Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Koliko bi bilo skuplje da je trasa bila na stubovima do omladinskih brigada sa 3 denivelisane petlje sa svih strana ako je ovakvo resenje kostalo 13m evra?

Kolko se secam ranijih prica most je placen 30m evra vise da bi bio lep sa visokim pilonom a nismo hteli ovo da platimo 10-15m(?) vise i da protok saobracaja bude neuporedivo bolji. Duzina putovanja u omladinskih brigada od jurija gagarina do kruznog toka kod opstine je ubacivanjem ovog semafora u najmanju ruku duplirana. Slican je rezultat i sa bul. crvene armije kad nasip bude bio probijen.
 
Клање вола за кило меса је национални спорт, али, ваља знати да је градња аутопута на стубовима скупа работа. Мислим да су и десетине милиона евра у питању, ако бисмо гледали до Тошиног бунара.
Неће бити трагично кад се подесе семафори, ово сад је лудило - ако држи 10 секунди зелено у Омладинских бригада, добро је.
 
Raskrsnica Omladinskih brigada - UMP neće opstati, sve i da se podesi semafor. Kao što nece ni kod Bulevara Crvene Armije, pošto se nasip probije, pa tu dobijemo još jednu klasičnu raskrsnicu. Da nemamo problem toga sto vecina ljudi ne zna da vozi u kruznim tokovima, isti bi na ova dva mesta bili odlicna rešenja.
 
Мислим да нема места за кружни ток на раскрсници с Омладинских бригада. Али, једног дана, биће места за скроман надвожњак од 3 милиона евра - ако затреба. А он би нам решио проблем, јер би режим на раскрсници (полупетљи) био као на укрштању Омладинских бригада и аутопута.
 
Na razumem kalkulacije troskova izvestitor tj u ovom slucaju Grada. Po sve sudeci kruzni tok je bar duplo jeftiniji od semafora...ako je kod opstine novi BG mogao da bude kruzni tok onda moze na bilo kojoj raskrsnici...ali sta je tu je...semafor i dalje u CA drzi previse dugo a semafor sa TB za skretanje levo u TB drzi i previse kratko..najvise 4,5automobila moze da prodje u jednom zelenom svetlu...a sve vise i vise vozila koristi raskrsnicu...i ceo novi deo UMP..znaci ocekuje se samo vece i vece guzve. Po mom misljenju svaki semafor gde kada se otvori zeleno svetlo ne prodju odmah tj. ako treba da sacekaju da se otvori drugo zeleno svetlo je ili problem loseg projektovanja saobracajnice ili loseg stelovanja semafora..to je moje misljenje..mozda gresim. Nadam se da sam bio jasan...
 
To je tačno. Semaforizovane raskrsnice su strahovito skupe. Naročito ovako velike - gde se ukrštaju bulevari, pa je potrebno pono uređaja i instalacija. Poseban trošak nosi softver i celokupan sistem pozadi, kao i održavanje. Ja na to uvek volim da dodam i indirektne troškove povećanja zagađenja, buke a naročito drastične troškove vremena i energenata. Tu je i pitanje bezbednosti, jer je kružni tok dokazano bezbedniji, što opet ima svoju cenu.

Jedino gde je semaforizovana raskrsnica teoretski jeftinija od kružnog toka, je zauzeće zemljišta, ali i to je veliko pitanje - naročito na NBG, gde su javni prostori pored saobraćajnica ipak dovoljno veliki da podrže kružne tokove.
 
Čekajte, nikako da pohvatam - jel planirano da se spajaju Bulevar Crvene armije i Bul Umetnosti ili ne?
 
Nek stave kamere koje bi registrovale saobraćaj i na osnovu toga regulisale rad semafora. Malo veći prioritet UMP-u i stvar rešena.
Kružni tok bi bio idelan i malo da se krajcuje imalo bi mesta za kružni oko 82 m.



dok je kod Opštine oko 72 m.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463935#p463935:2ewjxkzx je napisao(la):
GOJE » 06 Jul 2017 11:28 am[/url]":2ewjxkzx]
...Jedino gde je semaforizovana raskrsnica teoretski jeftinija od kružnog toka, je zauzeće zemljišta, ali i to je veliko pitanje - naročito na NBG, gde su javni prostori pored saobraćajnica ipak dovoljno veliki da podrže kružne tokove.


