Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

HA HA HA HA ja upravo govrim o prostoru izvan foruma nesto u realnosti za bolji BG bilo sta za to se treba zasce iscimati o tome govorim.Slobodno nam se pohvali [nema potrebe za persiranjem ] malo smo odlutali sa teme
 
@Direktor

Kada brojite moje postove i pricate sta su forumasi uradili na ovoj ili drugim temama vi upravo pricate o delovanju na forumu. Ja sam kulturan covek i smatram da vama kao nekom starijem od sebe treba da persiram posebno ako vodimo raspravu. Imam 24 godine i zavrsavam ETF, smer elektronika. Nisam strucnjak za gradjevinu pa na forumu pisem samo kad sam siguran u ono o cemu govorim. Forum koristim prevashodno da bih se informisao o napretku na mostu jer zivim na Vracaru i retko idem na taj kraj grada. Ovde ima ljidi kao kao sto su Blagoje ili Lord koji gradjevinarstvo ocigledno drze u malom prstu a nikad nisam procitao ni jedan post slican Delijinim koga vi ocigledno stavljate u svoju odbranu. Jako me iritira demagogija pa sam se zato i ukljucio u rasptavu ovde. A to o cemu vi najcesce pricate je demagogija. Neko je u BG sagradio most posle 40 godina i vi za to nemate skoro ni jednu pozitivnu rec, samo kritike, da ste iz Gadzinog Hana pa da razumem.
 
Ljudi su jako kratkovidi i ne vide dalje od svog ega. Takva je vecina ljudi u srbiji, zato sto su tako formirani od strane rukovodilaca ove zemlje ko god oni bili.

Sta konkretno pod tim mislim. Pa jednostavno ljudi ne sagledavaju siru sliku, i vide samo ono sto oni zele da vide ili sto im je neko rekao da vide. Ovo govorim u globalu, jer gde god se okrenem, ljudi prepricavaju price iz tabloida, sa dnevnika, sta im je neko rekao,.. sve se uzima zdravo za gotovo bez ukljucivanja mozga u sve to. Svuda oko nas su male neveste, farme, veliki brat, sve neke trac partije. Ljudi su poceli da razmisljaju na nacin rekla kazala i to je sve. Ako se to pojavilo u kuriru, dnevniku, pinku onda to mora da je tacno.

Ja se uvek zalazem da ono sto se radi dobro treba da se hvali, a ono sto je lose treba da se kritikuje i da se popravlja.
Takodje trebamo biti i realni u kritici i ne treba svaku malu sitnicu kritikovati, i uvek treba ostaviti dovoljno vremena kako bi se neka situacija sagledala do kraja, jer ako se ne sagleda iz svih uglova onda dobijete trac tj. vest iz kurira. Mozda nesto iz danasnje prespektive ne izgleda kao dobro resenje, ali mozda kroz godinu dana bude perfektno funkcionisalo. Takodje sa druge strane nesto danas moze odlicno funkcionisti ali sutra biti totalni fijasko.

Kada iz danasnje perspektive sagledam gradjevinarstvo u srbiji ja vidim sledece:

U beogradu je ulozen novac u izgradnju mosta i pristupnih saobracajnica. Pare su ulozene u petlju hipodrom ( izgradjena do kraja ), pare su ulozene u most preko ade ( izgradjen ), pare su ulozene u pristupne saobracajnice ( privode se kraju ).
Tadje poslednjih godina grad je ulozio puno truda, pa je kompletno renovirana gazela ( uz pomoc drzave ), rekonstruisan je tramvajski most, kao i ceo autoput kroz beograd.

U sve ovo ulozeni su neki novci. Neko ce reci da je to kostalo vise nego sto je trebalo, neko ce reci da je manje, ali ono sto je bitno svaki od ovih projekata je imao svoj pocetak i svoj kraj.

