Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

To se jasno moze videti iz Google Eartha-a, a sto je nagore taj problem je resiv bar sa ovim obimom saobracaja. Potrebno je samo ukloniti barijere koje 2 trake iz pravca mosta saizmaju u jednu, a iz krajnje desne omoguciti iskljucivo skretanje ka Banovom brdu.
Za to je potreban jedan kamioncic i ne vise od dva sata rada i naravno neko ko vodi racuna o saobrcaju u ovom gradu, ali takva sluzba ne postoji.

raskrpetlja.jpg


Evo i slike zasto se daje prioritet saobracaju koji dolazi ispod konstrukcije petlje, a 2 trake iz pravca mosta koje su glavni pravac postaju jedna?
 
Ђорђе, те баријере са лијеве стране неће решити проблем јер су то траке које ће водити у тунел и оне не омогућавају саобраћај за право ка Топчидеру, тек би тада настале пиздарије јер та лева трака удара право у траку која долази са Топчидера.
 
Delija":3uc26kyx je napisao(la):
spatiotecte":3uc26kyx je napisao(la):
Mislim da nisi shvatio sta sam hteo da kazem ili je ovo cinican komentar, da li je potrebno da objasnjavam?
Да, потребно је. Пошто или не знаш где се све простире топчидерски парк или је идеја, као што рекох, "генијална".

Dakle, da pojasnim:
Predlazem da glavni pravac, umesto da skrene levo u tunel na raskpetlji nastavi pravo 400 metara i tacno pre Topciderskog parka skrene levo u brdo.

To mesto gde bi UMP usao u brdo se nalazi odmah pre spica trougla koji formira Topciderski park odnosno na mestu gde put prelazi preko tramvajskih sina.

Na taj nacin se izbegava lakat krivina, unistavanje topciderskog parka i cekanje na semaforu pre ulaska u tunel.
 
na raskrpetlji bi trebalo skroz ukinuti semafor za skretanje na desno pravac sa mosta ka banovom brdu.

treba to regulisati samo sa znakom stop ili još bolje obrnuti trougao.
 
Парк је већ уништен количином аутомобила коју је ту навукао фртаљ умп-а.

Што се семафора тиче, ако њему повећате фреквентност направили сте још већи пичвајз код Милошевог Конака који је већ солидно катастрофалан. Као што рекох, одрастао сам на 200м одатле, и баш је "лепо" видети како је после више стотина милиона евра стање код цареве ћуприје са аспекта брзине транзита скоро па исто, са изузетком да се ето, раскрсница не прелази у нивоу са железницом.
 
Делија, по мојој процени већина возила, у јутарњем шпицу иде на мост, а мањи број ка Топчидеру. У сваком случају дужи инервал на семафору ће сигурно растеретити долазак са брда, односно из правца моста.
На крају крајева ја ово пишем првенствено ради информисања форумаша а на бајним дирекцијама и агенцијама и факултету је да воде рачуна о томе, поставе бројаче саобраћаја, снимају интервале семафора, мјере брзину накупљања возила на сафору у шпицевима и да на крају покушају решити проблем.
Ја им о овом проблему нећу писати јер је њихова дужност да све ово раде сами без упозорења грађана ваљда зато и постоје и веома су фино плаћени.
 
Ocigledno da ce vreme pokazati sve nedostatke ovog projekta od par stotina miliona eura tj. odnos racionalnog razmisljanja kojeg nije ni bilo i odnos jedne megalomanije , kradje , korupcije i svega onoga sto prati ovaj projekat u losem smislu ..

Dobre strane su , da je saobracaj u juznom delu grada , koji je bio katastrofalno resen pre izgradnje mosta , koliko toliko normalizovan , ali cena za to je ogromna .

Lose strane su ogromne :

-Prvo , cena
-Drugo , ne vidi se nastavak radova ni u blizoj ni u daljoj perspektivi . Sta vise , upitno je da li uopste nastaviti projekat
-Trece , ukljucenja na most su katatrofalna za jedan takav projekat . Primer lancani sudar od pre par dana na samom ukljucenju na most , a da on nije ni 20 posto opterecen od predvidjenog saobracaja
- Cetvrto , odrzavanje koje cemo tek da vidimo za par godina , a da most nece ni dobiti svoju pravu funkciju

Gospodo megalomani , spustite se na zemlju . Zivimo u zemlji Srbiji
 
Нисмо ми мегаломани колико смо жртве сопственог зависног, да не кажем вазалног положаја.

