Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Evo vesti sa Beobuilda, spajanje mosta sa Tošinim bunarom trebalo bi da bude gotovo do kraja 2013.

Novobeogradske pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije sa po tri saobraćajne trake, između kojih se nalazi konstrukcija za šinska vozila. Konstrukcija šinskog koridora se pred Ulicom Đorđa Stanojevića spušta na zemlju, dok se konstrukcija drumskog saobraćaja spušta na zemlju nešto kasnije, pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije. U neposrednoj blizini mosta, uz tri rampe iz Ulice Jurija Gagarina biće izgrađene pešačko-biciklističke staze za pristup mostu.

Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta na konstrukciji je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija šinskog sistema. Posle spuštanja na zemlju ispred Bulevara Crvene armije, saobraćajnica je na preostalih dva kilometra širine 43 metra, s obzirom da na ovom delu postoje obostrane pešačko-biciklističke staze. Saobraćajnica će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja, koje će biti propisano za gradske uslove.

Dakle, denivelisane su raskrsnice sa Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, a ukrštanja sa Bulevarom Crvene Armije, Omladinskih Brigada i Tošinim bunarom biće u nivou, s tim što postoji ideja da se u budućnosti i na Tošinom bunaru uradi denivelacija :)
 
Bulevar Crvene armije je produžetak Ulice španskih boraca - dakle, prva raskrsnica posle Antifašističke borbe :) Da, zaboravih malopre da pomenem i raskrsnicu sa Dr Agostina Neta, i ona će biti u nivou, a navodno se planira i probijanje železničkog nasipa na tom mestu. Nadam se da je sve to predviđeno u ovoj fazi radova.
 
Samo da ispravim, Bulevar Crvene armije je ona ulica pored Delta city-ja (nastavak ulice Dr Agostina Neta), kuda idu tramvaju za depo. U nastavku nje ce se probijati zeleznicki nasip i spajati sa ulicom Bulevar umetnosti. Dakle denivelisane su Jurija Gagarina, Antifasisticke borbe, Djordja Stanijevica, a u nivou je Bul. Crvene armije, Omladinskih brigada i Tosin bunar.
Sto se sinskog dela tice, on se spusta u ulicu Djordja stanojevica i ide njom, skrece u bul.Crvene armije do ulivanja u Jurija Gagarina.
 
аха, значи Агостина Нета је од Јурија Гагарина до Саве, а ка насипу је Црвене Армије (што ће после да се укршта са Булеваром уметности када се пробије насип)? а како се зове онда она што иде од Јурија Гагарина до Ђорђа Станојевића у Блоку 42? зар то није требало да буде Црвене Армије?

едит: мали оф када сам већ ко дулица. пазите ту будалаштину, од Булевара Николе Тесле до Саве имате чак 4 улице у правој линији (сада их сече насип, али он се пробија): Трешњиног цвета, Булевар уметности, Булевар Црвене Армије, Агостина Нета. паралелно са том улицом имате Омладинских бригада од зграде општине НБГ до Саве. ајде, Шпанских бораца па Ђорђа Станојевића и да разумем, само су две улице, али овде четири :?: :!:
 
Hvala svima na odgovoru, nadam se da ce jednog dana i tosin bunar i omladinskih brigada da naprave u vise nivoa s obzirom na promet!
 
па по некој логици би требало да буде денивелисано. али логично планирање је ову земљу давно напустило, тако да...
 
Pozdrav svima, evo i ja da se javim posle dugo vremena praćenja teme i foruma.
Zahvaljujem se na sjajnim fotkama i kometarima, a evo malo i mog doprinosa. Pre nekog vremena kupio sam neku "action sport" kamericu sa raznim nosačima pa reših da je isprobam i u kolima. Posle par proba potrefilo se da sam trebao da prođem dobrom trasom UMPa pa reko da zabeležim to.
Vozio sam sa Banovog brda celom Požeškom, preko hipodroma, novog mosta... sve do uključenja na novosadski autoput. Iako deluje kao dobra i brza varijanta meni je trebalo preko 20min vožnje (subota između 13 i 14 časova) tako da mi se čini da je i dalje za tu rutu brža varijanta Radničkom, Bul VM, Gazela, autoput.

