Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

71m5.jpg


:kafa:
 
dsc02464.jpg

vodovod kasni kao po obicaju
dsc02463.jpg

dsc02462.jpg

tramvaji krecu najvjerovatnije od 1 septembra nova podzida
ovaj stari komad nezele da stave 20 ivicnjaka da bude jedna fina cjelina jer boze moj ustedice 20 000 din id*** sto je najace imaju starih povadjenih toliko nista im nefali sto znaci da je usteda na ugradnji 10 000 din radove izvodi mostogradnja tzv uklapanja raskrpetlje
dsc02460.jpg

dsc02459.jpg

dsc02458.jpg

dsc02457.jpg

dsc02456.jpg

dsc02455.jpg

dsc02454.jpg

dsc02453.jpg

dsc02452.jpg

dsc02451.jpg

dsc02446.jpg
 
Pa vide se dve jako jako male kućice, to su litovi, i tome sad samo fali ploča preko, pretpostavljam da ona ide nakon ubacivanja lifta? i vide se dva dela za stepenice. Izgleda da ostajemo bez kupole onda? Ja sam opet vozio bajs malo kasnije te se izvinjavam na kvalitetu slika, slikano je telefonom, ali par komada čisto da se vidi razlika.


Postavljena je armatura za još jedan stub, možda je to za bicikliste? Ili i dalje važi ono da će staza biti na toboganu?

9p3c.jpg


Jovo nanovo biciklističku/pešačku stazu :) A ove cevi su mi zanimljive, posle će da ih seku? Liči mi kao kišna kanalizacija?

9492.jpg


Liftovu, stubovi su završeni. Stepenice do pola...

0ll3.jpg
 
Jedno pitanje ovde gde su sada radili kanalizaciju da li se planira da se ulica prosiri na 4 trake? Ako je to tacno onda je to odlicno jer to povlaci da ce ljudi koji automobilom silaze sa mosta imati dovoljno vremena da bez usporavanja se prestroje u leve trake.
 
Gorstak89":10mv1psf je napisao(la):
Postavljena je armatura za još jedan stub, možda je to za bicikliste? Ili i dalje važi ono da će staza biti na toboganu?

9p3c.jpg

To je jedan od stubova koji će nositi proširenje autobuskog stajališta na nadvožnjaku iznad železničke pruge u smeru ka Adi.
 
Upravo tako kako blagoje kaze. Inace plan detaljne regulacije je predvideo prosirenje sa obe strane i ka gradu i ka adi ali koliko razumeh jos davno informaciju iz direkcije taj deo i nije u njihovoj nadleznosti sto ne znaci da se nece realizovati. Trenutno stanje na terenu mi ukazuje na to da ce prosirenja biti ali valja sacekati vikend :)
 
Izmena saobraćaja od noćas do ponedeljka. Zbog asfaltiranja neće raditi isključenje sa mosta u radničku i isključenje kružnog toka. U tom pravcu će ići 2 trake preko tobogana. Ja ću se sutra verovatno provozati pa možda bude i koja slika tih radova.
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=91889

Radovi u Radničkoj ulici do utorka
20. Avgust -> 24. Avgust. 2013. | 19:23, Izvor : Studio B
Zatvoren je kružni tok i silazak sa Mosta na Adi u Radničku ulicu, a vozačima je na raspolaganju samo jedna traka u Radničkoj ulici u oba pravca. Zbog nevremena radovi u Radničkoj se produžavaju do utorka ujutro.

Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda radi na asfaltiranju severnog dela Radničke ulice na južnim pristupnim rampama mostu preko Save.

Zbog današnje kiše koja je omela radove, rok završetka je pomeren za jedan dan, do utorka ujutru.

Tokom izvođenja radova saobraćajni tok u oba smera odvija se preko Južnog vijadukta. Jedna traka otvorena je za saobraćaj iz centra grada prema Obrenovcu, a druga u pravcu od Obrenovca prema centru grada.

