Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

+ići za Blagoja za odličnu reportažu po ovom paklu, i najiskrenije divljenje radnicima na terenu.
 
Moram da primetim da obojeni delovi UMP-a izgledaju savrseno...
 
Odlično! I bolje sa farbom, čuva beton i nekako izgleda lepše. I ovi lukovi su mi lepi. Kad bi mogli i pilon da ofarbaju... mislim i da bi lepše primao boju sa reflektora. plus, tu skelu mogu da iskoriste za vrh :D
 
blagoje":2izg8gy6 je napisao(la):
Na samoj stanici šinskog vijadukta su izlivena ivična ojačanja na kojima će biti pričvršćena krovna konstrukcija stanice. Na osnovu izgleda i rasporeda veznih elemenata može se pretpostaviti da nameravaju da kompletno pokriju celu stanicu:
U planu jeste, ali ne verujem da ce je u toku ovih radova postaviti. Za sad bi trebalo da bude samo, da kazem, obicna stanica tramvaja, dok metro jednog dana ne proradi. Jedino ako nesto u medjuvremunu nisu menjali.
 
Zašto je ne bi sada pokrili kada je sve plaćeno? nije kao da krovna konstrukcija smeta da se posle sređuje metro i šta već. A ako se bude čekala ta linija metroa...
 
Otkud znas da je sve placeno tj da je placena i krovna konstrukcija?
 
Ako nije plaćena, trebala bi da bude. Bilo bi korisno da se ovde odmah napravi ambicioznija krovna konstrukcija koja pruža zaklon od kiše i snega za veći broj ljudi. Ovde će dosta njih da preseda, a stanica je bez drugog zaklona, na priličnoj visini, i na brisanom prostoru. Kiša i sneg će retko kad padati vertikalno, jer ovde nema ničega da bar malo uspori vetar. A ledena košava na otvorenom prostoru ni sama za sebe nije naivna. Mali stakleni zakloni koji se sada nalaze po stanicama ovde nisu dobri jer zauzimaju ionako mali stanični prostor koji je neophodan za ukrštanje pešaka. Potrebno je nešto slično onome što je bilo na originalnom renderu, dakle potpuni (a zbog eventualnog metroa i visoki) krov koji se oslanja na neku vrstu stubova ili zidova koji ne zauzimaju ni malo mesta u uskoj zoni raspoloživoj za kretanje putnika. Kad se uzme u obzir velika dužina španskih tramvaja (kasnije eventualno i metroa), a time i dužina zaštićenog dela, pravljenje takvog staničnog zaklona nije baš sasvim trivijalno, pa bi najbolje i najjeftinije bilo da se to uradi sada, dok je tu originalni izvođač, ogromna mehanizacija, pomoćne komponente, rasčišćen manipulativni prostor i trenirani radnici. Bez obzira kada će taj tramvaj stvarno da krene, to je građevinski poduhvat, a ovo je jedino logično vreme za njih.
 
Igor":2lp2yg92 je napisao(la):
Otkud znas da je sve placeno tj da je placena i krovna konstrukcija?

Ako se ja dobro secam, ceo ovaj projekat je finansiran kreditom. Krovna konstrukcija se nalazi na svim renderima projekta i mislim da je vrlo bezbedno pretpostaviti da je sastavni deo konstrukcije te da kredit predvidja i krov. A i zasto ne bi?
 
Gorstak89":dioeg18d je napisao(la):
Igor":dioeg18d je napisao(la):
Otkud znas da je sve placeno tj da je placena i krovna konstrukcija?

Ako se ja dobro secam, ceo ovaj projekat je finansiran kreditom. Krovna konstrukcija se nalazi na svim renderima projekta i mislim da je vrlo bezbedno pretpostaviti da je sastavni deo konstrukcije te da kredit predvidja i krov. A i zasto ne bi?

Nije tek tako Igor postavio ovo pitanje. Postoji i render bez krova koji se kasnije pojavio i to baš na sajtu koji prati izvođenje radova (http://www.savabridge.com):

sava002.jpg
 
U tom slučaju moje izvinjenje Igoru i ostalima. A vrlo uskoro ćemo saznati...
 
visina novca (kredita) je vrlo precizna
samo render-projekat je cas jedno cas drugo
Na prilozenoj slicici rendera vidi se jasno i uredjena Topčiderka
malo svece malo roga :laugh: :lool: :laugh:
 
Ovo malo krovića koji se nazire na renderu je sasvim nekorisno za bilo kakav normalan pljusak, čak i kad nema pratećeg vetra, što će ovde retko kad da bude slučaj. Na mestu gde mnogo njih preseda, a ovo jeste tačka ukrštanja dva potencijalno velika toka javnog saobraćaja, uvek će biti priličan broj ljudi. Plus što će biti zbijeni na vrlo maloj širini stanice (koliko imaju, 2 metra?, 3 metra?), pa će im podužno kretanje biti otežano. Ona obimna, "prava" faza pljuska počinje veoma naglo. Gde onda mogu da pobegnu? Jedino da svi zajedno, sa cele, relativno velike dužine stanice, odjednom jurnu ka stepenicama, pa na ne tako blizu platformu ispod mosta. To međutim znači da onda niti vide kad nailazi, niti mogu da stignu do nailazićeg tramvaja kad god pada kiša. U gradu uvek postoje ulazi u kapije, prodavnice, bašte, nadstrešnice, drveće itd. Ovde nema ničega. Drugim rečima, stanica je za javni saobraćaj sasvim neupotrebljiva kad god pada bilo kakva normalna kiša. Ništa to ne valja.
 