Истини за вољу и на кружном току су неопходни семафори - за пешаке. Код општине НБгд је прилично опасно прелазити улицу на пешачком без семафора.
 
A sad malo neozbiljno.
Nek montiraju stari tobogan sa Čukarice i iz bul. Crvene armije premoste prugu i pređu u bul. Umetnosti.
Na zemlji bi bilo omogućeno samo desno skretanje sa UMP-a i ka njemu. Takođe iz pravca bul. Umetnosti kad se probije podvožnjak.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463942#p463942:2muvd985 je napisao(la):
Nurko7000 » 06 Jul 2017 11:40 am[/url]":2muvd985]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463935#p463935:2muvd985 je napisao(la):
GOJE » 06 Jul 2017 11:28 am[/url]":2muvd985]
...Jedino gde je semaforizovana raskrsnica teoretski jeftinija od kružnog toka, je zauzeće zemljišta, ali i to je veliko pitanje - naročito na NBG, gde su javni prostori pored saobraćajnica ipak dovoljno veliki da podrže kružne tokove.


Истини за вољу и на кружном току су неопходни семафори - за пешаке. Код општине НБгд је прилично опасно прелазити улицу на пешачком без семафора.
Uopšte nisu neophodni, pa ih uglavnom ni na jednom kružnom toku nema. Moguće je postaviti blago uzdignute pešačke prelaze, adekvatna taktilna signalizacija i rešena stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463947#p463947:1ozelbkw je napisao(la):
mekbejn » 06 Jul 2017 11:48 am[/url]":1ozelbkw]Ja vec 10 godina zivim u tom kraju ni nijednom nisam video da je neko udario pesaka na kruznom toku kod opstine NBG

Ја сам видео два ланчана судара баш ту на пешачком преко пута општине јер је возило нагло закочило баш да не удари пешака, а у пуној брзини је изашло из кружног тока. Истини за вољу нисам видео да је неки пешак повређен, осим престрашен.

У другом правцу ка пијаци треба више времена чекати да пешаци пређу пешачки него проћи кружни ток... Чашу меда још нико не попи што је чашом жучи не загрчи.

А из неког разлога је то опасно место II ранга.

karta_opasnih_mesta_u_beogradu.jpg


извор: http://www.bgsaobracaj.rs/
 
Malo samo da uvuku pešačke i propisno ih obeleže svetlosno i "pevajućim trakama" i pešaci praviti problem neće.

Mada krivi su vozači što brzo izleću iz toka.
Nikad nisam video da se zbog pešaka na tom kružnom toku naprave kolone koje blokiraju drugi pravac.

Poslato sa telefona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463976#p463976:3uj0aps7 je napisao(la):
astrodule » 06 Jul 2017 01:25 pm[/url]":3uj0aps7]...
Nikad nisam video da se zbog pešaka na tom kružnom toku naprave kolone koje blokiraju drugi pravac.

Poslato sa telefona
Вероватно никада ниси био на Славији...
 
U tome je i razlika što je kružni tok kod opštine bar što se pešačkih tiče mnogo bolje rešen od Slavije, odnosni isti se nalaze po 5-10m posle kružnog toka i samim tim su uglavnom bezbedni za pešake.
Sa druge strane o tom kružnom toku dosta smo pisali na drugoj temi kako je loše rešeno uključenje od Zemuna, ali to nije vezano sa ovom pričom.
 
Па јесте на Славији углавном Саобраћајац глуми семафор и групише пешаке који прелазе Булевар Ослобођења. Него што уопште причамо о кружном току на месту где се два правца укрштају под правим углом?
 
Da bi bio omogućen bolji ili u najmanju ruku efikasniji protok saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464016#p464016:395y9hds je napisao(la):
DusanBG » 06 Jul 2017 04:23 pm[/url]":395y9hds]Da bi bio omogućen bolji ili u najmanju ruku efikasniji protok saobraćaja.

Кад већ није денивелисана, направили су најбоље решење. Хеј, модерна семафоризована раскрсница са одвојеним десним скретањима коју још можеш и мало дорадити ако се укаже потреба.
 