Размислимо мало. Да смо у позицији стране банке/кредитора који кредитира пројекат у ојађеној и зависној земљи коју смо до пре непуну деценију бомбардовали (причам о 2008-9. год.) да ли бисмо се трудили да пројекат буде што скупљи и већи а наша позајмица што већа? Наравно да би. А притом бисмо се потрудили и да пројекат буде што неисплативији и по могућству развучен на више деценија како бисмо себи обезбедили овцу за шишање и у будућности.

Ту нема ни завере ни неке посебне мржње. Просто у питању су основни економски принципи и односи банке и поробљеног зависника навученог на кредите.

Погледајмо и ширу слику. У Србији су кредити ишли око приоритетних пројеката као што су обилазница, метро, железница...као киша око Крагујевца док су стотине милиона евра бацане на измишљене сеоске аутопутеве, субвенције страних фирми итд.Дакле паре су (ин)директно улагане у спољнотрговински дефицит. Сличан сценарио је нпр доживела чак и Хрватска којој је тек последњих година дозвољено да инвестира у одрживе стратешке пројекте као што су железнице. Сад смо и ми нешто кренули али на погрешан начин, где се улаже у железницу по колонијалном принципу где скоро сав кајмак скидају стране фирме, банке и извођачи.
 
Zanimljivo razmisljanje .

Ja kao i u svim ostalim stvarima , prvo vidim ogromnu glupost ljudi na vrhu i to u svim oblastima ..

Neki ce se mozda naljutiti ovde na forumu , ali evo i ovde , ne mozemo da se slozimo sta je dobro , a sta lose , a nemamo nikakav interes.

Dakle radi se o losim idejam , losim resenjima za pocetak , a onda se bankarske pijavice lako nakace na takav sloj ljudi .

Ocu reci ne postoji taj momenat , da neko gore u Austriji , Nemackoj ili nekoj drugoj drzavi , namece i krediti i njegovo resenje .

Naravno ovo je moje misljenje
 
Voleo bi da znam da li su ljudi koji kritiuju most preko Ade vozaci i da li oni govore sa tacke gledista nekog ko koristi taj novi most i njegove pristupne saobracajnice.

Sto se mene tice, ja sam primetio velike rezultate od kad je on pusten u saobracaj.

Posto imam vikendicu u lipovici (vikend naselje pored ibarske) i cesto prolazim preko/ i ispod mosta preko Ade, zapazio sam sledece stvari.

- Mnogo brze stizem do centra od kad je uklonjeno usko grlo kod bivseg tobogana jer se zaista oseti bolja protocnost sa 3 trake umesto 2.
- Cesto idem za Zemun pa skracujem sebi put bar za 5 minuta preko novog mosta.
- Kad idem za blokove 70,45, takodje je putanja skracena.
- Ako se nalazim na Banovom brdu, opet mi je brze preko raskpetlje do NBG-a pa i ako sacekam minut na raskpetlji nije neki problem.

Sve u svem ja sam osetio veliki boljitak od kad postoji most. To ne znaci da u projektu nema propusta, svakako ih ima ali odnos cost/benefit je za mene u korist izgradjenog i investicija je sa moje tacke gledista vozaca koji ide na pravce jug-centar, jug-zapad opravdana.
 
Žika":18q8sq6p je napisao(la):
Срлес":18q8sq6p je napisao(la):
Polako počinje da dolazi do izražaja jedan od najčešće pominjanih problema, u svim mogućim oblastima, u našoj zemlji a to je neodržavanje.
Iz svakog slivnika je izrasla po jedna omanja šuma visine do pola metra. Kako skoro svakodnevno prelazim most i po 3-4 puta dnevno uspeo sam da ispratim razvoj i rast tih biljaka, sve sam mislio sad će to da srede, međutim kako vreme prolazi sve više mislim da neće.
Greota je, šta ko mislio o tom mostu, da propadne, a sudeći po ovome kako se do sad održavalo to će se vrlo brzo dogoditi.
Čuli kritiku i očistili slivnike.
Ja ne znam gde i na kom mostu je neko nešto čistio, ali na ovom novom preko ade niko ništa nije pipnuo. Ili je mnogo brzo ponovo izraslo.
 
