Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zar nije na jednoj drugoj temi na forumu utvrđeno da je vršenje nužde na javnom mestu izraz protesta prema delu arhitekte, a ne odraz prostakluka :roll:
 
Ništa bez kamera, lepo se postave na stepeništa kako mosta na adi tako i brankovog i gazele i da vidim prostaka kome bi palo na pamet da vrši nuždu pred objektivom kamere.
 
Bez ikakve namjere da se vrednuju iznesene kritike, posebno i stoga što
nisu ni u javnosti posebno prihvaćene, čini se da se ovdje radi o reakciji na činjenicu da se gradnjom Mosta na Adi i
unutrašnjega magistralnog poluprstena zapravo odustaje od metroa
koji je bio dio prometne i urbanističke strategije razvoja grada, uostalom neke su linije i izgrađene ili su se bile počele graditi. Stoga se vjerojatno i govori da će u budućnosti, zlobnici tvrde vrlo dalekoj, mostom prometovati "lagana gradska željeznica" što je, kako se čini, samo istoznačnica za tramvaj.

Ipak su spomenuti kritičari u nečemu stvarno u pravu, radi se zaista o iznimno skupom mostu koji je prema prvim predviđanjima zajedno s pristupnim prometnicama trebao stajati 161 milijun eura. Cijena je mostabila 2005. planirana na 90 milijuna eura, ali je prvotna cijena smjesta narasla zbog cijene čelika na svjetskom tržištu koja je bila narasla i za 50 posto. Ugovor je s poslovnom udrugom za projektiranje i gradnju zaključen na gotovo 120 milijuna eura. Cijena je i dalje rasla pa se tijekom 2010. govorilo o ukupnoj cijeni od čak 300 milijuna eura, dok se godinu poslije
spominje i 400 milijuna eura, kako procjenjuje i Europska investicijska banka. Državna je revizija došla do zaključka da će most s osnovnim sjevernim i juž-nim priključcima stajati i 450 milijuna eura, čak i bez poreza i doprinosa.


Nije međutim nigdje objašnjeno radi li se o lošem planiranju ili su na toliko narasle
troškove utjecali i neki drugi čimbenici koji su i nama poznati kod velikih i kapitalnih projekata. Predviđeno je nadalje da se dio troškova pokrije zajmom EBRD-a, a da gradnju pristupnih cesta
financira Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda iz svojih
izvornih prihoda.I na kraju treba reći da bi to bilo sve što
smo uspjeli doznati o jednom lijepom i dojmljivom mostu koji je u pravom smislu međunarodni projekt. Nažalost i zaista vrlo skup.

http://www.casopis-gradjevinar.hr/asset ... 0EVINE.pdf
 
vucko":359otrvv je napisao(la):
....Stoga se vjerojatno i govori da će u budućnosti, zlobnici tvrde vrlo dalekoj, mostom prometovati "lagana gradska željeznica" što je, kako se čini, samo istoznačnica za tramvaj.
.........

A za kaj "zlobnici"?
Manje-više su korektno prikazali stvari (doduše, izveštaj državne revizije za sam most je bio malo blaži) ali taj komentar baš i ne razumem.I sa finansijske i sa praktične tačke jasno je da će ovuda proći tramvaj.
 
А за кај не? Овде је све наопако па онда ни не чуди што се злобницима проглашују они који само не жмуре пред очигледним. У осталом,по томе се ни овај форум не разликује много. Чак је и овде део "струке" који отворено лаже представљајући трамвај као метро на много бољем гласу него они који скрећу пажњу на то.
 
Šta se dešava sa nadvožnjakom u Radničkoj u pravcu ka Adi? Sa kamere na pilonu deluje kao da ne napreduje uopšte.
 
Ronche":338ulkrq je napisao(la):
Šta se dešava sa nadvožnjakom u Radničkoj u pravcu ka Adi? Sa kamere na pilonu deluje kao da ne napreduje uopšte.