Sa druge strane oprobani strucnjaci na republickom nivou koji se ne menjaju cak ni promenom vlasti, bljuju, psuju i pricaju bajke, a njihovi uspesi su jednaki nuli.

Tako kada gledam iz moje perspektive ja vidim sledece:
Autoput kroz ravnicu se gradi nekoliko decenija. Otvaran je svecano desetine puta, uzimani su veliki krediti koji su zavrsavali ko zna gde, putevi su odradjeni nekvalitetno. Kada se sabere ulozeni novac poslednjih 30 godina u tu investiciju, imate situaciju da je pola para nestalo, pola izgradjeno, zapocet projekat koji jos uvek nije doveden do kraja, sto znaci da ce se jos para izvlaciti.
Obilaznica oko beograda. Pola obilaznice kroz ravnicu, pola kroz brdoviti predeo. Gradi se par decenija. Igradjeno pola. Uzete velike pare, nista nije zavrseno a da je funkcionalno.

Kada se sada sve to pogleda imate situaciju, da su u kritici najglasniji oni koji brane projekte koji se izvode u nizu 20-30 godina i koji nisu ni na pola puta da se zavrse. Ti isti ljudi su u te projekte ulozili toliko novca da je most preko ade mogao da se izgradi pet puta. Ljudi u gradu su za sve ove godine samo u nekoliko navrata obisli gradiliste i to je sve. Sve ostalo su prepostili gradjevinarima.

Moze neko mrzeti gradsku vlast, ali oni su se pokazali na delu i uspeli su puno projekata da realizuju do samog kraja, dok se isto to ne moze reci za drzavu,
 
ivandr6889":xjzutqj9 je napisao(la):
Sta si nekad korektno uradio za razvoj ovog grada i drzave??

Скромно допринео очувању Звездарске шуме,обновио један кошаркашки терен у њој,урадио пројекат за један сквер у центру града,учествовао у конструктивним дискусијама на тему метроа,свим Беобилђанима и делу стручне јавности представио студију о метроу из 1976. године,а конкретно на овој теми сам качио на десетине слика...

Стиди се свог безобразлука и незнања.
 
Delija":1ynymly4 je napisao(la):
Стиди се свог безобразлука и незнања.

Slika i prilika, ukljudnog i kulturnog coveka.

Sva sreca pa ce on kao i ja imati diplomu dobrog fakulteta pa cemo imati izbora da zaobidjemo sve vas zastitnike i dusebriznike, kojima je jedino bitno da ste najpametniji i najbolji.
 
Немојте никога заобилазити, докажите да су те дипломе поткрепљене знањем, нека ваш успех буде мерило и нек сте нам на понос. Па нађите начин и друге да импресионирате, научите, помогнете. Активирајте се! Јер циљ је ваљда и опште добро, ако се образујете за своју корист само... могли сте и криминалци да будете, лакши је пут од књиге.

Овим делимично браним и Делију. Упркос томе што су ме његови арогантни постови милион пута изнервирали, сем знања ни труд не може да му се оспори. Негде верујем да сви који учествују на форуму, колико год другачије да делује, желе општем добру да допринесу.
 
@Delija

Sve ovo postaje prepucavanje a to nije moj nacin komunikacije. Ali ipak na neke stvari ja ne mogu da ostanem ravnodusan. Kao sto sam gore naveo ja sam mlad covek i pored studiranja nemam iza sebe neke vece zivotne rezultate na drugim poljima jer i nisam imao vremena da se posvetim tim stvarima (ko se ikada susreo sa ETFom zna o cemu pricam). Elektrotehniku studiram zato sto je najsrodnija nasem porodicnom poslu, imamo autoservis sa tradicijom od 30 godina. Inace bih studirao gradjevinu. Nisam upisao MegaDet ili MegaFalus(Dj. Cvarkov) bas da se ne bih stapao sa onima o kojima je Bojan87 gore govorio. Osim rezultata po pitanju obrazovanja na koje sam ponosan cesto sam ucestvovao u raznim volonterskim aktivnostima koje ne zaostaju previse za tim tvojim podvizima, ako i zaostaju. To sto si verovatno zbog sebe sredjivao teren za basket je svakako za pohvalu. Znam i za tvoje fotografije na ovu temu, cesto sa cinicnim komentarima tipa "evo vam vas most".

