Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

MilisaV":heiill99 je napisao(la):
da li može cela topčiderka u kolektor da provučemo ulicu na njenom mestu.
То би било врло опасно, јер је површина слива Топчидерке пар десетина пута већа од површине слива Миријевске реке. Није ни потребно, има поред места за булевар.
 
Slazem se da nije neophodno ali topciderka jednim delom i jeste pokrivena u industrijskom delu rakovice.
 
Да, код ИМР пар стотина метара, али претпостављам да је то урађено без дозволе, ради проширивања површине фабрике.
 
Ne samo neophodno, mislim da bi bilo i vrlo ružno. Trebalo bi da razmišljamo o integraciji postojećih površinskih voda u gradski život, a mi ih pokrivamo betonom. Beton, beton, samo beton. :(

Elem, iskreno, ja bih više voleo da vidim češći tramvaj niz Rakovički put i biciklističku stazu od proširenja samog puta. Danas sam išao bajsem do Topčidera, i tačno ima mesta sa strane gde se nalazi slivnik i ponegde ispucali bivši kolovoz. Bilo je jedno desetoro ljudi na biciklima koji su išli tom maršrutom sveukupno kad sam išao i vraćao se.
 
relja":av2od1su je napisao(la):
MilisaV":av2od1su je napisao(la):
da li može cela topčiderka u kolektor da provučemo ulicu na njenom mestu.

Nije nemoguće da će i to da se desi.


Bolesno :rant:
Zasto ne bismo onda i Savu preveli u kanalizaciju
pa da imamo most preko kanalizacionog kolektora po kome se lepo pruza novi autoput :dil:
 
boca-ica":3lelw7tp je napisao(la):
relja":3lelw7tp je napisao(la):
MilisaV":3lelw7tp je napisao(la):
da li može cela topčiderka u kolektor da provučemo ulicu na njenom mestu.

Nije nemoguće da će i to da se desi.


Bolesno :rant:
Zasto ne bismo onda i Savu preveli u kanalizaciju
pa da imamo most preko kanalizacionog kolektora po kome se lepo pruza novi autoput :dil:

Davno, kada smo ovde diskutovali o mostu i "UMP"u i novim saobraćajnim pravcima, mnogi nisu hteli da prihvate činjenicu da će doći do devastacije Topčidera, sa argumentom da je to samo jeftina propaganda protiv celog projekta.
Pre ili kasnije nešto će se žrtvovati - deo parka, kanal kojim teče Topčiderka...
 
ko se još danas šeta pored topčiderke ?!?!?

10 godina sam živeo na miljakovcu i nisam video niti čuo da je neko nekad šetao pored topčiderke....

jedino mesto gde i ima uređeno šetalište pored topčiderke je topčiderski park, ali tu preko topčiderke postoje neke cevke koje ruže sliku, a ne znam ni čemu služe.
 
Cjevi sluze vodovodu ako se nevaram da je uredjeno bas i nije da ima mirisa koje treba neutralisati ima da ima potencjala d ase sredi takodje ima
 
trebao sam to uređeno staviti pod navodnike.



pri tome pri eventualnom stavljanju topčiderke u kolektor za budući bulevar, deo kroz topčiderski park se može ostaviti, a put preusmeriti tik do pruge, a sa druge strane ukinuti ovaj trenutni put koji deli topčiderski park na dva dela. mislim da bi to dosta značilo za topčiderski park.
 
и ја сам против покривања још једне градске реке, међутим, ја мислим да УМП свакако треба да иде уз њу...а онда се губи њен смисао...било би лепо да постоји зелена оаза од топчидера до аде...међутим ова инфракструктура (која нема где другде) то обесмишљава.

едит: сад видим да је милисав написао о укидању саобраћајница кроз тај парк...баш то сам хтео да кажем, да се саобраћај измести што је више могуће одатле, када већ правимо магистралу уз парк и одвајамо га од реке.

велики проблем у свему овоме је бука....она баш угрожава специфични мир и идилу топчидерског парка.


