Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

ALO BRE KRIZA JE MORA DA SE STEDI, NISMO MI NI JAPAN NI AMERIKA OBESNICI JEDNI! :laugh:
OMOGUCILI SU VAM DA SE PONOSITE I UZIVATE U POGLEDU NA PILON KAKVOG NEMA U SVETU A VI TO NE ZNATE DA CENITE VEC KUKATE I HOCETE I NEKI TAMO UMP, SRAM VAS BILO NEZAHVALNICI JEDNI!
 
Планирањем града се дефинитивно баве тотални аматери и неписмени стручњаци.

Ова "рационализација" још једном показује да не постоји стратешка визија и план развоја града. Витални инфраструктурни пројекти се никада не "рационализују" јер је то неозбиљно и фатално на дугорочан период. Раде се по фазама, са предходно завршеном финансијком конструкцијом.

До сада сам се тешио да ће те полуписмене монструме урбанизма једном неко заменити и исправити сва та срања, али полако долазимо до тачке када ће толико упропастити град да више неће бити могуће исправити грешке...
 
Решење од панчевца до северног булевара је по мени одлично, а видим да је старо, нисам знао какво ће бити.

Али билизина УМПа аутопуту, од Н. Добровића па до саве, и од аутокоманде (!!) до шумица је чист промашај. Толико пара, а инфраструктура се прави једна уз другу.

Аутокоманда....биће закрчена као никад до сад....поготово са евентуалним тржним центром.

Могу да разумем да хоће да напреве нешто, па да га дограђују временом, међутим ако су изменили границе плана, то мени личи да од тога нема ништа.

У сваком случају траса УМПа (осим северног булевара) је спорна како год да окренеш и где год да је преместиш. Једноставно овај град није планиран за прстенове...тако да ће увек бити проблема. Жртве морају да се поднесу да би се овај пројекат спровео...

@STF
слажем се са тиме да треба по фазама да се раде...нико не каже да ово можда није прва фаза. Као пандан томе, мислим да је боље направити обилазницу у полупрофилу па је проширивати него градити пун профил део по део, у истом року. Ипак полупрстен има смисла само док је повезан до краја...
 
UMP racionalizacija planirane trase
Predlog izmena važeće planske dokumentacije zbog održivosti predloženih rešenja
....

I gde smo posle toliko godina?
Na šta je spala velika ideja o automobilskoj magistrali kroz grad? Sa koje strane ga "načeti", šta izdvojiti, a da nepravedno ne zapostaviš neki još gluplji detalj?

Kad se samo setim: "to nije običan most, to je deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena", "iz Borče do blokova pod punim gasom","Grad ima para"...

Da se dešava nekm drugom, smejao bih se. Ovako, iz životnog iskustva u ovoj zemlji, mogu samo da budem rezigniran.
 
Nebojsa":2d8n7c3m je napisao(la):
ALO BRE KRIZA JE MORA DA SE STEDI, NISMO MI NI JAPAN NI AMERIKA OBESNICI JEDNI! :laugh:
OMOGUCILI SU VAM DA SE PONOSITE I UZIVATE U POGLEDU NA PILON KAKVOG NEMA U SVETU A VI TO NE ZNATE DA CENITE VEC KUKATE I HOCETE I NEKI TAMO UMP, SRAM VAS BILO NEZAHVALNICI JEDNI!
AH PA HOCEMO I TAKAV IMPRESIVAN METRO,KAKO PA SAD STE NAS NAVIKLI NA N.Y VIZURE.. :kafa:
 
relja":3jg9gfg6 je napisao(la):
UMP racionalizacija planirane trase
Predlog izmena važeće planske dokumentacije zbog održivosti predloženih rešenja
....

I gde smo posle toliko godina?
Na šta je spala velika ideja o automobilskoj magistrali kroz grad? Sa koje strane ga "načeti", šta izdvojiti, a da nepravedno ne zapostaviš neki još gluplji detalj?

Kad se samo setim: "to nije običan most, to je deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena", "iz Borče do blokova pod punim gasom","Grad ima para"...

Da se dešava nekm drugom, smejao bih se. Ovako, iz životnog iskustva u ovoj zemlji, mogu samo da budem rezigniran.

Свело се на савршен злочиначки план.

Градњу фртаља УМП-а за 450 милиона евра оправдаш целокупним пројектом УМП-а.Део струке платиш,део одстраниш а део прогута ствар.Као јбг,јесте аутомобилски концепт,јесте то превазиђено али у БГ-у ништа велико није грађено 40 година,ај бар ово. А и треба нам мостова,не мож' да шкоди.

