RioBL » 02 Feb 2016 08:26 pm[/url]":dqpscefg]Nije sporno to da će most na Adi biti bolje iskorišten u budućnosti. U Beogradu je sporna koncepcija saobraćaja koja je od Beogradskih mostova napravila automobilske mostove.
Ja sam ranije pravio poređenje između Londonskih i Beogradskih mostova, odnosno saobraćajnica koje se njima služe.
Poražavajuća je činjenica da Beograd na 3km Save ima isti broj automobilskih traka kao i London na 3km toka Temze u centralnom dijelu, i to još na 6 mostova a London na 9. To je poražavajuće kad se zna da je London bar 8 puta veći. A da stvar bude još crnja, Beograd će rekonstrukcijom Zarićevog mosta da pretekne London. Imaće 11 traka, naspram 10 Londonskih. Kako je to moguće?
Moguće je jer Beograd svoj saobraćaj zasniva na automobilu, dok je u Londonu značajna uloga željeznice, metroa pa i pješačkih i biciklističkih prelaza.
Davno je došao trenutak kad Beograd treba da ili napravi preraspored saobraćajnica na svojim mostovima ili da gradi mostove koji će dati prednost drugim vidovima saobraćaja.