Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Glavni problem sa najvećim delom pomenutih uključenja na most je ovo:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... m0Nk#t=243

:D :D :D

--------------------------

Bulevar Vojvode Mišića, pravac ka gradu, uključenje na most:



Regularno obeležene dve trake.
Ali...u 50% slučajeva neko zauzme sredinu rampe i ide tako, pa moraš da ga teraš sirenom, amblendovanjem i ''nabijanjem'' uz branik. U drugih 50% slučajeva ne zauzmu sredinu trake već idu kako treba...ali samo do pola rampe, a onda kada krene rampa da se savija malo jače na desno (negde na pola njene dužine), op...eto ga gazi desnim točkovima i prelazi sa pola auta u desnu traku jer nije u stanju da zadrži svoj pravac kretanja.

--------------------------

Penjanje sa kružnog toka na most, pravac ka Novom Beogradu.



Postavljenim znakovima se projektovane dve trake sužavaju na jednu. Znak na samom uključenju na most je obrnuti trougao, tj. staješ samo ako ima vozila koja idu trakom mosta na koju se uključuješ.
Niko ne brani vozačima koji se penju rampom da pogledaju preko svog levog ramena još dok se penju ka mostu. Slobodno gledajte, nije zabranjeno. Ne morate čekati poslednjih 5 metara pre znaka obrnuti trougao da se tek tada pogleda levo. Pogledate ranije i imate bar 20 metara fore da date gas i uključite se na most pre nego to vozilo (ako ga slučajno ima) prođe tom istom trakom.

--------------------------

Iz pravca Jurija Gagarina na most:



Suštinski, jedna traka.
Ali, imajući u vidu širinu rampe i žutu liniju koja i danas stoji, komotno mogu da idu dva auta paralelno, niko nikome ne smeta. Naročito vozači to treba da koriste u špicu...dovoljno je da jedan svirne, zagazi levo i u roku od 2 minuta cela rampa će primiti duplo više vozila jer će svi raditi to isto. Psihologija mase. Na samom uključenju na vrhu rampe princip rajfešlusa i sve super.

--------------------------

Isti je problem i sa Gazelom, npr. uključenje ka Novom Beogradu:



Opet znakovi koji sužavaju na jednu traku, opet obrnuti trougao...ali džabe kad se ubedljiva većina vozača ponaša kao da je STOP znak i počinje da gleda levo bukvalno na samom isključenju i onda staje...kao da im je zabranjeno da razmišljaju unapred i slobodno pogledaju levo i dok se penju rampom.
 
Vidis kako
Ako ja idem gazelom 80km/h, a ti nailazis pristupnom sa 30km/h, moka brzina je skoro 3 puta veca od tvoje. Sobzirom da se preglednost sa pristupne rampe smanjuje usled toga sto je niza od puta, kao i zbog ograda i betonskih barijera, ljudi opravdano usporavaju pri samom prikljucenju.
Slazem se ja sa tobom da je to tako kako ti pricas izvodljivo, ali ostaje ograda da nisu svi isti ni po pitanju paznje, koordinacije, kao ni vozackog umeca.
I na ukljucenju iz J Gagarina... Rajsfeslus? Sve super?
Pa nije bas. Taj rajsfeslus je nasilnicki pristup i moze da prodje danas kada od pravca buvljaka dolazi zanemarljiv broj vozila, ali kada projekat bude zavrsen na toj pozicije ce biti crna tacka.
Prikljucenje od 15-20m sa desnom krivinom. Garantovan mrtav ugao!
1/500 ce da omane na takvom ukljucenju. Od njih 10 jedan ce zavrsiti udesom. To mi dodje 1:5000.
Sa ozbiljnim saobracajem koji ce se generisati zavrsetkom ump-a imacemo svakodnevna cukanja. Zasto?
Zato sto neko nije dobro odradio 'domaci zadatak'.
 
laki72":o00mwbwj je napisao(la):
Vidis kako
Ako ja idem gazelom 80km/h, a ti nailazis pristupnom sa 30km/h, moka brzina je skoro 3 puta veca od tvoje. Sobzirom da se preglednost sa pristupne rampe smanjuje usled toga sto je niza od puta, kao i zbog ograda i betonskih barijera, ljudi opravdano usporavaju pri samom prikljucenju....

Napisao sam da se ima jedno bar 20 metara fore sa ranijim pogledom levo, a ne cela dužina rampi baš zato što se penje i što je niža od puta na koji se uključujemo. 8)
Inače, Gazelom, krajnjom desnom trakom niko ne vozi 80. Niko.
U najboljem slučaju to se dogodi u najbržoj (krajnjoj levoj traci), i to tek kad se krene spuštanje ka Sava Centru, ali onda ugledaju kamere na nosaču, pomisle da su za brzinu (ustvari ne služe uopšte saobraćajnoj policiji), i onda nabadaju kočnicu čak i oni koji voze 80 u najbržoj traci.
Isto tako, onaj koji vozi 30 rampom kojom se penje na Gazelu treba da vrati dozvolu. 30 na sat se vozi u zoni škole.

laki72":o00mwbwj je napisao(la):
Taj rajsfeslus je nasilnicki pristup...