Ja govorim iz ugla vozaca.
Vozim 24 godine i iza sebe imam dovoljnu kilometrazu bez incidenta da mogu za sebe da kazem da sam iskusan, dobar i zreo vozac.
I bas na osnovu toga i navodim manjkavosti isprojektovanog i realizovanog resenja.
To svakako ne negira rezultate u povecanoj protocnosti. Jasno je da smo imali tobogan i podvoznjak sa po 2 trake.
A sada imamo dva nadvoznjaka sa po tri trake. Pa valjda je normalno da je protocnost, makar zbog toga bolja :)
Zatim, jasno je da odredjen broj vozila koji je koristio gazelu, sada ide na novi most i da to smanjuje opterecenja u V. Misica, kao i na samoj gazeli.
Ali sve to, ne moze da negira katastrofalno ukljucenje iz pravca sajma, kao i lose iskljucenje ka jurija gagarina, nedostatak ukljucenja iz pravca S.C, malo autobusko stajaliste na nadvoznjacima, kao i na samom mostu (koja usput receno jos nisu u funkciji), gde ce u slucaju da 2 zglobna busa stignu u isto vreme biti blokirana i jedna od 3 postojece trake.
I na kraju, najcrnja tacka celog projekta je 'raskrpetlja'!!!
Totalno promasena raskrsnica, koja vec danas sa 20% saobracaja generise guzve.
Sta ce biti ako se ikada realizuje projekat UMP-a, i uradi bulevar P. Pavla???
Takodje je kriminalno resenje tramvajske trase ispred raskrpetlje. Totalno promaseno i nefunkcionalno resenje.

I da dodam.
kao vrhunac gluposti, pruga koja je u mnogome uzrokovala komplikovanija resenja, polu resenja i budzevine, po najnovijim planovima gubi na znacaju i moci ce da bude delimicno, ili potpuno uklonjena???
E pa u zdravlje rodjaci, vidi se koliko se ovde misli u napred i ima vizija razvoja grada, makar 10 godina u napred.
 
Спацио. И ја све примедбе износим у својству возача. Не улазим у расправе о парама нити техничким решењима. Направљено је шта је направљено. Увидео сам и свакодневно увиђам проблеме и, понављам, покушавам да укажем на проблеме и својим скромним знањем допринесем решавању проблема, ако ико то жели да чује. Потпуно сам задовољан брзином стизања на Б.Брдо и обратно али ван шпица. Ако се та брзина може повећати и у шпицу па зар тражим и указујем на немогуће? И на крају крајева зашто стајати у колони, како ти кажеш који минут дуже, ако се то не мора? А не улажу никакве паре, само другачије подесе семафор и решен проблем!
 
Ja bih se sa lakijem potpuno slozio , a sa Spatiotecte-om samo delimicno .

Naravno da je bolji saobracaj u juznom delu grada posle izgradnje mosta tj. bolje da ga ima , nego da ga nema .

Ovde su zamerke na parama koje su potrosene i pored toga , projekat opet ima mana , kao sto rece Laki , ali i jos mnogi drugi ..

Mnogo se pricalo o ovome , ali ja sam toliko kivan na sve to da to moram ponoviti ...

Nadam se da ce u buducnosti neki novi ljudi vise voditi racuna o drustvenoj imovini ...

Ako se vratimo u 2005 kada su krenuli svi ovi veliki saobracajni projekti ( most ada , most zemun borca , obilaznica , obnove saobracajnica , obnova asfalta na autoputu sid nis ,obnova gazele , most beska , autoput bg- subotica itd .) i kada se na gomilu stavi novac koji je potrosen , a to je negde oko milijardu i 500 miliona eur , mislim da je svima jasno da smo mogli mnogo vise da uradimo da je redosled stvari bio malo drugaciji
 
redosled stvari je kljucna prica.
1. Metro
2. Prokop
3. itd...
 
