Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Срлес":3ijqz3h4 je napisao(la):
Polako počinje da dolazi do izražaja jedan od najčešće pominjanih problema, u svim mogućim oblastima, u našoj zemlji a to je neodržavanje.
Iz svakog slivnika je izrasla po jedna omanja šuma visine do pola metra. Kako skoro svakodnevno prelazim most i po 3-4 puta dnevno uspeo sam da ispratim razvoj i rast tih biljaka, sve sam mislio sad će to da srede, međutim kako vreme prolazi sve više mislim da neće.
Greota je, šta ko mislio o tom mostu, da propadne, a sudeći po ovome kako se do sad održavalo to će se vrlo brzo dogoditi.
Čuli kritiku i očistili slivnike.
 
Veceras lancani sudar na prilazu mostu iz pravca jurija gagarina.
 
laki72":302s8blr je napisao(la):
Veceras lancani sudar na prilazu mostu iz pravca jurija gagarina.

Da pogađam: neki pametnjaković je pokušao da se popne na most tako što će da pretekne kolonu sa leve strane?
 
Ako je to i uradio, za to je kriva žuta linija koja odvaja trake na rampi. Ja bih tu žutu liniji obrisao jer je niko ne konstatuje.

Poslato sa telefona
 
Drugari, ne znam kako je doslo do udesa. Slupali su se 4-5 automobila na samom pocetku prilazne rampe.
Fakat je da zute (privremene!) linije stoje i dalje i unose dodatnu zabunu, a radovi su odavno zavrseni, ali mislim da je mnogo veci problem nepregledno ukljucenje zbog kratkog ukljucenja.
Par dana pre ovog udesa, ukljucivao sam se iz pravca sajma, gde je takodje posle kratke krivine odmah ukljucenje u desnu traku, a neposredno pre toga je ukljucenje sa kruznog toka. Iako sam isao dosta lagano morao sam da se zaustavim da bi propustio kolonu vozila koja se ukljucivala sa prethodnog ukljucenja, a uza mene se cula skripa guma od naglog kocenja.
Na ova dva mesta struka definitivno nije odradila posao kako treba, a pravi problemi nastace sa povecanjem saobracaja.
 
juće zbog parade kolona se prostirala od raskrpetlje do pola mosta na adi...


struka očigledno nije uradila posao ni za raskrpetlju pošto raskrpetlja nema ni približno dovoljan kapacitet da primi planirani broj vozila.
 
Šta se dešava sa uklanjanjem grafita na čukaričkoj strani mosta?Na stepenicama i nosecim stubovima se pojavljuju iz dana u dan...
 
na cukarickoj strani ne uklanjaju grafite ali su zato na novobeogradskoj na rampi kod buvljaka lepo naredjali par kontejnera ispod same konstrukicije ump pa je sad sansa da vidite vozilo koje dolazi iz pravca jgagarina ka mmilankovica minimalna. oni naviru sa leve strane, sa desne izlazis odmah na semafor za pesake, neverovatno koliko je sve to uradjeno samo da bude uradnjeno a ne da bude funkcionalno.. od pozicija rampi, autobuskih stajalista, pesackih prelaza i prilaza.. ja prosto ne mogu da verujem, u pitanju su bili hektari praznog zemljista koje su mogli da oblikuju kako su hteli, uradili su to nestrucno da je prosto sramotno, sada u ovoj fazi kada sve funkcionise sa 30-40% kapaciteta vec je ludilo, sta ce biti kada tu dovuku BUS i Zeleznicku stanicu, izgrade brodogradiliste i sve okolne livade..
 
A nije zaatvoreno ono privremeno polukruzno pa se rampa za penjanje na most kod buvljakaa mlte ne nekorisiti
 
NAzalost Laki tu nema pomoci, posledica velikog broja rampi kako bi se omogcio prilaz na sve moguce nacine, a sa 3 trake je moralo ovako. Kod ukljucenja biti oprezan, voziti polako i stati, a kada ide iz pravca Banovog brda birati levu traku.

