Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Stavljaj naziv onoga sto je na linku link sam nije dovoljan po pravilima foruma
 
Znači odustali su od vrha pilona...

http://www.blic.rs/vesti/beograd/posle- ... na/jfp6q97

Za mene je to još jedno estetsko razočaranje vezano za ovaj most (koji inače volim i često koristim). Voleo bih da ga okreče u belo (da izgleda kao prvobitni renderi) i da mu postave odgovarajući vrh - jer ovako izgleda kao jeftina hemijska koja se besplatno dobija od banke ili osiguravajućeg društva.
 
Па нису одустали, лепо кажу у Дирекцији, али између редова, да ће бити постављен, али кад се добије употребна дозвола.

Иначе се слажем са тобом да би требало мост окречити у белу боју, био би још лепши.
 
isti slucaj je i sa Avalskim tornjem, kao i sa mostom. Mogli bi malo da se pozabave time.
 
U martu pocinju radovi od Tosinog bunara do mosta na Adi, vrednost posla je 30,5 miliona evra. Na ekapiji objavljeno danas....
 
Ugovor nije dodeljen jos, vec su dobili saglasnost EIB-a kao sto za Slaviju nisu od EBRD-a
 
Ašta je sa probijanjem železničkog nasipa?

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Time će Most na Adi konačno dobiti bar deo funkcije koji je zamisljeno da ima. Pristalica sam teorije da se taj most nekako izgradio, preko reda, ako mogu tako da kazem, jer su u trenutku njegove gradnje postojale potrebnije stvari. Kao sto je Pupinov most, koji je bio MNOGO potrebniji ovom gradu, jer je izmestio tranzit, koji je do tada išao skoro, pa kroz centar, što nema nigde u svetu, čini mi se.

Most na Adi nije tranzitni, vec je samo deo jedne nove saobraćajnice, pa tako malo značajan kao solo objekat, za razliku od ovog drugog mosta. Ali sa završetkom ove deonice o kojoj se sada priča, dobiće veću fuknciju, jer će postati alternativa za godinama u letnjoj sezoni zagusenu deonicu od Zmaj-pumpe do Gazele. A kada bude tunel Autokomanda-Careva čuprija, to će biti prava stvar.

Nego kada ga toliko tupe sa ovom deonicom Buvljak-Tošin Bunar, kako li će tek ići kada se bude pravio tunel? Ako ćemo pošteno, ovo sada je u odnosu na probijanje tog tunela, posao koji bi trebalo da se uradi iz zezanja.
 
Ne vjerujem da ce se bitno promjeniti situacija na Gazeli izgradnjom ove dionice UMP-a.
 
evo ja npr vise necu ici ka Adi AP pa Gazela pa Sajam nego levo na UMP iz Oml. brigada.

Pa onda cela B. Kosa ce sada da koristi ovaj put, svi koji idu sa juga ka groblju npr itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369719#p369719:eq4zr6gq je napisao(la):
Гага » Today, 00:09[/url]":eq4zr6gq]Видео си на претходној страни. Вероватно ће се поново расписати јавна набавка.


video sam.

pitam čisto da pitam pošto sam revoltiran što nije postignut dogovor za probijanje nasipa. meni to posebno znači pošto živim u blizi i taj budući put ću često koristiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369753#p369753:urr4y8g6 je napisao(la):
mekbejn » Mon Feb 01, 2016 10:45 am[/url]":urr4y8g6]evo ja npr vise necu ici ka Adi AP pa Gazela pa Sajam nego levo na UMP iz Oml. brigada.
Pa onda cela B. Kosa ce sada da koristi ovaj put, svi koji idu sa juga ka groblju npr itd.

A sto Mekbejn do sada nisi koristio most na Adi? Kazes "vise necu ici"...sta te je sprecavala do sada? I do sada se moglo i sa Novog Beograda i sa Bezanijske Kose izaci na most, tj od 2010-te ako se ne varam.
 
Вероватно зато што ван шпица није проблем ићи ни преко Газеле, где нема ни семафора, а због недовршености приступних путева до Моста на Ади мора мало да се кружи, и то уз лева скретања.
У шпицу је већ сада Мост на Ади у великој предности и онај ко га тада не користи - губи непотребно велики део живота у колима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369763#p369763:31h6513n je napisao(la):
RioBL » 01 Feb 2016 01:14 pm[/url]":31h6513n]... I do sada se moglo i sa Novog Beograda i sa Bezanijske Kose izaci na most, tj od 2010-te ako se ne varam.

Obzirom na forum i temu na kojoj si ostavio ovakvu poruku - ne bih rekao da je u pitanju "varanje".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369763#p369763:tjj02ok8 je napisao(la):
RioBL » 01 Feb 2016 01:14 pm[/url]":tjj02ok8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369753#p369753:tjj02ok8 je napisao(la):
mekbejn » Mon Feb 01, 2016 10:45 am[/url]":tjj02ok8]evo ja npr vise necu ici ka Adi AP pa Gazela pa Sajam nego levo na UMP iz Oml. brigada.
Pa onda cela B. Kosa ce sada da koristi ovaj put, svi koji idu sa juga ka groblju npr itd.

