Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Po kojoj racunici ce UMP kostati 2 milijarde evra?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421502#p421502:13ghq33s je napisao(la):
Biciklistkinja » 06 Dec 2016 06:52 pm[/url]":13ghq33s]Ja samo mislim kad smo već u govnima i kad smo 2 milijarde evra uložili u ovo umesto da smo izgradili jednu liniju metroa, da bi bilo bolje da se napravi tunel spor Zvezdarske Šume i obilaznica poveže sa budućim mostom na Ada Huji nego da se nakalemi na P. Most koji je i ovako preopterećen.
Za 20 puta manju cifru možemo da napravimo deonicu Lasta - Ada Huja, bez mosta, koja bi već sad drastično rasteretila istočni deo grada.
Plus još toliko za most, koji ni ne mora odmah ali ne bi bilo loše
 
Progutao bih Elipsu da je pocetak radijusa na ulivu kao u Areni, a ovde onaj ko ulazi iz pravca Gazele mora da se spusta 50 ili koliko metara ka Vozdovcu pa onda da ide na sever. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421536#p421536:2i596elq je napisao(la):
Igor » 06 Dec 2016 08:40 pm[/url]":2i596elq]Po kojoj racunici ce UMP kostati 2 milijarde evra?

Zar to nije cifra koja se spominje vec neko vreme na ovoj temi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421394#p421394:a0exddva je napisao(la):
Lurker » 05 Дец 2016 09:01 pm[/url]":a0exddva]
Ali, da je moglo bolje - moglo je. Na primer, izdvojiti jednu poludirektnu rampu (ili čak i indirektnu) ka Šumicama umesto guranja sveg saobraćaja kroz taj kružni tok.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421398#p421398:a0exddva je napisao(la):
spatiotecte » 05 Дец 2016 09:06 pm[/url]":a0exddva]Resenje sa denivelisanim elipsastim krugom je ravno prekidu glavnog toka jer obavezuje vozace da uspore i cak i stanu ukoliko moraju da propuste vozila koja se vec nalaze na elipsi posto nece imati prednost.
Слажем се донекле са @Луркером и @Спатиом око елипсастог тока саобраћаја, да ће ту доћи само до „прекида“ ткз. течног протока саобраћаја, односно да ће само мало успорити главни саобраћајни ток у овом делу. Али неће доћи и до неког загушења саобраћаја, без обзира колико се неки возачи слабије сналазе са елипсастим, а поготово са кружним током. Наравно, слажем се и са мојим комшијом @Пантографом, да ће и овде елипсасти ток тј. петља јако добро обављати посао, као и оне две код Арене, без обзира на тај „прекид“ течног тока саобраћаја.

Ако се говори о можда неком бољем решењу, које спомиње @Луркер, код елипсастог тока (петље) су можда могли да примене једно тангентно решење ткз. полу директну петљу, каква је рецимо петља у Немачкој код Келна „Келн исток-Köln Ost“ где се укрштају аутопутеви А3 и А4. То је ова петља на слици, а слика је баш снимљена под добрим углом, јер на неки начин осликава правац нашег аутопута кроз Београд, а на слици сам означио „као“ правце према Нишу, Панчевачком мосту и Новом Београду.
Све ово што сам на петљи означио са црвеним линијама, заборавих само да означим правац од нове саобраћајнице тј. Заплањске па излаз према Нишу, би можда требало урадити.
Autobahnkreuz_Koeln_Ost.jpg


Можда би овакво решење било идеално јер не би успоравало тај „течни саобраћајни ток“ на УМП-у и не би било нигде укрштања саобраћаја, као што ће можда бити то мало „укрштање“ на елипсастом току-петљи.

Иначе још једна од добрих страна решења сектора 3, је трајно решење проблема саобраћајног чепа у улицама Хусова и Мишка Јовановића, а такође и проширење (изградња) надвожњака изнад аутопута.

Да додам још да би овакво тангентно решење тј. полу директна петља, могла да се изгради и на не завршеној петљи „Змај“ , а ту мислим на ону излазну рампу из правца аеродрома и Шида па према Земуну, где сад долази до прекида баш тог течног тока саобраћаја. Наравно о томе можемо на подтеми о петљи „Змај“.
 
Pa pominjalo se u novinama da ce tunel ispod Topcidera kostati 500mil evra :D

Inace to je Jovinova besmislena prica o 2.4 milijarde.