Necu nikog da omalovazavam ali ti tvoji uspesi su nesto sto je verovatno svaki Beogradjanin uradio u svom zivotu. Pomenucu ti samo jednu stvarcicu, moj otac i deda su od 1986. nosioci plakete Velikog Dobrotvora Spomen Hrama Svetog Save koju im je licno patrijarh urucio. Pored toga smo ucinili jos nebrojano dela za dobrobit zajednice u kojoj zivimo ali necu ih nabrajati jer se ja tim ne hvalim.

Samo znas li sta je meni najvece zadovoljstvo?? Most je SAGRADJEN i ljudi ga svaki dan koriste. A vi koji ga redovno hejtujete i satanizujete, vase price ce svi zaboraviti jer ce doci neke nove generacije koje ce most koristiti i znati ga samo po dobru.
 
ivandr6889

И мени је задовољство када гледаш чињеницу да имамо мост. Али какво задовољство треба да осетим ако је могло да их буде више, да ради више наших фирми или када помислим да ћемо морати и да га платимо, тако да не знам по чему ће га памтити више нове генерације. Имам утисак да си брзо донео закључак, без укључивања свих околности.
Цела прича није хејтовање, већ да пробамо да не понављамо грешке убудуће.
 
ok ok pa ne takmicimo se na forumu ko je koliko i cime doprineo gradu a pogotovo ne brojem postova i sl.
 
Bravo IGore mozes slobodno pocistii zadnju stranu baciti na deponiju
 
@Borcanac

Ja verujem da ovaj most ima nedostataka. Svarsenstva nema. Ali kad pogledam koliko ovaj projekat odskace od svih koji su i nisu realizovani u prethodnim decenijama ne mogu da razumem da na ovom forumu ima vise negativnih stvari iznetih o njemu. Bas je neki dan BeoBild objavio reportazu sa obilaznice. Zakljucak je da se za godinu dana nije skoro ni mrdnulo. Ja ceo svoj zivot slusam o koridoru10 jos uvek pamtim kad je Milosevic otvorio deonicu Horgos-Feketic. Ima li iko pretstave koliko je novca do danas progutala obilaznica. Dva ministra sa istim nadleznostima svaki mesec najavljuju novog investitora u obilaznicu, Italijani, Kinezi, Azerbejdzan, Kuvajt.... A pomaka nigde. Svi se osrvili na Most na Adi kao da je sve ostalo savrseno. To je nekorektno. Ako izuzmemo vesti sa gradilista, vecina postova kudi ovaj projekat.

Kao sto negde gore rekoh, elektrotehnika mi je struka pa sam malo vicniji matematici. Put od NISa do Buvljaka je za 2.3 km kraci nego preko Gazele. Ako se malo preracuna na 10000 vozila dnevno se ustedi 700000 eura godisnje na gorivu. Nemojte ostale tolerisati za sve projekte koji kilave i otezu se decenijama samo zato sto su hronicno losi a gradsku vlast koje je nesto uradila razapinjati zato sto to nije uradila na najbolji moguci nacin, nije posteno.
 
marebg":1k6ipche je napisao(la):
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k0OZ0HbIip4[/youtube]

Na žalost, stotine hiljada visoko školovanih su otišle da se nikada ne vrate, i sada se pitaju i odlučuju partijski kadrovi.
"Viljuški" se ostvarila želja, zato je Srbija tu i gde je - upravo tamo gde je on, u svojoj pilećoj pameti, misio da će je odvesti školovani.

