Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

NI ja nemam ništa protiv da to bude tramvaj (i biće tramvaj).
Varijanta trase metroa "Imamo plan" mi se jako sviđa, ali se plašim da se sa time ne slažu oni koji će na kraju da odlučuju.

Samo - zbog čega ta manipulacija, šta se time dobija, osim blamaža kada npr linija 13 pređe most?
 
Nece se ljudi secati da je pominjan metro.A onda ce se vaditi kako zapravo svaki deo konstrukcije podrzava metro,i da treba samo da se stavi siroka pruga i nova kontaktna mreza i eto metroa.Sve u svemu manipulacija informacijom od strane direkcije.Ipak je sramota da sa toliko ulozenog novca u most preko njega ide tamo neki tramvaj,a ne metro.
 
Zasto sramota, sta fali tramvaju. Zasto upotreba tramvaja umanjuje njegovu verdnost?

Oko manipulacija se cini mi se svi slazemo
 
Срамота је што нам је трамвај ускратио метро. То се десило у Бееграду и нигде више на кугли земаљској.
 
Можда економски да, али као мрежа, није. То се лепо да уочити на предлогу ИМАМО ПЛАН.

Трамвај и метро треба да живе у симбиози а не да се преклапају. Потом, трамвајски систем треба дизати на ниво ЛРТ-а, ту ништа није спорно.

Само треба дефинисати да је метро метро, а не метротрам.
 
Проблем је у најновијим плановима Ву-Вуа и екипе али о том потом, или на фејсу. :D
 
upravo su postavili barijere (jersey) tako da usmere saobracaj sa tobogana na novi mostic preko topciderke onako kako je blagoje nacrtao na prethodnoj stranici...

pitao sam na prethodnoj strani, kako ce betonirati segment novog nadvoznjaka iznad pruge ako mu stubovi stoji poluzavrseni?
 
relja":3gdaj8w4 je napisao(la):
NI ja nemam ništa protiv da to bude tramvaj (i biće tramvaj).
Varijanta trase metroa "Imamo plan" mi se jako sviđa, ali se plašim da se sa time ne slažu oni koji će na kraju da odlučuju.

Samo - zbog čega ta manipulacija, šta se time dobija, osim blamaža kada npr linija 13 pređe most?

Takve stvari me stvarno nerviraju, zato što se ta vrsta izobličavanja objektivne informacije polako počinje uzimati kao normalno stanje. Da li shvatate dugoročne posledice situacije u kojoj ionako slabo obrazovan narod već čitave decenije živi u okruženju u kome ne može da čuje ništa drugo sem poluistina, selektivno odabranih istina, potpunih besmislica i otvorenih laži. Upravo zbog toga nam u Srbiji i ide ovako: u glavama običnih ljudi sada već vlada priličan haos. Mislim na one koji nemaju ni luksuz dobrog opšteg obrazovanja, ni ekonomske uslove da sebi stvore slobodno vreme u kome mogu sami da traže istinite i potpune informacije, radeći ono što bi trebalo da bude posao medija. Kad čovek više nema nikakve sigurne istine, nikakvu početnu tačku za razmišljanje, onda postaje pogodan za manipulacije.

Dobar primer tendenciozno plasirane informacije je baš ovo što spominješ, a objašnjenje je zanimljivo kao tipičan primer koliko je logika koja se servira narodu nategnuta. Oni ustvari žele da kažu sledeće:

"Gradnja metroa je pre svega proces. Šinski deo mosta na Adi je projektovan za metro, a ne samo za običan tramvaj. Neko je morao rešiti da počne gradnja elemenata metroa (srednja traka mosta) i dati pare bas za to. To je i urađeno. E sad, to što će tuda privremeno da prolazi tramvaj, to nije posledica odluke vlasti da će tuda stalno da prolazi tramvaj, nego "više sile". "Više sila" se sastoji u tome što, čak da ga sada napravimo samo u delu koji je na samom mostu, trenutno ne bi imao gde sa njega da ode, i to je jedini razlog što će, privremeno, tuda da prođe tramvaj a ne metro. Posto vlast smatra da je ona svoj deo posla u izgradnji metroa, koliko je to sada bilo moguće, pošteno odradila, kao i činjenice da je objektivna istina da je dodatnim finasiranjem skupljeg mosta koji podržava metro (a ne samo tramvaj), njegova gradnja ustvari ZAPOČETA, onda vlast ima prava da uživa propagandne plodove svojih napora u smislu da to od sad treba zvati delom Beogradskog metro sistema, budući da stvarno jeste jedan deo metroa (u izgradnji). To što još nemamo ni plan za metro nije važno. Mostova koji mogu da ga prime nema puno, ustvari ovo je jedini, pa možemo smatrati da će već na neki način ovaj most biti iskorišćen u nekoj budućoj fazi izgradnje metroa. To nam daje za pravo da smatramo da su most i petlja deo Beogradskog metro sistema koji je u izgradnji. Poenta je dakle jednostavna. Ono što je bilo skupo na mostu i petlji je predviđeno za metro i stvarno izgrađeno za njega. Jedino nije još opremljeno za metro (šine), što je manji deo posla, ali i to samo zato što bi bilo besmisleno, jer nema drugih delova metro sistma, pa bi jedini efekat bio sprečavanje tramvaja da prođe, i tako ostvari bar neku korist u ovom trenutku. Naziv metro tako odslikava infrastrukturu puta, a ne vozilo koje po tom putu ide (privremeno)."