едит: претпостављам да је ово већ качено, лотови ове фазе пројекта

http://aliquantum.rs/wp-content/uploads/2012/01/Projekat-UMP-Beograd.jpg
 
Vrlo ocigledno ceo projekat mosta pristupnica - tj.saobracaja je ,,odmogao,, Topciderki
Ako razdvojimo pitanje uredjenja Topciderske reke od saobracaja, kolektor kao njeno resenje je osiguran.
Izbegavanje odgovornosti ,,saobracajaca,, , parcijalnim opravdanjem da sem premostavanja
nemaju dodirnih tacaka sa tom temom je ......
ali svaki rad podrazumeva i brigu o napredovanju prirode u kojoj se obavlja
a u ovom slucaju buducnost Topciderke je ozbiljno ugrozena .Radovi nisu smeli poceti bez konkretnog plana za resenje tog pitanja
koje ocigledno nije ni pogledano pre izdavanja one dozvole ,,uticaja na okolinu,,
 
Drum1, UMP ne ide ka Rakovici, sto ne menja cinjenicu da ce tuda proterati bulevar. Resenje postoji, ceo ovaj megalomanski projekat je vec otisao predaleko sa cenom tako da bi zakidanje bas na najlepsem beogradskom parku bilo odvratno. Ja sam kacio slike sa uvida i nikakvo pokrivanje reke ne dolazi u obzir.
 
Ne umanjujući iznete dileme, mislim da Topčidersku reku muče neki mnogo ozbiljniji problemi:

pa201095.jpg
cukarickaplavalagun3788.jpg


Ako se oni ne reše, bolje je da ovakva kakva je ide pod zemlju. Bar onaj deo od Zavoda za izradu novčanica, pa pored NIS-a do ulivanja u Savu.
 
џонесте,

у праву си. мислио сам на хибрид УМП+СМТ, који је по мени много извеснији од спајања петље хиподром са панчевцем.
 
Gurnuti pod zemlju, pod tepih. Pa jeli ljudi, šta mislite, odakle vam dolazi ta voda u česmu koju pijete? Odakle u povrće koje kupujete u radnji?

Inače, pored Topčiderke ima kuća i stanova, čitavo jedno malo naselje, a sada i dva salona kompresora. Ta se reka može fino srediti (npr, otarasiti se ove odvratne regulacije, i napraviti prirodno korito), i stvarno ne razumem zašto bi se pokrivala. Da imamo više automobila? Ko će plaćati taj benzin, te registracije, GDE ĆE SE PARKIRATI? Već sada u mojoj ulici nema mesta za sve automobile.

Ljudi, imamo ulicu kojom ide tramvaj, koja je prilično ravna i zgodna za prevoz biciklom, i ulicu kojom ide autobus. To je idealni prevozni koridor koji potpuno zapostavljamo, zakopaćemo reku i tako još više doprineti eroziji zemljišta (pročitajte malo o tome), zagađivaćemo vazduh kolima, i to sve jer ne želimo da razgovaramo jedni s drugim dovoljno, da se organizujemo bolje, da pritisnemo ove gore (kad već imamo nekog gore koji odlučuje za nas), da urade nešto pametno. Pa ajde, zamislite se malo...
 
To vam je sastavni deo razvoja jednog grada, Tako je sa lica zelje nestao i Bulbulderski potok i otišao u ilegalu...i ne verujem da mu je gore nego što je Topčiderskom sad :|
 
Samo sto je topciderka reka duga 31km koju zanemarujemo jer imamo Dunav i Savu.Po vaznosti ne mozemo uporedjivati potoke sa ogromnim rekama.
 
Staklena_Wool_nica":2758fv2h je napisao(la):
Covek da pozeli takve puteve ovde u Montrealu. Moze tu u Beogradu da se jede sa tih cesta i to jos bez truckanja.

Ne znate vi tamo sta su rupe, sad ce zima pa kad se otvore rupe i kao i svake godine što se sve loše odrađene popravke se pretvore u 'udarne rupe'. Taj pojam, koji ne postoji u stranoj litereaturi sam lično osetio kada sam u sred bela dana na izlazu iz Kneza Miloša ka sajmu ispod mostarske petlje polomio felnu i zamalo se slupao zbog rupe velicine tocka 14-ice. Bila je par dana tu rupa. Sahtovi, češljevi, slivnici i ostali hazardi vrebaju tokom cele godine.
 
Nije mi neće biti jasno zašto se kod nas slivnici ne postavljaju ispod ivičnjaka kao što je to slučaj u SAD i drugim zemljama.
 
kumkat":a5aok9if je napisao(la):
Sekretarijat za saobracaj....

http://www.bgsaobracaj.rs/index.php?opt ... &Itemid=40

Kliknite na sliku i obratite paznju na "Most na Adi" :) :)


Sunce ti poljubim....
Pa koga oni zaje...ju? :evil:
Pa kad vec zaposle `svastiku` u sekretarijat pa nek je nauce da skine adekvatnu sliku sa neta i da ume pravilno da je obelezi.
Necemo mi propasti, mi smo vec propali ...
 
Mali presek trenutnog stanja i toka radova na gradilištu petlje "Radnička":

Večeras je izliven poslednji segment gornje konstrukcije nadvožnjaka preko železničkih šina (smer ka Sajmu). Sledi nastavak radova na postavljanju ivičnih venaca i Jersey barijera, koji su na dobrom delu nadvožnjaka već postavljeni. Sa strane Sajma su završeni potporni zidovi pristupne saobraćajnice nadvožnjaku i trenutno se vrši njeno nasipanje. Na suprotnoj strani nadvožnjaka se izvode radovi na srednjem segmentu mosta preko Topčiderske reke. Po postavljanju prefabrikovanih betonskih grada izvršeno je popločavanje gornje konstrukcije ovog segmenta mosta. Sledi postavljanje armature i izlivanje zavšnog betonskog sloja. Završeni nadvožnjak će se sa srednjim segmentom mosta privremeno spojiti najverovatnije nasipanjem prostora između ove dve konstrukcije.

Dobro napreduju radovi i na uzlaznoj rampi iz Radničke ulice na kružni tok. Trenutno se postavlja armatura na trećem segmentu gornje konstrukcije ove rampe (od 4). Izlivanje ovog segmenta bi moglo da se završi do kraja ove nedelje, a konačno spajanje ove rampe sa kružnim tokom bi moglo da se završi krajem novembra. Na ovom delu gradilišta su ostala da se urade i dva polja (od 6) gornje konstrukcije silazne rampe sa kružnog toka u Radničku ulicu. Radovi na ovoj rampi su bili privremeno prekinutu, kako bi se prvo završila uzlazna rampa, obzirom na njen značaj za preusmeravanje saobraćaja preko kružnog toka i oslobađanje podvožnjaka za buduće radove.

U sklopu preusmeravanja saobraćaja u smeru ka Sajmu od značaja je i silazna rampa sa kružnog toka u Bulevar vojvode Mišića. Ova rampa je spojena i ostali su da se obave fini radovi (ivični venci, Jersey barijere, hidroizolacija, asfaltiranje...). Trenutno su na ovom potezu u toku radovi na rampi koja se iz Bulevara vojvode Mišića penje na kružni tok. Postavljena je oplata i u toku je postavljanje armature na delu ove rampe iznad železničke pruge. Utisak je da je ovaj segment izdignut iznad projektovanog nivoa rampe i da će naknadno biti spušten na konačnu visinu. Verovatno je ovo rešenje uslovljeno problematičnim položajem električnih vodova za železnicu. Po završetku ovog segmenta, ostaje da se uradi još jedan segment do završetka i ove rampe.

Dve rampe koje povezuju kružni tok sa mostom su potpuno završene i u toku je montaža dilatacionih spojnica pre postavljanja završnog sloja asfalta. Radovi na spajanju preostale dve rampe (spajaju kružni tok sa raskrsnicom kod Hipodroma) su takođe završeni. Na njima se trenutno postavljaju ivični venci i Jersey barijere. Na samom kružnom toku su u toku radovi na postavljanju zaštitne ograde. Završeni su i radovi na panoramskim liftovima koji povezuju autobuska stajališta iznad kružnog toka. Trenutno se pored liftova uređuju stepeništa i postavlja ograda na njima.

Po premošćavanju tramvajskih šina prema Banovom Brdu, radovi na šinskom nadvožnjaku su obustavljeni već dva meseca. Radi se samo na izlivanju potpornih greda stajališta "metro" stanice.

Nakon završetka uređenja prostora oko pilona na špicu Ade Ciganlije, počelo je uređenje prostora oko stuba broj 7 i lifta sa stepeništem na čukaričkoj strani. Ispod samog mosta u Čukaričkom rukavcu je završeno uklanjanje šipova privremenih stubova i mehanizacija i ljudstvo su se preselili i počeli da uklanjaju šipove privremenih stubova ispod mosta kod brodogradilišta. I na ovom delu je u toku, a negde je i završeno uređenje prostora oko nosećih stubova ispod mosta.
 
Poslao sam im mejl u kojem sam im skrenuo pažnju na grubu grešku na mapi. Nadam se da neko to čita, i da će uvažiti dobronamernu sugestiju i postaviti odgovarajuću ilustraciju uz vest :)
 
Vrh