Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

I nije da ne bi. Ovi sto se iz unutrasnje strane kruznog toka iskljucuju na prvi izlaz, morali bi da propustaju one koji su na spoljnoj strani a idu na nbg a znajuci koliko prosecan vozac poznaje pravila kruznog toka tu je dobar potencijal za nesrece i zastoje. Ja bi za pocetak pustio ka Milosevom konaku.

Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
 
Pri tome žuta puna traka počinje još u radničkoj. Potencijalni autobusi gsp-a morali bi da se prestroje pre šećerane u levu traku. Nemoguća misija

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
ftj":3m12sb7t je napisao(la):
I nije da ne bi. Ovi sto se iz unutrasnje strane kruznog toka iskljucuju na prvi izlaz, morali bi da propustaju one koji su na spoljnoj strani a idu na nbg a znajuci koliko prosecan vozac poznaje pravila kruznog toka tu je dobar potencijal za nesrece i zastoje. Ja bi za pocetak pustio ka Milosevom konaku.

Pa sad ako će tako da voze, kad otvore sve, bolje da odmah u sredini naprave ambulantu hitne pomoći.
 
Sad je malo drugacija situacija jer se cela radnicka preusmerava ovom putanjom sto je ogroman protok. Kad bude bio gotov nadvoznjak bice druga prica.

Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
 
Zuta puna traka je tu jer je to privremena regulacija zbog radova.
To je uobicajena praksa obelezavanja privremenih saobracajnih traka.

@ftj :
Ovi sto se iz unutrasnje strane kruznog toka iskljucuju na prvi izlaz, morali bi da propustaju one koji su na spoljnoj strani a idu na nbg a znajuci koliko prosecan vozac poznaje pravila...

ko poznaje pravila zna da se iz desne trake ne skrece levo, kao i obratno... :wink:

Moja je pretpostavka da se ne otvara to ukljucunje iz razloga smanjenja broja vozila u radnickoj i na petlji uopste.
Jednostavno, ko zeli sa Cukaricke padine na NBG preko novog mosta ici ce u Pastrovicevu, pa preko (raskr)petlje Hipodrom, a kroz radnicku ce ici samo oni koji planiraju ka Sajmu.
Mislim da im je ta odluka prilicno racionalna.
 
laki72":1u4nfnml je napisao(la):
ko poznaje pravila zna da se iz desne trake ne skrece levo, kao i obratno... :wink

Ne bih da sirim raspravu o saobracajnim pravilima ali ne postoji pravilo koje kaze da sa spoljnom trakom ne smes da kruzis koliko ti je volja i onaj koji ide u unutrasnjoj paralelno sa tobom duzan je da te propusti ako zeli da se iskljuci. Na zapadu pre ulaska u kruzni tok postoje znakovi koja traka je predvidjena za koje iskljucenje ali to je samo na nivou preporuke a ne i naredbe jer je nemoguce znati ko se kad ukljucio.


Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
 
Da to je veliki problem, u Beogradu Slavija i Bogoslovija ne funkcionisu po ovom principu jer tamo sluzi pravo jaceg niti ima striktno podeljenih traka.
Siguran sam da ce biti nemali broj saobracjnih nesreca bas iz ovog razloga.
 
ftj":2u80y8mr je napisao(la):
laki72":2u80y8mr je napisao(la):
ko poznaje pravila zna da se iz desne trake ne skrece levo, kao i obratno... :wink

Ne bih da sirim raspravu o saobracajnim pravilima ali ne postoji pravilo koje kaze da sa spoljnom trakom ne smes da kruzis koliko ti je volja i onaj koji ide u unutrasnjoj paralelno sa tobom duzan je da te propusti ako zeli da se iskljuci. Na zapadu pre ulaska u kruzni tok postoje znakovi koja traka je predvidjena za koje iskljucenje ali to je samo na nivou preporuke a ne i naredbe jer je nemoguce znati ko se kad ukljucio.


Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2


Govorimo o konkretnom resenju petlje `radnicka`, gde danas nemamo kruzni tok saobracaja vec pomocni pravac dok traje izgradnja. Pricasmo o tome treba li otvoriti ukljucenje ka mostu u pravcu N.Beograda, zar ne?
 
upravo tako laki.. ovo trenutno nije kruzni tok nego obicna krivina. skretanje iz desne trake ka nbg-u bi bilo slicno skretanju sa autokomande u juzni bulevar iz krajnje leve.. pa valjda se prestrojis na vreme a ne pred raskrsnicom.. mislim da je razlog nepustanja ono sto je neko (mislim da je relja, izvinjavam se ako gresim) napisao par postova ranije a to je mali kapacitet izlaznih rampi na nbg-u
 
Svejedno pravila ostaju ista bio kružni tok ili ne, ako ideš ulicom sa dve trake u istom smeru i prolaziš pored isključenja nisi dužan da se isključiš ako si u desnoj traci(osim ako postoje horizontalne strelice koje te na to obavezuju).

Radnička se u startu sa 3 trake smanjuje na dve što je samo po sebi dovoljno za pravljenje redova i gužvi(iako samo javni prevoz koristi treću traku), ovako bi morali u te dve trake da se isprestrojavaju svi koji idu na nbg i svi koji idu dalje ka sajmu što bi pravilo dodatne gužve i zato smatram da nije bez veze zatvoren.
 
