Malo ekskluzive,izmene PDR-ova za UMP od izlaska iz tunela ispod Senjaka pa sve do Pancevackog mosta.Njih trenutno radi urbanisticki zavod.
УМП рационализација планиране трасе
Предлог измена важеће планске документације због одрживости
предложених решења
Спровођење – обавезна израда ПДР-а
Dakle,dobijamo da od Partizanovog Stadiona trasa ide povrsinom zemlje,i ukljucenje na Autokomandu je u nivou.Jasno se vidi ucrtan Pravac za nadvoznjak preko Autokomande duz Bulevara Oslobodjenja.UMP(ako se vise tako moze i nazvati) nastavlja povrsinski i uliva se u autoput,dok traka u smeru ka autokomandi ide sa autoputa pa se rampom preko autoputa ukljucuje sa juzne strane autoputa na ulicu u nivou.
UMP dalje nastavla autoputem i onda posle vijadukta autoput se skrece u male ulicice i dalje se ukljucuje na novi kruzni tok pa preko vijadukta autoput ide na raskrsnicu sa Ustanickom koja je u nivou i opet je kruzni tok.Onda produzava severno gde ulazi u tunel.
Izlazak iz tunela je nekoliko stotina metara iznad juznog bulevara,a ranije je trebao biti ispod pa otpada veza sa juznim bulevarom sa petljama kao sto je planirana.UMP nastavlja severno i ponovo ponire u tunel,tunel prolazi ispod Vojislava Ilica i Bulevara i izbija na povrsinu u visini Presevske(Rifata Burdzevica),gde nastavlja ka ulici Dimitrija Tucovica sa kojom ima klasicnu cetvorokraku raskrsnicu.Zanimljivo je da su sva velika ukrstanja takozvanog UMP-a resena kruznim tokovima osim ove.UMP nastavlja dalje severno ka Novom Groblju gde ide trasom severnog Bulevara,naravno povrsinom.I na kraju skrece pre bogoslovije ka zapadu da bi se vijaduktom prikljucio na Pancevacki most.
P.S.Nadam se da je sada jasno koliko je novca spucano na most i UMP,pa gradski planeri ne mogu vise ni UMP da drze koliko toliko nezavisnim u starom delu grada,a tamo je jos potrebniji nego na Novom Beogradu.