Glavni problem sa najvećim delom pomenutih uključenja na most je ovo:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m0Nk#t=243
--------------------------
Bulevar Vojvode Mišića, pravac ka gradu, uključenje na most:
Regularno obeležene dve trake.
Ali...u 50% slučajeva neko zauzme sredinu rampe i ide tako, pa moraš da ga teraš sirenom, amblendovanjem i ''nabijanjem'' uz branik. U drugih 50% slučajeva ne zauzmu sredinu trake već idu kako treba...ali samo do pola rampe, a onda kada krene rampa da se savija malo jače na desno (negde na pola njene dužine), op...eto ga gazi desnim točkovima i prelazi sa pola auta u desnu traku jer nije u stanju da zadrži svoj pravac kretanja.
--------------------------
Penjanje sa kružnog toka na most, pravac ka Novom Beogradu.
Postavljenim znakovima se projektovane dve trake sužavaju na jednu. Znak na samom uključenju na most je obrnuti trougao, tj. staješ samo ako ima vozila koja idu trakom mosta na koju se uključuješ.
Niko ne brani vozačima koji se penju rampom da pogledaju preko svog levog ramena još dok se penju ka mostu. Slobodno gledajte, nije zabranjeno. Ne morate čekati poslednjih 5 metara pre znaka obrnuti trougao da se tek tada pogleda levo. Pogledate ranije i imate bar 20 metara fore da date gas i uključite se na most pre nego to vozilo (ako ga slučajno ima) prođe tom istom trakom.
--------------------------
Iz pravca Jurija Gagarina na most:
Suštinski, jedna traka.
Ali, imajući u vidu širinu rampe i žutu liniju koja i danas stoji, komotno mogu da idu dva auta paralelno, niko nikome ne smeta. Naročito vozači to treba da koriste u špicu...dovoljno je da jedan svirne, zagazi levo i u roku od 2 minuta cela rampa će primiti duplo više vozila jer će svi raditi to isto. Psihologija mase. Na samom uključenju na vrhu rampe princip rajfešlusa i sve super.
--------------------------
Isti je problem i sa Gazelom, npr. uključenje ka Novom Beogradu:
Opet znakovi koji sužavaju na jednu traku, opet obrnuti trougao...ali džabe kad se ubedljiva većina vozača ponaša kao da je STOP znak i počinje da gleda levo bukvalno na samom isključenju i onda staje...kao da im je zabranjeno da razmišljaju unapred i slobodno pogledaju levo i dok se penju rampom.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m0Nk#t=243
--------------------------
Bulevar Vojvode Mišića, pravac ka gradu, uključenje na most:
Regularno obeležene dve trake.
Ali...u 50% slučajeva neko zauzme sredinu rampe i ide tako, pa moraš da ga teraš sirenom, amblendovanjem i ''nabijanjem'' uz branik. U drugih 50% slučajeva ne zauzmu sredinu trake već idu kako treba...ali samo do pola rampe, a onda kada krene rampa da se savija malo jače na desno (negde na pola njene dužine), op...eto ga gazi desnim točkovima i prelazi sa pola auta u desnu traku jer nije u stanju da zadrži svoj pravac kretanja.
--------------------------
Penjanje sa kružnog toka na most, pravac ka Novom Beogradu.
Postavljenim znakovima se projektovane dve trake sužavaju na jednu. Znak na samom uključenju na most je obrnuti trougao, tj. staješ samo ako ima vozila koja idu trakom mosta na koju se uključuješ.
Niko ne brani vozačima koji se penju rampom da pogledaju preko svog levog ramena još dok se penju ka mostu. Slobodno gledajte, nije zabranjeno. Ne morate čekati poslednjih 5 metara pre znaka obrnuti trougao da se tek tada pogleda levo. Pogledate ranije i imate bar 20 metara fore da date gas i uključite se na most pre nego to vozilo (ako ga slučajno ima) prođe tom istom trakom.
--------------------------
Iz pravca Jurija Gagarina na most:
Suštinski, jedna traka.
Ali, imajući u vidu širinu rampe i žutu liniju koja i danas stoji, komotno mogu da idu dva auta paralelno, niko nikome ne smeta. Naročito vozači to treba da koriste u špicu...dovoljno je da jedan svirne, zagazi levo i u roku od 2 minuta cela rampa će primiti duplo više vozila jer će svi raditi to isto. Psihologija mase. Na samom uključenju na vrhu rampe princip rajfešlusa i sve super.
--------------------------
Isti je problem i sa Gazelom, npr. uključenje ka Novom Beogradu:
Opet znakovi koji sužavaju na jednu traku, opet obrnuti trougao...ali džabe kad se ubedljiva većina vozača ponaša kao da je STOP znak i počinje da gleda levo bukvalno na samom isključenju i onda staje...kao da im je zabranjeno da razmišljaju unapred i slobodno pogledaju levo i dok se penju rampom.