Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369805#p369805:3mspf1hb je napisao(la):
Пантограф » 01 Феб 2016 03:58 pm[/url]":3mspf1hb]Па, ја возим Николе Добровића - Тошин бунар - Миланковићев булевар. Али то је цик-цак и однесе који минут.
Као и Пантограф са Бежанијске косе, али оним другим правцем, Љубинке Бобић - Гандијевом низ Б.косу све до Јурија Гагарина - па лево у Јурија Гагарина и на Мост на Ади и даље где треба.
 
to je sve ok, ali je neuporedivo sa onim sto ce biti - Nikole Dobrovica, drzis pravo i na mostu si :)

Poenta je da Rio daje neke ideje i predloge gledajuci mapu a terena nije video u zivotu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369835#p369835:1wqwvlou je napisao(la):
Blade » 01 Feb 2016 07:35 pm[/url]":1wqwvlou]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369812#p369812:1wqwvlou je napisao(la):
Пантограф » Pon Feb 01, 2016 4:47 pm[/url]":1wqwvlou]И ја тако радим. Ал кад није шпиц, није увек неопходно.

Ovako kako je trenutno, Most na Adi je rasteretio Gazelu realno 15%. Dok se ceo UMP završi, biće maksimalno 30%. Što će biti uspeh. Na sve to, Pupinov most, neka je rasteretio još toliko, a po mojoj proceni i više, jer realno mnogo ljudi ide svaki dan iz Borče ili Krnjače na NBG i Zemun, mahom zbog posla.


Пројектом УМП-а је предвиђено да се Газела растерети за 27% и тако ће отприлике и бити.

Иначе, Мост на Ади се тренутно по обиму саобраћаја вероватно изједначио са Панчевцем. На Пупиновом мосту је неколико пута мање кола, али је зато много шлепера и камиона, што га чини изузетно корисним, тј. драгоценим по градско ткиво (као и Остружнички).
 
Oko toga koliko će rasteretiti Gazelu se slažemo.

Posle izgradnje SMT, uloga tranzitnog mosta je sa Pančevca, prešla na Pupinov most. Nisu se baš izjednačili Pančevac i Most na Adi. Na ovom prvom se smanjio saobraćaj, a na ovom drugom povećao, jer se narod navikao da ga koristi kao alternativu. Ali (bar po mom misljenju) taj isti Most na Adi još uvek ne trpi opterećenje kao Pančevac.
 
Богами, трпи. Погледај камере Накси радија у време шпица (тј. сада). Немој занемарити већу ширину Моста на Ади.

http://www.naxi.rs/kamere
 
Hvala za kamericu.

Upravo van spica prilicna guzva u oba pravca. Izgradnjom autobuske stanice i spajanjem sa Tosinim Bunarom most ali i postojeca trasa UMP-a ce biti jos korisnija i opterecenija.
 
Nije sporno to da će most na Adi biti bolje iskorišten u budućnosti. U Beogradu je sporna koncepcija saobraćaja koja je od Beogradskih mostova napravila automobilske mostove.

Ja sam ranije pravio poređenje između Londonskih i Beogradskih mostova, odnosno saobraćajnica koje se njima služe.



Poražavajuća je činjenica da Beograd na 3km Save ima isti broj automobilskih traka kao i London na 3km toka Temze u centralnom dijelu, i to još na 6 mostova a London na 9. To je poražavajuće kad se zna da je London bar 8 puta veći. A da stvar bude još crnja, Beograd će rekonstrukcijom Zarićevog mosta da pretekne London. Imaće 11 traka, naspram 10 Londonskih. Kako je to moguće?

Moguće je jer Beograd svoj saobraćaj zasniva na automobilu, dok je u Londonu značajna uloga željeznice, metroa pa i pješačkih i biciklističkih prelaza.

Davno je došao trenutak kad Beograd treba da ili napravi preraspored saobraćajnica na svojim mostovima ili da gradi mostove koji će dati prednost drugim vidovima saobraćaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369954#p369954:1z8gsx6e je napisao(la):
RioBL » Tue Feb 02, 2016 8:26 pm[/url]":1z8gsx6e]Nije sporno to da će most na Adi biti bolje iskorišten u budućnosti. U Beogradu je sporna koncepcija saobraćaja koja je od Beogradskih mostova napravila automobilske mostove.

