Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Uzlazna rampa kod Buvljaka je koliko toliko logična, samo će biti mnogo funkcionalnija kada se Buvljak ukloni i ulica Antifašištičke borbe proširi za još jednu traku. Najnelogičnije je što će vozila koja se spuštaju u Jurija Gagranina preko postojeće rampe preba blokovima ulaziti u traku koju će koristiti vozila koja iz pravca Vladimira Popovića žele da skrenu desno u AF borbe pa na most.

Mene više zanima kako će da im na kraju ispadne isključenje sa mosta u AF borbe, tačno ispred Železničke stanice NBG.
I na samom terenu pre početka postavljanja nasipa za tu rampu je delovalo da je da nema dovoljno mesta za "glatko" uključenje sa nekom blagom krivinom.
Tu su i noseći stubovi stanice, zatim postojeća tramvajska stanica, semafor, pešački... sve će to morati da se prekonstruiše zbog silazne rampe i uključenja.
 
Silaz sa mosta u Antifašističke borbe može jedino da bude T raskrsnica. Eventualno malo ublažena T raskrsnica. Dok penjanje na most može da se preuredi tako da postoji brže uključenje. Plus, uključenje na silasku sa mosta ima i pešački prelaz, a verovatno da će ga imati i uključenje tako da to neće biti omiljena petlja među vozačima.
 
cini mi se da me niko nije razumeo, ili ja nesto ne znam sto je vama svimao ocigledno :)

ako dolazim iz Milutina Milankovica i skrenem u AF borbe... kako sada da se popnem na most?

jer ako tu naprave T raskrsnicu, onda nikakvog efekta nema to penjanje na most, jer isto vec imamo 200m dalje, penjanje iz Jurija Gagarina...

Jel moze pojasnjenje? Jedino neki podvoznjak, nadvoznjak... ne znam
 
Ako iz Milutina Milankovića skreneš u Antifašištičke borbe imaćeš dve opcije:
1. skreneš levo u Jurija Gagarina i uključiš se na postojeću rampu kod brodogradilišta - kao i do sada
2. skreneš desno u Jurija Gagarina, pa još jednom desno kod Belvila (krug oko bivšeg "Romvila") i još jednom desno kod GSP -a (ovo isključenje i ova tampa još uvek nisu izgrađeni, u toku su pripremni radovi) da uključiš se na most iz Đorđa Stanojeva.

pbj8.jpg


Ima i opcija 3: polukružno na raskrsnici AFB i JG, ali bih ja to zabranio, zbog usporavanja saobraćaja i zbog mešanja sa vozilima koja iz Jurija Gagarina skreću u AFB, a dolaze iz pravca Vladimira Popovića (iz pravca Gazele).

Velika građevina i velika papazjanija u vožnji, ali onima koji su ovo osmislili na ruku ide to što ipak neće biti gužvi zbog - manjeg broja vozila.
 
Mozda pomaze ovaj stari render:

110924-jgpet-vs-03.jpg


Ovde se vidi da rampe iz Đorđa Stanojevica nece biti okrenute ka mostu nego ka Tosinom bunaru. A ulazna i silazna rampa ovde deluju koliko toliko logicne.
 
@relja

uvek koristim varijantu broj 1. (trenutno i jedinu mogucu)

ali upravo varijanta broj 3 mene jako zbunjuje.
gledam to penjanje (gradnju te rampe) svakog dana i pitam se cemu ta rampa :) nikakvu njenu korist ne vidim, ali nikakvu.
 
nostradamus":2x68cn7z je napisao(la):
@relja
uvek koristim varijantu broj 1. (trenutno i jedinu mogucu)
ali upravo varijanta broj 3 mene jako zbunjuje.
gledam to penjanje (gradnju te rampe) svakog dana i pitam se cemu ta rampa :) nikakvu njenu korist ne vidim, ali nikakvu.

Vozači koji dolaze iz pravca Milentija Popovića: svi blokovi koji izlaze na M. Popovića, PC i TC Ušće, Sava Centar, Hajat, Crowne Plaza...pa i oni koji dolaze iz Vladimira Popovića - Staro Sajmište... svi koji bi hteli ka Banovom Brdu, Žarkovu, Rakovici, Obrenovcu... bi išli na tu rampu dolazeći iz Jurija Gagarina u smeru od Gazele.

Moglo je i drugačije, čak i sa ovakvim položajem mosta, da se mislilo na vreme kada se rušio stari mostić na početku Jurija Gagarina.
 