Ono sto mene cudi je da nisu reagovali na delu kod semafora, dali su prednost saobracaju koji dolazi ispod same konstrukcije, pa se iz te trake moze ici i pravo, a sve na ustrb 2 trake koje dolaze sa samog mosta koje de facto postaju jedna traka, pre samog semafora.
Sa obzirom da je taj pravac vazniji treba mu dati prioritet, a iz ove trece trake omoguciti samo skretanje desno ka Brdu. Upravo to je razlog guzvi u popodnevnim periodima, a nikako ne bi smelo da dolazi do toga, bar u prvo vreme dok saobracaj i nije tako veliki. Posle ca i sam semafor postati problem, za koji je kruzni tok eventualno resenje.
 
Znam da nema pomoci, ali ukazujem na propuste.
E sad, mozemo mi da analiziramo koliko je cela petlja i most korisna po protocnost, ali meni ostaje gorak ukus u ustima kad vidim da i pored ogromne potrosene love, imamo (da budem i preostar) poluresenje. Ako je na mostarskoj petlji gradjenoj pre 40 godina u zoni ukljucenja i iskljucenja fakticki 5 traka, onda je i ovde moralo da se smisli neko funkcionalnije resenje.
Sama 'raskrpetlja' je vrhunac ludosti, jer imamo semaforizovanu raskrsnicu koja je na stubovima. Gde? Na mestu gde po projektu glavni pravac skrece u tunel!!!
Svedoci smo vec sada svakodnevnih zagusenja na tom mestu. Zebnju izaziva razmisljanje sta ce biti kada se jednog dana poveca vaznost ove saobracajnice kompletiranjem UMP-a, a samim tim i intezitet saobracaja na njoj znacajno poveca.
 
Сад ће салва "контраргумената" или покушај самообмањивања како је то једини битнији пропуст у пројекту.
 
laki72":3i07j1hn je napisao(la):
Sama 'raskrpetlja' je vrhunac ludosti, jer imamo semaforizovanu raskrsnicu koja je na stubovima. Gde? Na mestu gde po projektu glavni pravac skrece u tunel!!!

Zato ulaz u tunel ne treba da bude na raskpelji skretanjem u levo vec da bude u nastavku glavnog pravca i da bude par stotina metara dalje u pravcu ka Topcideru.
 
Trebalo je pre izmena projekta, ali po trenutno aktuelnom, ono je upravo na tom mestu.
 
spatiotecte":kxrwoo9h je napisao(la):
Zato ulaz u tunel ne treba da bude na raskpelji skretanjem u levo vec da bude u nastavku glavnog pravca i da bude par stotina metara dalje u pravcu ka Topcideru.

Генијална идеја. Ставити тунел да избије у сред топчидерског парка.
 
Delija":2l49q53q je napisao(la):
spatiotecte":2l49q53q je napisao(la):
Zato ulaz u tunel ne treba da bude na raskpelji skretanjem u levo vec da bude u nastavku glavnog pravca i da bude par stotina metara dalje u pravcu ka Topcideru.

Генијална идеја. Ставити тунел да избије у сред топчидерског парка.
Mislim da nisi shvatio sta sam hteo da kazem ili je ovo cinican komentar, da li je potrebno da objasnjavam?
 
Јуче (недеља-19.10.) је поново на Дискаверију било о изградњи Моста на Ади.

Две слике из априла 2010., да се мало подсетимо :) Снимио сам баш са тобогана

 
spatiotecte":1dc6s5f6 je napisao(la):
Mislim da nisi shvatio sta sam hteo da kazem ili je ovo cinican komentar, da li je potrebno da objasnjavam?
Да, потребно је. Пошто или не знаш где се све простире топчидерски парк или је идеја, као што рекох, "генијална".
 
Сваки други дан возим на Б.Брдо ујутро око 08:10. Ка брду уопште нема гужви на раскрпетљи али се у супротном правцу колона направи скоро до ресторана Михајловац у Пожешкој.
После подне око пола четири ситуација је обрнута, колона возила буде скоро до моста. Проблем: возила која иду право ка Топчидеру блокирају скретање десно ка брду. Ту тачно фали још једна трака.
Већ пар пута питам: могу ли се семафори наштеловати да мало дуже држе зелено, ујутро из правца Б.Брда, а после подне из правца Н.Београда?
Вјерујем да би на тај начин упола смањили гужве.
Исти проблем закрчења у после подневном шпицу је семафор у Ј.Гагарина код бувљака за све који скрећу лево за мост и С.Центар.
 
Vrh