U nekoliko postova je rečeno da je grad uložio, kao i da bi se u slučaju jeftinijeg rešenja mosta razlika opet potošila na neko bespotrebno rasipanje.
Ali - Grad se zadužio zato što svog novca - nemamo. Zadužili bi se i u slučaju jednostavnijeg i jeftinijeg rešenja mosta, ali bi smo se zadužili manje i plaćali bi manje iznose kamata...tako da "razlika" koja bi se potrošila na budalaštine ne bi ni postojala, pa ne bi ni plaćali kamatu na budalaštine. Grad bi tada mogao da uzme drugi kredit za neku drugu namenu...

Čim su ovde od starta stvari postavljene tako da most mora biti "novi simbol", tu je pređena granica između racionalnog (infrastruktura: broj traka preko reke i cena) i iracionalnog (novi simbol, most nije građen 40 godina pa je red da puknemo pare, praćenje nekakvih kratkotrajnih trendova za objekat koji treba da se koristi - večno, posmatranje infrastrukturnog objekta kao umetničkog dela... naravno - neodređena cena).
 
ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Sve ovo postaje prepucavanje a to nije moj nacin komunikacije. Ali ipak na neke stvari ja ne mogu da ostanem ravnodusan.
Па видели смо на шта не можеш да останеш равнодушан:

Delija":2fv4o9iq je napisao(la):
Па да,сиротиња раја ови у Бечу.Просто човек да их зажаљева а и тај Дунав,то поток за Саву. :roll:

Одавно тврдим да је Београд најбогатији град на свету.Гради најскупљи "булевар" у Европи,избегава да наплати пенале извођачу и не само то него му и поклања 25 милиона евра,субвенционише приватне фирме као што су апекс или проиватни превозници,плаћа им њихове раднике,затим Београд тера инвеститоре који би да уложе неколико стотина милиона евра,баханалише се на огромном простору својих обала,има два железничка чвора од којих му је мрско да макар један искористи у потпуности,има наскупљи и најнерационалнији могући вид ЈГП-а...

Ма једемо само остриге јер кавијар нас смара. 8)

А ти си онда стао у одбрану твог партијског шефа којег нисам ни поменуо и то причајући напамет,незнајући колико ми се гаде сви политичари па и твој љубимац,као и његови "противници" из других криминалних партија:

ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Mislim da nije korektno da na ovom forumu iznosis svoj frustracije sto je Djilas pogazio sve na izborima za gradonacelnika i da zato napadas sve sto grad kao institucija uradi.

Кад си и сам видео да си се залетео у празно онда си наставио да лупаш по личној основи иако си очигледно прочитао 4-5 мојих постова од преко 2000 на форуму:

ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Da vidi se da ti je stalo do razvoja Beograda. Skoro uvek se javljas sa "konstruktivnim" komentarima i reportazama. A ja najvise volim te sto su politicki neopredeljeni. Vi niste opredeljeni zato sto po vama niko ne valja niti sta zna, jedino vi a pritom je retko ko ikad ista uradio.
А посебно ми се свиђа болдовано у ком нам замераш што не желимо да гласамо за лопове и њихове партијске пацове.
A онда :
ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Sta si nekad korektno uradio za razvoj ovog grada i drzave??

Пошто си добио одговор којем се ниси надао кренуо си да правдаш себе (уместо списка твојих доприноса заједници) а затим и да омаловажаваш оно што сам ја урадио,успут,поново лупајући напамет:

ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Kao sto sam gore naveo ja sam mlad covek i pored studiranja nemam iza sebe neke vece zivotne rezultate na drugim poljima jer i nisam imao vremena da se posvetim tim stvarima

Па и ја сам млад и студирам и шта ћемо сад?! :wink: Шта тек Филип треба да каже? Знате ли ви партијски "освешћени" ко је тај?

