Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Gorstak89":318dtman je napisao(la):
Sve u svemu, kruzni tok je odlican, moja zamerka su suzenja pri ukljucenju na put (radnicku) gde se prakticno 3 trake suzavaju u 1 pa se i ona odmah gubi umesto da ukljucenje u radnicku ima jedno 100-200m. Ali videcemo hoce li tu biti guzve ili ne.

Počeli su radovi na izmeštanju pešačko-biciklističke staze duž Savskog rukavca od kraja silazne rampe sa mosta u dužini od nekih 200 metara prema Adi. Staza se izmešta bliže reci kako bi se sa rampe moglo spuštati u dve trake i kako bi se omogućile duže priključne trake u Radničku ulicu. Mislim da po završetku radova Gorstak89 više neće imati zamerke. :)
 
Гага":ny2bnf1n je napisao(la):
О Топчидерском тунелу поново прича у 24 сата.
Професор Вујанић са Саобраћајног факултета каже, да ће тунелске цеви бушити кртица која је бушила Вишњички тунел.

Autokomandu i Adu spojiće novi tunel (GRAFIKA)

Na slici je i par zanimljivih podataka o karakteristikama tunela:

916455-17.jpg
 
Daleko bolje bi bilo prvo uraditi nekakvu vezu Pančevac - Autoput. Najbolje bi bilo uraditi deo SMT od Ade Huje (pa makar i bez mosta) do AP
 
WOW,šokirah se kada se u istom članku profesor saobraćajnog izrazio da je "most na Adi promašena investicija ako se ne naprave još barem dva tunela prema p,mostu što je vrednost oko 2,milijarde eur..wow..Jovine gde si..treba da spiskamo 3 metro linje za tunele za automobile?Wow..kakvi su to "experti"..wow..
 
2 milijarde evra? Malo je to kume, malo... Umeš ti to i bolje. :roll:
 
Sluti da počinje medijska kampanja radi prikupljana podrške za nastavak projekta i radove na kopanju tunela.
A jedni razlog za to je - priprema za nove kredite.

Da mi je neko hteo da "proda" ideju o tunelu koji bi služio da spoji Banovo brdo sa Bulevarom oslobođenja i Južnim bulevarom, pa da razmislim, ali da neko pravi "prečicu" za automobile koja radi isti posao kao i auto put, a da obilaznica pre toga nije završena - mi je suludo.
 
2012":2eyu51ny je napisao(la):
WOW,šokirah se kada se u istom članku profesor saobraćajnog izrazio da je "most na Adi promašena investicija ako se ne naprave još barem dva tunela prema p,mostu što je vrednost oko 2,milijarde eur..wow..Jovine gde si..treba da spiskamo 3 metro linje za tunele za automobile?Wow..kakvi su to "experti"..wow..
Па професор Вујанић се није ни изразио "да је Мост на Ади промашена инвестиција", него је лепо човек рекао "Bez tog tunela Most na Adi bio bi promašena investicija."
То је велика разлика, зар не. Изоставио си само две битне речи.
Пошто ће се тунел радити, значи Мост на Ади неће бити промашена инвестиција.
 
I treba tunel da se radi da se projekat dalje razvija. To sto poneki smatraju da jedan projekat iskljucuje drugi je tema za sebe a pogotovo ne projekat koji radi republika da se stavlja u ravan sa gradskim
 
Pri tom, treba imati u vidu da je cela "tunelomanija" po novinama nastala usled nedostatka vesti tokom leta, kada novinari obično "preturaju fioke" u potrazi za stvarima o kojima bi pisali. Prvo su se tunela setile "Večernje novosti", onda se to dalje širilo po internet portalima, pa su ostali videli da su se ljudi primili, te je danas (već juče zapravo) tekst na istu temu izašao u "24 sata". Nema tu nikakvog "velikog plana" u pozadini, samo se krpe strane i presipa se iz šupljeg u prazno.

Uostalom, i u samom tekstu u "24 sata" lepo piše da je izgradnja Bulevara patrijarha Pavla i dela SMT-a do petlje Lasta prioritet u odnosu na probijanje tunela na Autokomandi. A i to su (uz gomilu drugih mega-giga projekata koji se ovih dana provlače po novinama) više želje nego stvarnost.
 
