Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Mislite na ovu sliku?

ZatvaranjeVMisica.jpg
 
Ne, postavili su satelitski snimak iz vremena pre početka izgradnje mosta sa ucrtanim pravcima u Jurija Gagarina tokom radova, a na železničkom nasipu koji vodi ka starom železničkom mostu su napisali "Most preko Ade".

Verovatno neki novopečeni Beogradjanin, ili u Sekretarijatu za saobraćaj Grada Beograda radi neko ko ne razlikuje mostove, a možda i ne može da primeti da se predmetni most ne nalazi na fotografiji.
 
relja":m278t1oy je napisao(la):
Verovatno neki novopečeni Beogradjanin, ili u Sekretarijatu za saobraćaj Grada Beograda radi neko ko ne razlikuje mostove, a možda i ne može da primeti da se predmetni most ne nalazi na fotografiji.

Eto, da su napravili veći pilon, svi bi ga razlikovali. :p
 
Sumnjam da bi autoru ove šeme saobraćaja i to pomoglo.
 
Nisu, a i ne treba. Dovoljno je da je greška ispravljena. Uostalom, verujem da nisam jedini koji im se javio :)
 
Јесу "исправили", али су задржали исту снимак без Моста на Ади, односно снимак је пре почетка градње. Бар да су ставили нов снимак, али....
 
Novo sa WWW.SAVABRIDGE.COM

Напредак радова на северним приступним саобраћајницама

Почетком октобра настављени су радови на северним приступним саобраћајницама Моста преко Аде који се протежу до железничке станице Нови Београд у дужини од око хиљаду метара. У петак 02. новембра изведено је највеће бетонирање у задњих неколико месеци, уливањем 1000м3 бетона за горњу распонску конструкцију левог УМП-а у зони улице Јурија Гагарина, који ће убудуће омогућити саобраћај са моста у смеру Тошиног бунара. Тренутно се врши преднапрезање изливене конструкције.

На скели и оплати постављеној преко улице Пролетерске солидарности, приоритет су радови на постављању арматуре горње конструкције вијадуката за метро и оба смера УМП-а. Ускоро се очекује њихово бетонирање како би се постављање трамвајске контактне мреже на нову конструкцију завршило у новембру и омогућило пуштање трамвајског саобраћаја у улици Пролетерске солидарности од 1. децембра 2012.

У близини улице Јурија Гагарина и ОТЦ-а интензивно се ради на завршетку преосталих темељних греда и стубова за двоколосечну метро конструкцију и УМП вијадукте у оба смера.
 
PRISTUPNI PUTEVI MOSTU NA ADI - Izgradnja petlje 'Jurija Gagarina' na Novom Beogradu
06.11.2012 - Izvor: PRESS
Od mosta do Tošinog bunara u 2013.
Aleksandra Andrić

Punom parom - Radnici trenutno rade na izgradnji nadvožnjaka iznad Ulice antifašističke borbe, svi radovi biće gotovi u septembru sledeće godine


615x3189976-beograd.jpg


Radovi na izgradnji petlje „Jurija Gagarina", kojom će Most na Adi biti povezan sa Novim Beogradom, uveliko traju. Građevinci trenutno rade na izgradnji nadvožnjaka iznad Ulice antifašističke borbe i ukoliko sve bude teklo planiranom dinamikom, tramvaji na linijama 7, 9 i 13 ponovo će saobraćati od 1. decembra.
Izgradnja novobeogradskih pristupnih puteva Mostu na Adi zaustavljena je krajem juna zbog stečaja izvođača, slovenačkog „Primorja". Gradilište je nedavno ponovo otvoreno kada je ugovor preuzela austrijska firma „Por".

Tramvaji od decembra
Prema rečima Nenada Bajića iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, ugovor je zaključen prema pravilima Evropske investicione banke i predviđa da novi izvođač preuzme sve obaveze i da, za istu cenu, saobraćajnicu od mosta do Tošinog bunara završi do septembra 2013. godine.