Ja sam ranije pravio poređenje između Londonskih i Beogradskih mostova, odnosno saobraćajnica koje se njima služe.

Poražavajuća je činjenica da Beograd na 3km Save ima isti broj automobilskih traka kao i London na 3km toka Temze u centralnom dijelu, i to još na 6 mostova a London na 9. To je poražavajuće kad se zna da je London bar 8 puta veći. A da stvar bude još crnja, Beograd će rekonstrukcijom Zarićevog mosta da pretekne London. Imaće 11 traka, naspram 10 Londonskih. Kako je to moguće?
Sto mozda dovodi i do sledeceg zakljucka da nisu sporni mostovi, vec saobracajnice do i od mostova. a to bi se prevazislo minhenskim receptom tj denivelisanjem raskrsnica. Recimo tunel na pocetku Brankove koji se zavrsava negde kod Botanicke baste (1000 metara) ili tunel od Nemanjine do 27. Marta... (1000 metara) ili kroz Begradsku da se premosti raskrsnica kod pravnog sa Bul KA (200-300 metara).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369882#p369882:14ymbga0 je napisao(la):
mekbejn » 02 Феб 2016 10:16 am[/url]":14ymbga0]to je sve ok, ali je neuporedivo sa onim sto ce biti - Nikole Dobrovica, drzis pravo i na mostu si :)
Наравно да ће бити тако како си и рекао кад се уради недостајући део УМП-а. То нисам написао јер се подразумева. Да будем искрен једва чекам да се изгради.

Мада да будем искрен мало ме "плаши" да ће рок завршетка свих радова бити пробијен због још нејасне ситуације око пробијања подвожњака у железничком насипу и повезивање Булевара Црвене Армије + Булевара уметности. Али надајмо се да ће ипак све бити у реду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369862#p369862:1d43jedw je napisao(la):
Гага » Уто Феб 02, 2016 12:31 am[/url]":1d43jedw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369805#p369805:1d43jedw je napisao(la):
Пантограф » 01 Феб 2016 03:58 pm[/url]":1d43jedw]Па, ја возим Николе Добровића - Тошин бунар - Миланковићев булевар. Али то је цик-цак и однесе који минут.
Као и Пантограф са Бежанијске косе, али оним другим правцем, Љубинке Бобић - Гандијевом низ Б.косу све до Јурија Гагарина - па лево у Јурија Гагарина и на Мост на Ади и даље где треба.
Мени је најбрже са Б.косе поред Национала на АП, искључење код Арене, поред бувљака и на мост.
Ако не буде зелени талас на умп-у, а највероватније неће, ово ће бити и даље најбржа варијанта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369975#p369975:2qu4nyd7 je napisao(la):
rasho62 » 02 Феб 2016 11:36 pm[/url]":2qu4nyd7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369862#p369862:2qu4nyd7 je napisao(la):
Гага » Уто Феб 02, 2016 12:31 am[/url]":2qu4nyd7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369805#p369805:2qu4nyd7 je napisao(la):
Пантограф » 01 Феб 2016 03:58 pm[/url]":2qu4nyd7]Па, ја возим Николе Добровића - Тошин бунар - Миланковићев булевар. Али то је цик-цак и однесе који минут.
Као и Пантограф са Бежанијске косе, али оним другим правцем, Љубинке Бобић - Гандијевом низ Б.косу све до Јурија Гагарина - па лево у Јурија Гагарина и на Мост на Ади и даље где треба.
Мени је најбрже са Б.косе поред Национала на АП, искључење код Арене, поред бувљака и на мост.
Ако не буде зелени талас на умп-у, а највероватније неће, ово ће бити и даље најбржа варијанта.
А како већ унапред и највероватније знаш да неће бити зеленог таласа ?
 
Зато што у бгд не знају шта је зелени талас.
 