А онда омаловажавање па и вређање:
ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
To sto si verovatno zbog sebe sredjivao teren za basket je svakako za pohvalu.
Дакле ја сам из себичних побуда "сређивао" јавни кошаркашки терен на Звездари?! А видиш,ја не живим више тамо и зато ти кажем да не причаш напамет јер овако испадне чист безобразлук са твоје стране.Иначе,нисам га сређивао већ вратио на своје место и реконструисао,заједно са мојим пријатељима и комшијама.Наиме,један партијски пацов,управник обданишта у ком је терен је зарад личног профита уклонио терен и кошеве(које смо иначе сами одржавали барем 10 година) а онда га је дочекао наш ултиматум.На крају смо сами и финансирали и урадили терен.
ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Znam i za tvoje fotografije na ovu temu, cesto sa cinicnim komentarima tipa "evo vam vas most".
Није тачно,само сам једном имао такав коментар и то у шаљивом тону јер смо се дан-два пре тога "клали" на форуму.

ivandr6889":2fv4o9iq je napisao(la):
Necu nikog da omalovazavam ali ti tvoji uspesi su nesto sto je verovatno svaki Beogradjanin uradio u svom zivotu.
Нећеш да омаловажаваш али ипак хоћеш?! :) Јасно,сваки Београђанин за живота направи терен,учествује на архитектонским конкурсима,објављује намерно скрајнуте пројекте од судбинске важности за град и поготово свест грађана...
 
Svima svaka cast na svemu postignuto u zivotu, ali bilo bi lepo vratiti se temi. Ako vec hocete da uporedjujete uspehe u zivotu pretpostavljam da i za to postoji odredjeni deo na ovom forumu, a administratori vas mogu uspemiri ka njemu.
 
Па нисам ја спустио дискусију на лични ниво већ Иван а ни теби то није било страно.
 
Мостови су посебне грађевине са пуно симболике. Поспрдна употреба речи "симбол" није на месту. Сам мост као грађевина које год конструкције био носи са собом велику сиболику и представља један од великих и историјских успеха човечанства.

Такође, мост је грађевина која се не гради сваки дан и која се гради за следећих барем 100 година и приликом градње такве грађевине треба да ти све од себе или не радити ништа.

Мост трајно утиче на естетско лице града једнако као и на функционално. Ако градимо мост са 6 трака, бициклистичко-пешачким и шинским коридором, тј. узимамо максимум за побољшање фукционисања града, зашто то исто не учинити и на естетској страни приче? Зашто мост не би био и нови градски репер? По чему је то комплексашки како се то на овој теми са гуштом може прочитати из постова великог броја чланова.
 
Наведи ми један пример града у свету који је,између осталог због симболике и естетике једног моста довео себе пред банкрот и прихватићу твој аргумент.
 
stf":22w1e9l0 je napisao(la):
Мостови су посебне грађевине са пуно симболике. Поспрдна употреба речи "симбол" није на месту. Сам мост као грађевина које год конструкције био носи са собом велику сиболику и представља један од великих и историјских успеха човечанства.

Такође, мост је грађевина која се не гради сваки дан и која се гради за следећих барем 100 година и приликом градње такве грађевине треба да ти све од себе или не радити ништа.

Мост трајно утиче на естетско лице града једнако као и на функционално. Ако градимо мост са 6 трака, бициклистичко-пешачким и шинским коридором, тј. узимамо максимум за побољшање фукционисања града, зашто то исто не учинити и на естетској страни приче? Зашто мост не би био и нови градски репер? По чему је то комплексашки како се то на овој теми са гуштом може прочитати из постова великог броја чланова.

Zato sto imamo ovo na glavnom trgu u gradu.Posto nemaju para da asfaltiraju trg(po njihovim recima) mogli su da izgrade manje estetski prijemcljiv most I da srede recimo trg republike i jos dobar deo ulica kojima treba rekonstruckija po gradu,to bi i imalo prakticnu korist osim pilona od 200 metara. Recimo prokop je megalomanija ali tada nisu uzimali strane kredite pa ga nisu ni zavrsili,dok to sada nije problem jer mozes da uzimas kredite na dobar dan.

