Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Izgleda da je praksu farbanja uveo MBA Miljković i to prvo na raskrsnici kod Hipodroma, mada ni ona nije do kraja ofarbana. Isto je nastavljeno i sa NBG strane, gde je MBA Miljković podizvođač PORR-a. Tamo gde je PORR samostalno izvodio radove nije bilo farbanja. Interesantno je da je PORR posebnu pažnju posvetio završnoj obradi, pa su tako više vodili računa prilikom postavljanja oplate, a po njenom skidanju naknadno brusili neravnine nastale na njihovim spojevima prilikom izlivanja. To je doprinelo da sve to izgleda glatko i na oko lepše i pored neminovne razlike u teksturi izlivenog betona. Rekao bih da to nije slučaj kod MBA Miljković, posebno na raskrsnici kod Hipodroma, koji lošiju završnu obradu betona prikriva farbanjem, pa sve to izgleda ujednačenije i solidnije kada se gleda iz daljine. E sada, da li će ceo potez od Hipodroma do Železničke stanice NBG biti ofarban, ostaje da se vidi. Ono što je sigurno, nijansa kojom farba MBA Miljković nije prirodna boja betona i dosta se razlikuje od boje kojom je ofarbana metalna konstrukcija mosta na Adi.
 
Farma je ujedno i zastita za beton. Kakav je problem sa time? A svakako da bi bilo lepo kada bi ofarbali i pilon petlju radnicka.
 
Legendarno ulegnuće u asfaltu (oko šahta na sred puta) koje postoji na prilaznom delu od konaka ka raskrpetlji je danas "obeleženo".
Pošto već svi znaju za taj problem na uskom delu puta obilaze ga i "cimaju" vozila iz suprotnog pravca.
Neko je justros postavio prugastu oznaku za prepreku na putu. Do popodne već to leži u vodi koja popunjava dotičnu rupu.

Mislim stvarno, da li ja treba da izađem tamo sa kolicima šljunka da nešto sunem u surduk?
 
Dodao bih jedan podatak u vezi farbanja betona.Pre neki dan sam video na kutiji farbe za beton da piše da se ne sme farbati nov beton,nego treba da odstoji mesec ili dva(pogledaću ponovo za tačnu informaciju),da beton prestane da radi ili tako nešto.To piše u delu:priprema podloge.Ne bih ulazio u to pre koliko je koji segment završen,čisto navodim podatak.
 
Nisam bas siguran, ali mislim da je Djilas nedavno rekao da je rok za zavrsetak drugog tobogana, zapravo cele Radnicke Nova godina. Cisto sumnjam i da moze pre.
 
Kad se pogleda kamera koja snima sa vrha pilona deluje kao da je su izlivena sva polja nadvožnjaka u smeru ka Adi...
 
Blagoje, može jedan detaljniji izveštaj o stanju na gradilištu. Imam osećaj da je u poslednje vreme sve manje i manje informacija.
Kada će biti gotova Radnička?

Unapred hvala.
 
skroman doprinos, ali meni nekakao interesantan :)

montirali su digitalni bilbord, na ostrvu kod NIS-a, koji jako dobro izgleda.
sada mi ceo taj deo izgleda bas kao u Americi ;) Cukarica je uvek bila Beogradska Calrifornia ;)
 
Zašto se nezavršava biskiklistička staza,kad je već sve gotovo,zašto se malo radi i ne vidi se napredak?Zašto je projktovano opet usko proširenje sa silazka s mosta u radničku..? Zašto? Da li trebamo da zovemo Kineze da srede situaciju.. :kafa:
 
Na NBG strani, prakticno izmedju konstrukcije "UMP"-a i Đorđa Stanojevića je izliven jedan novi, uži noseći stub.
 
Biciklisticka staza se uveliko radi,napredak vidi onaj ko tuda prolazi svakog dana,silazak sa mosta u Radnicku je "komotan"..Kinezi imaju dosta posla,a nisu sigurni ni u svoje rokove ,pa ne TREBA da se zovu da "srede' situaciju na petlji Radnicka...Kao odgovor malicioznom komentaru 2012...
 
Meni je bas predstavljao problem nagli prelaz sa sirokog kolovoza na uski u pravcu Konaka
vozio sam i po drastično užim putevima ali nekako se uvek ne potrebno presecem
kad odjednom ugledam tako ,,blizu, farove iz suprotnog smera na tom naglom suženju
ne secam se, da li i kad ce uraditi prosirenje bar do raskrsnice ( Drajzerove )
 
cini mi se da se blizi kraj nasem druzenju na ovom topicu :)
vec godinama obilazim ovu temu, po par puta dnevno, i ne pamtim ovako susan period :)
 
Da li je iko primetio da je na NBG strani izgradnja tramvajske stanice u toku,vidi se platforma,kucice za lift na dva sprata..
 
nostradamus":337y5hdr je napisao(la):
cini mi se da se blizi kraj nasem druzenju na ovom topicu :)
vec godinama obilazim ovu temu, po par puta dnevno, i ne pamtim ovako susan period :)

Uveravam te da tema neće potpuno odumreti, ostaje da ocenjujemo implementaciju UMPa, pa onda šta se kako pokazalo, pa onda još bar godinu dana ima da rade na tramvajskoj liniji..

Zatim, očekujemo taj tunel da naprave, to će biti zanimljivo, mada, biće teže doći do slika :D A bilo bi lepo da se jednog dana nastavi i dalje ump, makar da pređe preko auto puta, mislim da nam fali još jedna petlja tu i jedan nadvožnjak kao alternativa AK i jedan put koji će biti nezavistan od postojeće infrastrukture u tom kraju (između tunela i prelaska preko AP).

Naš UMP je porastao šmrc :D
 
Neće se zatvoriti tema,već će se godinama kritikovati svinjarija od lošeg projektovanja :kafa: Ump je došao i prošao..sećate se onog džingla,"ćao nema više.."
 
Nego danas sam video sa stanice NBG,da je gradnja tramvajske stanice na Nbg poodmakla ,vide se tornjevi za llift,osnove za platforme,podhodnik i sl.Da li ce biti pokrivena..Ko ima dobar aparat,moze da uslika i postavi ovde..
 
Ja bih možda mogao tek za 15 dana da donesem svoj prozumer i da probam... ali ne obećavam, možda ugravim priliku i ranije, videćemo. ako ništa drugo, možda uradim neku sa običnim aparatom.
 
Sve jedno tnx,taman za 15ak dana će se baš videti u finalnom izdanju..
 
Vrh