Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

stf":2c6u77a6 je napisao(la):
Delija":2c6u77a6 je napisao(la):
stf":2c6u77a6 je napisao(la):
Опет тај популистички аргумент.

А зашто би реконструисали Трг Републике а ја немам канализацију? А зашто бих ја имао канализацију а деца на Косову гладују? Овај низ питања нема крај другари.
Ок, онда ми одговори на питање. Зашто бисмо реконструисали Народни музеј када 40% града нема канализацију? Да ли је то иоле разумно?

Некако се добар део форумаша хвата за тај Народни музеј када год им није по вољи неко улагање и по правилу се ту заустављају. Зашто да се ту заустављамо? Ако ћемо по приоритетима, хајдемо онда по приоритетима.

Ја лично, најискреније бих зауставио апсолутно све инвестиције у БГ-у док цео град не добије канализациону мрежу. Она је битнија и од метроа.


Фасциниран сам количином мудрости у једном посту!!!
Много пута сам хтео да кажем ово исто, ваљда нисам умео. Џаба сва мудровања, овде ствари треба упростити. За Београд је довољан интелигентан домаћин, да одреди приоритете, упркос израженом чулу за шампањац од 500Е, да заврши посао код куће. Кад достигнемо основни ред, па то покрене основну културу, покренуће се и економија и ето и избора а и простора за велика дела. Сада имамо снаге можда за канализацију, ако се на време опаметимо биће и за друго. Али нема нам опоравка ако из влажних снова не легнемо на реалне проблеме. Ако метро изградиш, неко из гета где је избила куга, неће моћи да се култивише и уништаваће ти исто. Игнорисање основних проблема је оно што рађа друге проблеме у овом граду.
 
СТФ,зато што је за овај народ ипак важније његово културно и историјско наслеђе,као и идентитет који је на издисају него куда ће му ,да простиш,фекалије ићи и зато што за решавање овог првог треба 20 милиона а овог другог неколико милијарди евра.
 
Molim vas da se vratite temi a to je UMP i most
 
Ovde niko ne kapira da kod nas prioriteti ne igraju nikakvu ulogu.

Nema nikakve veze most na adi sa neasfaltiranim trgom ili bilo cim drugim.

Da je most kostao 1000 evra, opet se ne bi asfaltirao trg, bila bi prica da se nema para. Isto vazi i da je most milijardu evra.

Kao sto sam i ranije govorio, imamo 2 opcije:

1. da nesto sagradimo i da se usput krade
2. da nista ne sagradimo i da se usput krade

trece nema
 
Jesu ono danas spojili tramvajski vijadukt?? Na kamerama se videlo da nesto tamo betoniraju....
 
Kartograf":1l74jd7w je napisao(la):
Kao sto sam i ranije govorio, imamo 2 opcije:

1. da nesto sagradimo i da se usput krade
2. da nista ne sagradimo i da se usput krade

trece nema

Dodao bih samo nažalost treće opcije nema.
 
Само да вам скренем пажњу да је Народни музеј републичка институција и да је требало да буде обновљен државним новцем, па од тога нема ништа. Не бих да адвокатишем, али ми се чини да форумаш Ивандр6889 баш о томе говори.
 
Ja sam zato i pomenuo trg republike i lokalnu infrastrukturu jer se radi od budzeta grada,nisam pominjao narodni muzej.
 
Пантограф":1fv60msy je napisao(la):
Само да вам скренем пажњу да је Народни музеј републичка институција и да је требало да буде обновљен државним новцем, па од тога нема ништа. Не бих да адвокатишем, али ми се чини да форумаш Ивандр6889 баш о томе говори.
То нам је свима познато али нико не би граду забранио нити оспорио намеру да упристоји најважнију зграду (најважнију у смислу онога што се налази унутра) на његовој територији,као што нико гради нија забранио да среди пар колосека у Прокопу или да суфинансира неке деонице на обилазници.
 
Пантограф":8grbr1ky je napisao(la):
Само да вам скренем пажњу да је Народни музеј републичка институција и да је требало да буде обновљен државним новцем, па од тога нема ништа. Не бих да адвокатишем, али ми се чини да форумаш Ивандр6889 баш о томе говори.