Očigledno je da je ovo VEOMA nategnuta logička konstrukcija. Ma koliko bila na neki, vrlo ograničen način, istinita, njen praktični efekat je samo da napravi haos u glavama svih koji imaju pametnija posla nego da troše vrema pročavajući dokumentaciju i prateći forume. Nevolja je što su SVE naše lako dostupne informacije upravo ovakve. Zato nam ovako i ide.
 
pedja76":1gluma91 je napisao(la):
pitao sam na prethodnoj strani, kako ce betonirati segment novog nadvoznjaka iznad pruge ako mu stubovi stoji poluzavrseni?

Pre nekog vremena je bilo pitanje čemu će služiti dve crvene šine iznad pruge, pa sam objašnjavao da će to biti nosilac oplate koja će iznad pruge da visi na tim šinama, umesto da bude podbočena odozdo kao na svim drugim mestima. Razlog je, naravno, to što je ispod oplate pruga, pa nema mesta za bilo šta drugo. Tek sam juče shvatio da to nije sve, da postoji još jedan lep trik. Čak i kad se to uradi, i dalje ispod oplate ne bi bilo dovoljno mesta. Zbog toga će taj deo nadvožnjaka biti izbetoniran na poziciji koja je po visini nekoliko metara više od nivoa gde će on na kraju biti. Kad se betoniranje završi, ukloniće se sva oplata i njeni konstruktivni nosioci koji su trenutno ispod betona, pa ce se ceo betonski segment puta spustiti naniže, tako da legne na stubove. Zato su sada oni kraći. Ako odete tamo, videćete da postoji visinska razlika između završenog dela iz pravca Sajma i dna oplate koja visi na metalnoj konzoli. Jeste da je bio popriličan mrak i da možda nisam dobro procenio visine i odnose pojedinih delova, ali ako jesam, ovo je jedino objašnjenje za kraće stubove i visinsku razliku koje meni pada na pamet.
 
Neko je nesto malo popio? :lol:

IMG_0535.jpg


Tri puta sa jedne strane reke, tri sa druge, izmedju tri mosta. Hajde da se igramo:

IMG_0545.jpg


Za pocetak malo na desno. Ovo je jedino sto je bilo ocigledno. Posle cemo da vidimo.

IMG_0559.jpg


IMG_0551.jpg
 
Probudim se ja jutros iz mokrih snova... zbunjen i sluđen.... nejasno mi je šta me snašlo.... pokušavam da se setim svega... a sve je mutno i u magli... kad ono ... setim se... to je, to... vrh mosta! Sanjao sam kako sa prozora vidim vrh mosta i na njemu ponosno blješti rostfraj rešetka od 7 metara visine. Napokon je prevazišao toranj na Avali. Ne bilo kako, već pravo iz korita reke. Što li su pravili ono čudo na brdu kad je ovo u centru grada i višlje je od one bandere?

Posle sam shvatio da je na mene uznemiravajuće delovao novinski članak
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/320209/Pilon-Mosta-na-Adi-sutra-dobija-konacan-izgled
koji je izazvao halucinacije i noćne polucije. Sva sreća pa niko 4 meseca o tome ne priča i sve je potonulo u močvaru. Dobro de, vrh je potonuo u korov. Mada nešto čujem ovih dana da su cigančići mnogo srećni. Kažu prodali su neku gomilu gvožđa što su pokupili iz nekog korova. Krenulo ih. E sad, znam da se rostfraj teško topi, ali opet imam poverenja u ove naše "sekundarce". Nema tog metala koga oni ne mogu da pretope :)

A most?
Ma nema veze, napraviće neko već i veći i blještaviji most.
Imaće i špic.

P.S: posle sam shvatio da sam imao košmarne snove zbog ovih jezivih gužvi od juče na raskrpetlji. Šampioni su čak ostavili semafore da veselo trepću žutoo u Požeškoj usred najgorih gužvi. Kakva neshvatljiva greška ili inkompetencija odgovornih osoba!
 