253700_trg-republike-foto03-masanori-josida_ff.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/329633 ... t-zapusten
Ali ne,vazno je da imamo simbol a istovremeno imamo ovakvu situtaciju na trgu,sa sve psima lutalicama,tranfuzioloskim autobusom i cisternom kao da smo zemlja ne treceg vec cetvrtog sveta, i da,to sve zavisi od grada a ne od republike

Inace budzet planiran za 2013 je bio 91 milijarde a sada je rebalansom 85.Dakle podbacio je za 60 miliona sa tendencijom da jos padne a rate kredita za most rastu i dostizu svoj zenit za 2 godine, a budzet vrtoglavo juri nadole.Gradonacelnik ce ponovo krenuti sa populizmom kada krenu da seku novac korisnicima budzeta a zapravo je on jedini krivac prevelikim zaduzivanjem za isti. A grad se hvali izgradnjom petlje za pancevacki most koja je kostala 2 miliona eura.Dakle 40 miliona jeftiniji most 20 pancevackih petlji.Malo li je?

Podatak o budzetu

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... grada.html

i izmeni

http://www.beograd.rs/download.php/docu ... godina.pdf
 
А иза тог оронулог споменика и нечега што би требало а није централни градски трг(није ни трг,већ испуцала,запуштена површина у центру центра града ) се налази Народни Музеј - Најважнија културна институција у Срба у којој се налази највредније од нашег покретног наслеђа и који не ради 13 година јер се нама 15-20 милиона евра за реконструкцију што је мање од оног додатног кредита за убрзање радова на мосту како бисмо могли да се дивимо истом на дочеку нове године.

Е због таквих приоритета наша потпуна пропаст је неминовност.
 
Опет тај популистички аргумент.

А зашто би реконструисали Трг Републике а ја немам канализацију? А зашто бих ја имао канализацију а деца на Косову гладују? Овај низ питања нема крај другари.

А Београд себе није довео у банкрот због моста, него због опште крађе на свим нивоима. Да је само естетика моста проблем, град не би био ни близу банкрота.
 
ivandr6889":1ozwmm7b je napisao(la):
@Borcanac

Ja verujem da ovaj most ima nedostataka. Svarsenstva nema. Ali kad pogledam koliko ovaj projekat odskace od svih koji su i nisu realizovani u prethodnim decenijama ne mogu da razumem da na ovom forumu ima vise negativnih stvari iznetih o njemu. Bas je neki dan BeoBild objavio reportazu sa obilaznice. Zakljucak je da se za godinu dana nije skoro ni mrdnulo. Ja ceo svoj zivot slusam o koridoru10 jos uvek pamtim kad je Milosevic otvorio deonicu Horgos-Feketic. Ima li iko pretstave koliko je novca do danas progutala obilaznica. Dva ministra sa istim nadleznostima svaki mesec najavljuju novog investitora u obilaznicu, Italijani, Kinezi, Azerbejdzan, Kuvajt.... A pomaka nigde. Svi se osrvili na Most na Adi kao da je sve ostalo savrseno. To je nekorektno. Ako izuzmemo vesti sa gradilista, vecina postova kudi ovaj projekat.

Kao sto negde gore rekoh, elektrotehnika mi je struka pa sam malo vicniji matematici. Put od NISa do Buvljaka je za 2.3 km kraci nego preko Gazele. Ako se malo preracuna na 10000 vozila dnevno se ustedi 700000 eura godisnje na gorivu. Nemojte ostale tolerisati za sve projekte koji kilave i otezu se decenijama samo zato sto su hronicno losi a gradsku vlast koje je nesto uradila razapinjati zato sto to nije uradila na najbolji moguci nacin, nije posteno.