Koga zanima da pogleda, klip je FullHD na adresi: http://www.youtube.com/watch?v=bInJ6OruFmU&hd=1

Pozdrav.
 
Гарчо, добродошао на форум.
Па, не може да се види филмчић, http://www.youtube.com/watch?v=bInJ6OruFmU&hd=1 каже следеће:

502. That’s an error.
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds. That’s all we know.

Филмчић једино може да се погледа директно на Јутјубу, али и тамо га "нешто" доста кочи ! Учитава се сво време гледања !

Кад се уради траса УМП кроз Нови Београд онда ће бити још брже, а и сад се брже стиже него трасом коју си ти навео, Радничка, Бул. ВМ, мост Газела, аутопут. Само кроз Пожешку до црте на семафору на раскрпетљи ти је требало 6:21 минута.

Деоницу од пијаце на Бежанијској коси код мене, па до ВМА пређем нормалном вожњом за 12:31 минута.
 
Dobrodošao Garčo.
Filmić se mnogo sporo učitava, meni se definitvno ukočio negede kada si ušao Milutina Milankovića.

Enivej, od Buvljaka (10.minut) do novosadskog autoputa bi stigao za svega par minuta, samo da si produžio do petlje kod Arene i spustio se na autobut ka Zagrebu (da li je isključenje posle Zmaja tada bilo otvoreno, ne znam :D )
 
Hvala svima na dobrodošlici, tu sam ja odavno, samo nemam šta mnogo da kometarišem pored ovoliko iskusnih građevinaca :)

Meni klip radi sasvim OK, link otvara direktno 720p rezoluciju, probajte sa smanjivanjem rezolucije ako imate slabije kompove, probleme sa netom ili probleme sa flešom. Možete da probate i ovaj plejer koji ima podršku za YouTube:
http://smplayer.sourceforge.net/

Kameru sam pazario iz Kine pošto je glavni konkurent i lider na tržištu GoPro preskup za naše uslove. Ova je u Kini oko 150-160USD a ja sam je pazario na proverenom sajtu Dealextreme http://dx.com na nekoj trenutnoj akciji za 160USD.
http://dx.com/p/ht200a-1-5-lcd-5-0m...der-w-sd-mini-usb-mini-hdmi-black-blue-151647
Nisam imao priliku da je testiram još uvek u extreme uslovima (skijanje, ronjenje i sl.) ali se spremam :)
 
Ma klip je OK i meni je savrseno radio. Mozda je samo problem net korisnika, odnosno protok!!!
 
Homer Jay":3m4sp5q5 je napisao(la):
Bulevar Crvene armije je produžetak Ulice španskih boraca - dakle, prva raskrsnica posle Antifašističke borbe :) Da, zaboravih malopre da pomenem i raskrsnicu sa Dr Agostina Neta, i ona će biti u nivou, a navodno se planira i probijanje železničkog nasipa na tom mestu. Nadam se da je sve to predviđeno u ovoj fazi radova.

Да ли то значи да ово више није тачно?

100926-UMP-VS-01.jpg


Мислим да је грешка да надвожњак не пређе и преко црвене армије/ђ. станојевића.
 
Ovo je tacan prikaz saobracajni deo ce se spusiti iza gsp garaza dok ce tramvaji biti spusteni u sredini bloka kod parkinga kod buvljaka
 
Hvala Garcho za video! Bas si bio usresredjen i postojan. Posebno znaci onima koji su daleko od Beograda. Covek da pozeli takve puteve ovde u Montrealu. Moze tu u Beogradu da se jede sa tih cesta i to jos bez truckanja. Znam da je sve to novo, ali u Kanadi jos nisam videla tako dugacak renoviran gradski put. Obicno su to delici ulicica, ko u prosjaka zakrpljeni. A jedno ravnomerno asfaltiranje ulice bude unisteno u roku od 2 nedelje, jer izgleda da ovi iz vodovoda ne komuniciraju sa ovima za putarinu... A da ne spominjemo ideju da je sva elektrika u Montrealu ispod zemlje (kao i u NYC, nema zica i bandera na ulicama), pa i najmanji kvar zahteva veliki krater na ulici. To pomnozeno sa losim kvalitetom radova i asfalta, izgleda ko Kabul u odnosu na Beograd. Lepo uradjen video/photo je veliki doprinos reputaciji Beograda. Uzivajte pa makar se vozili 2 min. duze.
 