Tokom izvođenja radova u ovoj fazi, izmenjen je postojeći režim rada linija javnog prevoza pa vozila na linijama 23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 56L, 58, 88, 89, 91, 92, 511, 551, 552, ADA1, ADA2, ADA3, ADA4 i ADA5, kao i vozila sa linija iz sistema ITS2 koja saobraćaju Radničkom ulicom kreću se trasom preko Južnog vijadukta u oba smera. Vozila sa linije javnog prevoza 85 u smeru prema Čukaričkoj padini saobraćaju preko Mosta na Adi, petljom „Careva ćuprija", Paštrovićevom, Radničkom ulicom i dalje redovnom trasom.
 
I tako iz godine u godinu,kašnjenje je neprihvatljivo,dok Kinezi rade punom parom,ovde se kasni po godina i to se ne pominje?
 
Ipak završiše sa asfaltiranjem danas :D

Saobraćaj od jutros ponovo uspostavljen u Radničkoj ulici
Tanjug | 26. 08. 2013. - 08:55h izmena vesti 09:42h | Komentara: 0

Deonica u Radničkoj ulici u smeru ka Banovom brdu od jutros je ponovo puštena u saobraćaj, rekao je za "Beoinfo" Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, a saopštila je Gradska uprava grada Beograda.
On je naglasio da je, zahvaljujući ogromnom naporu radnika kompanije "Por" i Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, nevreme tokom vikenda je samo nekoliko sati odložilo završetak asfaltiranja u Radničkoj ulici.
Umesto u četiri sata, kako je prvobitno planirano, saobraćaj je pušten u šest sati jutros.
Bajić je izjavio da su velike padavine u subotu, oko pet popodne, došle u najnezgodnijem trenutku, tačno pre asfaltiranja ulice.
- Taman smo sastrugali stari asfalt i namazali emulziju na koju je trebalo naneti nov asfalt, ogromna količina vode je od ovog dela saobraćajnice napravila pravi mali bazen. Na jednom delu ulice radnici su morali tu vodu da uklanjaju, a tamo gde je bio postavljen tucanik voda se polako sama povlačila - istakao je Bajić.
Zbog toga se mislilo da će kraj radova biti odložen za ceo jedan dan i da će saobraćaj biti pušten tek u utorak ujutru.
Međutim, radnici i mašine bili su angažovani i čitave dve noći.
- Sinoć je završen i treći sloj asfalta, koji se nekoliko sati hladio pre nego što je na njemu urađena horizontalna signalizacija. I za to je bilo potrebno nekoliko sati rada, ali posao se privodi kraju - rekao je Bajić.
- Uz maksimalan trud svih koji ovde rade, građani će ovim delom Radničke moći da voze već tokom dana - naglasio je Bajić.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/401287/Saobracaj-od-jutros-ponovo-uspostavljen-u-Radnickoj-ulici
 
Juče se žestoko radilo. 2 finišera, agregat i dosta reflektora. A kiša je pala, tu oni nisu mogli ništa, pretpostavljam da nije dobro ni da stavljaju asfalt preko vode..
Sad evo i malo sličica:

Jadničak se nasukao, ostali su pomagali da se odglavi. Ovaj deo sa vodom bukvalno može da se pregazi sad.
hfag.jpg


Signalizacija i 2 šupice za lift (Signalizacija radi, samo sam je ja uhvatio baš u trenutku kada se menjao sadžaj ekrana)
v7p4.jpg


Radovi:
2mh0.jpg


ey2v.jpg


Ovaj ivičnjak pod konac me je oduševio!
nfkm.jpg


Topčiderka ispod nadvožnjaka:
toxm.jpg


Urađen stub:
cxnu.jpg


Ostali radovi napreduju, radi se oplata sa ostatak tobogana. Drugi deo stepeništa izgleda da još neće (onaj za tramvajsku stanicu)
i izvinjavam se za veličinu slike, imao sam neki nesporazum sa imageschackom, ako bude previše smetalo ispraviću za koji dan (smanjiću ih).
 
savabridge.com":3g1wmpht je napisao(la):
Асфалтирање Радничке улице у смеру ка Обреновцу

Уз неопходно затварање свих приступних рампи нове петље у Радничкој улици протеклог викенда, 24. августа отпочело је асфалтирање три саобраћајне траке ове улице у дужини од 230м у смеру ка Обреновцу. Саобраћај је био омогућен само једном траком у сваком смеру преко изграђеног јужног вијадукта. Исти режим саобраћаја важиће и за време наредног викенда када ће се изводити асфалтирање Радничке у супротном смеру, ка центру.