Потом кренеш у градњу фртаља и то пројектујући га у исто време и притом олакшавајући БГ за ко зна колико милиона.Е онда одустанеш и од те мрвице поенте овог подухвата тј од тог УМП-а и причаш о буџењу неких улица,спајању на СМТ итд.Тада си већ грађане и струку довео пред свршен чин јер је мост већ изграђен,избори су већ добијени а народ већ задужен. Сад више нема смисла да се доводи у питање нешто што је већ изграђено а у Србији се хвала богу никад неће поставити питање одговорности.

Иначе,било је потребно огромно знање,труд и организованост да се толики пројекат изгура,да се толико пара потроши да би се изградило тако нешто опипљиво и велико а да притом врло мало служи и унапређује град. Пионирски подухват једног потпуно новог вида пљачке овог народа где мост ствара илузију да је нешто озбиљно изграђено за наше паре.
 
direktor":wx0185s4 je napisao(la):
id***
dsc09502.jpg

jos idiota
dsc09512.jpg

Svi u prdekanu cz!
 
Ovde je jedino suštinsko pitanje gde je racionalizacija opravdana a gde nije. Ako nema para, gde ići na lošije rešenje koje odrađuje deo problema odmah a kasnije proizvodi veće, a gde čekati da se posao odradi kako treba kasnije, kad para bude bilo, praveći veću štetu danas, a štedeći na dugi rok. Kriterijum za ovakvu odluku je jedino koliko je nešto u ovom trenutku akutan problem pa, ako jeste, onda brzo a lošije rešenje ima nekog smisla. To da li je neko krao ili imao političke potrebe nema baš nikakve veze sa time šta Beogradu u dugoročnom pogledu treba, a kakve štete sada proizvodi njegov nedostatak. Iz rasporeda gustine stanovništva, planova i raspolozivog postora za širenje, proizilazi da se saobraćajno slepo crevo u obliku polukruga koje čini stari deo Beograda ograničen krivinama Save i Dunava jednostavno MORA pre ili kasnije preseći čitavom dužinom od Pančevačkog mosta do Save veoma kvalitetnom, brzom i neprekinutom saobraćajnicom visokog kapaciteta. Od toga zavisi razvoj čitavog ovog dela grada. Nažalost, investicije i sva pažnja su trenutno usmereni na razvoj poslovnog dela Novog Beograda i otvaranje leve obale Dunava. Mi sada jednostavno nemamo kapaciteta da simultano razvijamo sva tri dela Beograda, pa ne vidim da je problem pravljenja kompletne, neprekinute UMP veze Sava-Dunav kroz stari deo grada baš toliko akutan, a sa druge strane, to je ipak od vrhunske važnosti u dugoročnom smislu. Prema tome, jednostavan zaključak je da je ovde bilo kakvo budženje veoma loše. Pravi UMP nam treba na isti način kao i svakom drugom starom evropskom gradu sa uskim i haotičnim ulicama i u tome se ništa nije promenilo. Kad je nešto toliko važno, mnogo je bolje raditi kvalitetno, pa ako treba skupo i sporo, onoliki deo UMP-a koliki se trenutno može, nego zbudžiti nešto što je kasnije nemoguće popraviti. Most na Adi je na najboljem mestu gde je uopšte mogao biti, a onda je i nova veza sa Tošinim bunarom savršeno logična. Ako se usvoji ovaj princip, da je za najvažnije infrastrukturne projekte kvalitet najviši mogući prioritet, onda nema sumnje da su kvalitetan i širok most i skupa petlja bili dobar izbor. Pitanje je samo kojim redom je trebalo nastaviti radove na UMP-u. Najbolje je možda bilo prvo most i petlja bez veze sa Tošinim bunarom, pa onda kvalitetna veza Pančevačkog mosta i auto puta, mada ima argumenata i za to da se odmah završi deo kroz Novi Beograd. To je sad teško reći bez mnostva podataka i realnih razvojnih planova koji nisu zbir pukih želja. Srećom, sada je izbor jednostavan. Napraviti UMP na najkvalitetniji mogući način od Pančevačkog mosta do auto puta, a zatim čekati kad bude bilo para za tunel i isto tako kvalitetnu vezu od auto puta do mosta na Adi. Pa kad bude moglo, ali da bude napravljeno kako treba, a ne ovako.
 
А зашто ови, такозвани урбанисти из Урбанистичког завода, толико мрзе Београд, кад опет касапе УМП ?
 
Ova izmena plana ne definise prioritete. Jedno je sigurno kao sto si rekao da nam takva saobracajnica svakako treba pre svega u delu od dusanovca do pancevca.

