Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da li neko ima pouzdane informacije kada će proraditi koji lift na mostu?
 
U poslednje vreme prilično često čujem helikoptere, da se nisu možda nameračili da konačno postave vrh na pilon. :D
 
100926-ump-vs-01.jpg


Gledajuci na drugoj temi ovaj prikaz malo sam razmisljao na temu buduce denivelacije a da je u okvirima koje je plan definisao.

Prvo na pamet sto meni i vecini na pamet pada je petlja. Ali kakva petlja i da li uopste petlja. Ima li potrebe praviti ukjucenja iz pravca tosinog bunara ili samo premostiti tosin bunar u nikole dobrovica gore. U tom slucaju bi denivelacija bila kompletna od mosta pa do nikole dobrovica iznad.

Kako vi vidite ovu raskrsnicu i buduce ukljucenje koje je denivelisano?
 
meni najjeftinije a pritom dovoljno efikasno resenje moze da bude direktna veza n. dobrovica i umpa gore dok bi dole bio kruzni tok koji bi usporio pravac t bunar i u koji bi se ulivale rampe ka UMP-u, neki mutant nadvoznjaka u ruzveltovoj i kruznog toka u radnickoj

edit: mozda cak ukopati pravac tbunar u tom delu raskrsnice i time direktno skpojiti dva dela dok bi se na nivou zemlje rampe odozgore i odozdole (ove druge bi se odvojile od glavnog toka t bunar pre nejgovog ukopa i ne bi ni bile rampe vec prosto dodatna traka ) ulile u kruzni tok.

ne znam da li je i koliko je ovo jeftinije od kompletne petlje ali eto... u svakom slucaju samo kruznim tokom moguce je izbeci semafore a ukoliko se pri tome glavni pravci ostave slobodnim tim bolje
 
Igor":3or1y2wm je napisao(la):
100926-ump-vs-01.jpg


Gledajuci na drugoj temi ovaj prikaz malo sam razmisljao na temu buduce denivelacije a da je u okvirima koje je plan definisao.

Prvo na pamet sto meni i vecini na pamet pada je petlja. Ali kakva petlja i da li uopste petlja. Ima li potrebe praviti ukjucenja iz pravca tosinog bunara ili samo premostiti tosin bunar u nikole dobrovica gore. U tom slucaju bi denivelacija bila kompletna od mosta pa do nikole dobrovica iznad.

Kako vi vidite ovu raskrsnicu i buduce ukljucenje koje je denivelisano?

1. UMP se po planu kod Tosinog Bunara vec spustio do nivoa NBG terena.
2. Saobracaj po pravcu UMP - N.Dobrovica ce verovatno biti mnogo veci od saobracaja koji sa ovog pravca skrece levo ili desno.
3. Ulica N.Dobrovica je vec prirodno podignuta prilicno iznad nivoa Novobeogradskog dela UMP-a, nalazi se na visokom Bezanijskom platou.

Zbog toga je najbolje da se put iz pravca N.Dobrovica ka UMP-u ne spusta previse sa nivoa Bezanijskog platoa sve dok ne preskoci Tosin Bunar. Ispod toga napraviti kruzni tok sa cetri rampe koje ga spajaju putem iznad njega (ili dve rampe ka N.Dobrovica i dve veze sa UMPom u nivou NBGD terena za smer ka Savi, u zavisnosti od toga koliko se brzo spustamo na nivo BGD terena.).
 
Zuma":16ntyg00 je napisao(la):
...
3. Ulica N.Dobrovica je vec prirodno podignuta prilicno iznad nivoa Novobeogradskog dela UMP-a, nalazi se na visokom Bezanijskom platou.

Zbog toga je najbolje da se put iz pravca N.Dobrovica ka UMP-u ne spusta previse sa nivoa Bezanijskog platoa sve dok ne preskoci Tosin Bunar. Ispod toga napraviti kruzni tok sa cetri rampe koje ga spajaju putem iznad njega (ili dve rampe ka N.Dobrovica i dve veze sa UMPom u nivou NBGD terena za smer ka Savi, u zavisnosti od toga koliko se brzo spustamo na nivo BGD terena.).

Meni je pala na pamet potpuno suprotna ideja - UMP sprovesti u tunel ispod B. Kose!
 
Mojne...taj tunel ima da se gradi ko tunel Straževica hahahahaha...nismo mi za tunele...daj bože da počnu da kopaju tunele za metro...
 
