@Vucko, @Laki72
Kada je planiran UMP, procena izgradnje celog UMP-a je bila u iznosu od 2 milijarde evra. Deo koji je do sada izgrađen i ovaj koji se sada gradi ka ulici Tošin bunar. Ukupno je imao procenu cene od 500 milinoa evra. Dakle od ulice Tošin bunar zajedno sa petljom "Hipodrom" i svim tim nadvožnjacima tamo. Sada znamo da je cena oko 400 - 450 milona evra za ovo što je do sada izgrađeno i što se sada gradi na Novom Beogradu. Dok je ujedno novi most na reci Savi bio najhitnija investicija u Beogradu, i nije lepo @laki72 da skrećeš sa teme navodeći neke 90 godina stare podatke koje ko to zna da li su tačni ili nisu. U Beogradu je posle 35 godina neizgradnje te 2006 godine novi most preko reke Save bio prioritet, a s obzirom da mostu treba prići ukupna cena je ta koju svi znamo, a koja je i bila procenjena skoro pola milijarde evra kako žele to neki put da navedu oni koji mrze DS vlast koja je to pravila.
Procena izgradnje tog LOT 3, tunel ka autokomandi i dalje preko Dušanovca ka tunelu Šumice bila je u iznosu od oko 500 miliona evra. Juče čitam u Blicu da je procena izgradnje tunela kroz Topčider 60 miliona evra. Tako da me sada interesuje koja će to cena biti za ceo LOT 3 kada se završi. Da li će biti u okviru 500 miliona evra kao što je predviđala procena iz 2006 godine ili možda manja cena?
Izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/tunel-ispod-topciderskog-brda-kosta-60-miliona-evra/p9b113k
Kada je planiran UMP, procena izgradnje celog UMP-a je bila u iznosu od 2 milijarde evra. Deo koji je do sada izgrađen i ovaj koji se sada gradi ka ulici Tošin bunar. Ukupno je imao procenu cene od 500 milinoa evra. Dakle od ulice Tošin bunar zajedno sa petljom "Hipodrom" i svim tim nadvožnjacima tamo. Sada znamo da je cena oko 400 - 450 milona evra za ovo što je do sada izgrađeno i što se sada gradi na Novom Beogradu. Dok je ujedno novi most na reci Savi bio najhitnija investicija u Beogradu, i nije lepo @laki72 da skrećeš sa teme navodeći neke 90 godina stare podatke koje ko to zna da li su tačni ili nisu. U Beogradu je posle 35 godina neizgradnje te 2006 godine novi most preko reke Save bio prioritet, a s obzirom da mostu treba prići ukupna cena je ta koju svi znamo, a koja je i bila procenjena skoro pola milijarde evra kako žele to neki put da navedu oni koji mrze DS vlast koja je to pravila.
Procena izgradnje tog LOT 3, tunel ka autokomandi i dalje preko Dušanovca ka tunelu Šumice bila je u iznosu od oko 500 miliona evra. Juče čitam u Blicu da je procena izgradnje tunela kroz Topčider 60 miliona evra. Tako da me sada interesuje koja će to cena biti za ceo LOT 3 kada se završi. Da li će biti u okviru 500 miliona evra kao što je predviđala procena iz 2006 godine ili možda manja cena?
Čelnici grada predstavili su juče prezentaciju idejnog rešenja za treći sektor saobraćajnice Unutrašnjeg magistralnog prstena (UMP).
Ulazak u tunel ispod Topčiderskog brda
- Unutrašnja obilaznica oko Beograda će pored spoljne, koja se gradi sa republikom, olakšati funkcionisanje saobraćaja u prestonici i jedan je od prioriteta ove gradske vlasti - rekao je gradski menadžer Goran Vesić.
On je objasnio da treći sektor UMP-a predviđa deonicu od 2,5 kilometra koja bi išla od petlje “Hipodrom”, gde je predviđena izgradnja tunela ispod Topčiderskog brda, pa do Partizanovog stadiona, a potom i izgradnja deonice do “Šumica”, za koju postoje nadzemna i podzemna varijanta.
- Za ovaj deo potrebno je oko 30 miliona evra i isto toliko za rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, dok je za izgradnju tunela ispod Topčiderskog brda potrebno između 50 i 60 miliona - dodao je Vesić.
Izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/tunel-ispod-topciderskog-brda-kosta-60-miliona-evra/p9b113k