Ето кад тако поставиш... све се слажем!
Само морам и да ти објасним зашто је овако. Зато што су многи људи доживели овај мост као круну, симбол политике пљачке и немарности, као и недовршености. Ако ти сметају пропусти у другим темама, само оплети. Ја ћу ти бити снажна подршка ако знам или ако могу да допринесем. Сваки паметан човек нам је потребан, сваки човек уопште али највише ви са потенцијалом да будете јак пример и поведете. Момци које си спомињао нису старији од тебе колико сам похватао али имају јачу визију општег чини ми се. Са новим искуствима и како стасавате биће само боље. Само да се избегну непотребни конфликти, да се више опрашта и има стрпљења, на крају би постојао заједнички језик и већа достигнућа.
 
stf":uo872fol je napisao(la):
Опет тај популистички аргумент.

А зашто би реконструисали Трг Републике а ја немам канализацију? А зашто бих ја имао канализацију а деца на Косову гладују? Овај низ питања нема крај другари.

Није популизам него разум.Не можемо да трошимо десетине милиона на симболизовање услужне инфраструктуре или још,горе на кампању и гађање нове године дак нам далеко приоритетније ствари од тог симболизма пропадају.

stf":uo872fol je napisao(la):
А Београд себе није довео у банкрот због моста, него због опште крађе на свим нивоима. Да је само естетика моста проблем, град не би био ни близу банкрота.

Шта је спорно?Ја сам јасно написао "између осталог" иако је то "између осталог убедљиво највећа ставка у чорби која нам је закувана.
 
Delija":113e8a0n je napisao(la):
stf":113e8a0n je napisao(la):
Опет тај популистички аргумент.

А зашто би реконструисали Трг Републике а ја немам канализацију? А зашто бих ја имао канализацију а деца на Косову гладују? Овај низ питања нема крај другари.
Ок, онда ми одговори на питање. Зашто бисмо реконструисали Народни музеј када 40% града нема канализацију? Да ли је то иоле разумно?

Некако се добар део форумаша хвата за тај Народни музеј када год им није по вољи неко улагање и по правилу се ту заустављају. Зашто да се ту заустављамо? Ако ћемо по приоритетима, хајдемо онда по приоритетима.

Ја лично, најискреније бих зауставио апсолутно све инвестиције у БГ-у док цео град не добије канализациону мрежу. Она је битнија и од метроа.
 
@Delija

Kad vec uporno ponavljas kako ja pricam neke stvari a da nisam informisan onda moram ja tebe da obavestima da nisam clan ni jedne partije a posebno ne aktivista niti "pacov" kako ti volis da kazes. Zato procitaj sta si napisao pre nego to i objavis. Bas neki dan sam bio na rostilju sa kolegama kraj tog terena pored vrtica u Zvezdarskoj sumi, ako mislimo na isti. Jel mozes da mi obijasnis sta podrazumeva odrzavanje kosarkasnog terena??? Farbanje linija i konstrukcije kosa?? Eto za 10 godina ste osim toga mozda morali jednom dvaput table da promenite. Ja ni jednom nisam rekao da si ti sebicno sredjivao teren samo zbog sebe. Ali verovatno si na njemu redovno igrao basket pa si imao razloga za to.

Preko 80% tvojih postova na podforumu "Projekti u izgradnji" je na ovu temu. Eto ti obilaznice koja zbog poluprofilnog oblika redovno odnosi zivote, za koju ni Gospod Bog ne zna kad ce biti gotova i koliko ce kostati, ili je vec kostala. Na kojoj Mrkonjic otvara deonice uoci izbora koje nakon istih spere voda. Tamo imas i previse materijala za kritikovanje pa izvoli al nesto nisam primetio da si tamo aktivan kao ovde.

Ovim mozes nasu direktnu komunikaciju smatrati zavrsenom.
 
Vrh