- Na gradilištu koje se proteže od mosta do sredine Železničke stanice „Novi Beograd" u dužini od jednog kilometra angažovano je stotinak radnika. Trenutno se izvode radovi na premošćavanju Ulice antifašističke borbe, kako bi se od 1. decembra omogućilo ponovno uspostavljanje tramvajskog saobraćaja kroz ovu ulicu. Istovremeno se postavlja armatura za deo konstrukcije uz železničku prugu i konstrukcije uz Ulicu Jurija Gagarina - objašnjava Bajić.

Radovi zatvaraju deo ulice noću
Zbog radova na montaži nosača za vijadukt preko Ulice Jurija Gagarina između srede i četvrtka, kao i između četvrtka i petka noću između 22 i 6 sati, deo Ulice Jurija Gagarina između ulica Vladimira Popovića i Antifašističke borbe, u smeru od ulice Vladimira Popovića ka Antifašističke borbe biće zatvoren za saobraćaj.
Prema njegovim rečima, ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta iznosiće 40 metara i sastojaće se od dva odvojena kolovozna dela, svaki deo sa po tri trake, između kojih će biti smeštena konstrukcija metroa.
- Novobeogradske pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije sa po tri saobraćajne trake, između kojih se nalazi konstrukcija šinskog prevoza. Saobraćajnica se pred Ulicom Đorđa Stanojevića spušta na zemlju, dok se deonica drumskog saobraćaja spušta na zemlju nešto kasnije, pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije - kaže naš sagovornik. Do sada je od 32 stuba završeno 28 i na njima je izgrađena gornja konstrukcija na delu kod železničke stanice.

Sužen kolovoz
Iz Direkcije za gradsko građevinsko zemljište navode da će sa drugom deonicom do Tošinog bunara ukupna dužina pristupnih puteva iznositi tri kilometra.
- Biće izgrađeno šest raskrsnica koje će omogućiti da se vozila sa ove saobraćajnice uliju u okolnu saobraćajnu mrežu. Prvi silazak sa mosta je na Ulicu Jurija Gagarina, onda slede raskrsnice sa ulicama Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića, zatim raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije, Omladinskih brigada i na kraju sa Ulicom Tošin bunar - navode u Direkciji.

Izgrađeno
- U smeru ka Novom Beogradu sa Mosta na Adi silazna rampa koja vodi ka Gazeli, kao i rampa prema Ulici Jurija Gagarina.
- U suprotnom smeru ulazna rampa iz Ulice Jurija Gagarina koju koriste vozači što sa Novog Beograda idu prema Banovom brdu

Gradi se
- Most na Adi - Železnička stanica „Novi Beograd" i Buvljak, sa silaznim i ulaznim rampama
- Železnička stanica „Novi Beograd" - raskrsnica Tošin bunar

Maksimalna propusna moć ove saobraćajnice, kao i samog mosta, uz brzinu prilagođenu gradskim uslovima biće 12.000 vozila na sat. Zbog ovih radova kolovoz u Ulici Jurija Gagarina u delu između uzlazno-silaznih rampi za Most na Adi i Ulice antifašističke borbe biće sužen do 20. novembra.
 
Jel ima neki plan, mapa, 3d animacija kako će na kraju sve to u Jurija Gagarina i ostalim ulicama na NBG-u izgledati...kakva ce veza biti sa mostom na Adi??
 
Мањане,
гуглуј УМП београд
или погледај претходних пар страна, ја сам качио.
 
