. Da li zbog sunca, da li zbog usmerenosti semafora ili slabe jačine semafora, iskreno ne znam.
@Стоматолог, због свега по мало, а поготово због тога што је црвена боја тамнија и "тежа" за распознавање кад је јако сунце у односу на зелену и жуту, значи кад је она ткз. жега. И кад се мало промени угао гледања на семафор мења се интезитет јачине светла. Још нешто, увек је слабији интезитет светла код семафора који показује лево скретање тј. стрелицу, без обзира да ли је црвено или зелено светло. Наравно кад је црвена "стрелица" слабије се примети.
Ето, као да сам знао да ће неко да примети :wink: , па сам јуче-28.јуна, снимио (у 12:06) баш на том правцу, а на тој раскрсници тај семафор. Следе три слике и види се која је разлика кад је упаљено црвено, кад се промени угао гледања и кад је зелено.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462041#p462041:1be4l06y je napisao(la):
dane bezanija » 28 Јун 2017 12:33 pm[/url]":1be4l06y]
Msm da nigde u svetu ne postoji pesacki prelaz sa semaforom...nego ovo je srbija,zemlja bahatih vozaca pa je ocigledno ovo jedino resenje nevodeci racuna o tome da postoji pesacki prelaz sa semaforom na svega 150,200m od istog.
Ау бре @Дане баш га претера, да нигде у свету не постоји !!!!!. Немачка и Аустрија су пуне, тј. њихови већи градови, су пуни таквих пешачких (па и бициклистичких) семафора.
Најбоље да поднесеш предлог градском секретаријату за саобраћај да се тај пешачки семафор у Тошином бунару, а и онај семафор од Чеде прашка у Српских владара, укину.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462198#p462198:1be4l06y je napisao(la):
Žika » 28 Јун 2017 10:55 pm[/url]":1be4l06y]Kad se setim da se ul. Oml. brigada kretalo tek po par vozila. A sad auto put popreko kroz NB.
Их @Жиле кад се сетим те моје бивше улице (О.б.) још из 1968.године. Ни једног аутомобила, а камоли семафора. Додуше наишао би који, али ретко, а и тада је улица била само од општине до скретања само десно у садашњи Булевара Милутина Миланковића тј. у некадашњу улицу Вилијама Џонса па после названа Трећи булевар, па онда опет десно у Народних хероја. Ми клинци смо чак играли фудбал по улици док нису насули песком садашњи блок 39.
 
pa @Gago mozda sam preterao ali iskreno me izludjuju pesacki semari ako vec postoji na 100m jedan i na 150m jos jedan...mislim da je bas mnogo...dzaba podnosim predlog...u ulici pere segedinca je taj isti sekretarijat u ulici od 300 m ugradio 4 lezeca policajca...nije malo mnogo?i u dr pravcu jos toliko...razumem smer ka osnovnoj skoli ali zasto i u suprotnom smeru??ovo nema direktne veze sa temom ali to je taj sekretarijat za saobracaj...neko pozove i oni tako rade a ne po pravili saobracaja...mozda u nemackoj i austriji imaju takvi semafori ali ne sigurno kao u TB///kad malo bolje pogledam i narod ni njega ne koristi..svi prelaze ulicu.. :)
juce marsuta savska,sajam,novi most,do TB pa dalje TB do stare bezanije...oko 8,5km,vremenski brze za nekih 4,5min nego gazela i autoput pa dalje istom ulicom...znam da cu zvucati kao veliki kriticar ali naravno kvalitet tj. asfalt malo bi reko da kao i svuda nije bas ravan...truska truska...tako je i u TB,Vojvodjanska,Autoput-rekonstrukcija...to je valjda standard :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462140#p462140:2c78igt0 je napisao(la):
Stomatolog » Sre Jun 28, 2017 6:25 pm[/url]":2c78igt0]
Jutros oko 11 sati sam se vozio iz pravca Tošinog bunara ka mostu, na raskrsnici UMP i omladinskih brigada ako si prvo vozilo na semaforu, svetlo na semaforu se jako loše vidi. Da li zbog sunca, da li zbog usmerenosti semafora ili slabe jačine semafora, iskreno ne znam.
Prosao juce i danas od TB ka mostu, crveni talas me zaustavio i kod Omladinskih Brigada i kod Belvila. Bio sam prvi u redu i semafori se UOPSTE ne vide, bukvalno nemam predstavu koje je svetlo upaljeno :shock: . Cekam da mi ovi od pozadi sviraju, valjda se odatle bolje vidi :mrgreen:
 
Problem koji UMP ne moze da resi na Novom Beogradu je taj sto do blokova vode samo dve ulice. Sve zavrsi ili u Jurija Gagarina ili u Vojvodjanskoj*. A i da bi dosli do njih, imate premalo nacina - tj. premalo prolaza ispod pruge. Dok se ne probije nasip da se spoje Bul. umetnosti i bul. Crvene Armije, bice katastrofa.

