GOJE":2es6obl9 je napisao(la):MilisaV-e, sa ovim se apsolutno ne slažem. Most na Adi jeste doprineo smanjenju gužvi na Brankovom. U poređenju sa periodom pre 3 i 2 godine, u vreme kad nije bila rekonstrukcija Gazele, dolazak do mosta i sam prelazak su ipak trajali duže, i gužve su bile veće. Moguće je da to nije više od 10%, ali gužva je definitivno manja.
Kartograf":c2hf5r0g je napisao(la):Odvuče dosta. Ne primeti se toliko u samom obimu saobraćaja preko mosta, koliko u drastično smanjenoj gužvi na prilazima ostalim mostovima.
Još jedna opservacija: Kneza Višeslava je postala prilično zagušena ulica. U gotovo svako doba dana je relativna gužva u oba pravca, skroz od šumarskog fakulteta pa sve do vodotornja.
Пантограф":1duyat6h je napisao(la):Е, ја ти се с тим за "Кинеза" не слажем. Предалеко је то, увек ће бити краће возити са НБ, а богами и из највећег дела Земуна, за Борчу и Панчево преко Бранковог, него онолико кружити кроз Банат. Помоћи ће, али не много; "Кинез" је важан због избацивања камионског транзита из Карађорђеве.
Када је о друмском мосту у СА реч, одувек сматрам да је он без Базисног тунела бесмислица, да би једини ефекат његове изградње био пресељење гужве са Новог Београда у "круг двојке", што ником не треба.
ivandr6889":6u6s5r56 je napisao(la):Пантограф":6u6s5r56 je napisao(la):Е, ја ти се с тим за "Кинеза" не слажем. Предалеко је то, увек ће бити краће возити са НБ, а богами и из највећег дела Земуна, за Борчу и Панчево преко Бранковог, него онолико кружити кроз Банат. Помоћи ће, али не много; "Кинез" је важан због избацивања камионског транзита из Карађорђеве.
Када је о друмском мосту у СА реч, одувек сматрам да је он без Базисног тунела бесмислица, да би једини ефекат његове изградње био пресељење гужве са Новог Београда у "круг двојке", што ником не треба.
Ja se sa vama bas nikako ne bih slozio za Kineski most. Verovatno ga nece koristiti ljudi kako bi stigli iz Borce do Usca ali sam siguran da ce on odvuci mnogo saobracaja sa Gazele i Brankovog mosta odnosno iz centralnih beogradskih ulica. Zivim u okolini Sapca i cesto putujem za Krnjacu, zamislite kad svi mi sa slicnim relacijama preko petlje Dobanovci i Kineza prodjemo tako da cak i ne navirimo u NBGD a kamoli na mostove. Mislim da udeo slicnog saobracaja nije tako zanemarljiv.