Da li zeleni talasi funkcionišu za vreme špica u Jurija Gagarina i Bulevaru M. Milankovića u smeru ka gradu?
Van špica je OK (mada u MM mora da se vozi malo brže od ograničenja)

Poslato sa telefona
 
Teško roditeljima i đacima u OŠ Borislav Pekić u Nikole Dobrovića na Bežaniji kad se UMP poveže na Tošin Bunar. Brza i tranzitno intenzivna saobraćajnica tik pored dvorišta osnovne škole (istrčavanje dece za loptom, pretrčavanje i sl.). Magistrala je morala ići dalje od škole. S jedne strane magistrala tik pored škole, a s druge strane ležeći policajci na magistrali, greška do greške.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369989#p369989:wm8ojr8h je napisao(la):
rasho62 » 03 Feb 2016 12:19 am[/url]":wm8ojr8h]Зато што у бгд не знају шта је зелени талас.


Богме, по Европи је све мање зелених таласа, да би се натерао свет да користи јавни превоз. А Београд је вероватно, кад је о зеленом таласу реч, један од лидера у региону, и шире :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369954#p369954:dqpscefg je napisao(la):
RioBL » 02 Feb 2016 08:26 pm[/url]":dqpscefg]Nije sporno to da će most na Adi biti bolje iskorišten u budućnosti. U Beogradu je sporna koncepcija saobraćaja koja je od Beogradskih mostova napravila automobilske mostove.

Ja sam ranije pravio poređenje između Londonskih i Beogradskih mostova, odnosno saobraćajnica koje se njima služe.



Poražavajuća je činjenica da Beograd na 3km Save ima isti broj automobilskih traka kao i London na 3km toka Temze u centralnom dijelu, i to još na 6 mostova a London na 9. To je poražavajuće kad se zna da je London bar 8 puta veći. A da stvar bude još crnja, Beograd će rekonstrukcijom Zarićevog mosta da pretekne London. Imaće 11 traka, naspram 10 Londonskih. Kako je to moguće?

Moguće je jer Beograd svoj saobraćaj zasniva na automobilu, dok je u Londonu značajna uloga željeznice, metroa pa i pješačkih i biciklističkih prelaza.

Davno je došao trenutak kad Beograd treba da ili napravi preraspored saobraćajnica na svojim mostovima ili da gradi mostove koji će dati prednost drugim vidovima saobraćaja.
file.php


Рио, Рио, баш си шејтан :evil:

(У преводу - лоша ти методологија.)

Ладно си са списка пештанских мостова избацио најоптерећенији и најшири (Арпад хид), са саобраћајем на нивоу Газеле, као и други мост на њиховом "УМП"-у (Хунгарија корут) - укупно десет трака си омашио. Дакле:

Београд на Сави: 10+10 трака
Будимпешта на Дунаву: 15+15 трака

а Београд на Сави и Дунаву: 15+15 трака


(не рачунају се аутопутске обилазнице, а и ту је Пешта у дебелој предности)

Иако има и два метро тунела под Дунавом, и једно осам трамвајских колосека, Пешта је у много већој мери аутомобилски град од Београда.


За разлику од угарске метрополе, Лондон не познајем (а волео бих), али ми већ летимичан поглед на мапу ставља до знања да си ту изоставио једно туце мостова, а, колико знам, у тој вароши има и друмских тунела испод Темзе још из 19. века.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369313#p369313:1e1f3s4u je napisao(la):
ink » Čet Jan 28, 2016 6:41 pm[/url]":1e1f3s4u]

Za mene je to još jedno estetsko razočaranje vezano za ovaj most (koji inače volim i često koristim). Voleo bih da ga okreče u belo (da izgleda kao prvobitni renderi) i da mu postave odgovarajući vrh - jer ovako izgleda kao jeftina hemijska koja se besplatno dobija od banke ili osiguravajućeg društva.


Sa estetskog aspekta, verovatno bi bio lepsi kada bi se ofarbao u belo, mada i sirovi beton ima svoje kvalitete. Uprkos tome, farbanje bi bilo potpuni promasaj jer ce se Boja pre ili kasnije oljustiti. Ako ne za jednu, onda za deset ili dvadeset godina, a mi nismo neko ko ce to da odrzava i farba iznova kada za to dodje vreme. Rezultat ce biti napola oljusteni, sareni stub i onda taj estetski aspekt pada skroz u vodu.

