Stomatolog
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.12.2014.
- Poruke
- 1.078
- Pohvaljen
- 1.085
Mnogo će da nam pomogne taj UMP sa semaforima na svakih 300m, kružnim tokovima kroz koje narod uopšte ne zna da vozi i ograničenjem brzine od 50 km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421840#p421840:keoh1yd5 je napisao(la):Blade » Čet Dec 08, 2016 1:19 pm[/url]":keoh1yd5]UMP, kao i SMT, pa i sve slicno, trebaju da budu brze saobraćajnice bez semafora i kruznih tokova, a siroke sa tri trake po smeru. Posto je njihova namena da se poveze sto vise naselja međusobno, a bez gradske guzve. Semafori i kruzni tokovi ne idu tome u prilog. Plus sto kaze kolega, koliko vozača ne zna da vozi u kruznom toku. To je problem za sebe.
Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962:6am4p59d je napisao(la):dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":6am4p59d]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421992#p421992:j90fd369 je napisao(la):Михаило » Pet Dec 09, 2016 11:01 am[/url]":j90fd369]Jel si ti putovao negde pre izgradnje mosta na adi? Znaš koliko puta sam tad pešačio od bloka 30 do centra jer je sve stajalo? Jednom sam brojao koliko sam autobusa prestigao pešačeći na toj relaciji - 19. I to je bilo skoro svakodnevna situacija. Ništa bolje nije bilo ni na Gazeli od Arene do Sava centra se putovalo po pola sata.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421962#p421962:j90fd369 je napisao(la):dane bezanija » 09 Дец 2016 09:31 am[/url]":j90fd369]Ako neko zeli da napravi ozbiljniju analizu broja vozila tj. prometa vozila preko gazele a i preko brankovog,pre i posle izgradnje mostova na dunavu i adi,moze da vidi da je to neko minimalno smanjenje a mozda cak i povecanje broja vozila na pomenutim mostovima...jer pre 4,5 god se znalo kad je guzva pogotovo na brankovom mostu a sada??? za brankov most pogovoto smer ka gradu, se skoro nikad, ne zna kad je guzva ali mogu i da kazem da cak i kad je tolika guzva prolazi se sasvim solidno...sto se tice gazele,nisu mi bas jasne guzve od gazele pa do autokomande tj dusanovca...vrvt kao sto su i rekli prethodnici zbog velikog broja ukljucenje tj .iskljucenja...pa ljudi zar nismo hteli da mostom na adi smanjimo broj vozila???? mislim da nismo uspeli ili vrlo malo tj. ni blizu nije smanjenje koliko je kostao ceo projekat UMP. mozda ja nisam strucan ali na ovom forumu je pricao arhitekta Jovin da je totalno pogresan projekat a pogotovo ako se nekad bude gradio tunel ispod topcidera. moram jos da napomenem da retko koristim i most i petlju na cukarickoj strani ali kad god da sam prosao (desavalo se vise puta i petkom popodne oko 5,kad je svuda ogromna guzva) na kruznom toku ili je bilo jedno ili nijedno vozilo...jel nam to nista ne govori??? pretpostavljam da se vise koristi put ka banovom brdu i iskljucenje u radnicku...voleo bi da neko uradi jednu ozbiljnu analizu, prometa saobracaja pre i posle izgradnje Pupinonovog i Mosta na adi, pa da pricamo dalje...
Neverovatno mi je koliko su pojedinci u stanju da zaborave kakvo stanje je bilo ranije samo da bi popljuvali most na adi... A iz Jovina govori sujeta i ponaša se kao derište kome su oduzeli igračku...