Detalji iz Novosti...
Novi tobogan do kraja 2012.
N. V. BRKOVIĆ | 06. septembar 2012. 22:21 | Komentara: 0
Nadvožnjak u Radničkoj biće zatvoren za vikend zbog rušenja starog mostića na Topčiderki. Do početka januara biće završena rampa koja s mosta vodi ka centru grada
TOBOGAN u Radničkoj ulici za vikend će biti potpuno zatvoren za saobraćaj zbog rušenja starog mostića na Topčiderki. Nadvožnjak preko koga se iz centra grada ide ka Banovom brdu biće neprohodan od petka u 22 sata do ponedeljka u četiri sata ujutro. Automobili će se posle Sajma prestrojavati u suprotan smer i ići će ispod podvožnjaka, dok će se s druge strane u grad stizati kruženjem preko hipodromske petlje.
Izgradnja novog nadvožnjaka je u završnoj fazi, a automobili bi njime trebalo da krenu do kraja godine. Do ovog roka radnici će završiti i rampu koja s mosta na Adi preko kružnog toka vodi ka centru grada.
U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda kažu da su u toku radovi na izgradnji prve od dve konstrukcije nove Radničke ulice, koja će saobraćaj voditi iz pravca Banovog brda ka centru grada.
- Završeni su stubovi i u toku je izrada gornje konstrukcije, koja se sastoji od dvanaest polja - objašnjava Nenad Bajić iz Direkcije. - Urađeno je devet polja na delu od Beogradskog sajma, a istovremeno teku i radovi na izradi nasipa s obe strane reke Topčiderke. Krajem septembra biće izbetonirana konstrukcija preko železničke pruge, a do kraja oktobra će biti završena čitava betonska konstrukcija južnog dela Radničke ulice. Svi završni radovi i asfaltiranje nove konstrukcije planirani su krajem ove godine.
Kružni tok i izgradnja osam rampi teče po planu. Do sada su završene konstrukcije dve rampe, koje kružni tok povezuju sa mostom u oba smera, i tokom sledeće nedelje očekuje se postavljanje asfalta na ove dve rampe i čitavom kružnom toku. Na drugoj strani, privode se kraju konstrukcije još dve rampe, koje kružni tok povezuju sa petljom "Hipodrom". Kod Jugopetrola završava se izrada drugog polja konstrukcije za rampu koja vodi u pravcu Obrenovca, a na strani prema Senjaku na rampi ka centru grada u toku je prelazak konstrukcije preko železničke pruge.
- U okviru petlje je i konstrukcija Beogradskog metroa (BGM) dugačka 375 metara i ona stoji na 19 stubova - dodaje Bajić. - Konstrukcija BGM spojena je sa mostom, a na drugom kraju gradilišta završeno je premošćavanje tramvajske pruge, i u toku je izrada konstrukcije kojom će se BGM spuštati na zemlju i spajati sa postojećom mrežom. Do kraja ove godine biće završeni i radovi na izgradnji stanice BGM, stajališta javnog prevoza, liftova i stepeništa u okviru petlje.
KA CENTRU...
VOZILA iz smera Obrenovca kretaće se Radničkom do raskrsnice sa Paštrovićevom, a zatim preusmeravati do petlje kod Hipodroma (Paštrovićeva jednosmerna) baš kao i ona koja dolaze sa Banovog brda. Odatle će moći da skrenu ka Sajmu, Novom Beogradu ili "Miloševom konaku".
IZ CENTRA...
VOZILA koja dolaze iz centra, u zoni "hale 14" Beogradskog sajma preusmeravaće se na suprotnu stranu, u podvožnjak pored "Tobogana" koji će se rušiti, da bi se zatim kod "Jugopetrola" vratili u saobraćajne trake namenjene ovom smeru kretanja. Odatle bi nastavili normalno da voze.
NADVOŽNJAK SA ČAK ŠEST TRAKA
PETLJA "Radnička" u svom trećem nivou, u dužini od 365 metara, predstavlja vijadukt sa četiri saobraćajne trake, između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog Beogradskog metroa sa stanicom. Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake i osam silazno-uzlaznih rampi. U okviru petlje je i nov nadvožnjak u Radničkoj ulici sa ukupno šest traka iznad postojeće železničke pruge na mestu sadašnjeg tobogana.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:395946-Novi-tobogan-do-kraja-2012