Najveca steta ove racionalizacije je ukrstanje u nivou sa d. tucovica, i naravno nepostojanje denivelacije na autokomandi
 
Jeste vi sigurni da je ovo usvojeno ja nisam stekao takav utisak , drugo mnogo toga se nije ostvarilo pa nevjerujem da ce i ovo
 
Autokomanda vec sada ne funkcionise tako da mi nije jasno kako ce funkcionisati sa 2+2 ili 3+3 trake koje se ulivaju i odlivaju sa skvera-
 
@Somi303 ahaha nisam ja u tom filmu odavno. I ja sam tu i tamo nesto zvrljnuo kao klinac ali ovo vec odavno vise nema blage veze ni sa navijanjem ni sa zdravim mozgom.
 
Sad videh ove planove koje je Vučko postavio. "Razočaranost" je isuviše blaga reč da opiše moju reakciju na njih.

Ono što mi nije jasno je - čemu plan racionalizacije kada je, kako trenutno stvari stoje, veoma teško očekivati da će izgradnja UMP-a biti nastavljena nakon što završe ovo što se sada gradi + trasa do Tošinog bunara? Trenutno, ne mogu ni da zamislim da će do 2021. biti neke masovnije izgradnje. Čemu onda racionalizacija!?
 
Неки "заслужни грађани" (заслужни пре свега за УМП) срећом иду у пензију па вероватно желе да нам оставе у аманет комплетан УМП-а.Кад нас већ шаљу у пропаст ред је да пропаст буде осигурана и после њих.
 
Homer Jay":1m2sayc2 je napisao(la):
Sad videh ove planove koje je Vučko postavio. "Razočaranost" je isuviše blaga reč da opiše moju reakciju na njih.

Ono što mi nije jasno je - čemu plan racionalizacije kada je, kako trenutno stvari stoje, veoma teško očekivati da će izgradnja UMP-a biti nastavljena nakon što završe ovo što se sada gradi + trasa do Tošinog bunara? Trenutno, ne mogu ni da zamislim da će do 2021. biti neke masovnije izgradnje. Čemu onda racionalizacija!?

Cil je je da projekat ostane "u životu", da ne postane još jedan od napuštenih projekata grada Beograda, da se ne poteže pitanje odgovornosti (možda deluje naivno, ali ako mogu Miška da uhapse...), treba opravdati masivne pristupne saobraćajnice na NBG koje se trenutno grade, treba da i dalje imaju projekat za povremeno slikanje, za otvaranje radova na deonicama...
Ako odustanu, onda će se, možda ne odmah, ali u nekoj skorijoj budućnosti postaviti pitanje (ponovo) kakvi su to neodgovorni ljudi vodili Grad kada su otpočeli ovakav projekat a da nisu bili svesni da ne mogu da ga privedu kraju, da li je u pitanju kriminalna nesposobost ili običan kriminal i korupcija?
 
Бојим се да се те приступне саобраћајнице на НБ не могу оправдати ничим - ионако ће сви који буду са Новог Београда будућим (Бел)УМП-ом преко Врачара и Звездаре ишли ка Панчевцу, Саву прелазити преко Газеле, јер је тако краће. Мост на Ади служи да повеже леву обалу Саве са јужним делом Београда и то је то.
 
Пантограф":1u59wihn je napisao(la):
...Мост на Ади служи да повеже леву обалу Саве са јужним делом Београда и то је то.

Eho u pisanoj formi...

U zadnje vreme sam nekoliko puta išao sa NBG do drvare u banjičkoj šumi, preko puta "Kovača" na Bulevaru oslobođenja, da kupim neke lajsne.

Koristio sam oba mosta.

Gazela i Autokomanda su mnogo jednostavniji put i ne vidim kao bi novi put kroz tunel ispod Senjaka bio išta praktičniji. Autoput em već postoji, em je jednostavniji, em će biti rasterećeniji kada se završi obilaznica.
Ovo posmatram samo kao vožnju od A - blokovi do B- Autokomanda.
Možda bi tunel značio vozačima sa Banovog Brda i okolnih naselja, ali to je onda već totalni automobilski koncept grada i zato po ko zna koji put ponavljam: treba da se kopaju tuneli za metro, ne za automobile.
 
Јасно. Може и тај тунел, али после целе прве фазе метроа (две-три линије) и после других важнијих друмских и осталих инфраструктурних објеката. Чак и веза Баново брдо - Аутокоманда (преко Мостара) аутомобилом биће веома брза и једноставна када се заврши петља Радничка.
 
Vrh