A sto Mekbejn do sada nisi koristio most na Adi? Kazes "vise necu ici"...sta te je sprecavala do sada? I do sada se moglo i sa Novog Beograda i sa Bezanijske Kose izaci na most, tj od 2010-te ako se ne varam.

Vec su ti odgovorili ljudi - pristupne saobracajnice na NBG strani nisu zavrsene. Pristup iz Jurija Gagarina je duzi i sporiji nego preko Gazele.

A za ovo sa B. Kose, kojim putem to zamisljas, Gandijevom pa kroz blokove?
 
Па, ја возим Николе Добровића - Тошин бунар - Миланковићев булевар. Али то је цик-цак и однесе који минут.
 
Da sada nema Pupinovog mosta, od čijeg puštanja u saobraćaj 95% manje koristim beogradske mostove koje sam do tada koristio, pre bi isao i cik-cak kroz blokove do mosta na Adi, pa dalje posle opet kroz prečice znane, pošto na drugoj strani saobraćajnica nije dovršena, nego da čekićam pred gazelom.
 
И ја тако радим. Ал кад није шпиц, није увек неопходно.
 
Znači, glavni prilazi mostu sa NBG strane su Jurija Gagarina i Milankovićev Bulevar. Ko do sada nije koristio jednu od ove dve ulice kao vezu s mostom vjerovatno neće ni ovu treću koja će se praviti. (Zna li se kako će se zvati taj novi bulevar?). Zato ne vjerujem da će nova saobraćajnica imati bitnu ulogu u rasterećenju Gazele. Ako i donese neko rasterećenje Gazeli ono će biti toliko malo da će vrlo brzo biti poništeno.

Mislim da most ima značaj najprije u povezivanju južnih dijelova grada (Banovo Brdo, Topčider, Cerak,..) sa NBG, Bežanijom i dalje i u tom smislu i treba posmatrati i najavljenu saobraćajnicu do Tošinog Bunara.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369796#p369796:6xahe5qe je napisao(la):
mekbejn » Mon Feb 01, 2016 3:20 pm[/url]":6xahe5qe] Pristup iz Jurija Gagarina je duzi i sporiji nego preko Gazele. A za ovo sa B. Kose, kojim putem to zamisljas, Gandijevom pa kroz blokove?

Sad ja tebe ne razumjem. Ako si u Jurija Ggarina zašto bi išao na Gazelu?

A ako bi neko išao sa B. Kose na Banovo Brdo, mogao bi i Milankovićevim Bulevarom ili Jurija Gagarina. U svakom slučaju ne vidim razlog da taj neko ide preko Gazele na Banovo Brdo.
 
Рио, повећаће се саобраћај на мосту изградњом новог булевара, јер ће му се прилазити без застоја. А посебно ће бити олакшано искључење са моста током шпицева. Драстично.
 
Ne sporim da će se pojačati saobraćaj na mostu, naročito izgradnjom Airport City-a, premještanjem autobuske i slično, ali da li će se smanjti saobraćaj na Gazeli...e to nisam siguran.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369812#p369812:3mj8ogcy je napisao(la):
Пантограф » Pon Feb 01, 2016 4:47 pm[/url]":3mj8ogcy]И ја тако радим. Ал кад није шпиц, није увек неопходно.

Kad nije spic, onda nije problem. Tada uvek ima rešenja.

Seti se pre par godina, ti si stara škola i bolje od mene to znaš. Tada još ne beše izgrađen ni Most na Adi, a Pupinov se pominjao jedino u utopijskim pričama i Beogradu bez saobraćajnog kolapsa. Vreme popodnevnog špica. +40, upekla zvezda, nema dalje. Dodjem autoputem do Nacionala. Guzva, ne vidiš joj kraj. Isključim se, pa ka Brankovom mostu, tamo guzva do ,,Fontane,, , pa opet nekako dodjem, ne znam ni ja kako do Starog savskog mosta, a tamo guzva do Hajata sa jedne i do Sava Centra sa druge strane. Ne pomera se, imam osećaj. Bile su to često i svakodnevne situacije. Da me je neko pitao gde je gore, ne bi znao.

Ovako kako je trenutno, Most na Adi je rasteretio Gazelu realno 15%. Dok se ceo UMP završi, biće maksimalno 30%. Što će biti uspeh. Na sve to, Pupinov most, neka je rasteretio još toliko, a po mojoj proceni i više, jer realno mnogo ljudi ide svaki dan iz Borče ili Krnjače na NBG i Zemun, mahom zbog posla.
 
Vrh