Gorstak89":3gtuzp7j je napisao(la):
Igor":3gtuzp7j je napisao(la):
Otkud znas da je sve placeno tj da je placena i krovna konstrukcija?

Ako se ja dobro secam, ceo ovaj projekat je finansiran kreditom. Krovna konstrukcija se nalazi na svim renderima projekta i mislim da je vrlo bezbedno pretpostaviti da je sastavni deo konstrukcije te da kredit predvidja i krov. A i zasto ne bi?
M'da! Sta se sve nalazi na renderima i na projektima..... Najmanje cetvrtina je do sada nezvanicno otpala. Izvinjavam se na sarkazmu ali nisam mogao da odolim. :bash:
 
Kakvi su utisci o kružnom toku? Ja sam novopečeni vozač i nije mi problematičan ali čujem od iskusnih vozača da im nije baš prijatno dok idu kroz isti,pogotovu jer ima 2 trake ali realno ima prostora za samo jedno vozilo.
 
Kruzni tok je vise nego komotan i nije uzas i ima mesta za dva vozila komotno i to dva autobusa i kamiona. To sam bas kontrolisao vizuelno prolazeci tuda.
 
Ma kakav problem sa preglednoscu. Petlja je savrseno pregledna i logicna
 
Kružni tok je ok za sve one koji znaju saobraćajne propise, uostalom kao i svaki drugi kružni tok.
 
Ko može da se snađe na kružnim tokovima kod Arene, ovde neće imati problem.
Rampe za uključenje dostižu visinu kružnog toka nekoliko desetina metara pre samog ulivanja u kružni tok, tako da i oni koji se uključuju u kružni tok mogu da uoče druga vozila koja se nalaze u kružnom toku, a i oni koje već nalaze u kružnom toku mogu na vreme da uoče one koji prilaze da se uključe, za razliku od kružnih tokova kod Arene, gde to baš i nije najpreglednije, ali nije problem ako se poštuju propisi.
 
Da, spram ona 2 kod arene ovaj je odlican, ja sam samo jednom tuda vozio i nikakvih problema nije bilo. Problemi verovatno postoje u vozacima koji ili ne umeju da prodju tuda ili su jednostavno previse obesni.

Meni je fascinantan kruzni tok kod opstine NBG, tu redovno ima neki udes i to uvek na istom mestu, neko iz pravca starog merkatora ne stane gde treba i onda ga okine neko ko je vec u kruznom toku (redovno se tu iskljucuje u Pariske komune). Tu je mozda problem upravo to sto je kruzni tok ogroman i ljudi ne umeju da procene, a pri tom im se mnogo zuri da ukradu tu pola minuta - minut.

Sve u svemu, kruzni tok je odlican, moja zamerka su suzenja pri ukljucenju na put (radnicku) gde se prakticno 3 trake suzavaju u 1 pa se i ona odmah gubi umesto da ukljucenje u radnicku ima jedno 100-200m. Ali videcemo hoce li tu biti guzve ili ne.
 
О Топчидерском тунелу поново прича у 24 сата.
Професор Вујанић са Саобраћајног факултета каже, да ће тунелске цеви бушити кртица која је бушила Вишњички тунел.

Autokomandu i Adu spojiće novi tunel (GRAFIKA)
Autor: M. Pejić 08.08.2013. - 00:02 1:34 Komentara (0)
Nakon završetka Mosta na Adi i svih pristupnih saobraćajnica, Beograd će dobiti i novi tunel kojim će se povezati Topčider i Autokomanda i time znatno rasteretiti saobraćaj u prestonici. Iz gradske Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju objašnjavaju da je u pitanju investicija vredna više desetina miliona evra.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 0853.phtml
 
Jadna krtica, kako će da stigne da kopa i kolektor i Topčiderski tunel i metro xD
 
Ne znam šta se dobija sa ovim tunelom koji izbija pored Partizanovog stadiona i spušta u već zagušenu Autokomandu.
Tunel treba, ali možda malo južnije.
Ovako bi sa dodatnim tunelom ispod V.Stepe saobraćajnica mogla da se poveže sa autoputem.
5l9v.jpg


ili

ex5b.jpg
 
wdyh.jpg


Ovako bi se napravila dva izlaza. Bulevar Oslobođenja(JNA) i autoput.
Naravno pod uslovom da konfiguracija terena dozvoli, predlog je hipotetički.
 
Ronche":7w1vv77c je napisao(la):
Jadna krtica, kako će da stigne da kopa i kolektor i Topčiderski tunel i metro xD

to se zove time share :p

Raskrsnica za ulaz u tunel je već napravljena i verovatno je to najbolje mesto gde tunel može da počne.

E sad, realno, nema smisla da se uradi samo tunel, to će jako malo da smanji gužvu, potrebno je nastaviti dalje, po projektu iz tunela se penje opet na stubove kao na nbg i onda taj put prelazi preko auto puta... bez tog nekog dela i još jednog prelaza preko auto puta sa sve uključenjem na isti.. Smisao? No, kako se višnjica buši godinama, polako ljudi, smisliće se nešto za 2050. godinu :p
 
Vrh