Izgleda da je praksu farbanja uveo MBA Miljković i to prvo na raskrsnici kod Hipodroma, mada ni ona nije do kraja ofarbana. Isto je nastavljeno i sa NBG strane, gde je MBA Miljković podizvođač PORR-a. Tamo gde je PORR samostalno izvodio radove nije bilo farbanja. Interesantno je da je PORR posebnu pažnju posvetio završnoj obradi, pa su tako više vodili računa prilikom postavljanja oplate, a po njenom skidanju naknadno brusili neravnine nastale na njihovim spojevima prilikom izlivanja. To je doprinelo da sve to izgleda glatko i na oko lepše i pored neminovne razlike u teksturi izlivenog betona. Rekao bih da to nije slučaj kod MBA Miljković, posebno na raskrsnici kod Hipodroma, koji lošiju završnu obradu betona prikriva farbanjem, pa sve to izgleda ujednačenije i solidnije kada se gleda iz daljine. E sada, da li će ceo potez od Hipodroma do Železničke stanice NBG biti ofarban, ostaje da se vidi. Ono što je sigurno, nijansa kojom farba MBA Miljković nije prirodna boja betona i dosta se razlikuje od boje kojom je ofarbana metalna konstrukcija mosta na Adi.