Zar nije bilo logičnije da krenu punom parom da završe pristupe kružnom toku, preusmere sav saobraćaj tamo i onda na miru polupaju ove mostiće i naprave nove i njih i tobogane?
 
admin, obavestenje

UPDATE FORUMA
U utorak 11.09 forum će biti zatvoren tokom celog dana radi planiranog update-a kako bi svi dosada uočeni nedostatci bili ispravljeni.

Molimo vas da sacuvate vase privatne poruke posto posle nadogradnje one nece biti dostupne.

Hvala na razumevanju, Vaša Beobuild redakcija
 
Zuma":nsm4huhr je napisao(la):
Ako odete tamo, videćete da postoji visinska razlika između završenog dela iz pravca Sajma i dna oplate koja visi na metalnoj konzoli. Jeste da je bio popriličan mrak i da možda nisam dobro procenio visine i odnose pojedinih delova, ali ako jesam, ovo je jedino objašnjenje za kraće stubove i visinsku razliku koje meni pada na pamet.

img4848sr.jpg


img4975b.jpg


img4819de.jpg


img4778r.jpg


img4796lv.jpg


img4781bb.jpg


img4800gw.jpg


img4808.jpg


img4823w.jpg


img4824p.jpg


img4826g.jpg


img4817m.jpg


img4978n.jpg


img4981p.jpg
 
Zuma":221ocw3s je napisao(la):
pedja76":221ocw3s je napisao(la):
pitao sam na prethodnoj strani, kako ce betonirati segment novog nadvoznjaka iznad pruge ako mu stubovi stoji poluzavrseni?

Kad se betoniranje završi, ukloniće se sva oplata i njeni konstruktivni nosioci koji su trenutno ispod betona, pa ce se ceo betonski segment puta spustiti naniže, tako da legne na stubove. Zato su sada oni kraći.

To razumem ali na slici se vidi da ti stubovi nisu završeni bar ne do visine na koju treba da legne izbetonirani segment...
http://img835.imageshack.us/img835/3740/img4823w.jpg
 
9-9-2012

Za dve nedelje kao da nema napretka na uređenju platoa kod pilona.

(kad sam bio mlad mogao sam da kucam, nekad i sa dve ruke :p )

61396269.jpg


31009767.jpg


44239069.jpg


Donji nivo na špicu. Odokativnom metodom sam procenio da se pruža na bar 25m od pilona.

92547548.jpg


80317625.jpg


Donji deo nije ograđen, teoretski može da se priđe i uzvere uz ovo kamenje...

56871042.jpg


Ova šuma je pod vodom pri normalnom vodostaju. Privatni splavovi se nalaze još dalje ka matici.

71944020.jpg
 
pedja76":49ql7pqa je napisao(la):
na slici se vidi da ti stubovi nisu završeni bar ne do visine na koju treba da legne izbetonirani segment...
http://img835.imageshack.us/img835/3740/img4823w.jpg

Jezgro stuba (na slici) je izbetonirano do prave visine. Ovaj omotač će se kasnije dobetonirati. Pošto i onako kada se spusti betonski segment stub nosi samo sopstvenu težinu betona takozvani 'dead load' (bez dodatnog opterećenja od vozila) on ne mora da bude punog poprečnog preseka sve dok preko njega ne krenu vozila. Logično.

img4975b.jpg
 
@ Lord: hvala, sad mi je jasno.
@ Relja: prošla letnja sezona pa ne žure za špic...
 
Da li se zna kada ce rusiti to jest popuniti taj tunel?Ne znam zasto,ali oduvek mi je izazivao neprijatan osecaj kada bi prolazio kroz njega.
 
Igor":fxc20lgq je napisao(la):
admin, obavestenje

Molimo vas da sacuvate vase privatne poruke posto posle nadogradnje one nece biti dostupne.

Prvo bi bilo potrebno znati kako tako nesto uopste izgleda i gde bi mogli proveriti imamo li ih :(
 
Zuma":37cnw798 je napisao(la):
Igor":37cnw798 je napisao(la):
admin, obavestenje

Molimo vas da sacuvate vase privatne poruke posto posle nadogradnje one nece biti dostupne.

Prvo bi bilo potrebno znati kako tako nesto uopste izgleda i gde bi mogli proveriti imamo li ih :(

izvinjavam se za off ali ovo je jedna od najcitanijih tema tako da je podsetnik postavljen i kao zaseban post u temi.

Ako imas pristigle privatne poruke u gornjem desnom uglu ce ti se pojaviti podebljano new messages sa bojem neprocitanih poruka. Ovaj potsetnik je uglavnom za usere koji aktivno koriste privatne poruke za medjusobnu komunikaciju.
 
Zuma":2zbmv0db je napisao(la):
Neko je nesto malo popio? :lol:
IMG_0551.jpg

Ma koji crni Garmiš Partenkirhen (valjda sam ubo ispravno :D)...ovo je dušu dalo za veleslalom i super veleslalom via petlja Radnička :D
 
Vrh