A na kamerama se može videti kako asfaltiraju nadvožnjak preko Jurija Gagarina u smeru prema Tošinom bunaru.
 
Спојена конструкција УМП-а у смеру ка Тошином бунару

У четвртак поподне 29. августа 2013., на градилишту северних приступа Мосту на Ади бетониран је последњи део конструкције УМП-а у смеру ка Тошином бунару. Успешном уградњом 200м3 бетона, преостало растојање од 20м успешно је премошћено и тиме је конструкција левог УМП вијадукта у целој дужини од 800м на новобеоградској страни, у потпуности завршена. Истог дана након завршетка припремних радова, Извођач је започео и са асфалтирањем коловоза левог УМП-а у делу преко Ул. Јурија Гагарина.

На изграђеној конструкцији УМП вијадукта у супротном смеру у близини ОТЦ-а, врши се постављање New Jersey одбојних ограда док се на истој конструкцији у близини железничке станице Нови Београд бетонирање ивичних венаца приводи крају. На прилазној рампи 3 је, након изведене хидроизолације, као и постављених одбојних ограда и ивичних венаца, у току инсталација ивичњака док се на супротној страни настављају радови на изради насипа за силазну рампу 4.

Градоначелник Београда Драган Ђилас и градски менаџер Александар Бијелић, председници општине Чукарица Зоран Гајић и општине Нови Београд Александар Шапић, заједно са представницима Дирекције за изградњу града Београда и Извођача, посетили су радове на градилиштима прилазних саобраћајница Mосту на Ади са чукаричке и новобеоградске стране и непосредно се упознали са напретком изградње.
 
relja":1g8teqla je napisao(la):
nostradamus":1g8teqla je napisao(la):
@relja
uvek koristim varijantu broj 1. (trenutno i jedinu mogucu)
ali upravo varijanta broj 3 mene jako zbunjuje.
gledam to penjanje (gradnju te rampe) svakog dana i pitam se cemu ta rampa :) nikakvu njenu korist ne vidim, ali nikakvu.

Vozači koji dolaze iz pravca Milentija Popovića: svi blokovi koji izlaze na M. Popovića, PC i TC Ušće, Sava Centar, Hajat, Crowne Plaza...pa i oni koji dolaze iz Vladimira Popovića - Staro Sajmište... svi koji bi hteli ka Banovom Brdu, Žarkovu, Rakovici, Obrenovcu... bi išli na tu rampu dolazeći iz Jurija Gagarina u smeru od Gazele.

Moglo je i drugačije, čak i sa ovakvim položajem mosta, da se mislilo na vreme kada se rušio stari mostić na početku Jurija Gagarina.

pa da, ali za to je vec napravljeno ono prosirenje, koje omogucuje "polukruzno" i penjanje na most.
dobro, istina, ovo je elegantnije resenje, jer ne secas suprotni smer i cekas po 5min da se neko smiluje da te pusti :)
 
Zapravo, to polukružno skretanje pre semafora je samo privremeno rešenje, dok se ne otvori uzlazna rampa kod buvljaka.

Improvizovana je tek nakon što su se "nadležni" svojim očima uverili nakon otvaranja mosta da se stvaraju gužve na toj raskrsnici.
 
Baš mi je drago što su se neposredno upoznali sa time :D

Nego, zar nije moglo da se uradi još pristupnih rampi? Ako ima rampi sa leve strane AFB zar nije moglo i sa desne da ih bude?

A za foru sa radnicima Comtrade-a, svaka čast :D
 
7g6.jpg


Ako bi se plavi krakovi kosili sa zelenima, zar nisu mogli bar zeleni još da se urade?
(prema renderu, crveni su u projektu)
 
Kod Đorđa Stanojevića je obrnuto, gradće se rampe koje si obeležio plavom bojom.

Planirane ulazne rampe su tu zbog pristupa mostu, dok za smer ka Tošinom bunaru i Bežanijskoj kosi imamo već postojeće bulevare, a za Novi Sad, i Zagreb imamo autoput...
Sa strane upotrebljivosti - ulaz na "UMP" u tom smeru, ka T. Bunaru bi presecao silaznu traku ka Đorđa Stanojevića.
 
http://www.savabridge.com/news_sb.htm
Спојена конструкција УМП-а у смеру ка Тошином бунару

У четвртак поподне 29. августа 2013., на градилишту северних приступа Мосту на Ади бетониран је последњи део конструкције УМП-а у смеру ка Тошином бунару. Успешном уградњом 200м3 бетона, преостало растојање од 20м успешно је премошћено и тиме је конструкција левог УМП вијадукта у целој дужини од 800м на новобеоградској страни, у потпуности завршена. Истог дана након завршетка припремних радова, Извођач је започео и са асфалтирањем коловоза левог УМП-а у делу преко Ул. Јурија Гагарина.