Greska je napravljena sto se nije koristio jos svetliji beton sa striktno definisanim koliristickim specifikacijama. Takav beton ima identicnu boju svuda, bez sara i tragova oplate i dugorocno je recenje koje ne zahteva odrzavanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369935#p369935:3cyvyeob je napisao(la):
Пантограф » Uto Feb 02, 2016 5:28 pm[/url]":3cyvyeob]Богами, трпи. Погледај камере Накси радија у време шпица (тј. сада). Немој занемарити већу ширину Моста на Ади.

http://www.naxi.rs/kamere

Hajde, pogledaću prvi put kada se nadjem za računarom u to vreme, pa pišem šta sam zapazio. Necu zanemariti širinu. :sesir:
 
TangoSix - Ekskluzivno: Kako je izgledao pokušaj postavljanja vrha pilona mosta na Adi
http://tangosix.rs/2016/03/02/ekskl...okusaj-postavljanja-vrha-pilona-mosta-na-adi/

Jedne subote maja 2012. godine Mi-17 Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije 45 minuta pokušavao je da približi svoj podvesni teret radnicima koji su virili iz najviše tačke Beograda. Međutim, zbog jakog vetra uslovi za bezbedno „spajanje“ nisu postojali.

Tokom ove misije još jedan helikopter RViPVO bio je u vazduhu. Gazela je bila „camera ship“ i njoj su bili snimatelj Vojnofilmskog centra „Zastava film“, kamerman Studija B i fotograf Dušan Atlagić čije fotografije ovog nesvakidašnjeg događaja sada možete videti prvi put.

MG_3535_m-1600x900.jpg


MG_3950_M.jpg


MG_3573_M-1170x780.jpg


MG_3884_M.jpg


MG_3731_m-1170x780.jpg


MG_3608_M.jpg


MG_3836_M.jpg


MG_3987_M-1170x780.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=370015#p370015:2ak3aq62 je napisao(la):
Пантограф » Wed Feb 03, 2016 11:33 am[/url]":2ak3aq62]
Рио, Рио, баш си шејтан :evil:
(У преводу - лоша ти методологија.)

Ладно си са списка пештанских мостова избацио најоптерећенији и најшири (Арпад хид),....

Nisam Panto ništa ladno izbacio. Morao sam uzeti neki kriterijum a uzeo sam kao kriterijum centralno gradsko područje, odnosno rijeke u samom centru...

Pogledajte prilog 1



...zato su iz razmatranja ispali Arpad Hid i mnogi drugi mostovi i u Budimpešti i u Londonu ali i u Beogradu.

Dakle, to je samo razmatranje za centralna gradska područja.

Иако има и два метро тунела под Дунавом, и једно осам трамвајских колосека, Пешта је у много већој мери аутомобилски град од Београда.

u tabeli sam i unio 4 metro kolosjeka (iz dva tunela) i 6 tramvajskih (na mostovima) a u kojoj mjeri je Budimpešta automobilski grad je sasvim druga tema. Tema poređenja je "kako je iskorišteno područje uz rijeke u gradskim centrima za saobraćajno povezivanje".

За разлику од угарске метрополе, Лондон не познајем (а волео бих), али ми већ летимичан поглед на мапу ставља до знања да си ту изоставио једно туце мостова, а, колико знам, у тој вароши има и друмских тунела испод Темзе још из 19. века.

Kao što rekoh, izostavio sam sve izvan posmatranog centra. U tom centru ja ne nađoh nikakve automobilske tunele.
 
Е, па, не мож` тако; једино има смисла да се поброје сви градски мостови, а то су ти и ова два пештанска која ти поменух, као и још сијасет лондонских. Не може ваљда онолики Лондон да се сабије у пречник од 2,47 км.
 
Jao Rio, kec iz statistike u roku od odma' :)
Uzeo si onaj uzorak koji odgovara tvojoj teoriji. Pa ne moze tako.
Pogotovo sto BG osim svih pobrojanih ima cela 3, a BDP i London jos po bar 5.
 
Vrh