Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

I sami vidimo na sta to lici,ovo je sramota Beograda od projektovanja,pogledajte taj luk ulazka na rampu.Ovo je za ne poverovati,ja im ne bi dao da projektuju.pesacku stazu..Ovo sutra da pokazete svim studentima urbanizma,arhitekture i gradjevine..poseban cas samo za projektante i primeru nestrucnoti,ekipe ump :kafa:
 
2012, prestani da smaraš i troluješ. Prvo, luk koji vidiš ima veliko skraćenje zbog ugla slikanja. Drugo, sve i da nema luk, i da je obična T raskrsnica, opet ne bi bilo strašno - na tu rampu se isključuje iz gradske ulice, ne sa autoputa, trkačke piste i slično. Osim toga, na početku će biti pešački prelaz, tako da bi, poznajući saobraćajnu kulturu ovde, možda i bilo sigurnije da je T raskrsnica.

U svakom slučaju, gledajući tvojih poslednjih 5 postova na ovoj temi i da su stavili i teleport za uključenje na most, verovatno ti ne bi valjalo.
 
Uključenja na "UMP" nisu sporna.
Mene najviše zanima kako će na kraju da ispadne rampa za silazak sa "UMP"a i uključenje u ovu ulicu i kako će to izgledati iz ugla vozača...
 
Михаило":3cw9x47t je napisao(la):
2012, prestani da smaraš i troluješ. Prvo, luk koji vidiš ima veliko skraćenje zbog ugla slikanja. Drugo, sve i da nema luk, i da je obična T raskrsnica, opet ne bi bilo strašno - na tu rampu se isključuje iz gradske ulice, ne sa autoputa, trkačke piste i slično. Osim toga, na početku će biti pešački prelaz, tako da bi, poznajući saobraćajnu kulturu ovde, možda i bilo sigurnije da je T raskrsnica.

U svakom slučaju, gledajući tvojih poslednjih 5 postova na ovoj temi i da su stavili i teleport za uključenje na most, verovatno ti ne bi valjalo.
E idi prodji pored ukljucenja kao sto sam ja..pa pricaj.. :kafa:
 
Slično izgleda i izlaz na Pančevac kad se ide sa Karaburme pa radi.
Kad ovo puste zabraniti polukružno u JG za izlaz na most.
Ta rampa je ionako za ono koji idu od Gazele ili iz Miletnija Popovića koji će moći da biraju ali mi se čini da je preko nove rampe bliže.
Ona silazna ima da bude prometnija ka Areni i autoputu.

Možda jeste malo ukruga ali bolje možda i ovako nego da je išla spirala kod koja bi se penjala na most tamo gde sad izlazi rama u JG.
Onda bi se tu učešljavali kao što je na mostaru slučaj kod jer rampe formiraju "srce".
 
Едгамен: Kad ovo puste zabraniti polukružno u JG za izlaz na most.
Полукружно окретање у Јурија Гагарина је привременог карактера, док се не изгради ова улазна рампа код бувљака на "Моста на Ади".
 
edgeman":go9q39od je napisao(la):
Slično izgleda i izlaz na Pančevac kad se ide sa Karaburme pa radi.
Kad ovo puste zabraniti polukružno u JG za izlaz na most.
Ta rampa je ionako za ono koji idu od Gazele ili iz Miletnija Popovića koji će moći da biraju ali mi se čini da je preko nove rampe bliže.
Ona silazna ima da bude prometnija ka Areni i autoputu.

Možda jeste malo ukruga ali bolje možda i ovako nego da je išla spirala kod koja bi se penjala na most tamo gde sad izlazi rama u JG.
Onda bi se tu učešljavali kao što je na mostaru slučaj kod jer rampe formiraju "srce".
E taj pomenuti silazak sa Pancevca je horor i u projektnom smislu i kako je izveden gradjevinski sa semaforom odmah posle pet metara od raskrsnice. Valjda nece da ponove istu gresku na silaznoj rampi kod buvljaka.
 