На сајту изградње моста ( http://www.savabridge.com ) су постављене фотографије прогреса радова за месец октобар:

oct01.jpg

Јужне приступне саобраћајнице

oct02.jpg

Завршена јужна рампа 3а

oct03.jpg

Бетонирање другог поља рампе 2а

oct04.jpg

Демонтажа оплате са главног поља новог вијадукта у Радничкој

oct05.jpg

Демонтажа решеткастог носача првог поља вијадукта у Радничкој

oct06.jpg

Прво поље вијадукта у Радничкој на висећој скели

oct07.jpg

Радови на опорцу новог моста преко Топчидерке

oct08.jpg

Монтажа заштитне ограде на источном степеништу

oct09.jpg

Монтажа арматуре за конструкцију УМП-а у области ул. Јурија Гагарина

oct10.jpg

Завршени стубову код ОТЦ-а

oct11.jpg

Радови у оси конструкције метроа

oct12.jpg

Монтажа арматуре за конструкцију УМП-а код жел. станице НБГ
 
Vezano za poslednju sliku, a na osnovu kamere na gradilištu, izgleda da se trenutno izvode poslednje pripreme pre izlivanja gornje konstrukcije drumskog vijadukta iznad ulice Antifašističke borbe u smeru ka Tošinom bunaru.
 
blagoje":1f11vupn je napisao(la):
Vezano za poslednju sliku, a na osnovu kamere na gradilištu, izgleda da se trenutno izvode poslednje pripreme pre izlivanja gornje konstrukcije drumskog vijadukta iznad ulice Antifašističke borbe u smeru ka Tošinom bunaru.

Kakve su šanse da se sve konstrukcije iznad te ulice završe do sredine decembra, za kada je najavljeno pštanje tramvaja?
 
trialin":1efa46a0 je napisao(la):
Pre ce Kinezi da izgrade most preko Dunava ,nego ovi petlju....
Изгледа да су у Србији сву укосили очима, како другачије објаснити толику љубав према кинезима. Све грађевинске фирме, па и српске, раде добро и брзо када им се на време плаћа, а што се тиче кинеза, њих ћемо деценијама отплаћивати са каматом много вишом него у случају кредита покварених западњака. При томе не верујем да више наших фирми ради код кинеза него код аустријанаца.
 
vladanc":ii77bzkd je napisao(la):
trialin":ii77bzkd je napisao(la):
Pre ce Kinezi da izgrade most preko Dunava ,nego ovi petlju....
Изгледа да су у Србији сву укосили очима, како другачије објаснити толику љубав према кинезима. Све грађевинске фирме, па и српске, раде добро и брзо када им се на време плаћа, а што се тиче кинеза, њих ћемо деценијама отплаћивати са каматом много вишом него у случају кредита покварених западњака. При томе не верујем да више наших фирми ради код кинеза него код аустријанаца.

Ово не само да је лаж него су кинески кредити равно за трећину или дупло јефтинији од западњачких уз гарантовахих 50% посла за домаћу оперативу. О разлици у политичкој цени кредита једних и других нећу ни да говорим. Једни имају годишње 1500 милјарди вишка долара које морају негде да инвестирају а други живе од тога да другима уваљују своје скупе кредите.

А и сам приступ пројектима је потпуно супротан. Кинези сагледају ситуацију и потребе зоне у којој инвестирају и онда предложе пројекат па су тако они прво предложили да се гради мост код Винче а наши су због јефтиних политичких поена инсистирали на земунском мосту.

Са друге стране,западњаци нам издиктирају услове,одаберу пројекат,дају скупи кредит и намонтирају тендер тако да домаће фирме не могу добити посао.
 
trialin":2d4bxc58 je napisao(la):
Pre ce Kinezi da izgrade most preko Dunava ,nego ovi petlju....

Ova dva projekta su potpuno neuporediva, nema smisla baviti se ozbiljnom diskusijom na tu temu.
 
@Delija

Ne bih da politizujem forum, ali ti tvoji sto zarade 1500mlrd godisnje drze 80% svog stanovnistva kao stoku koja radi za 80dolara mesecno za kompanije tih istih zapadnjaka, pa onda od njih ocekujes da postupaju korektno prema sacici Srba 20000km daleko od sebe.
 
Vrh