Evo vesti sa Beobuilda, spajanje mosta sa Tošinim bunarom trebalo bi da bude gotovo do kraja 2013.
Dakle, denivelisane su raskrsnice sa Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, a ukrštanja sa Bulevarom Crvene Armije, Omladinskih Brigada i Tošinim bunarom biće u nivou, s tim što postoji ideja da se u budućnosti i na Tošinom bunaru uradi denivelacija
Novobeogradske pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije sa po tri saobraćajne trake, između kojih se nalazi konstrukcija za šinska vozila. Konstrukcija šinskog koridora se pred Ulicom Đorđa Stanojevića spušta na zemlju, dok se konstrukcija drumskog saobraćaja spušta na zemlju nešto kasnije, pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije. U neposrednoj blizini mosta, uz tri rampe iz Ulice Jurija Gagarina biće izgrađene pešačko-biciklističke staze za pristup mostu.
Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta na konstrukciji je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija šinskog sistema. Posle spuštanja na zemlju ispred Bulevara Crvene armije, saobraćajnica je na preostalih dva kilometra širine 43 metra, s obzirom da na ovom delu postoje obostrane pešačko-biciklističke staze. Saobraćajnica će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja, koje će biti propisano za gradske uslove.
Dakle, denivelisane su raskrsnice sa Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, a ukrštanja sa Bulevarom Crvene Armije, Omladinskih Brigada i Tošinim bunarom biće u nivou, s tim što postoji ideja da se u budućnosti i na Tošinom bunaru uradi denivelacija