Радници су и поред невремена у суботу увече успели да бетонирају 9. поље северног вијадукта, изливањем 350м3 бетона. Тиме преостају још два поља конструкције северног вијадукта чији се завршетак очекује крајем прве декаде септембра.

Потпорни зид рампе 5 којом возила приступају Мосту на Ади из Бул. војводе Мишића у смеру ка Новом Београду, завршен је средином месеца док је у среду 21. августа бетониран и потпорни зид силазне рампе на супротној страни, уз трамвајску пругу. На северном и јужном степеништу које ће обезбедити везу метро станице на УМП-у и петље Радничка са обе стране, завршни радови одвијају се по плану, док је на оба лифта у току израда горњих плоча.

Извор: http://www.savabridge.com/news_sb.htm

news79.jpg
 
Pa nisu se ni bas nesto pretrgli sa duzinom ulivne trake. Mislio sam da ce mnogo duze pustiti. Cak sam mislio da su mogli da cetiri trake ostave sve do nadvoznjaka za banovo brdo. Slicnu stvar su mogli da odrade i sa suprotne strane. Time bi se svima dalo vremena da u pristojnoj brzini promene trake i time ne uspore saobracaj
 
Lord ce bolje objasniti ali po fotografiji bih rekao da je to prosirenje zbog dilatacije koja se tu nalazi gde ce konstrukcija disati :)
 
Igor je u pravu,
Zbog temperature i zemljotresa most bi trebao da se podeli na segmente koji ne prelaze 50-100m dužine. Temperatura širi i skuplja gornju ploču pa se stubovi krive pri vrhu jer su spojeni sa gornjom pločom. Efekat širenja kreće od sredine segmenta, i što više idemo ka kraju to je efekat izraženiji i stubovi se više krive. To kompenzujemo na dva načina, prvi je da pravimo stubove koji su uži upravno na pravac širenja - da bi bili fleksibilniji (zato su pravougaoni stubovi uvek tako okrenuti ). A drugi način je da pravimo dilatacije i da "resetujemo" širenje na tom mestu. Problem nastaje sa tim krajnjim stubovima, pošto oni moraju da obezbede dve kontradiktorne stvari - da se dve celine ponašaju potpuno odvojeno a sa druge strane da ih na neki način povežemo. I za to postoje dva najčešća rešenja:

1. Napraviti udvojene krajnje stubove koji su vezani za konstrukciju, i rade zajedno sa njom (i ostalim stubovima). (Crveno označeno - železnička stanica). Dobra strana je što nema neoprenskih ležišta (jeftinije, lakše za održavanje), dakle stub i ploča čine jednu celinu. Nema grede. Loša strana je što pravimo dva stuba (više betona, više oplate).

2. Napraviti jedan stub i gredu, sa neoprenskim ležištima. (Crno označeno - UMP) Krajnji stubovi se ne pomeraju, a konstukcija klizi preko njih. Dobra strana je što se statički dobija bolje ponašanje konstrukcije na taj način, malo manje betona. Loša strana je održavanje, ležišta imaju svoj rok trajanja, a popravka je često dosta skupa (Pančevački most). A takođe je i potrebna greda koju vidiš.

Na drugoj slici se vidi tvoja greda i neoprenska ležišta uz pomoć kojih ploča klizi po njoj.

2j1pwyw.jpg

april03.jpg
 
I ja glasam za duze prikljucenje! Ipak su to dve trake koje se pripajaju na postojece tri. Ili ce na kraju da blokiraju jednu traku ili da je pretvore u zutu pa kao eto, a onda 50m dalje kamera ko na brankovom mostu i onda normalno, koci se saobracaj...
 
nije mi potpuno jasno kako ce izgledati spust i penjanje kod buvljaka...

tj. spust sa mosta je logican i jasno je kak oce izgledati, ali mi nije jasno penjanje na most?

Jel ima neko neku sliku?
 
Vrh