На изграђеној конструкцији УМП вијадукта у супротном смеру у близини ОТЦ-а, врши се постављање New Jersey одбојних ограда док се на истој конструкцији у близини железничке станице Нови Београд бетонирање ивичних венаца приводи крају. На прилазној рампи 3 је, након изведене хидроизолације, као и постављених одбојних ограда и ивичних венаца, у току инсталација ивичњака док се на супротној страни настављају радови на изради насипа за силазну рампу 4.

Градоначелник Београда Драган Ђилас и градски менаџер Александар Бијелић, председници општине Чукарица Зоран Гајић и општине Нови Београд Александар Шапић, заједно са представницима Дирекције за изградњу града Београда и Извођача, посетили су радове на градилиштима прилазних саобраћајница Mосту на Ади са чукаричке и новобеоградске стране и непосредно се упознали са напретком изградње.

Bila je juče i obimna reportaža na Studiju B sa Đilasove posete radovima.
Konačno su počeli da pričaju o tramvaju preko mosta (ali još uvek ne napuštaju "metro", kada god i kakav god bio), i da planiraju nove autobuske linije.

Spomenuto je i proširenje Tošinog bunara u sklopu završetka "UMP"-a.
 
Jesi li siguran da će plave rampe da rade? Kako se to onda uklapa u budući ceo UMP? Meni bi to savršeno imalo smisla ako bi se izgradnja tu završila, bez kraka ka ump. Drugo,popneš se iz ĐS na UMP i onda moraš do kružnog toka? A prelaziš preko 2 ulice sa više traka...
 
@Gorstak89
- upravu si. Iz nekog razloga sam bio ubeđen da će se graditi "crvene" rampe, ne plave.
"Opcija 2" time optpada.
 
Pa čekajte ljudi lepo se vidi na renderu da nema ulaznih i silznih rampi ka mostu i do mosta iz Djordja Stanojevića/Crvene Armije.
Ona će biti premošćenja UMPom. Moći će smo iz pravca Tošinog bulevara da se siđe tu ili da se udje ka Tošinom bulevaru ali to će biti nasipane rampe ili čak što više u nivou zemlje. Ako ipak grade plave rampe onda je to promena u odnostu na render i kopiranje rampi koje su radili u ulici Antifašističke borbe.

Ulazna plava rampa na UMP ka mostu bi koristila samo stanovnicima Belvila, dok bi silazna od mosta išla ka Veru i Areni pa bi bila nešto korisnija.

Po meni možda su trebali da naprave ulaznu rampu iz Antifašitičke borbe ka mostu ala kopija one nove rampe kod Pančevca.
Tako bi se smanjio pritisak na rampu koja ide iz JG.
Evo ovako
ump.png

Zelena rampa bi bila rasterećenje za onu ulaznu u JG.
Plave bi pratile neku simetriju sa arena petljom. Rasterećenje na više mesta.
Mada ulazana rampa kod belvila bi imala diskutabilnu svrhu.

Ako UMP ne izadje na Tošin bunar ceo projekat je promašaj jer svi prilazi mostu moraju imati neki pravac odakle dolaze ali podalje od mosta.
 
Očigledno je da ovde neće raditi punu petlju za bilo koju ulicu. Ja bih zadržao crvene prilaze i izabrao bih jedan od ova dva (zelene i plave) jer ne mogu oba, međusobno smetaju i prave rizik. mada, sa sadašnjom situacijom, gradnja ostatka UMP-a... Ima li nekog smisla?
 
Rampe kod Buvljaka u Antifašističke borbe, 1-9-2013

d8g3.jpg


pnv9.jpg


xpx9.jpg


Pretpostavljam da će se krajna desna traka ulice AF borbe u smeru ka Areni koristiti samo za penjanje na most preko rampe sa prve fotografije i za spuštanje sa mosta preko rampe sa druge i treće fotografije.

Samo, zbog uliva vozila iz Jurija Gagarina, is smera od Vladimira Popovića, trebalo bi dodati još jednu traku i rešiti sudbinu buvljaka.

Silazna rampa se spušta na nivo tla odprilike negde kod zida crvene kućice želničke stanice... svako neka proceni kako će izgledati uključenje, meni se čini da će morati da ograniče brzinu na neku minimalnu.
 
Vrh