To je jedno od nastarijih pravila odvijanja saobraćaja. 8)
Rade se i kampanje u kojima se vozači uče tom pravilu (oni koji ne znaju), npr.:
http://www.dot.state.mn.us/zippermerge/
 
Da ponovim.
TAJ RAJSFESLUS je nasilnicki pristup.
Sad da obrazlozim.
Prvo, ako imas obrnuti trougao mozes da zaboravis na 'patent' (rasfeslus, ili zip), jer ti znak nedvosmisleno ukazuje da nailazis na put sa prvenstvom prolaza.
Druga, bitnija stvar je da ti pri ukljucenju na most iz jurija gagarina nemas gotovo nikakvu preglednost, osim ako nisi u stanju da glavu izbacis kroz prozor nekih metar najmanje i pogledas u nazad.
U takvoj situacji, ti, ja , bilo ko drugi 'zipujemo' , ali radimo to nasumice.

Za 30 na sat na rampi koja se od sajma i savske penje na gazelu posebno ukoliko se dolazi od sajma tvrdim da je neka prosecna brzina u toku opterecenijih dnevnih intervala. Sta je tu sporno?
Dobro ajd, nek je 40 :D
Ja cu da se penjem tu sa oko 50 ali moja zena ce sa mozda i manje od 30. I sta sad da radimo, da zeni oduzmemo dozvolu? Pa nece moci, posto time nije ucinila ni jedan prekrsaj ;-)
Nemoj pogresno da me razumes, ali po tvojoj prici koja ispada da se u svakoj od tih raskrsnica treba 'kockati'
Treba pretpostaviti da desnom trakom u koji se ukljucujes nece ici neko ko vozi 80, koliko ke dozvoljeno, treba pretpostaviti da nece neko dolaziti iz pravca zeleznicke (koje moras propustiti), pa ici 50-70 i na kraju treba pretpostaviti da na mostu nema nikakvog zastoja, pa udariti po punom gasu. :D
Ajd nek je sve to tako.
Poenta je da je gazela nekada imala po 2 saobracajne trake i da je tu postojala traka za ubrzavanje i ukljucivanje sa pristupne rampe.
Iznudica je dovela do ovakvog resenja. I pri tom pvo je jedna od dve takve tacke na tom pravcu. Druga je ukljucenje iz J. Gagarina na most.
Znaci tu je takva situacija posledica naknadnih izmena rezima saobracaja u odnosu na projektovano resenje od pre 40 godina.
Medjutim, na mostu na adi i njenim pristupnim saobracajnicama je takva situacija u startu projektovana.
Ti sad mozes da krivis sugradgane ciji genetski materijal nije slican Seni, Sumaheru, Laudi, ali cinjenice govore da je su za ovo odgovorni inzinkeri koji nisu pratili na predavanju. To je jasno kao letnji dan.

Edit:
Interesantan ti je link.
Samo on se ne odnosi na raskrsnice i ukljucenja vec na suzenja puta zbog izvodjenja radova.
Stari si ti lisac ;-)
 
ОВа тема је покварена плоча, опет једна те иста расправа.
 
Ova tema zasluzuje da bude pokvarena ploca , jer treba non stop ponavljati greske koje su napravljenje , da se zapamte za buduce generacije , kada vec niko od zvanicnika nije pozvan na razgovor , da objasni sta se desavalo sa ovim projektom...

Raso , ja sam tvoje pitanje shvatio vise nego dovoljno , a ono gore , ti je i dalje moj odgovor . Plasim se , kada bih ti sve rekao da bi to potrajalo , a i ne bi se tu samnom slozilo ni 5 % ljudi . Poenta ,ovoga mosta ne bi ni bilo ...

Inace kada je vec tu , raskrpetlja najverovatnije trazi duze semaforske intervale , sobzirom da tu nema pesaka. Mozda cak i zvucni signal za zuto svetlo .

Za nastavak gradnje , potrebno je videti sta se moze uzeti od zelenih povrsina u tom delu i kako bi to uticalo na citav taj potez.
 
neko je predhodno napisao da ce pustanjem u rad autobuskih stajalista na mostu, iznad petlje radnicka, jedna od tri trake uvek biti zakrcena. Nece!

u tom delu ne postoje tri nego samo 2 trake, plus ispust za stanicu. tri trake postoje samo na samomom mostu i onom patrljku sto ide ka buvljaku
 
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... avak-mosta

PRETKVALIFIKACIONI postupak za izbor izvođača radova koji će nastaviti izgradnju pristupne saobraćajnice Mosta na Adi, na delu od Antifašističke borbe do Tošinog bunara je završen. Ali, konačna odluka o najboljoj ponudi biće doneta tek kada Evropska investiciona banka (EIB) da svoju procenu i saglasnost. Međutim, iako je neizvesno da li će izvođač biti poznat do kraja godine, iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada očekuju početak radova tokom 2015.



Za učešće u pretkvalifikacionom postupku za izbor izvođača prijavilo se osam firmi iz šest zemalja. Za posao su zainteresovana preduzeća iz Italije, Španije, Bosne, Austrije, Kine i Srbije.