Kada je 2012 u februaru pao onaj sneg i kada je bilo -20 lokalne samouprave po Srbiji nisu smele da ciste republicke puteve koji prolaze kroz te opstine. To odlicno znam je je moja majka iz Bogatica kod Sapca i kod njih je Valjevo put bilo nadlezno za republicke puteve. Ali posto je situacija u drzavi bila u haosu Bogatic nije mogao doci na red. Opstina nije smela da cisti regionalne i republicke puteve. Ljidi su zato napadali predsednika opstine sto ti putevi nisu bili ocisceni. Tako je i sa tim muzejem Beograd tu nema nadleznosti. A ako bi grad uzeo da rekonstruise muzej onda bi se javili neki da kazu kako se baca novac.
 
Људи, мислио сам да никада нећу написати чисто политички став овде на форуму, али ево: Не гласам за ДС.

Ипак, шта могу, рекао бих да је градска власт константно знатно боља од републичке. И уљуднија, каква год да је. Све то вероватно пре има везе с вишим културним нивоом Београђана, него с политичком припадношћу. Смешно ми је, у најмању руку, кад по Ђиласу пуца Веља Илић; штавише - повраћа ми се. Ипак је то човек који је, пошто су његове гориле напале мог колегу (а његовог рођака?!) на градилишту никад изграђене "клинике за кардиоваскуларне болести" код Чачка, рекао да је овај ишао тамо да му ј... овце. Само чекам да онај естрадни менаџер крене да се меша у инфраструктуру Београда и како је мост на Сави требало да се гради код Прогара или на Ушћу.

Дакле, мој вам је генерални савет да снизите страсти (и очекивања), јер ћете се у супротном у овој средини тако грдно разочарати да ће слетање у (мучну) стварност бити заиста болно. Какав црни Беч...
 
Пантограф":22tzihka je napisao(la):
Какав црни Беч...

И ја то кажем! Па зар на ову сиротињу да се угледамо?!

080+bridges+over+Danube.jpg
 
Delija":3gbw2hg5 je napisao(la):
СТФ,зато што је за овај народ ипак важније његово културно и историјско наслеђе,као и идентитет који је на издисају него куда ће му ,да простиш,фекалије ићи и зато што за решавање овог првог треба 20 милиона а овог другог неколико милијарди евра.
Мојне брате, молим те.

Битнија је култура од недостатка тековина античког Рима у 21. веку? У којој то држави?

Ајде да оставимо канализацију, шта ћемо са Заклопачом, Болечом, Ритопеком што у 21. веку немају водовод? А ти би да се гланца Народни музеј? А шта становнике тих места заболе за музеј и његов значај када немогу на 35. степени да оперу смрад зноја са себе....

Delija":3gbw2hg5 je napisao(la):
Delija":3gbw2hg5 je napisao(la):
Пантограф":3gbw2hg5 je napisao(la):
Какав црни Беч...

И ја то кажем! Па зар на ову сиротињу да се угледамо?!

080+bridges+over+Danube.jpg

Када већ инсистираш на овој фотки, ај ми као архитекта реци који би мост сем греде био елегантан и допадљив када треба да премости овакав водоток са широким острвом по средини?

Ево рецимо, љубитељ си Газеле. Њена елеганција је ванвременска. Па да ли би било могуће направити једну Газелу овде а да она задржи ту елеганцију. Па не би,јер због острва губи било какав естетски смисао.
 
Beograd defintivno ima lepse mostove od Beca medju kojima i 3 svetska rekordera.
 
Мислим да сам још пре две године овде писао да је мост са једним пилоном логичан наставак приче о београдским мостовима али...Било је и ранијих планова за мост са једним пилоном,али на једној другој локацији и за скоро 4 пута мање паре. ;)

stf":1yvva0dj je napisao(la):
Ево рецимо, љубитељ си Газеле. Њена елеганција је ванвременска. Па да ли би било могуће направити једну Газелу овде а да она задржи ту елеганцију. Па не би,јер због острва губи било какав естетски смисао.

Па било би могуће нпр на такав начин премостити главни ток Саве а ону небитну барицу и бродоградилиште како год јер су у питању мали распони.

Иначе,заступаш идеју Х моста који је замишљен као пресек две најпростије могуће греде.Колико је идеја тог моста добра толико му је естетика (барем у овом почетном облику) практично - непостојећа а мост се налази на ударној локацији у граду.
 
Da li je to ostao jos samo jedan segment tramvajskog vijadukta da se izbetonira ili mi se samo cini?
 