*) To mi je potpuno nerazumljiva greska projektanata NBG.
 
Juče prođoh prvi put i u jednom i u drugom pravcu. Asfalt, takav je kakav je, u suštini ok, još je nov videćemo kasnije. Semafori jesu malo problematičniji što se vidljivosti tiče. Jedina ozbiljnija zamerka, što je već pomenuto, bus stajališta nisu izvučena van desne trake.
Ostaje sad da se naviknemo i povatamo nove rute.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Mnogo je lepo voziti se u smeru ka Tosinom Bunaru. U suprotnom jos nisam isao. :D Bas puca prostor i lepo je kad je novo...
 
Sto kaze neko asfalt kao asfalt na svakom dr mestu u bg...srednjeg ka losem kvalitetu...nece se pojaviti rupe ali neravan je...nema veze...ceo bulevar trenutno stvarno predstavlja letecu vezu topcidera,BB i novog bg...juce VMA,TD,preko topcidera i novog mosta do TB za nekih 8min...moram da napomenen niko nije imao u TD..jos brze bi bilo da me nisu uhvatila sva tri semafora u UMP.Samo mi je proslo kroz glavu kako bi tek bila brza saobracajnica da je cela na stubovima..e to bi tek bilo "letenje"...ali sta je tu je...cim se spustimo sa stubova onda stojimo...opet da napomenem da semafora u raskrsnici sa CA predugo traje crveno svetlo jer bukvalno nema saobracaja iz dr pravaca,raskrsnica sa OB je drugacija prica potpuno i razumljivo je da se ceka..ali opet kazem sa CA uopste nema potrebe..cak i uslovna strelica za pravo a cak je moguce i treptujuce ZUTO.
 
Након неколико пролазака иста мисао. Штета што није на стубовима.
 
Одмах по пуштању сад завршеног дела УМП-а у саобраћај, променили су смерове обавезног кретања возила на почетку горњег дела УМП-а или ти на раскрсници Николе Добровића са Тошиним бунаром, тј. на делу који се спушта низ Бежанијску косу. Ту сам уочио један „мали“ проблем возећи пре неки дан низ Николе Добровића, који сам снимио. Кад се вози аутобусом то се и не примети и примети, а уочио сам га дан раније кад сам пролазио туда пешке.
Ту је направљен превид који сад збуњује возаче, а поготове оне који не обраћају толико пажњу на знакове из било ког разлога.

Десна трака смера на доле, је обележена како треба, стрелице су обележене на коловозу за право на УМП и за десно скретање у Тошин бунар.
Лева трака, која је направљена у Николе Добровића прошле године кад је рађена реконструкција Тошиног бунара, нормално показује само лево скретање у Тошин бунар.
Средња трака је „проблематична“ из следећег разлога. Обележена су три обавезна смера који збуњују, и то је први обележени смер у тој средњој траци – стрелица за право на УМП и стрелица за лево скретање у Тошин бунар (види се на слици одмах иза Пунта), а следеће две стрелица на коловозу на тој траци показују смер само за право на УМП ! И ту долази до проблема. Доста њих из те траке скреће лево и кад је градски аутобус (65,72,82) у левој траци, аутобус их онда исече како би дошао до траке где је оно њихово стајалиште, и наравно већина возила стану и пусте аутобус, а неки и не, али их возачи аутобуса не пропуштају. Кад аутобус стане у средњу траку и скреће лево, онда нема проблема око сечења смера. По неки пут долази до проблема и код су само возила у питању.