- Završena je evaluacija pristiglih ponuda i trenutno se čeka saglasnost Evropske investicione banke na izveštaj o vrednovanju prijava - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Po dobijanju saglasnosti banke, kvalifikovani ponuđači će biti pozvani da dostave ponude prema tenderskoj dokumentaciji. Da li će se postupak završiti do kraja ove godine zavisi i od ponašanja učesnika koji imaju mogućnost da ulože prigovor. To bi donekle moglo da produži postupak, ali se izvođenje radova svakako planira za sledeću godinu. Tačan rok biće poznat po zaključenju ugovora sa izabranim ponuđačem.

DEONICA OD DVA KILOMETRA

MOST na Adi i njegovi prilazi su deo prve faze izgradnje Unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji bi trebalo da se proteže od Kvantaške pijace do Pančevačkog mosta. Da bi ona bila završena, potrebno je još napraviti deonicu puta od Buvljaka do Tošinog bunara, u dužini od dva kilometra.
 
A da li je izabran izvodjac radova na postavljanju tramvajskih sina preko mosta i izgradnji tramvajske veze Rakovica-Most i Banovo Brdo-Most? Kad bi to trebalo da pocne da se radi?
 
razgradjevinar":5jc5b4wq je napisao(la):
neko je predhodno napisao da ce pustanjem u rad autobuskih stajalista na mostu, iznad petlje radnicka, jedna od tri trake uvek biti zakrcena. Nece!

u tom delu ne postoje tri nego samo 2 trake, plus ispust za stanicu. tri trake postoje samo na samomom mostu i onom patrljku sto ide ka buvljaku

Ja sam spomenuo, ali se odnosi na pravac radnicka - sajam.
naime stajaliste na vrhu tih novih nadvoznjaka postoji, ali moze da primi samo jedan zglobni autobus.
kada se 2 autobusa budu sustigla, jedan ce neminovno ostati u desnoj (zutoj) traci i time zatvoriti prolaz ostalim vozilima koja koriste zutu traku.
 
Stajaliste na mostu je dugacko oko 33m tako da moze bez problema da primi jedno zglobno i jedno solo vozilo sa izmenama putnika u oba vozila. Cela stanicna platforma mereci od pocetka prvog autobusa na stanici je oko 40m, tako da je to sasvim dovoljno da se recimo i drugo zglobno vozilo skloni sa glavnog pravca i ne ometa protok saobracaja.
 
Ok ako je tako. meni je prolazeci delovalo da je platforma za stajaliste kraca od tih mera.
Hvala na ispravci.
 
:bash:

10421636_10152880720270854_6797737062418967920_n.jpg
 
Grafiti su kao korov.
Dobar domaćin nikada ne bi dozvolio da se pojave.
 
Cist debilizam . Ovakav most bi trebao imati neku vrstu obezbedjenja , cuvara . Ako smo spremni da platimo 400 miliona za njega , pa nije skup ni taj cuvar.
 
bboris7":34ipb2z6 je napisao(la):
Cist debilizam . Ovakav most bi trebao imati neku vrstu obezbedjenja , cuvara . Ako smo spremni da platimo 400 miliona za njega , pa nije skup ni taj cuvar.
Ако смо спремни да дамо 450 милиона евра за мост и "околину" боле нас бриге за графите, изградићемо још већи и лепши мост поред јер тако се понашају пијани милионери, јер тако смо у могућности,


Или можда нисмо. :wink:
 
Delija jasno ti je da to nema veze sa visinom investicije i samim mostom vec sa nasom standardnom nebrigom za izgradjeno bio to novi ili neki od starijih mostova sudbina im je ista kada je pitanje grafita i higijena u pitanju. Ja sam davno alarmirao oko higijenske situacije kod napominjem sveze rekonstruisane gazele i mostarske petlje koja je neprihvatljiva cak su i clanci novinski izlazili ali se daleko nije doguralo. Da stvar bude gora nisu u pitanju ko zna kolika sredstva vec vise volja i malo organizacije. Vidim najavljuju silne nove komunalne policajce umesto da ih postave da paze na velike javne objekte poput ovih saobracajnih oni ce brinuti o busplusu.
 
pexon1974":1mh7ys9c je napisao(la):
Neovlašćeno pisanje grafita treba definisati kao krivično delo!

Fasade, zidovi, ograde... sve je to imovina, za koju je utrošen novac na materijal i radne sate. ovo je uništavanje imovine i izazivanje štete. Sano se plašim da nemamo dovoljno dobre pravnike u gradskoj upravi koji i umeli da napišu smislenu prijavu,

Na žalost kod nas se ne poštuje ni privatna ni državna imovina, vlasništvo je kroz razne apsurde postalo relativan pojam pa zato imamo i ovakav odnos. Tek kada država pokaže da se brine o imovini, i ovi mamlazi će ređe raditi ovakve stvari.
 
Problem sa grafitima je prisutan i na mostu Gazela..Predlazem da svako napise po jedan mail inspekciji u vezi sa ovim sto vidimo gore..Uz dopustenje STF-a mozemo da im dostavimo i sliku..Sta mislite?
 
Vrh