Evo cisto da ispravim gresku mog prethodnog posta gde sam naveo da imamo 3 mosta rekordera:

Beograd ima cak 4 mosta koji su svetski rekorderi ili koji su bili svojevremeno rekorderi.
Procitajte clanak na ovom linku:
http://www.viabalkans.com/vesti/sve-sto ... mostovima/

Hajde da budemo realni ali i malo da dizemo sebe u nebesa, toliko prestiznih mostova po pitanju tehnike izgradnje nema nijedan grad u celoj evropi.
Sa mostom preko Ade, tradicija se nastavlja. :)
 
Delija":3clw1ypd je napisao(la):
Било је и ранијих планова за мост са једним пилоном,али на једној другој локацији и за скоро 4 пута мање паре. ;)
Ма за 7 пута мање паре. :roll:
Delija":3clw1ypd je napisao(la):
Па било би могуће нпр на такав начин премостити главни ток Саве а ону небитну барицу и бродоградилиште како год јер су у питању мали распони.
То уопште није поента естетике Газеле. Она је из једног "скока" "прескочила" Саву. АКо је код Аде прескочила главни ток, како је доскочила на Аду.... немој ме сад разочаравати.
Delija":3clw1ypd je napisao(la):
Иначе,заступаш идеју Х моста који је замишљен као пресек две најпростије могуће греде.
Па самим тим, то није најпростија греда, чим се сече.
 
Bilo bi lepo da posle idejnog resenja X mosta uradite sad njegovu verziju uzimajuci u obzir statiku i tehnoloska resenja za raspon od 250 metara i videcete da ce njegova morfologija dosta da se promeni u odnosu na prikazanu sliku.
Ali je tehnicki moguce izvesti to sto ste osmislili.
 
stf":2ome4w50 je napisao(la):
Ма за 7 пута мање паре. :roll:
Мостпројект је урадио пројектну документацију метро-друмског моста на потезу Немањине,цена - 46 милиона$,бомбардовање стопирало градњу. Ради се о 98-99. години и то пребачено у евре и са урачунатом инфлацијом тешко прелази 70 милиона евра.Дакле,као што рекох, скоро 4 пута јефтинији.

http://www.aas.org.rs/Branislav%20Jovin ... ograda.pdf

Постојале су две верзије,пилонска и греда са сличним носачема као на Газели.

picture4qj.jpg


picture5ot.jpg


stf":2ome4w50 je napisao(la):
То уопште није поента естетике Газеле. Она је из једног "скока" "прескочила" Саву.
АКо је код Аде прескочила главни ток, како је доскочила на Аду.... немој ме сад разочаравати.
Главни ток је све што се (морало да се) рачуна.

stf":2ome4w50 je napisao(la):
Па самим тим, то није најпростија греда, чим се сече.
Па да,али овде причамо о естетици и симболици,газела кроз своје иновативно решење асоцира на преског те неке живуљке а икс мост,коју он симболику има?
 
Delija,

1. Tok Save je uži u osi Nemanjine ulice, te je i most normalno .... jeftiniji. Pitanje je opet, koji je bio hitniji. Ja kažem, preko Ade..

2. A koja je simbolika Brankovog mosta?
 
stf":3jvswkme je napisao(la):
Tok Save je uži u osi Nemanjine ulice, te je i most normalno .... jeftiniji.
Није то било спорно већ то што си био саркастичан мислећи да претерујем кад сам рекао "скоро 4" пута јефтини а заправо,врло је могуће да је однос разлика цена још драстичнији и од та 4 пута.
stf":3jvswkme je napisao(la):
Pitanje je opet, koji je bio hitniji. Ja kažem, preko Ade.
Јасно,управо си рекао да је било хитније уложити у аутомобилски концепт и додатно помоћи 20% најбогатијих Београђана који путују својим аутомобилом и то све на штету ЈГП-а,дакле оне огромне већине Београђана која користи јавни превоз а не лични аутомобил,дакле 80% становника Београда.Стоји да ћемостом преко Аде ићи и трамвај једног лепог дана али знамо у коликој мери се користи тај трамвај и колико је (не)ефикасан као и то да тиме добијамо највеће трамвајско чвориште у зони где живи 0(нула) становника. Поред тога,метро-друмским мостом би били намирени сви грађани јер је мост,јелте,метро-друмски што фактички значи да би се темељи метроа у Београду ударили тамо где би и аутомобили имали велике користи од тога.

stf":3jvswkme je napisao(la):
2. A koja je simbolika Brankovog mosta?
Не знам,нити ме занима. Ти си овде писао нашироко о неопходности естетике и симболизма на БГ мостовима а не ја, па претпостављам да имаш разуман одговор на то своје питање.
 
Vrh