Završeno je izlivanje svih nosećih stubova na delu gradilišta bliže Sajmu (ukupno šest) i montirane su skele za prva tri segmenta gornje konstrukcije nadvožnjaka.

a04ie.jpg



Za prvi je postavljena i oplata i trenutno se vrši postavljanje armature. Na osnovu viđenog za vreme gradnje nadvožnjaka u suprotnom smeru, izrada jednog segmenta traje 10-ak dana.

a03sg.jpg



Na delu gradilišta bliže Adi u toku su radovi na izlivanju nosećih stubova. Potpuno su završeni radovi na dva stuba, a za preostala četiri je izvedena armatura.

a01x.jpg



Za segment nadvožnjaka preko železničke pruge su pri kraju radovi na postavljanju skele i uskoro bi trebalo da počne postavljanje viseće oplate.

a05z.jpg



Koristiće se isti elementi viseće oplate koji su se koristili i za nadvožnjak u suprotnom smeru. Oni su spremni za montiranje i nalaze se na delu gradilišta kod NIS-a.

a02s.jpg
 
Juce dok sam prolazio video sam da radnici postavljaju i hidro izolaciju na izlaznoj rampi sa kroznog toka ka petlji Hipodrom. Moguce je da ce i ta rampa biti ubrzo pustena u funkciju...
 
Danas sam video da su ofarbali u zuto punu liniju na kruznom toku i dalje ka sajmu, privremena signalizacija.
 
relja":2zeogkqg je napisao(la):
Nisam više obraćao pažnju, ali bih mogao da se zakunem da na saobraćajnim znacima stoji "Most preko Ade"...


dsc0122bo.jpg


:laugh:
 
Od sutra u 22h se ukida podvoznjak i smer ka gradu ide preko kruznog toka.
 
A isključenje sa kružnog toka ka Novom Beogradu?
 
Mislim da ce i to iskljucenje ka nbg-u pustati jer su vec iscrtali linije i uklonili barijere...ne vidim zasto ne bi pustali.

Danas sam primetio da je uradjena hidro izolacija na izlaznoj i ulaznoj rampi ka petlji Hipodrom.
 
Evo i ilustracije:

1551151_AdaMost_v.jpg


I dalje mi nije jasno zašto ne puštaju silaznu rampu s mosta na kružni tok i ulaznu rampu s kržnog toka na most. Ljudima bi to dosta značilo.
 
Za silaznu rampu sa mosta na kružni tok i razumem. Vozila sa mosta bi sekla glavni pravac preusmerenog saobraćaja na kružnom toku i na taj način ga usporavala. Za ulaznu rampu sa kružnog toka na most apsolutno ne postoje razlozi da se ne otvori odmah.
 
@ Blagoje

Po meni, jedini moguci razlog za ne pustanje rampe od kruznog ka mostu je taj sto ovako saobracaj iz Radnicke guraju preko Hipodroma ili na Gazelu jer je moguce da bi kruzni tok bio preopterecen ako bi ga koristila i vozila koja hoce na NBGD.
 
Pa najveći deo vozila iz pravca Ade koji ide na NBG će po novom režimu i ovako prelaziti preko kružnog toka, bilo da moraju da idu preko Gazele na NBG, bilo da im se omogući odmah skretanje na novi most. Problem jedino može biti trenutno mali kapacitet silaznih rampi sa mosta u ulicu Jurija Gagarina.
 
Biće da je baš to: ako saobraćaj koji sada ide u sam NBG preko Gazele (ne na sam auto put ili ka Zemunu), odjednom počne da koristi novi most, stvoriće se krkljanac na NBG strani mosta i posle u Jurija Gagarina i Vladimira Popovića.
 
Ako je neki projekat u BG ( a uz to jos neki ovako obiman) odradjen po fazama a da uobicajeno korisceni saobracajni pravci nisu previse trpeli i da gradjani nisu bili izlozeni prevelikom maltretiranju i guzvama, onda je to izgradnja ovog mosta/petlji.

Tako da, pustimo ih da organizuju kako misle da treba, do sada uglavnom nisu gresili :)
 
beaver":yyla0zl1 je napisao(la):
Black":yyla0zl1 je napisao(la):
Nene, to su veliki branitelji srpstva, pravosljavlja i cirilice. Da nema njih, davno bi nas okupirali gejevi i strani placenici. Mala je cena zrtvovati par fasada zarad tako velikog cilja. :blah:

Ретко злонамеран коментар.
И на фасади моје зграде, поред самог улаза неки малоумник је исписао нешто о ФК Црвена звезда.
Не знам ко је гори - примитивци као он или мрзитељи као Ви.

Истина је да су идентични. Мрзе оно са чим се не слажу или не разумеју/разумеју на неки свој начин.



Директоре, а и КЛЕШе, фотографије су вам сјајне!! Прелепе су!
 
Vrh