Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Slikano 28.08.2012. godine

Izgradnja nadvožnjaka između Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice i radovi na šinskom nadvožnjaku:


Završeno je izlivanje prvih pet segmenata nadvožnjaka (smer od Ade ka Sajmu) preko železničkih šina sa strane Bulevara vojvode Mišića:

c01fz.jpg


c02j.jpg


c03n.jpg


c04b.jpg


c05g.jpg



Po završetku ovih, krenulo se sa radovima na gornjoj konstrukciji nadvožnjaka iz smera Radničke ulice. Pre nekoliko dana je izliven drugi segment. Do sada je izliveno ukupno 7 segmenata sa obe strane (5+2) od ukupno 12 segmenata:

c11hc.jpg


c12bf.jpg



Istovremeno sa ovim radovima, odvija se postavljanje oplate na visećoj skeli iznad železničkih šina. Ovi radovi su pri kraju, nakon čega će uslediti armiranje ovog segmenta. Obzirom da je tempo izrade standardnih segmenata nadvožnjaka 10 dana, dva još nezavršena segmenta iz smera Ade bi mogla da budu gotova do sredine septembra, a pretpostavljam da će do tada (ili malo kasnije) biti završen i segment iznad pruge. Po njegovom izlivanju, segment će biti spušten na već pripremljene stubove i fiksiran, a njegovi krajevi koji prelaze stubove će se povezati na, do tog trenutka, već završene delove nadvožnjaka sa obe strane pruge. Po završetku grubih radova sledi postavljanje hidroizolacije, ivičnih venaca i Jersey barijera, ograde, osvetljenja i na kraju asfaltiranje i test opterećenja, mada neki radovi na završenim delovima mogu da se obave i paralelno sa tekućim radovima. Čak i ako se uloži maksimalan napor, čini mi se da ti radovi ne mogu da budu gotovi pre početka oktobra, a realnije je da to bude i kasnije:

c06m.jpg


c07t.jpg


c08ex.jpg


c09z.jpg


c10i.jpg



Nastavljeni su radovi na povezivanju završenog mosta preko Topčiderske reke na postojeću saobraćajnicu po silasku sa tobogana (smer ka Adi). Ovim će se osloboditi prostor za izgradnju mosta u suprotnom smeru (ranije se o tome diskutovalo). Prefabrikovane betonske grede koje će služiti toj svrsi se uveliko izrađuju na delu gradilišta kod NIS-a:

c13h.jpg


c14ma.jpg


c15z.jpg



Radovi na šinskom vijaduktu već duže vreme nisu nekog visokog inteziteta. Na delu gradilišta prema Hipodromu vijadukt je prešao preko tramvajskih šina i tu su radovi ponovo stali. Bliže mostu, u toku je izrada podupirača platformi "metro" stanice, a završeno je i fundiranje šipova koji će nositi okna liftova i stepeništa za pristup istoj:

d01wk.jpg


d02d.jpg


d03l.jpg


d04t.jpg
 
Slikano 28.08.2012. godine

Radovi na kružnom toku, kao i na ulazno-izlaznim rampama ka Radničkoj ulici i Bulevaru vojvode Mišića:


Na rampama koje povezuju Radničku ulicu i kružni tok se izvode intezivni radovi. Pri kraju je izrada poslednja dva noseća stuba (od 5) za rampu koja se penje na kružni tok. Ova rampa će, prema vizuelizaciji imati dve trake i od izuzetnog je značaja, pošto će preko kružnog toka omogućiti bržu vezu ka Novom Beogradu onima koji u grad ulaze sa juga:

k01y.jpg


k02g.jpg


k03p.jpg



Pre nekoliko dana su iznad ulice izlivena prva dva (od 6) segmenta silazne rampe sa kružnog toka u Radničku ulicu. Završeni su svi noseći stubovi za ovu rampu. Očekujem da će se u narednih par dana damontirati skela iznad ulice i normalizovati saobraćaj na ovom potezu. U toku je postavljanje skele za sledeći segment ove rampe:

