[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421394#p421394:a0exddva je napisao(la):
Lurker » 05 Дец 2016 09:01 pm[/url]":a0exddva]
Ali, da je moglo bolje - moglo je. Na primer, izdvojiti jednu poludirektnu rampu (ili čak i indirektnu) ka Šumicama umesto guranja sveg saobraćaja kroz taj kružni tok.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421398#p421398:a0exddva je napisao(la):
spatiotecte » 05 Дец 2016 09:06 pm[/url]":a0exddva]Resenje sa denivelisanim elipsastim krugom je ravno prekidu glavnog toka jer obavezuje vozace da uspore i cak i stanu ukoliko moraju da propuste vozila koja se vec nalaze na elipsi posto nece imati prednost.
Слажем се донекле са @Луркером и @Спатиом око елипсастог тока саобраћаја, да ће ту доћи само до „прекида“ ткз. течног протока саобраћаја, односно да ће само мало успорити главни саобраћајни ток у овом делу. Али неће доћи и до неког загушења саобраћаја, без обзира колико се неки возачи слабије сналазе са елипсастим, а поготово са кружним током. Наравно, слажем се и са мојим комшијом @Пантографом, да ће и овде елипсасти ток тј. петља јако добро обављати посао, као и оне две код Арене, без обзира на тај „прекид“ течног тока саобраћаја.
Ако се говори о можда неком бољем решењу, које спомиње @Луркер, код елипсастог тока (петље) су можда могли да примене једно тангентно решење ткз. полу директну петљу, каква је рецимо петља у Немачкој код Келна „Келн исток-Köln Ost“ где се укрштају аутопутеви А3 и А4. То је ова петља на слици, а слика је баш снимљена под добрим углом, јер на неки начин осликава правац нашег аутопута кроз Београд, а на слици сам означио „као“ правце према Нишу, Панчевачком мосту и Новом Београду.
Све ово што сам на петљи означио са црвеним линијама, заборавих само да означим правац од нове саобраћајнице тј. Заплањске па излаз према Нишу, би можда требало урадити.
Можда би овакво решење било идеално јер не би успоравало тај „течни саобраћајни ток“ на УМП-у и не би било нигде укрштања саобраћаја, као што ће можда бити то мало „укрштање“ на елипсастом току-петљи.
Иначе још једна од добрих страна решења сектора 3, је трајно решење проблема саобраћајног чепа у улицама Хусова и Мишка Јовановића, а такође и проширење (изградња) надвожњака изнад аутопута.
Да додам још да би овакво тангентно решење тј. полу директна петља, могла да се изгради и на не завршеној петљи „Змај“ , а ту мислим на ону излазну рампу из правца аеродрома и Шида па према Земуну, где сад долази до прекида баш тог течног тока саобраћаја. Наравно о томе можемо на подтеми о петљи „Змај“.