Надам се да ће једини тунели који ће се копати у граду у наредних 40 година бити за метро или градску железницу.
 
Ne mali broj Tunela u Bgdu jesu neophodni
ali od svih mogucih poslednji po potrebi
jeste upravo taj ispod Dedinja
Glavna namena nije za brži, kraci i bolji protok velikog saobracaja
vec samo da se očuva mir , bezbednost i privatnost stanara iz navedenog dela grada.

Edit
Nije to neka velika nauka za proveriti
na primer od svih vozila u špicu koja predju most iz pravca NBgd koliko njih
kod M. Konaka skrene levo uzbrdo, da bi izašli u K. Miloša - maloooo
ko ne veruje da je to mali broj za preskup tunel
nek popije pivo ili coca colu u hladu ispod velikog platana kod konaka
i taman da izborji vozila koja skrecu na semaforu ulevo u vremenu 15:00 do 16:00 h :lool:
 
Izgleda da bi ovde dobro došlo potsećanje da je u vezi tunela jedina sporna tačka analiza prioriteta raznih saobraćajnih rešenja, a ne sama potreba za njihovom eventualnom gradnjom. U gradu čiji se istorijski deo nalazi na brdovitom terenu, a pri tome ima tragično lošu saobraćajnu infrastrukturu, tuneli jesu najbolje rešenje.
 
Slaba nam je to uteha.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pa ipak je dokaz da naše građevinarstvo još uvek nije stiglo do samog dna :D
Zanimljivo je što ovi u Španiji izgleda nisu imali problema da ostvare ideju da izgrade duplo višu zgradu od planirane, što je u Beogradu nemoguće čak i u mašti :D
 
Ronche":1psgypsu je napisao(la):
Evo dokaza da se ne muti samo kod nas i da nismo jedina zemlja u kojoj banana firme izvode radove :lol:

http://www.b92.net/putovanja/zanimljivo ... _id=741263

...Just a follow up to my previous comment, it would appear this article may not be very accurate. The original plan was for the building to have 75 floors (not 20, which also answers my - and other people's - question about the foundation strength). However, after the real estate market in Spain plummeted, the final skyscrapers had 23 floors LESS than the original plan, making a total of 52 floors, all of which are perfectly accessible by a lift. I assume the author of this article was mistaken in the sense that should the 23 floors of the original plan be ADDED at some point, they might not be a space for a lift shaft...
 
Jedina razlika izmedju sadasnjeg mosta i petlji i tog buduceg mosta i buducih petlji je taj sto ce se ovo zavrsiti u planiranom roku i imace konacnu cenu. Dok ce se taj buduci most i petlje raditi sledecih sto godina i nece verovatno nikada biti zavrsen, a potrosice se vise para i pojesce vuk magarca
 
Kasno sam seo na bajs pa su slike malo mutne i nisam stigao ni približno sve da slikam.
Rampe kod buvljaka su skoro gotove, jedna je nasuta, samo fali finiš. Drugu nisam pogledao jer je neko driftovao po parkingu preko puta i to me je omelo.

Nadvožnjak iznad Jurija Gargarina je lep ali se vidi da im je pri kraju ponestalo farbe za beton... Odozgo ja mislim da je sve spremno za asfalt, izolacija je postavljena.

Pilon definitivno treba ofarbati, mislim da bi ga to mnooogo izvuklo. Previše je šaren, a i lepše bi upijao boju reflektora da je beo.

Pao je vodostaj save, Topčiderka... taj rukavac zahteva kompletno renoviranje. Inače, nisam slikao topčiderku posebno ali teče voda, no, korito je strašno prepunjeno svim i svačim, to takođe zahteva renoviranje što se na nekim renderima i vidi?
71m5.jpg


b4xx.jpg


Jedan lift je izbio na vrh, drugi samo što nije
13u2.jpg


Suženje za koje se ja bunim :D Tu bi možda i mogla da se proširi traka.. Na daljim slikama se vidi da dole stavljaju neku veliku cev, možda kišna? ili se džabe nadam? Ako se ne varam tu nije tako davno rađena biciklistička staza koja je sad potpuno prekopana, tuga...
smvx.jpg


r0wz.jpg


5mz6.jpg
 
Juce kada sam prolazio bajsom primetio sam da su poceli da nalivaju betonom onaj segment koji se nalazi ispod mosta.
 
Vrh