Ето обратите мало пажњу кад возите овим делом, тј. кад скрећете лево. Пројектом је, колико знам, предвиђено само једно лево скретање, тј. ово изграђено, а два смера за право. Заборавили путари да избришу леву стрелицу на средњој траци.
Pogledajte prilog 3
Иначе јуче-01.јула, су код оне кафане уз железнички насип почели радови баш код оног привременог излаза/улаза из Тошиног бунара, на паркинг те кафане који је уз привремено одобрење Дирекције урађен још прошле године.
Да ли се уклања или је нешто друго у питању не знам, ако „комбинирка“ је уклањала асфалт и бетон у делу простора где је улаз/излаз у кафану. Ту су на лицу места били поред газде те кафане и геометри, радници грађевинске фирме који су ту радили, камион,.... Шта и како ће бити видећемо, али за сад је остао нетакнут онај дивљи улаз/излаз са те стране, а преко тротоара-бициклистичке стазе, на Тошин бунар односно на паркинг те кафане, оног балона за спорт и оне пословне зграде.
Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
 
Zdravo Svima, citam vase komentare i pratim ump forum vec duze vreme. Slazem se sa problem skretanja u levo iz ND u TB posto zivim na Kosi ali je i problem kratka krajnja leva za skretanje u TB. Semafor za levo je sada kraci u odnosu kada su bile 2 trake za levo. Broj vozila koje skrecu se nije smanjio pa bi trebalo bar produziti traku za levo jer tu saobraca vise linija GSPa. Masine kod divljeg ulaza u kafanu su vec ostetile ivicnjake uz novi bulevar kod semafora u smeru ka Bez Kosi, tu ce sigurno biti neki divlji ulaz posto masine rade na prosirenju parkinga za taj objekat.
 
Da li je ovo u planu za buducnost ili sta vec,gde bi trebalo da vodi ovaj put :D

f2f1599a02481b564a58af239436e793.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kruuki,

više puta je već rečeno da će se tu graditi poslovno-zanatski objekti.
 
Sada je osetno više vozila preko mosta na Adi, znači rasterećeniji su paralelni pravci. Čeka se nastavak gradnje ka Autokomandi i Rakovici...
 
Како год, дебилизам траје: данас, у недељу поподне, колона у Омладинских бригада до Ерпорт ситија, зелено држи једно 10 секунди.
Невероватно.
 
Ali ipak mi je najjaca raskrsnica ump Bulevar Crvene Armije. Crveno drzi ump bar dva minuta, a iz CA ne naidje ni jedan automobil. Taj semafor treba da bude na trepcuce zutom rezimu ili ugasen definitivno.
 
Juče sam konačno prošao i upoznao se sa ovom saobraćajnicom.
Sve rečeno za semafore - stoji.

Ranije sam spomenuo da po jedna traka za uključenje / isključenje kod Omladinskih brigada nije dovoljno, da bi trebalo da budu sve, kao kod raskrsnice Omladinkih brigada i Jurija Gagarina.
Isto važi i za raskrsnicu sa Tošnim bunarom, prema blokovima. Malo je nelogično da se iz Zemunske u Gandijevu, jednu užu, bočnu, sporednu ulicu skreće sa dve trake, a iz "UMP-a" u Tošin bunar, ka blokovima (isti pravac) - jednom trakom.


I da, pošto semafor sa Bul. Crvene armije stvarno dugo drži :D imao sam vremena da posmatram železnički nasip na famoznom mestu na kojem treba da se probije.
Shvatam ja šta je tehnički problem i da je zahtev da se železnički saobraćaj ne prekida... ali ovo mi više opšte ne deluje kao neki veliki izazov.
Pre par nedelja sam gledao kako se kod bloka 45 "na divlje" pobijaju - sa barže - šipovi u korito Save zbog ankerisanja nekog splava...čas posla.
Neka ovde udare 5 puta više šipova nego što bi u slučaju da se železnički saobraćaj prekida - i za stabilizaciju nasipa, i za stubove, "kasetu" ili cevi koje bi se potkopavale... štagod da bude rešenje, vredeće...
 
Мени овај нови булевар делује прилично аутистично - не комуницира са околним саобраћајницама.
Из правца Тошиног бунара нема начина да се искључим код Бувљака или блока 19а. Такође, недостају укључења на булевар у смеру према Тошином бунару.

И ево једног бисера. Новопостављени знак у Омладинских бригада. Биће боље на зиму, када опадне лишће... :)
 
Pa i ne treba da komunicira sa svim okolnim saobraćajnicama.

Za buvljak i 19a ideš Bulevarom Milutina Milankovića ili autoputem (a ti bi i treći pravac :) ).

I ja bih želeo da Narodnih heroja i Bulevar umetnosti imaju izlaz na autoput, ali samo pogledaj koliko prostora zauzimaju sve pristupne petlje kad su saobraćajnice denivelisane (Omladinskih brigada i autoput ili Tošin Bunar i autoput)
 
Vrh