l01g.jpg


l02b.jpg


l03d.jpg


l04m.jpg


l05p.jpg


l06w.jpg


l07n.jpg



Urađeno je stepenište kojim se iz Radničke ulice penje na rampu:

l08t.jpg


l09x.jpg



Na kružnom toku je završeno postavljanje hidroizolacije. Još ranije su postavljeni ivični venci i Jersey barijere, betonirana je tehnička staza i u toku je postavljanje zaštitne ograde. Kako stvari stoje, sasvim je moguće da će uskoro asfaltirati kružni tok i rampe koje ga povezuju sa mostom:

m03v.jpg


m02z.jpg


m01d.jpg



Konačno su počeli i radovi na gornjoj konstrukciji rampe kojom se sa kružnog toka spušta u Bulevar vojvode Mišića. I ova rampa prema vizuelizaciji ima dve trake. Najkraća je i osim na spojne stubove, oslanja se na još samo dva stuba, pa bi mogla relativno brzo da se završi. Trenutno je pri kraju armiranje segmenta iznad železničke pruge:

j01z.jpg


j02v.jpg


j03q.jpg


j04d.jpg
 
Slikano 28.08.2012. godine

Radovi na ulazno-izlaznim rampama sa kružnog toka ka mostu i ka raskrsnici kod Hipodroma:


Pre nekoliko dana je završeno spajanje rampe koja se iz pravca Hipodroma spušta na kružni tok:

h01f.jpg


h02uk.jpg


h03i.jpg


h04fc.jpg


h05jj.jpg


h06s.jpg



Na rampi koja sa kružnog toka ide prema Hipodromu je izlivena gornja konstrukcija na tri segmenta (od 5), na četvrtom je u toku postavljanje armature, a za peti se podiže skela. Do sredine septembra će se najverovatnije završiti spajanje i ove rampe:

i01p.jpg


i02te.jpg


i03z.jpg


i04.jpg


i05k.jpg



Radovi na silaznoj rampi sa mosta prema kružnom toku su pri kraju. Završeno je postavljanje ivičnih venaca, Jersey barijera, betonirane su tehničke staze i postavljena hidroizolacija. Postavljanje zaštitne ograde je u toku, a sve ukazuje da će u skorije vreme početi asfaltiranje:

f01yu.jpg


f02h.jpg


f03nu.jpg


f04d.jpg



Na rampi koja se sa kružnog toka penje na most u toku su pripreme za betoniranje tehničkih staza. Završeno je postavljanje ivičnih venaca, Jersey barijera i hidroizolacije, a obavljaju se i pripreme za asfaltiranje:

g01zp.jpg


g02w.jpg


g03y.jpg
 
Slikano 28.08.2012. godine

Radovi na autobuskim stajalištima, liftovima i stepeništu:


Na autobuskim stajalištima iznad kružnog toka u oba smera su sklonjene privremene barijere i stvoreni uslovi za asfaltiranje stajališta:

e01n.jpg


e02k.jpg



Zastakljeno je okno lifta na autobuskom stajalištu u smeru ka mostu i u toku je postavljanje transportnog mehanizma:

e03l.jpg


e04x.jpg



Za stajalište u suprotnom smeru je završeno stepenište. Interesantna je vezna konstrukcija koja omogućava da stepenište i okno lifta "rade" nezavisno od autobuskog stajališta:

e05i.jpg


e06aa.jpg



Toliko od mene.
 
Blagoje,čoveče tebi baš idu lego kockice ,svaka čast! :shok:
 
Blagoje svaka cast za slike!!!! :D :D Zaista je petlja Radnicka veliki projekat i pravo je cudo kojom se brzinom odvija njegova realizacija s obzirom da je ovo ipak zemlja Srbija.
Zna li neko kako napreduju pregovori izmedju Grada i Por-a o tome da ova firma preuzme petlju Jurija Gagarina od propale slovenacke firme?Kada su Slovenci bankrotirali cinilo se da ce se Grad lako i brzo dogovoriti s Austrijancima....oko cega je zapelo???
 