Uređuje se prostor ispod mosta na čukaričkj strani, bageri poravnavaju nasutu zemlju.
Za prilaz stepeništu i liftu je napravljeno omanje brdo, par metara više od biciklističke staze.
 
@drum1

Izvinjavam se, ja sam napravio pometnju jer sam pobrkao nove nazive ulica na NBG ;) Kao što Igor reče, prikaz na mapi je onaj pravi.
 
Postavljene su prefabrikovane betonske grede srednjeg dela mosta preko Topčiderske reke:

t01r.jpg


t02sj.jpg
 
da li može cela topčiderka u kolektor da provučemo ulicu na njenom mestu.
 
MilisaV":3m52wala je napisao(la):
da li može cela topčiderka u kolektor da provučemo ulicu na njenom mestu.

Nije nemoguće da će i to da se desi.
 
Čim zavrse ovaj srednji segmet odmah će se raditi poslednji treći a za to vreme će se saobraćaj ka Sajmu preusmeriti na srednji segmet. Ne znam koliko će im trebati vremena za poslednji jer on već ima pobijene šipove (stari betonski most) ali ko zna da li zadovoljavaju standarde za ovo. Sa srednjeg segmeta će relativno lako da se spuste privremeno u podvožnjak. Drugačije ne verujem da može jer bi trebali uraditi na kratkom rastojanju privremene kontra nivelisane saobraćajnice. Oni što bi išli od Sajma da opet idu desno a ovi ka sajmu da idu preko srendjeg dela pa isto na desno na dole u podvožnjak. Ogromna visinska razlika na malom rastojanju. Znači pre pustanja novog tobogana koji je pri kraju moramo imati gotova sva tri segmeta preko Topčiderke ili je po sredi neka druga logika. Šta ako ostave 3-ci segmet mosta preko Topčiderke za kraj tj. posle oba nova tobogana. Onda bi relativno lako mogli da manevrišu saobraćaj ali bi imali privremen uspon (pomeren ulevo) za tobogan ka Sajmu (ovaj skoro gotov). Razumem onaj spust ka Sajmu što je pomeren ulevo da bi se ostavile bar 2 trake od pravca hipodroma i sa kružnog toka ali bi to ovde izgledalo ružno ako urade. Vozili bi desno->levo->preko tobogana->levo->desno ka Sajmu.
 
@edgeman

Mislim da će po završetku srednjeg segmenta, a što bi trebalo da se poklopi sa završetkom nadvožnjaka preko železničkih šina (smer ka Sajmu), odmah preusmeriti saobraćaj sa tobogana (smer ka Adi) na njega. Pri tome se izbegava nagla krivina u desno (na segment mosta koji je sada u upotrebi) i oslobađa se tobogan za rušenje. Visinska razlika između srednjeg segmenta mosta i ulaza u podvožnjak je suviše velika da bi se saobraćaj ka Sajmu preusmerio preko njega. Pretpostavljam da će saobraćaj ka Sajmu i dalje ići podvožnjakom do puštanja kružnog toka u saobraćaj (kraj godine?). Tada bi se saobraćaj ka Sajmu mogao preusmeriti na kružni tok i stvorili bi se uslovi za rušenje starog betonskog mosta preko Topčiderske reke i izgradnju poslednjeg segmenta novog. Istovremeno bi mogla da počne izgradnja ispusta za autobusko stajalište koje će se nalaziti iznad sadašnjeg ulaza u podvožnjak, a za koje je ostavljena izvedena armatura na nadvožnjaku čija se izgradnja privodi kraju.
 
Vrh