Moja procena maks 800mil ukjucujuci i ocekivana iskakanja
 
i nije lepo @laki72 da skrećeš sa teme navodeći neke 90 godina stare podatke koje ko to zna da li su tačni ili nisu

ocemu to @Mair ?

@Gaga
Bojim se da bi petlja ovakvog tipa bila gotovo neizvodljiva zbog povrsine koju bi zahvatala i velike cene eksproprijacije. Uzeo sam u obzir da bi bila projektovana za manje brzine pa bi samim tim imala i manju povrsinu, ali opet...
 
Ja ne znam sta se vi svi iscudjavate, kada je ovo predlozeno jos pre 10 godina. Trasa se znala vec poodavno.

Posto dosta vas govori da je ovo lose resenje, ajde nacrtajte bolje resenje. Sve nas koji smo laici za saobracajne petlje i ukrstanja zarko interesuje !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421567#p421567:25e5v7q6 je napisao(la):
laki72 » 06 Дец 2016 10:13 pm[/url]":25e5v7q6]

@Gaga
Bojim se da bi petlja ovakvog tipa bila gotovo neizvodljiva zbog povrsine koju bi zahvatala i velike cene eksproprijacije. Uzeo sam u obzir da bi bila projektovana za manje brzine pa bi samim tim imala i manju povrsinu, ali opet...
@Лаки, петља са слике коју сам поставио да, била би веће површине. Али таква петља може да заузима и мањи простор, као рецимо ова петља истог типа исто у Немачкој, петља "Улм-Елцинген = Ulm-Elchingen" где се укрштају аутопутеви А7 и А8.
Петља овог типа може да буде са још мањим углом заокретања, тако би заузимала мањи простор.

Pogledajte prilog 1
 
Veci problem od same petlje je to sto se oslanja na autoput.
Bolje da su planirali vecu eksproprijacu pa makar i duze cekali na izgradnju, nego ovako poluresenje.
 
Uopšte ne kapiram zašto se toliko bunite. Hiljadu puta sam prošao kroz kružne tokove kod Arene i nikada nisam imao problem... Za razliku od ukrštanja pravca ispod Gazele (što je, izgleda, rešenje koje neki predlažu).

Ako dođe do malog usporavanja saobraćaja, pa šta? UMP nije autoput i već na sebi ima semafore.

To me podseća na južnu i severnu tangentu u Londonu - dve saobraćajnice koje Uprkos kružnim tokovima i semaforima rade posao.
 
Jutros me nije mrzelo i prevrteo sam neke postove sa pocetka teme, pa i one iz perioda izgradnje mosta.

Sto vise vreme prolazi to je Delija bio vise u pravu. I dalje ne mogu da verujem koliko su lose resenje predstavili.
 
Није ми баш најјасније шта се овде доводи под сумњу.
Сваки београдски возач са бар 10.000 километара искуства зна да се саобраћај на аутопуту после Аутокоманде значајно смањује, и да нека озбиљна доградња капацитета на том делу, осим сервисних саобраћајница, није неопходна. Са друге стране, између Аутокоманде и Новог Београда, дакле тамо где настаје чеп, добијамо додатни капацитет.
Улаз у тунел преко раскрпетље остаје најслабија карика целог система.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421654#p421654:thqjgcgr je napisao(la):
Пантограф » 07 Dec 2016 12:36 pm[/url]":thqjgcgr]Није ми баш најјасније шта се овде доводи под сумњу.
Сваки београдски возач са бар 10.000 километара искуства зна да се саобраћај на аутопуту после Аутокоманде значајно смањује, и да нека озбиљна доградња капацитета на том делу, осим сервисних саобраћајница, није неопходна. Са друге стране, између Аутокоманде и Новог Београда, дакле тамо где настаје чеп, добијамо додатни капацитет.
Улаз у тунел преко раскрпетље остаје најслабија карика целог система.

Zar nije moguće da će UMP rasteretiti autokomandu tako što će saobraćaj koji bi inače prolazio kroz taj haos išao okolo. Recimo ako ideš sa Konjarnika na NBG ili Banovo brdo ne moraš preko Autokomande ili autoputa.
 
Па хоће. Управо ће преузети "вишак" саобраћаја који данас гуши Аутокоманду и аутопут. Уз то ће и са аутопута из смера Бубањ потока новим надвожњаком пре Аутокоманде моћи да се одвајају они који би да избегну Газелу. Мислим да туда треба усмерити и међуградске аутобусе из правца Ниша ка новом БАС-у на НБ. То је и прилика да се уреди квалитетно успутно стајалиште за те аутобусе негде на Душановцу.
 