Ти Борисе, ко швабо тра-ла-ла! Урађено је и можеш га .ебат, сада је овако како јесте, промјенити ништа не можеш. А шта можеш? Можеш предложити како настали проблем решити или умањити његове последице. Овако се само џаба срдиш и себи а и другима набијаш притисак.
 
Ne bi ja reko da svabo radi tra la la , ali dobro . Mozda pre neki italijan , spanac ...

Srdim se , u pravu si , ali to je jace od mene . Ne mogu sebi da dodjem , sta sve ljudi rade ..

Zao mi je ako i druge bacam u neka losa razmisljanja , ali mozda je i to dobro , da u buduce ovakvo nesto ne ponavljamo . Treba ponavljati koliko se moze svima i kad god se ima prilika , jer mi smo narod koji je strasno neuk , podvodljiv . A prodajemo se za sto eura.

Da predlozim resavanje problema ?

Moze ...

Uloziti sve sto se ima u poljoprivredu , a pola javnog sektora prebaciti u tu istu poljoprivredu , jer ako u skorije vreme , ne napravimo neku dobit , nece nam trebati ni putevi , ni mostovi , ni metroi ...
 
od poloprivrede se nijedna drzava obogatila i razvija nije. Industrija. I Obrazovanje. Posebno za urbaniste
 
Свашта ће човек овде прочитати... Једна реч за тебе Ненсаве - Холандија. А притом, њихови почетни пољопривредни ресурси су били стравично бедни и ограничени у односу на наше. И буквално су отимали земљу од мора. Можда је зато и тако цене и извлаче максимум из ње док је ми са друге стране, делимо и шаком и капом.
 
Bas kada sam hteo da napisem holandija , procitah post od Delije

Upravo zbog takvog razmisljanja mi imamo ovo sto imamo . Dakle , ponovicu , ne mogu ljudi da se sloze na forumu , a kamoli u politickom zivotu ...

Ja sam rekao poljoprivreda ,a ti mi nadju industrijske grane koje bi cvetle u Srbiji , a da mogu zaposliti vise od 100 000 ljudi , a onda kritikuj..

Napomenucu da treba da se zaposli oko 2 000 000 ljudi ..

Izvinjavam se zbog skretanja sa teme o UMP..
 
Zemlju su otimali od mora ali zato je ta zemlja najplodnija jel je more baacalo svoje naslage milionima godina. Dalje, poljoprivreda u holandskom bdp-u učestcuje sa oko 20%.


Ono što hoću da kažem je da mi po poljoprivredi ne možemo trenutno da se poredimo sa holandijom. Niti možemo da računamo da poljoprivreda može da zaposli ogroman broj ljudi. Današnji poljoprivrednik je jedan od najefikasnijih radnika. Primera radi efikasnost poljoprivrednika je porasla 100 puta u proteklih 100 godina. Znači ono za šta je ranije bilo potrebno 100 ljudi, danas samo jedan.


Ljudi koji se bave poljoprivresom svakako će lepo živeti i zarađivati, samo to neće biti seljaci, već ozbiljni privrednici sa ozbiljnim mašinama i kapitalom.
 
Btw lično smatram da je teško danas napravti grabu industrije koja može zaposliti toliki broj ljudi. Efikasnost radnika je mnogo porasls.

Nikad se ne može vratifi doba kao u sfrj da se postigne da toliki broj ljudi radi u industriji.


Danas manje ljudi radi, ali imaju veću efikasnost i time nadomešćuju ljudstvo. Uslužne grane koje prate industriju vuku mnogo radnih mesta. Čak na jednog u proizvodnji dolazi 4 u pratećim uslugama.

Posle industrijskog doba dolazi informatičko. Informatička industrija zapošljava dosta ljudi u srbiji. Tome treba dati akcenat.
 
O tome mozete na temi u relax delu a ovde ipak o UMP-u
 
Борисе, када сам рекао предлог решења мислио сам на раскрпетљу.
 
Vrh