Slikano 28.08.2012. godine
Izgradnja nadvožnjaka između Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice i radovi na šinskom nadvožnjaku:
Završeno je izlivanje prvih pet segmenata nadvožnjaka (smer od Ade ka Sajmu) preko železničkih šina sa strane Bulevara vojvode Mišića:
Po završetku ovih, krenulo se sa radovima na gornjoj konstrukciji nadvožnjaka iz smera Radničke ulice. Pre nekoliko dana je izliven drugi segment. Do sada je izliveno ukupno 7 segmenata sa obe strane (5+2) od ukupno 12 segmenata:
Istovremeno sa ovim radovima, odvija se postavljanje oplate na visećoj skeli iznad železničkih šina. Ovi radovi su pri kraju, nakon čega će uslediti armiranje ovog segmenta. Obzirom da je tempo izrade standardnih segmenata nadvožnjaka 10 dana, dva još nezavršena segmenta iz smera Ade bi mogla da budu gotova do sredine septembra, a pretpostavljam da će do tada (ili malo kasnije) biti završen i segment iznad pruge. Po njegovom izlivanju, segment će biti spušten na već pripremljene stubove i fiksiran, a njegovi krajevi koji prelaze stubove će se povezati na, do tog trenutka, već završene delove nadvožnjaka sa obe strane pruge. Po završetku grubih radova sledi postavljanje hidroizolacije, ivičnih venaca i Jersey barijera, ograde, osvetljenja i na kraju asfaltiranje i test opterećenja, mada neki radovi na završenim delovima mogu da se obave i paralelno sa tekućim radovima. Čak i ako se uloži maksimalan napor, čini mi se da ti radovi ne mogu da budu gotovi pre početka oktobra, a realnije je da to bude i kasnije:
Nastavljeni su radovi na povezivanju završenog mosta preko Topčiderske reke na postojeću saobraćajnicu po silasku sa tobogana (smer ka Adi). Ovim će se osloboditi prostor za izgradnju mosta u suprotnom smeru (ranije se o tome diskutovalo). Prefabrikovane betonske grede koje će služiti toj svrsi se uveliko izrađuju na delu gradilišta kod NIS-a:
Radovi na šinskom vijaduktu već duže vreme nisu nekog visokog inteziteta. Na delu gradilišta prema Hipodromu vijadukt je prešao preko tramvajskih šina i tu su radovi ponovo stali. Bliže mostu, u toku je izrada podupirača platformi "metro" stanice, a završeno je i fundiranje šipova koji će nositi okna liftova i stepeništa za pristup istoj:
Izgradnja nadvožnjaka između Bulevara vojvode Mišića i Radničke ulice i radovi na šinskom nadvožnjaku:
Završeno je izlivanje prvih pet segmenata nadvožnjaka (smer od Ade ka Sajmu) preko železničkih šina sa strane Bulevara vojvode Mišića:
Po završetku ovih, krenulo se sa radovima na gornjoj konstrukciji nadvožnjaka iz smera Radničke ulice. Pre nekoliko dana je izliven drugi segment. Do sada je izliveno ukupno 7 segmenata sa obe strane (5+2) od ukupno 12 segmenata:
Istovremeno sa ovim radovima, odvija se postavljanje oplate na visećoj skeli iznad železničkih šina. Ovi radovi su pri kraju, nakon čega će uslediti armiranje ovog segmenta. Obzirom da je tempo izrade standardnih segmenata nadvožnjaka 10 dana, dva još nezavršena segmenta iz smera Ade bi mogla da budu gotova do sredine septembra, a pretpostavljam da će do tada (ili malo kasnije) biti završen i segment iznad pruge. Po njegovom izlivanju, segment će biti spušten na već pripremljene stubove i fiksiran, a njegovi krajevi koji prelaze stubove će se povezati na, do tog trenutka, već završene delove nadvožnjaka sa obe strane pruge. Po završetku grubih radova sledi postavljanje hidroizolacije, ivičnih venaca i Jersey barijera, ograde, osvetljenja i na kraju asfaltiranje i test opterećenja, mada neki radovi na završenim delovima mogu da se obave i paralelno sa tekućim radovima. Čak i ako se uloži maksimalan napor, čini mi se da ti radovi ne mogu da budu gotovi pre početka oktobra, a realnije je da to bude i kasnije:
Nastavljeni su radovi na povezivanju završenog mosta preko Topčiderske reke na postojeću saobraćajnicu po silasku sa tobogana (smer ka Adi). Ovim će se osloboditi prostor za izgradnju mosta u suprotnom smeru (ranije se o tome diskutovalo). Prefabrikovane betonske grede koje će služiti toj svrsi se uveliko izrađuju na delu gradilišta kod NIS-a:
Radovi na šinskom vijaduktu već duže vreme nisu nekog visokog inteziteta. Na delu gradilišta prema Hipodromu vijadukt je prešao preko tramvajskih šina i tu su radovi ponovo stali. Bliže mostu, u toku je izrada podupirača platformi "metro" stanice, a završeno je i fundiranje šipova koji će nositi okna liftova i stepeništa za pristup istoj: