Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

na brankovom su i dalje gužve. jednostavno most na adi ne može da posluži kao alternativa brankovom, za to treba most u SA.
 
Јасно, али мислим да се сада део возача који је ишао Бранковим служи Газелом (знам два случаја), јер је проходна, што се опет позитивно одражава и на Бранков мост.
 
MilisaV-e, sa ovim se apsolutno ne slažem. Most na Adi jeste doprineo smanjenju gužvi na Brankovom. U poređenju sa periodom pre 3 i 2 godine, u vreme kad nije bila rekonstrukcija Gazele, dolazak do mosta i sam prelazak su ipak trajali duže, i gužve su bile veće. Moguće je da to nije više od 10%, ali gužva je definitivno manja.

Sa druge strane pravo otčepljenje Brankovog mosta će napraviti "kinez", i spreman sa da tvrdim da će to biti baš primetno otčepljenje.

Ja ne vidim nikakvu svrhu "SA" mosta. Gde bi on vodio saobraćaj?
 
Е, ја ти се с тим за "Кинеза" не слажем. Предалеко је то, увек ће бити краће возити са НБ, а богами и из највећег дела Земуна, за Борчу и Панчево преко Бранковог, него онолико кружити кроз Банат. Помоћи ће, али не много; "Кинез" је важан због избацивања камионског транзита из Карађорђеве.

Када је о друмском мосту у СА реч, одувек сматрам да је он без Базисног тунела бесмислица, да би једини ефекат његове изградње био пресељење гужве са Новог Београда у "круг двојке", што ником не треба.
 
GOJE":2es6obl9 je napisao(la):
MilisaV-e, sa ovim se apsolutno ne slažem. Most na Adi jeste doprineo smanjenju gužvi na Brankovom. U poređenju sa periodom pre 3 i 2 godine, u vreme kad nije bila rekonstrukcija Gazele, dolazak do mosta i sam prelazak su ipak trajali duže, i gužve su bile veće. Moguće je da to nije više od 10%, ali gužva je definitivno manja.

Potvrđujem. Sada mnogo brže stižem na posao.

Povremene gužve koje se sada pojavljuju na Brankovom mostu su često sasvim druge prirode. Na primer, čovek teško da može i da pretpostavi kakve probleme na Brankovom mostu u smeru ka starom delu grada može da napravi nepropisno parkirani autobus u Prizrenskoj ulici ispred hotela "Balkan". Sve to govori u prilog da je nesrazmerna korist od gomilanja drumskih mostova blizu samog centra grada, obzirom da je postojeća putna infrastruktura u centru grada suviše malog kapaciteta da efikasno razvede taj saobraćaj.
 
Kartograf":c2hf5r0g je napisao(la):
Odvuče dosta. Ne primeti se toliko u samom obimu saobraćaja preko mosta, koliko u drastično smanjenoj gužvi na prilazima ostalim mostovima.

Još jedna opservacija: Kneza Višeslava je postala prilično zagušena ulica. U gotovo svako doba dana je relativna gužva u oba pravca, skroz od šumarskog fakulteta pa sve do vodotornja.

Kneza Viseslava je najgora vikendom i predvece kada rekreativci krenu da se razilaze. Kosutnjaku hitno treba jedan veci parking jer ono sto postoji prevazilazi potrebe, ljudi bi da direktno iz auta izadju na trim stazu, ne dao bog da na primer parkiraju dole kod bazena.. tako kad se popune postojeci parkinzi uz stazu novopridosli uvuku auto pola metra u starnu i rese svoj problem ali zato naprave kolene u oba poravac jer je mimoilazenje nemoguce... mislim da bi deo ulice od krivine kod difa pa tamo negde do zepter beauty centa trebalo da bude jednosmeran, u pravcu ka gradu.

sto se tice najboje veze skojevske i filmskog grada sa gradom ona je defintivno onim jednosmernim putem kroz sumu, pored restorana rubin. problem nastaje dole kod nadvoznjaka koji kao da je projektovan u doba milosa obrenovica.. umesto da krcimo sumu i pravimo kilometre ulica bilo bi dovoljno dole napraviti prstojnu petlju.. dzaba ako ja od crkve do pruge stignem za 3 minuta kada mi treba 5 minuta, mnogo srece i bezobrazluka pa da se dole ukljcim u bilo koji smer bulevara patrijarah pavla.
 
Пантограф":1duyat6h je napisao(la):
Е, ја ти се с тим за "Кинеза" не слажем. Предалеко је то, увек ће бити краће возити са НБ, а богами и из највећег дела Земуна, за Борчу и Панчево преко Бранковог, него онолико кружити кроз Банат. Помоћи ће, али не много; "Кинез" је важан због избацивања камионског транзита из Карађорђеве.

Када је о друмском мосту у СА реч, одувек сматрам да је он без Базисног тунела бесмислица, да би једини ефекат његове изградње био пресељење гужве са Новог Београда у "круг двојке", што ником не треба.


Ja se sa vama bas nikako ne bih slozio za Kineski most. Verovatno ga nece koristiti ljudi kako bi stigli iz Borce do Usca ali sam siguran da ce on odvuci mnogo saobracaja sa Gazele i Brankovog mosta odnosno iz centralnih beogradskih ulica. Zivim u okolini Sapca i cesto putujem za Krnjacu, zamislite kad svi mi sa slicnim relacijama preko petlje Dobanovci i Kineza prodjemo tako da cak i ne navirimo u NBGD a kamoli na mostove. Mislim da udeo slicnog saobracaja nije tako zanemarljiv.
 
Most na Adi je definitivno smanjio gužve na Brankovom i Gazeli. Pomogao je više nego što sam bar ja očekivao. E sad što je napravio neka zagušenja je druga stvar. Što se tiče Kneza Višeslava moj utisak je da u jutarnjem špicu prema Hipodromu dolazi više vozila iz te ulice nego iz Požeške što je bar za mene iznenadjujuće. Što se tiče Kineza šteta je što ide toliko severno jer bi imao mnogo veći efekat da je južnije a koliko će procentualno pomoći, vreme će pokazati.
 
Još malo "sličnog" terorizma (zadnja epizoda obećavam)

Petlja Radnička - sve se vrti oko pružnih prelaza, najpre pristupi kružnom toku:

img5273b.jpg


img5275t.jpg


a najznačajniji je završetak jednog od dva betonska tobogana:

img5429qn.jpg


gornji betonski luk je na svom mestu

img5277ft.jpg


i sada ga treba spojiti sa obe strane:

img5276yo.jpg


img5299f.jpg


img5312y.jpg


img5272zc.jpg


interesantan je sistem spuštanja ove više od 1000 tona teške konstrukcije:

img5285el.jpg


sve je visilo na ovim metalnim spiralnim vezama

img5282f.jpg


img5283xv.jpg


stub bliže sajmu:

img5295uc.jpg


dodatno betoniranje stuba će verovatno ići kroz ove plastične cevi:

img5297h.jpg


zanimljiv je i komandni ("paletni" :mrgreen: ) pult hidraulike kojom je spuštana konstrukcija

img5289a.jpg


img5289aa.jpg


završava se i spuštanje ka sajmu:

img5332o.jpg


img5456u.jpg


img5460m.jpg


i jedan pogled ka NBG strani s nešto kraćim pristupnim stepenicama:

img5369ec.jpg
 
Jutarnje gužve iz Skojevskog naselja kao i Vidikovca pokazuju da treba razmišljati o proširivanju prilaza petlji iz tog pravca.Radnička će biti opravdana tek ako se slivanje saobraćaja postupno odvija.Semafori samo otežavaju i stvaraju još veće gužve.
 
@Blagoje.
Ne, sve je završeno i oćišćeno, ali, kako mi je objašnjeno, se čeka tehnički prijem.

Špic i prilaz pilonu su još uvek (bar kada sam ja bio) ograđeni zbog grafitera, vandala i bacanja djubreta.
Pošto sam pokupio i bacio u prvu kantu one tri bačene flašice sa prve fotografije, valjda ne spadam u te kategorije.

Takođe, asfaltni putić na nasipu koji vodi od prevlake do špica i mosta (pored veslačkih klubova) je u lošem stanju i trebalo bi ga popraviti jer je on jedina asfaltirana veza mosta i staze oko jezera.


Sam plato na špicu nije ništa posebno: delovi obala Save koje se vide sa špica su neuređene, na samom špicu dominira siva boja, iznad se čuje buka automobila sa mosta, sa stepeništa ne može da se vidi Ada, bedem je od istovarenog lomljenog kamena nepravilnog oblika i oštrih ivica (nije popločan, postoji samo ova stazica, nema stepeništa ka donjem nivou), sam donji nivo nije popločan. Ako ovako ostane, ne treba očekivati da će špic biti mesto na kojem će se ljudi zadržavati.

slika1353.jpg


slika1354.jpg


slika1394.jpg

(pogrešno doba dana za fotografisanje, ali zamislite kako bi bilo leti u zastakljenom panoramskom liftu)

slika1368.jpg
 
Da li postoje fotogradije istovarivanja kamenja za utvrđivanje tla na špicu?
 
Mene jedino interesuje zasto obalutvrdu spica mosta nisu radili kao ostale obaloutvrde u bg vec cu je ostavili od grubo klesanog kamena sto u srbiji znaci vece odrzavanje.Nadam se da su smislili nesto protiv grafitera.Zna li se hoceli liftovi imati radnika
 
"Mene jedino interesuje zasto obalutvrdu spica mosta nisu radili kao ostale obaloutvrde u bg vec cu je ostavili od grubo klesanog kamena "

Isto se pitam?!
 
ivandr6889":6u6s5r56 je napisao(la):
Пантограф":6u6s5r56 je napisao(la):
Е, ја ти се с тим за "Кинеза" не слажем. Предалеко је то, увек ће бити краће возити са НБ, а богами и из највећег дела Земуна, за Борчу и Панчево преко Бранковог, него онолико кружити кроз Банат. Помоћи ће, али не много; "Кинез" је важан због избацивања камионског транзита из Карађорђеве.

Када је о друмском мосту у СА реч, одувек сматрам да је он без Базисног тунела бесмислица, да би једини ефекат његове изградње био пресељење гужве са Новог Београда у "круг двојке", што ником не треба.


Ja se sa vama bas nikako ne bih slozio za Kineski most. Verovatno ga nece koristiti ljudi kako bi stigli iz Borce do Usca ali sam siguran da ce on odvuci mnogo saobracaja sa Gazele i Brankovog mosta odnosno iz centralnih beogradskih ulica. Zivim u okolini Sapca i cesto putujem za Krnjacu, zamislite kad svi mi sa slicnim relacijama preko petlje Dobanovci i Kineza prodjemo tako da cak i ne navirimo u NBGD a kamoli na mostove. Mislim da udeo slicnog saobracaja nije tako zanemarljiv.


Видећеш, два-три пута ћеш возити из Шапца преко Кинеског моста, а онда ћеш се вратити Бранковом, чак и у шпицу. Крњача је баш мнооого далеко од Кинеза... изгубићеш пола сата.
 
мени и даље није јасно, па ако можда да ми одговори...хвала унапред.

ово је моје схватање стања на терену, нек ме неко исправи:
плаво и црвено сам уцртао будуће трасе нових тобогана. плавом (ка бановом) је силаз већ завршен, црвеном (ка сајму) је силаз негде на месту још стојећег бетонског моста. ако је то истина, за шта су шипови обележени жутом бојом? не личи ми да ће ту да почне црвени тобоган, делује ми као да је то превелико скретање...

хвала још једном :)

untitled-1.jpg
 
Pa moje misljenje je da si ti te "nove tobogane" nacrtao preuske. Pogotovo crveni, kako Blagoje pretpostavio a izgleda da ce tako i biti, preko Topciderke ce biti jedan kontinulan most po sirni za oba smera.
 
Radiće se jedinstven most za oba smera. Istina je da nadvožnjak u smeru Sajma delimično kači ovaj deo gde su sada šipovi, ali daleko od toga da je most neophodan na tom celom prostoru. Treća faza podrazumeva rušenje betonskog mosta i nastavak izgradnje na njegovoj poziciji. Ovu drugu trećinu pre svega rade iz razloga da kada završe nadvožnjak preko železničke pruge (smer ka Sajmu) i kada privremeno saobraćaj u smeru ka Adi preusmere na njega, vozila idu preko ovog dela (izbegava se oštra krivina udesno na završeni deo mosta kojim sada idu vozila).
 
аха, хвала иване и благоје. наравно плусић.

само још једно питање... "kada privremeno saobraćaj u smeru ka Adi preusmere na njega" што се тада не би саобраћај усмерио на мост намењен том тобогану (на месту данашњег моста, који би се изградио док је смер ка сајму преко хиподрома)? је л то зато што ссу већ биле огромне гужве код хиподрома због тига?
 
@drum1

Preusmeravanje saobraćaja ka Sajmu preko hipodroma nije pogodno na duže vreme zbog i ovako velikih gužvi na tom potezu. Jedina realna opcija je preusmeravanje saobraćaja preko novog kružnog toka. Trenutno građevinari gledaju da što pre preusmere saobraćaj na novoizgrađeni nadvožnjak kako bi srušili tobogan i krenuli u izgradnju nadvožnjaka u smeru ka Adi.

Da bi počela da se radi treća faza mosta preko Topčiderske reke (na mestu starog betonskog mosta), prvo mora da se završi uzlazna rampa na kružni tok iz Radničke ulice, kako bi de saobraćaj ka Sajmu preusmerio preko kružnog toka i oslobodio betonski most za rušenje. Do sada je izlivena gornja konstrukcija dva (od 4) polja ove rampe. Preustala dva mogu da se izliju za nekih 20-25 dana, a onda sledi postavljanje hidroizolacije, ivičnih venaca i Jersey barijera, betoniranje tehničkih staza, zatim postavljanje ograde, dilatacionih spojnica i osvetljenja, asfaltiranje rampe i izgradnja pristupne saobraćajnice ka ovoj rampi. Sve u svemu, možemo očekivati završetak rampe tokom decembra.

Rampa koja se sa kružnog toka spušta u Bulevar vojvode Mišića je završena (izlivanje gornje konstrukcije) i sada predstoje finiji radovi (gore pobrojani). Znajući navike gradskih čelnika, realno je očekivati da se kružni tok za saobraćaj otvori za Novu godinu. Tek tada će moći da se ruši stari betonski most preko Topčiderske reke i počne izgradnja novog (treća faza), za šta im treba oko dva meseca (na osnovu iskustva sa delom mosta koji se trenutno radi).

Imajući u vidu trenutni intezitet radova na nadvožnjaku preko železničke pruge, njegov završetak i puštanje u saobraćaj se može očekivati pre kraja godine (usuđujem se da prognoziram kraj novembra ili početak decembra), mada je moguće da će gradske vlasti da ga puste u paketu sa kružnim tokom za Novu godinu. To bi trebalo da bude bar dva meseca pre završetka regularnog mosta preko Topčiderske reke za smer ka Sajmu, pa samim tim i bar dva meseca ranije rušenje tobogana.

Naravno, ovo su samo moje procene što se tiče tajminga. Dosta toga zavisi od vremena, inteziteta radova i planova kako izvođača, tako i gradskih vlasti.
 
Da li iko zna kada se planira spajanje mosta sa tosinim bunarom i koje ce raskrsnice biti nivelisane? Hvala
 
Vrh