Guzva je do Dusanovca, ne samo do Autokomande. Nakon toga prestaje cep.
Moze se pogledati nekoliko novinskih clanaka u poslednjih dve nedelje, medju kojim i jedan koji navodi kolonu od Dusanovca do Tosinog bunara.
 
Ne bi da delujem pesimisticki, ali...Guzva na ,,Gazeli,, pa i celoj deonici Zmaj pumpa-Medakovic, tesko ce nestati i nakon kompletne izgradnje i pustanja u saobraćaj UMP. Guzva je sada smanjena izgradnjom Mosta Mihajla Pupina i Mosta na Adi. Sadašnja guzva, da budemo iskreni i posteni, ne moze da se poredi sa guzvom koja je bila pre izgradnje ova dva mosta. Verujem da to pamtite.

Svi u auto-tranzitu kroz BG i dalje vise biraju Gazelu i ceo taj potez, nego obilaznicu iz prostog razloga, blize je. A to je velika kolicina saobracaja i dalje. Od Zmaj pumpe do Medakovića ima mnogo ukljucenja i sve to bi trebalo da se ,,ulije,, na autoput. To je takođe veliki broj automobila. I kada se te dve kolicine spoje, nastane to sto nastane. Gazela je ranije bila jos opterecenija, a i ako je sada ta opterecenost smanjena, saobracaj koji se odvija preko tog mosta bar duplo premasuje kapacitet. Verujte da bi na Gazeli i da imate 6 traka po smeru, opet bila guzva. Kako i da ne bude? Od Medaka prestaju cesta ukljucenja i saobracaj se normalizuje.

Ako se misli da se ne stvara čep na Gazeli, mora se izmestiti i sav putnicki tranzit sa deonice Zmaj-Medak. Kao sto je izmešten i teretni. Ta deonica je dovoljno zagusena od ukljucenja na autoput koja se nalaze u na tom potezu.
 
Гужви на Газели ће увек бити - понајмање ће ту помоћи изградња обилазнице, с обзиром да је транзитних возила на аутопуту кроз Београд у поподневном шпицу у овом делу године вероватно испод 2% - јер се на тај мост као у левак слива саобраћај са великог броја градских праваца. Оно што је важно, то је да што више људи не мора да користи Газелу, тј. да је што мање возача осуђено на њу.
 
Upravo, u spicu (kad su guzve) gotovo da i nema tranzitnih putnika, sto vrlo dobro pokazuje izostanak guzve posle Medaka eventualno Laste
 
Pa i nije bas tako.

Hajde da zamislimo da od Zmaja do Medaka nemamo nijedno ukljucenje...Znam da je to tesko i zamisliti, ali hajde da zamislimo...Mislite da na Gazeli ne bi bilo saobracaja...E pa bilo bi. I to bi bila vozila koja bi se ukljucila kod aerodroma ili dalje. To nije bas mali broj, a zakljucio sam tako sto sam vise puta u popodnevnom spicu, a i vecernjim satima isao tim delom i uvek je broj vozila oko mene, ne bas mali. Daleko od pocenjivanja.

Svakako da je veci broj vozila koja se ukljucuju od Zmaja do Medaka. Posle toga kada vise nema tako cestih ukljucenja, guzva se proređuje. Najvecu guzvu pravi veliki broj vozila koja se ukljucuju, to je svima jasno. Slazem se jedino sa tim da se na Gazelu sliva kao u levak, veliki broj gradskih pravaca. Gazela povezuje veliki broj naselja međusobno.
 
И великој већини тих који се укључују код аеродрома, и код Шимановаца, и код Инђије, и код Врчина, и код Малог Пожаревца, одредиште је негде на градском подручју Београда. Мало коме од њих одговара обилазница. Дакле, они ће на Газелу - било обилазнице или не. Односно, то возила што одвуче обилазница, у року од две године ће надоместити пораст саобраћаја (пораст броја становника + нове пословне зграде на Новом Београду + ИКЕА +...).
Нема ту решења. Можемо само да олакшавамо муке, а томе понајвише служи УМП.
 
Jeste i to. Ali ja pokusavam da ti kazem, da taj broj koji dolazi van ovog poteza o kome govorimo, nikako nije za pocenjivanje i beznačajan. Naravno, utopijski san o nepostojanju guzve na Gazeli je bas to. Da se smanji - moze. Da nestane - teško.
 
Vrh