Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Svaki post koji nema veze sa ovom temom ce biti obrisan!
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/300097 ... 000-vozila
Делија, на шта тачно мислиш са ових 20% по овом чланку сваки трећи човек, жена, дете, старац и непокретно лице имају регистрован ауто. При том, није баш правило једно лице - једно возило, тако да ми ни мало не изгледа да је однос тако драстичан.

Упркос сиромаштву, због не постојања адекватног јавног превоза број људи који га избегавају расте.
Ја се наравно слажем да се жртвује инфраструктура аутомобилима, за квалитетнији, доступнији, јефтинији јавни превоз. Али да постоји у таквом облику да се намеће као логичан избор. Метро мост и линија преко њега не мења потребе за новим мостовима, можда смањује притисак на газелу, сад да ли је то довољно да престане потреба за Адом?!
 
Nije mi jasno zasto uopste ulazite u raspravu oko Delijinog stava o mostu, pa on ce pre promeniti pol i veru nego stav o njemu. Svako ima pravo na svoj stav, njemu su svi argumenti bili mnogo puta u ovih 700+ strana predoceni, on ih je uvek odbacivao, tako da je ovo besmislena rasprava. Svakoj temi treba dezurni hejter, za ovu temu to je Delija :D
 
Па и друга страна је предочила хиљаду и седамсто аргумената па их је неких 1% стручне јавности, тј Хајдин и пар директних криваца за УМП глатко одбацило а мејн стрим ставови на овој теми и нису неко мерило било чега јер нас овде има разних.
Делија, на шта тачно мислиш са ових 20%

Мислим на проценат свих путовања унутар града у јер је тај податак ипак релевантнији за урбано планирање и решавање градских саобраћајних проблема од броја регистрованих аутомобила.Дакле 20% суграђана користи свој аутомобил за дневна путовања а "остатак" ЈГП или иде пешке. Ако се добро сећам и Пантограф је писао о томе.
 
Хвала, ваљда када заглавим негде колима, постајем субјективан.
 
Delija":23he45w5 je napisao(la):
Мислим на проценат свих путовања унутар града у јер је тај податак ипак релевантнији за урбано планирање и решавање градских саобраћајних проблема од броја регистрованих аутомобила.Дакле 20% суграђана користи свој аутомобил за дневна путовања а "остатак" ЈГП или иде пешке. Ако се добро сећам и Пантограф је писао о томе.


Тачно, отприлике 20% колима, 50% ЈГП, 30% пешке.

Али је овде поента у томе да мост на Ади има средњорочно знатно већи повољан утицај на саобраћај (укључујући и јавни) од моста паралелног Старом савском (који је и овако проходан). Краткорочно да и не причамо. Дакле, потпуно је јасно који је прво требало градити, и он је изграђен.
 
Evo friskih printskrinova napretka, "ispod cekica" sto bi rekli. Da odmorite oci od razigranih postova iz zemlje dembelije

untitled-1.jpg


untitled-4.jpg


untitled-6.jpg


untitled-7.jpg
 
Na petlji Radnicka je mrtvilo od ponedeljka, sporadicno se pojavi po neki radnik, inace nema nigde nikoga...
 
Bravo Sem_Lumis, kako uspes da uhvatis fotografije sa te kamere?? Pitam se samo ko je drzi u onako glupom polozaju kad se trenutno preko nje najbolje moze pratiti napredak radova!!!
 
Prolazim prakticno svaki dan gradskim prevozom i vidim da su se vozaci vec navikli na omogucene pravce na kruznog toku. Mozda je ovako i bolje da se pomalo omogucava jedan po jedan pravac sa i ka kruznom toku kako bi se vozaci polako navikli i upoznali sa mogucnostima. Misim da je najveca nepoznanica vozacima voznja ispod petlje hipodrom iz pravca topcidera :)
 
Juce se radilo punom parom na nadvožnjaku iako je nedelja. Isto je bilo radnika i na poslednjoj trecini mosta preko topciderske reke :)
 
Juče sam iz pumpe u Radničkoj ulici pokušala da se vratim u pravcu Obrenovca i naišla na dugo putovanje.Pravo do Ruske pa vraćaj se u Radničku.Malo više obilaženja za mene što znam kraj ali slučajni putnici očaj sa putokazom.
 
Slučajnim putnicima ima novootvoreni prolaz ispod mosta Gazela.
 
Izlivanjem poslednjeg segmenta, završena je gornja konstrukcija šinskog vijadukta celom dužinom od Hipodroma do Železničke stanice Novi Beograd. Na ovom vijaduktu sa novobeogradske strane uveliko je u toku postavljanje ivičnih venaca:

ogm8.jpg
 
Da li sam dobro razumeo da zavrsavanjem sadasnjih radova na NBG strani, ce jedini benefit biti ulivna i izlivna rampa iz/u ulicu Antifashisticke borbe? Koliko ocekujete da ce posle pustanja biti smanjena guzva u Jurija Gagarina, tj cep koji se zadnjih godinu dana stvara na potezu od Delta Citija do Most na Adi?

Kada se ocekuje pustanje tih rampi i kompletno pustanje saobracaj na petlji/kruznom toku sa druge strane mosta?
 




U nedelju sam bio do ade,pa sam namerno prošao ispod nadvožnjaka,da bi ga slikao.Slike sam stavio na drugi host jer je picture push počeo da zeza.Stavio sam kombinaciju,mala slika-link ka velikoj.Postoji mogućnost direktno velika,ali se mnogo raširi na stranici foruma.Ima i treća mogućnost,da se slika resajzira,ali nisam hteo da je smanjujem.Postavljaću za sada,u ovoj kombinaciji,dok ne pronađem bolju.
 
Kada smo već kod slika koje je postavio Đorđije, u međuvremenu je segment iznad železničke pruge spušten na projektovanu visinu i sad se oslanja na noseće stubove.
 
JunkieBanjica":5dhic9tx je napisao(la):
Izlivanje i sa druge strane, jos malo pa pola severnog viadukta.

radnicka.jpg

Ne vidim barijere na kružnom toku. Da li je sada moguće iz Radničke popeti se na most u pravcu NBGD?
 
Ako pokusas postoji mitraljesko gnezdo i bices izresetan.. :wink:
 
Možeš iz pravca mostarske petlje da se penješ na most ka NBGD. Ostalo ne funkcioniše. I koliko razumem, tako će biti dok se ne završi cela petlja.
 
Razbijanje betona na naglavicam šipova. Čim to odrade rade se krajevi a onda će onih 5 betonkih greda da dodju na svoje mesto. Posle ide hidroizolazija i asfalt.
 
Na osnovu slike se može naslutiti kako će se odvijati saobraćaj u smeru Ade posle 14. jula kada prestane da važi sadašnji režim. Naime, u toku je asfaltiranje tri trake u smeru ka Sajmu na prilazu mostu preko Topčiderske reke. Potrebna širina je dobijena na račun suženja razdelnog zelenog ostrva. Ove trake će privremeno da koriste vozila koja iz smera Sajma idu prema Adi kako bi se odradile tri trake kojima vozila sada prolaze:

61qq.jpg
 
Vrh