Mozda se o ovome pisalo pa sam negde propustio
ako jesam izvinite :)
Intereseuje me da li ce se i kada graditi pravac kroz
Topcider ( oznacen na slici ispod )
Tim pravcem bi se po meni postiglo

1-Izbegavanje ukrstanja silaznog saobracaja sa mosta i tramvaja
( automobili iz pravca Rakovice trenutno se 2 puta ukrstaju sa
tramavajem kod mosta i kod pumpe u Topcideru )
2- Rasterecenje saobracaja na raskrsnici kod konaka
( reprogramiranje semafora i bolja optimizacija )
3- Izmestanje postojeceg saobracaja iz samog parka

Pomenuti pravac je duzine izmedju 350 i 400 metara sa dve trake
i bio bi prirodni nastavak veze od obilaznice kroz Rakovicu do mosta...
i bila bi velika prilika za rekonstruisanje raskrsnice kod pumpe kao
prosirenje i uredjenje parka oko Topciderke skroz do nove saobracajnice.

http://www.dodaj.rs/f/2L/J4/3d5iYZDO/presentation1.jpg
 
To je u planu plus prebacivanje tramvaja u sredinu ako se nevaram samo ce se dosta save u dunav uliti prije nego vidimo to jer para nema :/
 
Danas su rekli sta ce biti zavrseno do kraja ove godine. Jedan od novh tobogana kako bi se pocelo sa rusenjem postojeceg i otvorice se izlaz sa Novog Beograda prema Sajmu. Sve ostalo ostaje za 2013.
 
Ne vidim neki bitniji razlog da ove godine ne bude završen ceo kružni tok sa svim pristupnim rampama.
 
Logičnije je da prvo završe ulaz iz Radničke na most ka Nbg, i ovo što je @nikola011 napisao, izlaz sa mosta iz pravca Nbg prema Sajmu.
P.S. Kako napreduju radovi na novom toboganu?
 
Radovi idu super, bar ja tako vidim svaki dan, ali ne znam specificnosti tako da sam i ja iznenadjen ovim sto je rekao onaj iz grada. Pomislio sam da ce skoro otvoriti bar izlaz sa Ade na NBGD jer se na tome prilicno radi, ali mozda ima posla spojiti sve to sa onim kruznim tokom, sta ja znam. Tobogan je jedno vreme super napredovao, sad kao da rade neke druge delove.Sve u svemu, Radnicka ce biti prilicno brzo zavrsena, odnosno tokom 2013. kompletna kako najavljuju.
 
Da li je moguće da će se najvažniji i najprometniji prilaz mostu iz Radničke (iz pravca Ade) uraditi poslednji? Čak će pre da urade i silaz sa kružnog toka u Radničku koji je manje više nebitan... ispravite me ako grešim.....
 
Postavljaju se raster ploče (valjda se tako zovu) na špicu Ade.

slika1287.jpg


Špic ima dva platoa, jedan u nivou nasipa (kako smo i predviđali da mora da bude zbog lifta i vodostaja), i jedan niži: Na ovoj fotografiji na žalost u senci, ali je na strani ka NBG znatno širi nego na suprotnoj strani ka Čukarici

slika1286.jpg


slika1285.jpg
 
баш сам се надао да ће бити обиље зеленила, баш фали контраст том бетону, поготово што тако извире. додуше можда сам ја уобразио да ће све бити прекривено овим плочама? ако оне буду само у деловима где је шетања, а са обиљем зеленила може да изгледа баш добро! (осим за штикле :) )
 
Mislim da kada su dimenzionisali raspon mosta nisu vodili računa da će neko na Adu pešačiti u štiklama :D
 
relja
+ 1 :)
Lepe sličice koje pokazuju napredak radova pa i buduci izgled koj samo naslucujemo
a nismo ovde videli ni kako ce urediti taj prostor , koj je vrlo akustičan i pruža mogučnosti. . . .

Kada dodju na red, ružni ostaci pomoćnih stubova verovatno ce biti prekriveni vodom
a to bice i dobro opravdanje za odlaganje kao što se odlaže i sam vrh pilona . . . .
 
Završeni su radovi na rampama i šinskom vijaduktu iznad tramvajskih šina i tramvaji su ponovo krenuli ka Banovom Brdu. Bojazan o problematičnoj visini je bila neopravdana. Tramvaji bez problema prolaze ispod najkritičnijih delova sa do pola spuštenim pantografom.

b01uzk.jpg


b02j.jpg


b03s.jpg
 
Jutros kada sam video tramvaje prvo sto sam pomislio je kako li izgleda to dole kod radnicke petlje kad eto blagoja na pravom mestu :gobb:

A tek kad se setim nasih dilema i odokativnih procena i price o rusenju postojeceg tramvajskog mosta itd :) Nekako mi se cini da je manje spusten pantograf ovde nego kod mostarske petlje.
 
Igor":1u6jeiww je napisao(la):
A tek kad se setim nasih dilema i odokativnih procena i price o rusenju postojeceg tramvajskog mosta itd :) Nekako mi se cini da je manje spusten pantograf ovde nego kod mostarske petlje.

Slikao sam ja i tramvaj na najkritičnijem mestu, nego mi slika ispala mutna. Kao što rekoh, pantograf je spušten do pola. Kod mostarske petlje je maksimalno spušten. Evo i slike:

b04b.jpg
 
Svaka čast Blagoje, baš sam hteo da pitam da li je neko slikao tramvaj ispod srednjeg nadvožnjaka.
No dobro, ispalo je kako sam i očekivao, bilo bi smešno da se neko pri tako velikom poslu tako debelo proračunao da ovde napravi problem.
Naravoučenije i za nas, nagađati napamet po slikama ume da bude vrlo zavaravajuće, ona oplata i ugao snimanja su uvek činili da izgleda kao da će biti problema, a stvar je ispala mnogo "komfornija" nego što se iko nadao.
 
Vrh