Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

MilisaV":3kmvbdpm je napisao(la):
Ima semafor odmah posle silaska s mosta. nisu se setili da promene režim istoga pošto mnogo drži crveno svetlo, ili da stave saobraćajca koji će da pušta saobraćaj....


a najbolje bi bilo da je na toj raskrsnici umesto semafora najobičniji kružni tok i sve bi bilo mnogo bolje i gužve ne bi bilo.


Naravno da može da se postavi kružni tok pa da može i sa mosta da se skrene u Milentija Popovića, samo će još mnogo vode proteći Savom dok "nadležni" uopšte registruju problem.
 
Da, dobro neko rece, ova guzva zapravo na neki nacin pokazuje da se most itekako koristi. I super je sto sa samo dve izlivne rampe vec nema guzvi. Izdrzacemo jos koji mesec.
 
Ja bih na pola raskrsnica u gradu,umesto semafora stavio kružne tokove.Naravno ,gde ima dovoljno prostora.Ali moram da primetim,da naši planeri,obožavaju semafore i ivičnjake.Posmatrajući slike po Americi,nisam mogao a da ne primetim da ljudi ne postavljaju ivičnjake,oko trotoara,koji su travom odvojeni od kolovoza.Kod nas se ivičnjaci postavljaju i ,u, po pet redova sa jedne strane kolovoza.Ivičnjake sam pomenuo,jer ja smatrm Srbiju,zemljom semafora i ivičnjaka.Prolazeći kroz Podgoricu,ka moru,me oduševilo,što su postavili gomilu kružnih tokova,tako da uopšte nema zaustavljanja.O uštedi goriva ne treba ni da govorimo.Ali što da štedimo,mi smo bogatiji od Amerike.
 
Skoro sam bio u drustvu bivseg pilota MUP-a, koji je objasnjavao zasto vrh pilona nije postavljen. Koliko sam razumeo u pitanju je nedostatak nekakve elektronske opreme za precizno pozicioniranje kod nasih zastarelih helikoptera.
 
Fotkao sam danas, telefonom da vidimo kako su iskoristili zatvaranje ulice.

Radi se i u nedelju:
dsc2331.jpg


dsc2332.jpg


dsc2333.jpg


Kako izgleda nakon farbanja, urađen je onaj deo iznad ulice što je i bio priorite. Raduje me što će sve na kraju biti ovako (sem pilona):

dsc2329.jpg


dsc2330.jpg


Krenuli su da sređuju trotoar:
dsc2327.jpg


dsc2328.jpg


dsc2336.jpg


dsc2338.jpg
 
Зашто фарбају бетон? Да ли је то некаква заштита или?
Чини ми се као непотребан трошак, јер, по мени, естетски је непотребно фарбати тај бетон.
 
drum1":b7tjy8vb je napisao(la):
Зашто фарбају бетон? Да ли је то некаква заштита или?
Чини ми се као непотребан трошак, јер, по мени, естетски је непотребно фарбати тај бетон.

iz istog razloga sto bi estetski TREBALI da farbaju pilon mosta preko Ade.
 
Slazem se... Musavi brutalizam mi se uopste ne svidja...
 
Boja i stiti beton, tacnije povrsinski sloj duze traje, jer beton manje reguje na zagađenje iz vazduha.
 
Ne znam, cena je povećana na 150 dinara za povratnu kartu. Za dvoje je 300, a za porodicu...

Nemam ništa protiv čamdžija, voleo bih da opstanu, i sam se povremeno "častim" povratkom čamcem umosto preko mostova, čisto zbog malo zadovoljstva i uživanja, makar trajalo i tih nekoliko minuta.

Ali 150 dinara je mnogo. Da im nisu povećali cenu dozvola i taksi koje moraju da plaćaju?

Izvinjavam se na off topicu.
 
kad smo vec u tom off-u... mislim da je cena korektna. uostalom, tih 150din bi vas (stanovnike nbg blokova, ne znam da li ti relja spadas u tu grupu) kostao i gradski prevoz i to u jednom pravcu posto ne znam da postoji direktna linija blokovi-ada.
 
@razgradjevinar
Gradski prevoz bi koštao 100 din (vremenska karta) ili 0 din (šverc) :)

Mislim da čamdžije povećanjem cene karte pokušavaju da nadoknade pad zarade zbog manjeg broja putnika, nakon otvaranja novog mosta za pešake i bicikliste...
 
@Razgradjevinar - da, u blokovima sam, ali čamcem se obično samo vraćam nakon duže, rekretaivne, biciklističke ture koja se završava sa par krugova na Adi. Ne znam koliko ljudi koristi čamce umesto pevoz do Ade i nazad...