A sta ja napisah?
Ok, u pravu si, da ne trujemo dobru temu sa besmislenom raspravom.
 
dsc09495.jpg

dsc09496.jpg

dsc09493.jpg

dsc09494.jpg

dsc09498.jpg

dsc09499.jpg

id***
dsc09502.jpg

stepenice
dsc09503.jpg

dsc09504.jpg

dsc09507.jpg

dsc09512.jpg

dsc09505.jpg

dsc09511.jpg

jos idiota
dsc09512.jpg

dsc09515.jpg

dsc09517.jpg

dsc09518.jpg

dsc09519.jpg
 
Ne listaju mi se silne stranice

Dal su proradile stepenice uz pilon ?
Iz Zemuna (keja ) bih danas busem do Ade al nikako da se setim naj optimalnije rute :oops:
 
Kokos Hvala, :)
znaci jos uvek sve po starom. . . .
rucam pa odoh u BGnirvanu
 
Malo ekskluzive,izmene PDR-ova za UMP od izlaska iz tunela ispod Senjaka pa sve do Pancevackog mosta.Njih trenutno radi urbanisticki zavod.

УМП рационализација планиране трасе
Предлог измена важеће планске документације због одрживости
предложених решења
Спровођење – обавезна израда ПДР-а


Dakle,dobijamo da od Partizanovog Stadiona trasa ide povrsinom zemlje,i ukljucenje na Autokomandu je u nivou.Jasno se vidi ucrtan Pravac za nadvoznjak preko Autokomande duz Bulevara Oslobodjenja.UMP(ako se vise tako moze i nazvati) nastavlja povrsinski i uliva se u autoput,dok traka u smeru ka autokomandi ide sa autoputa pa se rampom preko autoputa ukljucuje sa juzne strane autoputa na ulicu u nivou.

UMP dalje nastavla autoputem i onda posle vijadukta autoput se skrece u male ulicice i dalje se ukljucuje na novi kruzni tok pa preko vijadukta autoput ide na raskrsnicu sa Ustanickom koja je u nivou i opet je kruzni tok.Onda produzava severno gde ulazi u tunel.

ump1.jpg


Izlazak iz tunela je nekoliko stotina metara iznad juznog bulevara,a ranije je trebao biti ispod pa otpada veza sa juznim bulevarom sa petljama kao sto je planirana.UMP nastavlja severno i ponovo ponire u tunel,tunel prolazi ispod Vojislava Ilica i Bulevara i izbija na povrsinu u visini Presevske(Rifata Burdzevica),gde nastavlja ka ulici Dimitrija Tucovica sa kojom ima klasicnu cetvorokraku raskrsnicu.Zanimljivo je da su sva velika ukrstanja takozvanog UMP-a resena kruznim tokovima osim ove.UMP nastavlja dalje severno ka Novom Groblju gde ide trasom severnog Bulevara,naravno povrsinom.I na kraju skrece pre bogoslovije ka zapadu da bi se vijaduktom prikljucio na Pancevacki most.

ump2.jpg


P.S.Nadam se da je sada jasno koliko je novca spucano na most i UMP,pa gradski planeri ne mogu vise ni UMP da drze koliko toliko nezavisnim u starom delu grada,a tamo je jos potrebniji nego na Novom Beogradu.
 
ja sam šokiran...


kod nas reč racionalizacija znači polurešenje....


pa ovaj deo je važniji od samog mosta, a da ne pričamo koliko je važniji od veze tošin bunar-most.
 
Ostaje samo nada da se ovo neće ostvariti. Toliko polurešenja na tako bitnom delu...... Bolje da ništa ne rade.
 
ЈА САМ ОДУШЕВЉЕН!!! :D

Прво велики поздрав за све моје саговорнике на овој теми. :) Ценим да се више нећемо свађати јер је сада све јасно.

УМП постаде сервисна трака Јовиновог аутопута. :laugh: Што би рекли Амери money well spent. :roll: A oстатак трасе ка Панчевцу су урадили тако што је пресветли Деполо или ко већ показао руком ка тој траси и рекао: "Нека ови сокаци,уске улице и брда београдска буду УМП! И УМП им се указао. :D

Е сад једино што ме плаши је оно што је Вучко закључио а то је да ову "рационализацију" раде како би наставак УМП-а сервирали као следећи капитални пројекат док ће метро опет постати табу тема.
 
Sreca pa ni zato nece imati para delija sav cjeta jer je bio u pravu a sdruge mu je muka kako ce nam zacementirati sudbinu
 
Toliko o UMP-u... da je unutrašnji, unutrašnji je za sve pare, a o tome da je magistralni...ono... mislim... tebra...
 
sallae2;102971782 je napisao(la):
Malo je teško izvodljivo da UMP na izlazu iz tunela kod Preševske nastavi strmo naniže do Dimitrija Tucovića, da bi odmah zatim išao strmo uzbrdo.
Sumnjam da će biti ukrštanje UMP-a i Dimitrija Tucovića u nivou.

Evo prve verzije od izlaska iz Tunela Sumice do Pancevca koja je bila do skoro aktuelna.Dakle ukinuse planirano ukrstanje sa Gospodara Vucica-Juznim Bulevarom jer sada izlazi iz tunela 100m severnije i ukinuse planirani nadvoznjak preko Dimitrijale :bash: Koliko shvatih Nadvoznjak bi bio kao trenutni u Ruzveltovoj,samo sto bi nezavisna trasa bila u pravcu UMP-a preko Nadvoznjaka dok bi semafori bili ka Dimitrija Tucovica na rampama za ukljucivanje/iskljucivanje.

ump.jpg
 
Vrh