Šta se dešava kod buvljaka? Jel su nastavili sa radovima? Jel imaju nameru da nastave u bliskoj budućnosti? p
 
A beše rečeno da će radovi trajati 30-40 dana ako se dobro sećam :p
 
Ронче, код ОТЦ или ти бувљака се не дешава ништа. Радови стоје, а и сам знаш због чега, пратиш тему.
Једино ново је то, што су пустили саобраћај да иде улицом Антифашистичке борбе. Јуче сам био на бувљаку и ево две сличице надвожњака изнад улице АБ.


 
Znam, jer je za izvođača izabrana firma za koju se očekivalo da će otići u stečaj...A čim su oni pustili saobraćaj, znači da neće u bližoj budućnosti nastaviti radove :p
Pitam se samo da li će neko platiti penale za ovoliko probijanje rokova.
 
U tom slučaju bi trebalo da se povuku bankarske garancije koje je firma trebalo da obezbedi pri potpisivanju ugovora. Zar ne?
 
U normalnim uslovima, da....ovde ne vidim da se bilo ko od nadležnih oglasio povodom ovog slučaja (ispravite me ako grešim, barem ja nisam čuo).
Edit: Sada su na Studio B pričali o Petlji "radnička" tek onako usput pomenuli Novobeogradsku stranu i rekli da će obzirom na to da je (pazite sad ovo) firma Primorje PRED stečajem ahahahahah, grad će uz pomoć banaka potražiti novog izvođača i ispoštovati prvobitno utvrđene rokove za završetak svega do kraja 2013. Sit sam se nasmejao :D
 
Ronche":3swe6vdb je napisao(la):
Edit: Sada su na Studio B pričali o Petlji "radnička" tek onako usput pomenuli Novobeogradsku stranu i rekli da će obzirom na to da je (pazite sad ovo) firma Primorje PRED stečajem ahahahahah, grad će uz pomoć banaka potražiti novog izvođača i ispoštovati prvobitno utvrđene rokove za završetak svega do kraja 2013. Sit sam se nasmejao :D

Od 21.6. su u stečaju. Dobro jutro studio Dj.
 
Oduševljen sam novim mostom i svim onim oko njega. Beograd je dobio ogromno, Đilas je stao uz rame Branku Pešiću. Pristalica sam premeštanja hipodroma. To je poznati snobovsko-elitistički sport koji kod nas nema praktično nikakvu popularnost niti dužu tradiciju. Predlažem proširenje parka Topčider preko sadašnjeg hipodroma sve do obale Save (Čukaričkog rukavca).
 
"na novobeogradskoj strani pristupnih puteva izvođač će ispuniti ono što je planom u ovoj godini zacrtano. Međutim, pošto je slovenačka firma "Primorje" blizu stečaja, grad će pomoću banaka potražiti nove graditelje da se dinamika - gotovo do kraja 2013 - nikako ne poremeti"

Ovako svako može da vodi velike projekte i jedan grad.

Druga stvar - došao je septembar, počela škola, ljudi se vratili sa godišnjih. Zbog prekida radova i napuštenih skela tramvaji na NBG voze samo do depoa (eto koliko bi značilo da su napravili kolosek kada se gradila nova ulica pored Belvila).
Ne razumem šta se čeka. Da li se traži razlog za još jedno "ubrzanje" radova?
 
Valjalo bi videti ugovor i obezbeđenje po njemu u vezi penala.... možda i ne postoji taj deo ugovora :blah:
Posto je PRIMORJE u stecaju od juna a sada je septembar kolko gradskim celnicima treba vremena da to shvate .... mada je lepse muvati se po obdanistima i horski pevati decije pesmice...
 
Vrh