@Felix - ne verujem da je most baš toliko uticao zato što pešaci i biciklisti, koji na Adu idu iz savskih blokova, moraju da prošetaju/provozaju se duž Jurija Gagarina do samog mosta (skoro 2 km od bloka 70, bez hlada, klupe...), pa uspon i skoro kilometar do stepeništa kod pilona ili rampe u Radničkoj, i onda do same plaže na Adi ili staze... dugačka tura, pogotovo za pešake.

Ja nisam primetio da čamci imaju manje mušterija od kada radi most. Kao i do sada sve zavisi od vremenskih prilika, doba dana, da li je neradni dan... pre mislim da su im podigli režije, jer privatnike, jel'te, treba derati.
 
Cekaj bre za 150 dinara uzme litru dizela... Koja je to cenovna bahatost... Koliko goriva moze da potrosi za 5 min voznje?! Koliko putnika ima po turi?!
 
jednom do dva puta mesecno koristim taj camac. broj putnika bas varira, od 2-3 do 10-12 stim da bas veliki procenat putnika nosi ili vodi/vozi nesto sa sobom, ja npr psa, dosta je ljudi koji prenosi bicikl, kolica za bebe, prenosne frizidere, suncobrane i lezaljke,... i nikad nisam cuo da se bilo ko bunio za cenu niti da su cimali nekog da doplati. ne mogu da tvrdim ali mislim da deca ne placaju kartu, meni recimo nikad niko nije spomenuo da platim za psa a on zauzme mesta koliko i kolica za bebu

da se razumemo, finu oni lovu uzmu preko leta i veliki je fajt za te dozvole ali nas niko ne tera da idemo tim camcem. u cemu je problem sto ti ljudi naplate svoju uslugu (prebace te tamo i nazad ya cas posla) po ceni litre benzina, dve kugle sladoleda, flase piva, pola pljeskavice.. ili neke slicne merne jedinice? iskreno mislim da broj putnika ne bi bitno skocio niti pao ni kad bi karta bila 50din ili 250din. i sada je cena konkurentna autobusu, ako vec meris minute i litre pricamo o povratnoj karti, znaci kosta isto ili manje kao da ides javnim prevozom tamo i nazad a plus je brze i udobnije... nadam se da shvatas da i to ima svoju cenu.

reagovah na ovo zbog izraza "cenovna bahatost" .. ko se jednom vozio tim camcem zna da tamo nema ni b od bahatosti i da je tih par minuta tamo i nazad jedna oaza mira u ludilu koje je okruzuje. pozdrav za camdzije
 
Cenovna bahatost je i to i cena prevoza u Beogradu...

To sto mi nemamo drugu mogucnost pa moramo da placamo ili jedno ili drugo ili samo gradski prevoz to nikoga ne pravda za bahatost...

Da, merim minutazu i potrosnju... Valjda je pristojno i kulturno da na nekome ne zaradjujes bahatu lovu?!

Mislim, mi gubimo malo parametre u ovoj verziji kapitalizma koja se nama nudi... Vec sam pitao da mi neko kaze, sta je to cena u skladu sa uslugom koju dobijas u GSP ili aj ovde u camcima? Aj da procenimo?

Volim i ja camac i lepo je voziti se rekom... To ne znaci da treba da podrzavam camdzije i njihove cene...

Vozio sam se i skoro nikad nije bilo manje od 10 ljudi na camcu... 1500 dinara za 10 min potrosnje goriva... Pa nek neko to izracuna... Koji je to procenat profita?

Isto mogu i da kazem za bahatu cenu od 72 dinara za GSP ali je ovde sigurno dovoljno dusebriznika koji ne koriste gsp ali znaju da je to ok cena...
 
Izgleda da su u toku pripremni radovi za postavljanje prefabrikovanih betonskih greda na poslednjoj trećini mosta preko Topčiderske reke:

hpem.jpg
 
Zna li neko, :kafa: da li će se konačno biciklistima napraviti pristojan most preko topčiderke?
 
Naravno, u sklopu novog mosta koji se trenutno gradi.

Na planovima se i vidi uctrana biciklističko pešačka staza koja prelazi preko novog mosta. Pre par meseci sam obeležio novu trasu žutom bojom

trafic2.jpg
 
Ne treba zaboraviti ni pešačko-biciklistički most sa suprotne strane mosta preko Topčiderke (bliže NIS-u):

d25x.jpg
 
Vrh