Kružni tok gubi smisao ako je situacija u njegovoj okolini takva da saobraćaj nakon izlaska iz kružnog toka može da parališe i sam kružni tok i njegove prilaze.
Primeri:
Na petljama kod Arene, ako dođe do zastoja na autoputu, začepljuje se i kružni tok, a onda on začepljuje ulice Španskih boraca i Antifašističke borbe.
Autokomanda je sličnan primer, ali je situacija još komplikvanija.

U slučaju "naše" raskrsnice "UMP"-a i Omladinskih brigada imamo druge "prepreke" koje mogu da zapuše zamišljeni kružni tok i obe ulice, a to su ostali semafori u Omladinskih brigada čije postojanje je opet uslovljeno tramvajskim šinama u Jurija Gagarina i petljom za vezu Omladinskih brigada sa autoputem. Kada bi rastojanja od tih drugih semafora do ove rasksnice bila veća, ne bi bio problem staviti kružni tok zbog veće količine vozila koju bi ulica nakon kružnog toka mogla da primi (i da ga ne zapuši) u toku najvećeg opterećenja (špica).
Ovako... semafor je jedino rešenje za ovo mesto, a desna skretanja treba proširiti za još jednu traku, kao što je već odavno urađeno kod ćoška Omladinskih bigada i Jurija Gagarina.
Meni ova popodnevna slika gužve u pravcu bloka 70, od kada je otvoreno ovo parče "UMP"-a nije realna. Nemoguće je da sva ta vozila idu u blokove 70A, 70, 44 i 45, nemoguće je da deo ovih koji su zaglavljeni zapravo ne ide ka 60-tim blokovima i Ivana Ribara. Mislim da neki i dalje po navici i dalje voze ka Jurija Gagariana i izbegavaju semafore u Milutina Milankovića i Tošinom bunaru. Mnogo im je "čistija" situacija da skrenu na "UMP" pa na Tošin bunar i dalje ka Zemunskoj i Vojvođanskoj.
 
Ova raskrsnica je sasvim dovoljno udaljena od drugih raskrsnica (MM/OB) da ovi semofori ne bi negativno uticali na istu. Slika koju smo imali prethodnih dana je upravo suprotna, a to je da zagušenje na ovoj raskrnicii prouzrokuje čepove i na raskrsnicama MM-a, sa OB i TB. Jedina potencijalna opasnost je kada se iz pravca UMP-a ide ka raskrsnici MM/OB i tu je znao da se pravi veliki čep, ali završetkom UMP-a do TB upravo je ovo rešeno pošto nema više potrebe da isti broj vozila skreće ka TB na ovoj rasksnici MM/OB (osnovni uzrok gužve ranije, zbog kratke trake za levo i intervala).

Kružni tok je izuzetno efikasno rešenje kada imamo dva pravca sa sličnim ili velikim saobraćajem upravo za smanjenje gužvi u prilaznim ulicama, što možemo lagano da vidimo na primeru kod opštine, a bogami i na omrznutoj slaviji. Raskrsnica sa intervalom pa i 60 sekundi za svaki glavni pravac će značiti ogromne kolone vozila koje stoje i ispuštaju gasove uludo.

U OB ka blokovima je funkcionisao praktično zeleni talas od 38 bloka, sada imamo totalno poremećen sistem gde se skoro svuda stane.

Relja isti problem je i u Tošinom bunaru, zapravo povećan činjenicom da postoje samo dve trake, tako da je tamo gužva i pre bila od samog skretanja iz MM, a sada praktično se desi da ni ne može da se skrene iz MM U TB zbog semofora sa UMP koji je 200 metara dalje. (pomenuti alternativni pravac za 60 blokove).
 
Полако, људи. Истриповали са нас са овом кретенском регулацијом семафора, биће много боље кад поправе. У будућности, могуће су свакојаке интервенције на новобеоградским раскрсницама: укидања левих скретања и сл. Мислим, ако функционише раскрсница Булевар - Кнеза Милоша/Таковска, и ова ће.
 
Zasto imam utisak da su samo okrenuli, da ce sad zeleno u UMP-u da traje 10 sekundi.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Sinhronizovali su zeleni talas za omladinskih brigada, verovatno na stetu umpa.
 
Vrh