2012

Pa i uključenja na Gazelu nemaju ništa manji luk a projektovani su u vreme "Svetog Jovina". Ne preteruj. :D
 
Pa kod Gazele su kružna uključenja,a ovo je "lakat krivina",da su ovde napravljena kružna uključenja kao na Gazeli bilo bi potpuno logično,a kako ćeš se popeti iz pravca Vera?,znači trebaš da prođeš kroz tri semafora,pa u lakat raskrsnicu da bi se popeo na most..jao kakva nestručnost.. :shok: Pa da li ste prošli tuda u špicu,kolone su do Vera,treba vam polas sata da stignete do poslednjeg semafaora,i na kraju tražite spas na genijalnoj Jovinovoj Gazeli,moramo da zamolio Jovina da pokuša da ispravi brljotine ove garniture,kaže da će iz ljubavi prema Beogradu pokušati da nađe neko rešenje. :kafa:
 
Ovo nije problem ove konkretne rampe, već generalnog neuklapanja "UMP"a u postojeću mrežu NBG ulica i blizinu železničke pruge.

Rampa ko rampa, ništa specijalno, nema ni šta da se uprska a i ako ispadne da ju je neko uprskao, u šta nema razloga da verujemo, prilaz je na zemljanom nasipu pa se sve može ispraviti za male pare.

Opet ponavljam, veći izazov je rampa koja se spušta sa "UMP"a i uključuje u AF borbe ispod železničke stanice.
Paradoksalno, šta god da urade uvek mogu da se "vade" da se ne očekuje baš tolika frekvencija vozila...
 
4g4p.jpg


eieb.jpg
 
^^
Mostar i Gazela kod SC. Jako je lepo kada se gradi od nule, kada ne mora da se "budži" u postojeću mrežu ulica i kada za projektovanje rampi rampi ne smeta železnička stanica i nasip. Ali, hteli su takav "UMP"...
 
Nego, ostadoh dužan sa početka meseca:





Neki su se žalili da tema umire.
 
Kome je cilj da nađe zamerku, naći će je i na Gazeli i Mostarskoj petlji. Eto, na primer kod BIP-a, isključenje sa auto puta ka ulici Kneza Miloša ne samo da je po radiusu krivine slično, ako ne i gore od situacije kod Buvljaka, nego na samoj lakat krivini imamo i uključenje saobraćaja iz pravca Bulevara vojvode Mišića i Savske.
 
Krivine na ulivima kod Gazele i kod Buvljaka su manje više iste. Ko želi da kritikuje, neka to radi kvalitetno, a ne šlajmarica i to zelena jutarnja. Da pljune bez razmišljanja jer mu se eto, pljuje.
 
Стварно си, бре, ентузијаста! Да је то критеријум за постовање, овај форум би напустили неки од најактивнијих чланова.
 
blagoje":b7xqsyhx je napisao(la):
Kome je cilj da nađe zamerku, naći će je i na Gazeli i Mostarskoj petlji. Eto, na primer kod BIP-a, isključenje sa auto puta ka ulici Kneza Miloša ne samo da je po radiusu krivine slično, ako ne i gore od situacije kod Buvljaka, nego na samoj lakat krivini imamo i uključenje saobraćaja iz pravca Bulevara vojvode Mišića i Savske.
E da to je odrađeno savim ok za te godine kada je projektovano za taj obim saobraćaja,setimo se da je auto-put i Gazelu trebalo da prati projekt Metro Beograd,Pokop,Obilaznica i sl.Ali danas raditi brljotine sa moćnim kompjuterima.laserskim vođenjem,i slikama iz svemira je "plač Majke Božije"..i što je najgore nekompetentnost.
 
Пантограф":2cnv4mur je napisao(la):
Стварно си, бре, ентузијаста! Да је то критеријум за постовање, овај форум би напустили неки од најактивнијих чланова.
A kakav bi to forum bio bez kritike :?: Onaj u Severnoj Koreji,pa ko ti nije po volji streljaj. :kafa:
Pa i slepac vidi da su pristiupne saobraćajnice ovako kako su projektovane i sa jedne i sa druge strane brljotina veka. :wink:
 
BEOGRAD - Linije gradskog prevoza 88 ili 89 saobraćaće preko Mosta na Adi kada petlja Radnička i pristupne saobraćajnice sa obe strane mosta budu završene.

Kraj radova očekuje se do kraja godine, a tada će i linija 85 biti produžena, a u sledećoj fazi i tramvaji 11 i 13 biće preseljeni na ovaj most.

Odluka o izmenama na linijama gradskog prevoza još nije doneta jer će konačne trase biti poznate tek po završetku radova.

- Petlja u Radničkoj ulici predviđena je da bude čvorište gradskog saobraćaja. Na njenim vijaduktima je predviđeno nekoliko autobuskih stanica u dva nivoa, kao i stanica beogradskog metroa. Sve stanice i nivoi povezani su preko stepeništa, a vertikalni transfer putnika potpomognut je i liftovima, objašnjavaju u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda i dodaju da je petlja dobro povezana i sa pešačkim i biciklističkim stazama uz Čukarički rukavac.

Autobuske stanice biće na najvišem, trećem nivou, kojim trenutno saobraća autobus na liniji 94, kao i na nadvožnjaku u Radničkoj koji je glavni pravac za veliki broj gradskih i prigradskih linija ka Banovom brdu, Žarkovu, Vidikovcu, Petlovom brdu, Obrenovcu i Lazarevcu.

Tako će svi putnici koji koriste gradski prevoz na linijama 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 56L, 58, 85, 88, 89, 94 i 511, po završetku petlje Radnička moći znatno lakše da presedaju i brže stignu u druge delove grada, preko Mosta na Adi, Hipodroma, Sajma ili Ade jer će u ovoj petlji biti izgrađene stanice za sve spomenute pravce, ali i za budući šinski prevoz.

Na trećem nivou petlje Radnička, između saobraćajnih traka na pravcu od Hipodroma do Mosta, predviđeno je da prolazi metro, ali će u početku biti uspostavljen tramvajski saobraćaj. Tramvajska stanica biće povezana stepeništem i liftovima sa drugim stanicama i pešačkim stazama.

Preko novog mosta saobraćaće tramvaji 11 (Blok 45 - Sajam - Kalemegdan) i 13 (Blok 45 - Banovo brdo). Ipak, ponovna vožnja jedanaesticom i nova izmena trinaestice moraće da sačeka postavljanje šina koje sigurno neće biti ove godine, a trenutno se radi projekat za tramvajski saobraćaj.

Izvor: Kurir
 
djakovac":11pzj1dz je napisao(la):
Preko novog mosta saobraćaće tramvaji 11 (Blok 45 - Sajam - Kalemegdan) i 13 (Blok 45 - Banovo brdo). Ipak, ponovna vožnja jedanaesticom i nova izmena trinaestice moraće da sačeka postavljanje šina koje sigurno neće biti ove godine, a trenutno se radi projekat za tramvajski saobraćaj.

Super.
 
2012":16pm21sf je napisao(la):
Pa i slepac vidi da su pristiupne saobraćajnice ovako kako su projektovane i sa jedne i sa druge strane brljotina veka. :wink:

Ето, ја са диоптријом -2,25 видим одличну петљу "Радничка" (убедљиво најбољу од свих до сада пројектованих у Београду), добру петљу код "Бувљака" коју бих ја, да сам одлучивао, саградио много јефтиније и са денивелацијом само у Јурија Гагарина и релативно лошу, али не и катастрофалну петљу "Хиподром".
 
Hvala za priznanje brljotine kod Hipodroma,zaista nisi imao srca da ne priznaš.. :wink: Petlja Radnička je na monstruoznoj visini što se ogleda u vidu tobogana a la Diznilend prema Adi,pa ako i svariš visinu,ostaju uske ,krivudave silazno ulazne rampe,pa kružni tok koji je na petlji trebalo da bude barem duplo većeg radijusa i traka,pa skandalozna tramvajska stanica sa pogledom na okolna brda,i monstruozna tramvajska ulzano silazna rampa..ko se bude vozio treba da se svaki put pomoli pre ulazka u tu krivinu.. :kafa:
 
2012":2f9v5wg2 je napisao(la):
Petlja Radnička je na monstruoznoj visini što se ogleda u vidu tobogana a la Diznilend prema Adi,pa ako i svariš visinu,ostaju uske ,krivudave silazno ulazne rampe,pa kružni tok koji je na petlji trebalo da bude barem duplo većeg radijusa i traka,pa skandalozna tramvajska stanica sa pogledom na okolna brda,i monstruozna tramvajska ulzano silazna rampa..ko se bude vozio treba da se svaki put pomoli pre ulazka u tu krivinu.. :kafa:

Возио низ ту монструозну рампу, трећим степеном преноса. Нема ничег монструозног, све како треба. Тролејбуски мост на Мостарској петљи је на знатно већој висини и силазна рампа ка смеру за Загреб је веома стрма, уз то и у оштрој кривини. И ту се пролази трећом код већине кола. Ко не зна да вози, може да се преврне. У чему је проблем са скандалозном трамвајском станицом? У погледу на брда? Је л` треба да гледа на долине? На ливаде?
 
Vrh